Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Қысқа мерзімді жоспар Сабақ №25

    Сабақтың тақырыбы: Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

    Бөлімі:

    6.2В Алгебралық өрнектер

    Педагогтің аты-жөні:

    Төлебаева А.М.

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.2.1.6 коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын білу;

    6.2.1.7алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын біледі;

    алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды;



    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин













    5 мин

    6.2.1.5 Жақшаны ашу ережелерін білу, орындау;

    6.2.1.6 Коэффицент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын білу;

    6.2.1.7 Алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау.

    Осындай мақсаттарды басшылыққа ала отырып, белсенді жұмыс жасайық. Ол үшін алдымен топқа бөлінеміз



    Өтілген тақырыпты еске түсіру мақсатында «Семантикалық карта» әдісі қолданылады

    Топқа бөлу

    Ұқсас мүшелер бірге отырғызылады

    Топ ережесін құру

    Уақытты тиімді пайдалану

    Белсенділік

    Тәртіп

    Нақтылық

    Топ басшыларын тағайындау

    Топ басшысы

    Уақыт есептеуші

    Баяндаушы

    Бағалаушы

















    1 балл














    Үлестірме парақ, интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы

    10 мин















    7 мин



















    8 мин











    5 мин

    Топтық жұмыс.

    Топта жұмыстандыра отырып жаңа материалды түсіндіру, біріккен оқу.

    «Галерея» стратегиясы бойынша, әр топ мұғалімнің дайындап берген материалы бойынша өз постерлерін рәсімдеп, топпен өздерінің жұмыстарын басқа топтарға түсіндіреді, қалған топтардан сұрақтар болса жауап береді


    Жұптық жұмыс

    Әрбір топтағы жұптарға тапсырма Өрнекті ықшамдап, коэффициент пен бос мүшені жазыңыз

    1) ;

    2) ;

    3) .

    4) 1+6x-(8x-7)


    Жауабы:


    1

    2

    3

    4

    коэффициент

    4

    11

    -1

    -2

    бос мүше

    10

    -2

    -1

    8


    Топтық жұмыс

    «Тарсия» математикалық пазлдарды құрастыру ойыны








    Жеке жұмыс

    Экспресс тест орындалады.


    1.Әріп бөліктері бірдей қосылғыштар қалай аталады?

    А) Ұқсас қосылғыштар

    В) Коэффицииент

    С) Бос мүше D) айнымалы

    1. 2. алгебралық қосындысында бос мүше нешеге тең?

    А)9 В)-2 С)-15 D)3

    3. 7 – 3(6у – 4) өрнегіндегі айнымалыны ата

    А)11 В)6 С)y D)3

    4. -(4х+1) – (6х-1)=

    А)7 В)-2х С)-10х D)2х+1

    5. __________ қосу ұқсас қосылғыштарды біріктіру деп аталады.

    А) Ұқсас қосылғыштарды

    В) Коэффицииентттерді

    С) әріптерді

    D) айнымалыларды


    Оқушылар өз жұмысын тақтадағы жауаппен салыстырып, тексеру арқылы өзінің тақырыпты қаншалықты игергенін анықтайды.


    Оқушылар

    • «Ұқсас қосылғыштар»

    • «Үлестірімділік қасиетті қолдану»

    • «Коэффициент, бос мүше, айнымалы»

    • «Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»

    деп төрт топқа бөлініп, берілген ұғымдар туралы білімдерін ортаға салады. Тапсырмаларды тақтада орындап, түсіндіріп біріккен оқу ұйымдастырылады.Топтар бір-бірін бағалайды


    Тапсырманы орындағаннан кейін дайын шешімдер арқылы жұптар өзара бірін-бірі тексереді. «Карусель» әдісі бойынша оқушылар дәптерлерін келесі оқушыға жалғау арқылы бірін – бірі бағалайды.

    Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылайды












    Қиылған үшбұрышты кеспе қағаздардан оқушылар әртүрлі пазлдар жасау қажет. Қиылған бөліктердің әрқайсысында ұқсас қосылғыштарды біріктіруге арналған тапсрымалар бар. қиындыларды сәйкестендіру нәтижесінде қандай да бір фигура пайда болады.


    Дайын жауаптар бойынша өзін-өзі тексеріп, дескриптор бойын


    A

    B

    C

    D

    1

    +




    2


    +



    3



    +


    4



    +


    5

    +




    ша өзін бағалайды.


    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»










    Дескриптор

    Білім алушы

    -жақшаларды ашады;

    -ұқсас мүшелерді тауып, өрнекті ықшамдайды.

    -коэффициентін жазады

    -бос мүшені жазады


    Жалпы 2 балл













    Дескриптор

    Топтар

    • Өрнекті ықшамдайды

    • Қима қағаздарды дұрыс жауабымен сәйкестендіреді


    Жалпы 4 балл


    5 дұрыс- 3 балл

    3-4 дұрыс- 2 балл

    1-2 дұрыс 1 балл




    Сабақтың соңы



    5 мин

    Сабақты бекіту. Үйге тапсырма беру, түсіндіру. Оқушылар білімін бағалау. Рефлексия


    Үйге тапсырма: № 688 есепті шығару




    Мен бәрін түсіндім

    Мен орындай аламын



    Мен келесілерді түсінбедім

    Маған орындауға қиын


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Төлебаева Ақмерей Мубаракқызы
    09 Қазан 2022
    488
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақтың тақырыбы: Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақтың тақырыбы: Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Математика 6 сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Қысқа мерзімді жоспар Сабақ №25

    Сабақтың тақырыбы: Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

    Бөлімі:

    6.2В Алгебралық өрнектер

    Педагогтің аты-жөні:

    Төлебаева А.М.

    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жақшаларды ашу. Коэффициент. Ұқсас қосылғыштар. Ұқсас қосылғыштарды біріктіру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.2.1.6 коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын білу;

    6.2.1.7алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын біледі;

    алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды;



    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин













    5 мин

    6.2.1.5 Жақшаны ашу ережелерін білу, орындау;

    6.2.1.6 Коэффицент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын білу;

    6.2.1.7 Алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау.

    Осындай мақсаттарды басшылыққа ала отырып, белсенді жұмыс жасайық. Ол үшін алдымен топқа бөлінеміз



    Өтілген тақырыпты еске түсіру мақсатында «Семантикалық карта» әдісі қолданылады

    Топқа бөлу

    Ұқсас мүшелер бірге отырғызылады

    Топ ережесін құру

    Уақытты тиімді пайдалану

    Белсенділік

    Тәртіп

    Нақтылық

    Топ басшыларын тағайындау

    Топ басшысы

    Уақыт есептеуші

    Баяндаушы

    Бағалаушы

















    1 балл














    Үлестірме парақ, интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы

    10 мин















    7 мин



















    8 мин











    5 мин

    Топтық жұмыс.

    Топта жұмыстандыра отырып жаңа материалды түсіндіру, біріккен оқу.

    «Галерея» стратегиясы бойынша, әр топ мұғалімнің дайындап берген материалы бойынша өз постерлерін рәсімдеп, топпен өздерінің жұмыстарын басқа топтарға түсіндіреді, қалған топтардан сұрақтар болса жауап береді


    Жұптық жұмыс

    Әрбір топтағы жұптарға тапсырма Өрнекті ықшамдап, коэффициент пен бос мүшені жазыңыз

    1) ;

    2) ;

    3) .

    4) 1+6x-(8x-7)


    Жауабы:


    1

    2

    3

    4

    коэффициент

    4

    11

    -1

    -2

    бос мүше

    10

    -2

    -1

    8


    Топтық жұмыс

    «Тарсия» математикалық пазлдарды құрастыру ойыны








    Жеке жұмыс

    Экспресс тест орындалады.


    1.Әріп бөліктері бірдей қосылғыштар қалай аталады?

    А) Ұқсас қосылғыштар

    В) Коэффицииент

    С) Бос мүше D) айнымалы

    1. 2. алгебралық қосындысында бос мүше нешеге тең?

    А)9 В)-2 С)-15 D)3

    3. 7 – 3(6у – 4) өрнегіндегі айнымалыны ата

    А)11 В)6 С)y D)3

    4. -(4х+1) – (6х-1)=

    А)7 В)-2х С)-10х D)2х+1

    5. __________ қосу ұқсас қосылғыштарды біріктіру деп аталады.

    А) Ұқсас қосылғыштарды

    В) Коэффицииентттерді

    С) әріптерді

    D) айнымалыларды


    Оқушылар өз жұмысын тақтадағы жауаппен салыстырып, тексеру арқылы өзінің тақырыпты қаншалықты игергенін анықтайды.


    Оқушылар

    • «Ұқсас қосылғыштар»

    • «Үлестірімділік қасиетті қолдану»

    • «Коэффициент, бос мүше, айнымалы»

    • «Ұқсас қосылғыштарды біріктіру»

    деп төрт топқа бөлініп, берілген ұғымдар туралы білімдерін ортаға салады. Тапсырмаларды тақтада орындап, түсіндіріп біріккен оқу ұйымдастырылады.Топтар бір-бірін бағалайды


    Тапсырманы орындағаннан кейін дайын шешімдер арқылы жұптар өзара бірін-бірі тексереді. «Карусель» әдісі бойынша оқушылар дәптерлерін келесі оқушыға жалғау арқылы бірін – бірі бағалайды.

    Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылайды












    Қиылған үшбұрышты кеспе қағаздардан оқушылар әртүрлі пазлдар жасау қажет. Қиылған бөліктердің әрқайсысында ұқсас қосылғыштарды біріктіруге арналған тапсрымалар бар. қиындыларды сәйкестендіру нәтижесінде қандай да бір фигура пайда болады.


    Дайын жауаптар бойынша өзін-өзі тексеріп, дескриптор бойын


    A

    B

    C

    D

    1

    +




    2


    +



    3



    +


    4



    +


    5

    +




    ша өзін бағалайды.


    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»










    Дескриптор

    Білім алушы

    -жақшаларды ашады;

    -ұқсас мүшелерді тауып, өрнекті ықшамдайды.

    -коэффициентін жазады

    -бос мүшені жазады


    Жалпы 2 балл













    Дескриптор

    Топтар

    • Өрнекті ықшамдайды

    • Қима қағаздарды дұрыс жауабымен сәйкестендіреді


    Жалпы 4 балл


    5 дұрыс- 3 балл

    3-4 дұрыс- 2 балл

    1-2 дұрыс 1 балл




    Сабақтың соңы



    5 мин

    Сабақты бекіту. Үйге тапсырма беру, түсіндіру. Оқушылар білімін бағалау. Рефлексия


    Үйге тапсырма: № 688 есепті шығару




    Мен бәрін түсіндім

    Мен орындай аламын



    Мен келесілерді түсінбедім

    Маған орындауға қиын


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Сабақ жоспары 6 сынып
    09.10.2022
    488
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Төлебаева Ақмерей Мубаракқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации