Материалдар / Сабақтың тақырыбы: «Кім көп ертегі біледі?»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақтың тақырыбы: «Кім көп ертегі біледі?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: «Кім көп ертегі біледі?» Ертегілерді сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын жеткізуге, суретке көңіл қойып мазмұнын түсіну,ойларын дұрыс жеткізуге үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2021
306
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Кім көп ертегі біледі»

Нұр-Сұлтан қаласы №65 «Бал-Бала»балабақшасы коррекционный топ тәрбиешісі Ибрагимоова Гаухар Ерсальевна

Түзету «Балапан» тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
технологиялық картасы

Уақыты: 
Білім беру саласы:

Қатынас
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Кім көп ертегі біледі?
Мақсаты: 
Білімділік: Ертегілерді сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын жеткізуге, суретке көңіл қойып мазмұнын түсіну,ойларын дұрыс жеткізуге үйрету.
Тәрбиелік: Балаларды жақсылык жасауға,қолғабыс етуге үйрету, ұқыптылыққа,жинақылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық:Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл-қозғалысын келтіріп ойнауға баулу. Сөздерді анық айтуға,тіл байлығын , есте сақтау қабілетін дамыту.  Конструктордан өз еріктерімен жұмыс істеуге пысықтау. 
 Көрнекілік: «Шалқан» ертегісіне арналған бас қалпақшалары,  «Үш аю» ертегісінің суреттері,  конструктор, жасыл түсті бояу, ақ қағаз, «Жеті лақ» ертегісіндегі ешкінің суреті, Орман,егін алқабы мен жол белгілерінің суреттері.
Жаңа сөздер:Поезд,саяхат,дүрбі,аялдама
Билингвальді компонент: Ертегі-сказка,шалқан-ребка,Орман-лес,аю- медведь,ешкі- коза,бауырсақ -калабок;

Әрекет кезеңдері    Тәрбиешінің іс-әрекеті    Баланың іс –әрекеті
Мотивациялық қозғаушы.    Жылулық шеңбері:
Көңілдіміз күлеміз
Ертегіні білеміз
Шағын біздің үйіміз
Тату тәтті жүреміз    Балалар жылулық шеңберін қайталап,орындайды.
Іздену-барлау    - Балалар бүгінгі күніміз сәтті өту үшін бір бірлеріңе жылы лебіздеріңді білдіріңдер.
-Бүгін бізде өзгеше сабақ болады, біз сиқырлы пойызға отырып барлығымыз ертегілер еліне саяхатқа барамыз. 
Алдымен менің қолымдағы сиқырлы дүрбімен қарап көрейін саяхатымыздың қалай болатынын,
-О, біздің саяхатымыз қызықты болады екен, жарайды, онда кеттік. Қане, бәріміз пойызға отырып, кетейік. 
I Егін алқабы.Балалар  «Шалқан»  ертегісін сахналау керек, ертегіні қойып беріңдерші. 
II  Ертегіден үзінді, аялдама сұрақтар қояды. 
Мынау аялдамаға қызық суреттер ілініп тұр. – Бұл қандай ертегі? 
- «Үш аю» 
- Осы ертегіні айтып беріңдер суреттерге қарап. 
- Суретте не салынған? 
- Қыз аюлардын үйіне қалай кезікті? 
- Ал мынау суретте не көріп тұрсыңдар? 
- Қыз не істеп жатыр? 
- Ол не үшін аңдып тұр? 
- Ал мынау суретте не көріп отырсыңдар? 
- нені сындырды? 
- Ең соңғы суретте не көріп отырсыңдар? 
- Қыз қалай құтылды? . 
IІІ  «Орман». Сол орманда Аю жылап тұр. 
 -Аю, сен неге жылап тұрсын, саған не болды? 
- Қалай мен жыламаймын, мына жерде үйшік тұрды, мен оған сыймай 
сындырдым,  содан бәрі қашып кетті, кім маған көмектеседі? – деп балалардан сұрайды. 
 -Жылама Аю, біздің балаларымыз сондай әдемі, үлкен үйшікті жасай алады. Бізбен бірге сиқырлы пойызға отырып келесі аялдамаға барайық, сол жерде біздің балаларымыз саған үйшік соғуға көмектеседі. 
ІV Мына аялдаманын аты жоқ екен. Сендер мына жануарды таныдындар ма? Қай ертегіден? 
- Сендерге ешкі лақтарына орамжапырақ жасап беруін сұрайды,жасап бере аласыңдарма? 
-Аю, саған біздің ұл балаларымыз үйшік соғуға көмектеседі. 
Аю мен Ешкі балаларға рахмет айтады, ал балалар сиқырлы пойызға отырып, Ертегілер әлемі бекетіне барады.
 Қорытынды:Сюрприз. Бауырсақ хат тастап кетеди 
Балалардан сұрайды: 
- Мен кімнен қаштым? 
- Бауырсақ: Мені түлкі жеп қойған жоқ мен оны алдап, қашып кеттім.Мен туралы бәрін білесіңдер, енді өздеріңнің  қайда барғандарыңды айтып бере аласыңдар ма? –дейді.
Сендер не көрдіңдер, не істедіңдер?
Сергіту сәті:
Дидактикалық ойын: «Төрт құбылыс» 
    Балалар ойларын, түсінгендерін айтып,сұрақтарға жауап береді.
Балалар бір-бірінің иығынан ұстап «Пойыз» дауысын келтіріп жүреді. «Шалқан»ертегісін қояды.
Балалар жарты шеңбер құрып отырады. 
Сұрақтарға жауап беріп, суреттер бойынша әңгімелейді.

Үш аю ертегісін суреттерге қарап әңгімелеп береді.

Балалар тағы да пойыз құрып келесі аялдамаға барады

Иә

Ұлдар аюға көмектеседі

Аю мен балалар пойыз құрып келесі аялдамаға жетеді. Ертегі кейіпкерлерін айтып береді.
 Қыздар лақтарға орамжапырақ суретті салуға кетеді, салған  суреттерін ешкінің қоржынына салып қояды.  
Аю мен ұл балалар конструктордан үйшік соғады. Бауырсақтың сүрақтарына жауап береді.
Сергіту сәті - балалар     сергіту сәтінің сөзіне қимылдар жасайды. 
Балалар ауа дегенде қолдарын жоғары көтеріп,от дегенде айналдырып,жер дегенде түсіреді.
Рефлексивті-Қорытындылау    Сұрақ жауап арқылы қорытындылау.    Өткенді естеріне түсіреді.
Болжамды нәтиже:    
Білуі керек: Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл-қозғалысын ойнап келтіруді, саусақпен сурет салуды, конструктардан өз еріктерімен құрастыруды білулері керек 
Қалыптасқан әдет:Оқу іс әрекетіне  белсене араласады.
Істей біледі: Сөздерді анық айтып, ертегіні түсіндіреді, кейіпкерлерін біледі



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!