Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Мектеп деген-білім кені, жыр
кені
Мектеп деген-ғылымның ең
үлкені
Мектеп деген-тәрбиеші
адамға
Мектеп деген-даналардың
мекені
Өткен сабақты
бекіту
Карточкамен
жұмыс
Сандарды баған түрінде қосу
және азайту
70-47 30+24
58+15
|
Оқушылар
сәлемдеседі
Оқушылар өлең
шумақтарын бірге қосылып айтады
Сандарды баған
түрінде қосуды және азайтуды орындайды
|
Мадақтау
|
Слайд
Сурет
,
|
Сабақтың
ортасы
Тақтамен
жұмыс
Өзіндік
жұмыс
Жұптық
жұмыс
(карточка
)
Ұжымдық
жұмыс
Топтық
жұмыс
|
Білу және
түсіну
Ребус шешу Шешуі
(жүздік)
Бейне материалды
тыңдау
Мың санының жазылу мен
оқылуына назар аударады.
Кез келген разрядтың әрбір 10
бірлігі одан жоғары разрядтың 1 бірлігін құрайтынын
түсінгендері
маңызды.
– 10 санында неше бірлік
бар?
– 100 санында неше ондық бар?
Неше бірлік бар?
– 1000 санында неше жүздік бар?
Неше ондық бар?
Неше бірлік
бар?
–Қалай анықтадың? Тексеріп
көр.
«Қолдану»тәсілі
«Кім жылдам?» ойыны
Тақтамен жұмыс
3-тапсырма
20 + 30 = 2 онд. + 3 онд. = 5
онд.
60 – 40 = 6 онд. – 4 онд. = 2
онд. = 20
300 + 700 = 3 жүзд. + 7 жүзд.
= 10 жүзд. = 1000
300 + 70 = 30 онд. + 7 онд. =
37 онд. = 370
65 онд. - 2 онд. = 63 онд. =
630
23 онд. + 77 онд. = 100 онд. =
1000
97 онд. – 65 онд. = 32 онд. =
320
№4 Амалдарды
орындайды.
1-нұсқа
2-нұсқа
(600+100)-200=
(89онд.-9онд.)+200=
(900-500)+300= (57
онд+3онд.)+300=
Сергіту сәті: « Нейро
жаттығуы»
№5 Сандарды
салыстыр
34 онд.< 43 онд. 500
<900 50< 90
10 онд.= 100бірл. 10онд =
1жүзд 1 жүзд <1 мыңд
6-тапсырма Қосындыны табуға
берілген есепті талдау, шешуін санды өрнек түрінде жаза білу
дағдысын жетілдіреді.
Қазанда – 45
бала
Қарашада – 44 бала ?
бала
Шешуі: 45+44=89
(бала)
Жауабы: Барлығы 89 бала кітап
алды.
"Жинақтау»
тәсілі
Шығармашылық
тапсырма
Топтық жұмыс
ұйымдастырамын
96 – 23 = 24
+ �
96 – 23 = 73 73 – 24 =
49
83 -21 =46
+?
83 -21 =61
61-46=15
26 +42 = 100
-?
26 +42 =68
100-68=32
|
Бейне жазбаға қарап, сандардың
құрамын еске түсіреді.
1
бірл=1
1 онд=10
1 жузд=100
1 мынд=1000
3-тапсырмада
сандарды
салыстырады,
зерттейді,
баяндайды, жазады,
әр
санның ондығын
көрсететін
цифрды
анықтайды,
ондықтарды,
жүздіктерді
қосу мен азайту
тәсілдерін
түсіндіреді,
амалдар
орындайды.
4-тапсырмада
амалдарды
орындайды.
Нейро жаттығуларын
орындайды
5-тасырмада
сандарды
салыстырады.
Қысқаша шартын дұрыс
құрады;
Сұрағын дұрыс
қояды;
Шешуін дұрыс
табады;
Жауабын дұрыс
жазады;
Дескриптор
Топ ережесін
сақтайды;
1.Тура теңдікті дұрыс қалпына
келтіреді;
|
Бағалау
критерийі:
Санаудың жаңа бірлігі-жүздің
қалай құрылғанын біледі және жүздіктермен санауды, жүздіктерді
жазуды, салыстыруды, қосуды және азайтуды
үйренеді
Дескриптор:
3-Тапсырма
сандарды
салыстырады
баяндайды,
жазады
ҚБ. Балдық
жүйе
Дескриптор:
4-Тапсырма
амалдарды
орындайды.
Өзін- өзі
бағалайды
5-Тапсырма
сандарды
салыстырады
Жұптық
бағалау
.
Дескриптор:
Шарты
Сұрағы
Шешуі
Жауабы
8-Тапсырма
азайту мен
қосу
компоненттерінің
арасындағы
байланыс
негізінде торкөздің
орнына
тиісті санды
анықтайды
ҚБ: «Қол
шапалақ»
|
Математика
оқулығы,
Слайд
Слайд
Слайд
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс: Қалыптастырушы бағалау
тапсырмаларын
орындау
1-тапсырма
Тең сандарды
сәйкестендір
Сәйкестендіру саны
3
400
7жүзд.
500
4жүзд.
700 50
онд.
2-тапсырма
Толық жүздіктерді атаулы
сандармен ауыстырып. өрнектің мәнін тап
200+600
=
=
+1жүзд.+2жүзд.+3жүзд.+4жүзд.+5жүзд.+6жүзд.+7жүзд.+8жүзд.+9жүзд.
3-тапсырма
53 ондықтан тұратын санның
дұрыс жазылуын анықта
503 610 800
530
|
Дескриптор
-
1-тапсырманы дұрыс
орындайды;
-
2-тапсырманы дұрыс
орындайды;
3-тапсырманы дұрыс
орындайды.
|
ҚБ:
«Басбармақ»
|
Слайд
|