Сабақтың
басы
5
мин
5
мин
|
6.2.1.5 Жақшаны ашу
ережелерін білу, орындау;
6.2.1.6 Коэффицент, ұқсас
мүшелер ұғымдарының анықтамаларын
білу;
6.2.1.7 Алгебралық
өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді
орындау.
Осындай мақсаттарды
басшылыққа ала отырып, белсенді жұмыс жасайық. Ол үшін алдымен
топқа бөлінеміз
Өтілген тақырыпты
еске түсіру мақсатында «Семантикалық
карта» әдісі
қолданылады
|
Топқа
бөлу
Ұқсас мүшелер бірге
отырғызылады
Топ ережесін
құру
Уақытты тиімді
пайдалану
Белсенділік
Тәртіп
Нақтылық
Топ басшыларын
тағайындау
Топ
басшысы
Уақыт
есептеуші
Баяндаушы
Бағалаушы
|
1
балл
|
Үлестірме парақ, интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
7 мин
8 мин
5
мин
|
Топтық
жұмыс.
Топта жұмыстандыра отырып жаңа
материалды түсіндіру, біріккен оқу.
«Галерея» стратегиясы бойынша,
әр топ мұғалімнің дайындап берген материалы бойынша өз постерлерін
рәсімдеп, топпен өздерінің жұмыстарын басқа топтарға түсіндіреді,
қалған топтардан сұрақтар болса жауап
береді
Жұптық
жұмыс
Әрбір топтағы жұптарға
тапсырма Өрнекті ықшамдап, коэффициент
пен бос мүшені жазыңыз
1)
;
2)
;
3)
.
4)
1+6x-(8x-7)
Жауабы:
|
1
|
2
|
3
|
4
|
коэффициент
|
4
|
11
|
-1
|
-2
|
бос
мүше
|
10
|
-2
|
-1
|
8
|
Топтық
жұмыс
«Тарсия» математикалық пазлдарды құрастыру
ойыны
Жеке жұмыс
Экспресс тест
орындалады.
1.Әріп бөліктері бірдей
қосылғыштар қалай аталады?
А) Ұқсас
қосылғыштар
В) Коэффицииент
С) Бос мүше
D)
айнымалы
-
2. алгебралық қосындысында бос мүше нешеге
тең?
А)9
В)-2
С)-15
D)3
3. 7 – 3(6у – 4)
өрнегіндегі айнымалыны ата
А)11 В)6 С)y
D)3
4. -(4х+1) – (6х-1)=
А)7 В)-2х
С)-10х
D)2х+1
5.
__________
қосу ұқсас қосылғыштарды біріктіру деп
аталады.
А) Ұқсас
қосылғыштарды
В) Коэффицииентттерді
С) әріптерді
D)
айнымалыларды
Оқушылар өз жұмысын тақтадағы жауаппен салыстырып,
тексеру арқылы өзінің тақырыпты қаншалықты игергенін
анықтайды.
|
Оқушылар
-
«Ұқсас
қосылғыштар»
-
«Үлестірімділік қасиетті
қолдану»
-
«Коэффициент, бос мүше,
айнымалы»
-
«Ұқсас қосылғыштарды
біріктіру»
деп төрт топқа бөлініп,
берілген ұғымдар туралы білімдерін ортаға салады.
Тапсырмаларды тақтада орындап,
түсіндіріп біріккен оқу
ұйымдастырылады.Топтар бір-бірін
бағалайды
Тапсырманы орындағаннан кейін дайын шешімдер арқылы жұптар
өзара бірін-бірі тексереді.
«Карусель» әдісі бойынша оқушылар
дәптерлерін келесі оқушыға жалғау арқылы бірін – бірі
бағалайды.
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауға және
диалогтарға қаншалықты қатысатындығын
бақылайды
Қиылған үшбұрышты кеспе қағаздардан
оқушылар әртүрлі пазлдар жасау қажет. Қиылған бөліктердің
әрқайсысында ұқсас қосылғыштарды біріктіруге арналған тапсрымалар
бар. қиындыларды сәйкестендіру нәтижесінде қандай да бір фигура
пайда болады.
Дайын жауаптар бойынша өзін-өзі тексеріп, дескриптор
бойын
|
A
|
B
|
C
|
D
|
1
|
+
|
|
|
|
2
|
|
+
|
|
|
3
|
|
|
+
|
|
4
|
|
|
+
|
|
5
|
+
|
|
|
|
ша өзін бағалайды.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
Дескриптор
Білім алушы
-жақшаларды ашады;
-ұқсас мүшелерді тауып, өрнекті
ықшамдайды.
-коэффициентін
жазады
-бос мүшені
жазады
Жалпы 2
балл
Дескриптор
Топтар
Жалпы 4 балл
5 дұрыс- 3
балл
3-4 дұрыс- 2
балл
1-2 дұрыс 1
балл
|
|