Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Күрделі функция туындысы. Кері тригонометриялық функцияның туындысы.

Сабақтың тақырыбы: Күрделі функция туындысы. Кері тригонометриялық функцияның туындысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2021
2500
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҰМЖ бөлімі: Туынды


Бекітемін:

ДОІЖО................

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

Оқу тобы:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Күрделі функция туындысы. Кері тригонометриялық функциялардың туындысы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.4.1.22. Күрделі функцияның, кері тригонометриялық функциялардың туындысын табу.

Сабақ мақсаты

Барлық студенттер: қарапайым функциялардан күрделі функцияны құрып, оның туындысын табады ;

Көпшілігі: күрделі функцияның туындысын тауып, өрнектерді ықшамдайды

Кейбірі: Күрделі функцияның туындысын тауып f’(x)>0 теңсіздігін шешеді

Бағалау критерийі

Күрделі функцияның туындысын табады

Тілдік мақсаттар

Студенттер:

- күрделі функция туындысы формуласының қолдануды түсіндіре алады;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

- функция

- күрделі функция;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

- туынды формуларын қолдану үшін ,... керек;

- күрделі функция туындысын табу үшін,... керек;

- нәтижеде арифметикалық амалдар орындау үшін ,... керек;

Құндылықтарды

дарыту

Мәңгiлiк Ел жалпыұлттық идеясының «Тарихтың мәдениет пен тiлдiң бiртұтастығы» 6-құндылығы негiзiнде студенттерді елiнiң тарихын және тiлiн құрметтеуге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

Қазақ әдебиеті

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут






I.Ұйымдастыру кезеңі.

-Сәлемдесу; Сабаққа дайындық тексеріледі;

- «Өзіңе тілегенді басқаға да, тіле» - әдісі

- студенттер жақсы-жақсы тілектерімен бір-біріне сәттілік тілейді;

- Эмоциональды көңілүймен назар сабаққа аударылады;

Слайд № 1



Сабақтың ортасы




















25 минут











































І. «Мозаика» әдісі бойынша - бір бетінде Қожа Ахмет Ясау кесенесі,Арыстан баб кесенесі,Айша бибі кесенесі суреттері толық емес бейнеленген,ал екінші бетінде туынды формулалары толық емес жазылған үлестірме қағаздар таратылады, жауаптар сәйкестендіріліп, бөліктерді жылдам жинайды, сонда суреттер құралып форумулалар толык болып, үш түрлі деңгейлі топ құрылады.

ІІ.Үй тапсырмасы тексеріледі.

1.Функцияның туындысын табыңдар:

 2.   функциясының

туындысының х= -1 болғандағы мәні неге тең?

А) -15 В) 35 С) 15 Д)-35

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіну:

«Борт журналы» әдісі қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.

Студенттер жеке- жеке мәтінді оқиды, топта талқылап, ортақ шешімге келіп, келесі сұрақтарға жауапты жұппен бірге жазады:

Берілген тақырып бойынша бізге не белгілі? Біз не білемін?

Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдік?

Туынды есептеу формулалары;

- Туынды есептеу ережелері


Егер у=f(uфункцияcы u-нүктесінде, ал

u=g(x) функцияcы х-нүктесінде туындылары бар болса, онда

y´= f´(g(x)) · g´(x) формуласымен анықталады

Мұғалім жұптардың кестені толтыруын бақылайды және кейін жазбаларын пайдалана алуларына мүмкіндік туғызады.

Мына формулаларды есте сақтаңдар:

(arcsin x)`= , -1<x<1.

(arccos x)`= , -1<x<1.

(arctg x)`= , - ∞<x<+∞

(arcctg x)`= , - ∞<x<+∞

Мысалдар: интербелсенді тақтада көрсетіледі

1.

f(x)=(5х2 +7)6 , f´(x) табу

Шешуі: f´(x)=n(ax+c)n-1·(ax+c)´

f´(x)= 6(5х2 +7)5·(5x2+7=60x(2 +7)5

Дескриптор:

- Күрделі функция туындысының анықтамасын пайдаланады;

- Формуласын пайдаланады;

- Формуланы есепке қолданады;

ІV. Есептер шешу: оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс: «Айналмалы бекеттер» - әдісі

1) тапсырма:Күрделі функция құрастыр

І топ f(x)=cosx g(x)=2x

ІІ топ f(x)=sinx g(x)=3x

ІІІ топ f(x)=tgx g(x)=5x

Дескриптор:

1.y=f(g(x)) күрделі функция құрады

2.күрделі функциясын табады

2) тапсырма:Күрделі фунцияның туындысын тап

І топ f(x)=(4-5х)10-(5- 4x )2

ІІ топ f(x)=(3х-1)2-(1- 2x )3

ІІІ топ f(x)=5х+(1- 3x )2

Дескриптор:

1.күрделі функциясының туындысын табады

2.өрнекті ықшамдайды

Қ.Б «SMS – хабарлама» әдісі

  • - қағаздан жасалған қалта телефондарынан топтар 1-1-іне SMS хабарлама жазады:

  • «топ... орындады»; «...қызықты болды»; «...қиын болды»; «...мен түсіндім»;

Мұғалімнің кері байланысы: саралайды,тексереді, мадақтайды

Сергіту сәті: «Комплименттердің бұрқасыны» - топтағы 4-уі орындарынан тұрып, 2-2-ден жұптасып, қолдарынан ұстап, бір - біріне естігісі келген комплиментті айтады...

Интербелсенді тақта

Слайд № 2

Топта жұмыс жасау ережесімен танысады




«Кahoot» компьютер бағдарламасы

https://create.kahoot.it/




Жауабы: 1) Д 2)В 3)Д 4) С 5) А










Слайд №3 сабақ тақырыбы, мақсаты жазылад






http://expert.mektep.kz/ru/shop/105048-10_klass_jem/165275-algebra_10_2_blm/1



Слайд №4 кесте


А.Е. Әбілқасымова,

К.Д.Шойынбеков

т.б. «Алгебра

және анализ бастамалары» 10с. оқулығы, Мектеп, 

2014 ж.

112-115 беттерСлайд №5




Айналмалы бекеттер»

әдісінің сызбасы


Слайд №6











Сабақтың соңы

15минут



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ