Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ҰМЖ бөлімі: Туынды


    Бекітемін:

    ДОІЖО................

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Оқу тобы:

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Күрделі функция туындысы. Кері тригонометриялық функциялардың туындысы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.4.1.22. Күрделі функцияның, кері тригонометриялық функциялардың туындысын табу.

    Сабақ мақсаты

    Барлық студенттер: қарапайым функциялардан күрделі функцияны құрып, оның туындысын табады ;

    Көпшілігі: күрделі функцияның туындысын тауып, өрнектерді ықшамдайды

    Кейбірі: Күрделі функцияның туындысын тауып f’(x)>0 теңсіздігін шешеді

    Бағалау критерийі

    Күрделі функцияның туындысын табады

    Тілдік мақсаттар

    Студенттер:

    - күрделі функция туындысы формуласының қолдануды түсіндіре алады;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    - функция

    - күрделі функция;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    - туынды формуларын қолдану үшін ,... керек;

    - күрделі функция туындысын табу үшін,... керек;

    - нәтижеде арифметикалық амалдар орындау үшін ,... керек;

    Құндылықтарды

    дарыту

    Мәңгiлiк Ел жалпыұлттық идеясының «Тарихтың мәдениет пен тiлдiң бiртұтастығы» 6-құндылығы негiзiнде студенттерді елiнiң тарихын және тiлiн құрметтеуге тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ әдебиеті

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут






    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    -Сәлемдесу; Сабаққа дайындық тексеріледі;

    - «Өзіңе тілегенді басқаға да, тіле» - әдісі

    - студенттер жақсы-жақсы тілектерімен бір-біріне сәттілік тілейді;

    - Эмоциональды көңіл-күймен назар сабаққа аударылады;

    Слайд № 1



    Сабақтың ортасы




















    25 минут











































    І. «Мозаика» әдісі бойынша - бір бетінде Қожа Ахмет Ясау кесенесі,Арыстан баб кесенесі,Айша бибі кесенесі суреттері толық емес бейнеленген,ал екінші бетінде туынды формулалары толық емес жазылған үлестірме қағаздар таратылады, жауаптар сәйкестендіріліп, бөліктерді жылдам жинайды, сонда суреттер құралып форумулалар толык болып, үш түрлі деңгейлі топ құрылады.

    ІІ.Үй тапсырмасы тексеріледі.

    1.Функцияның туындысын табыңдар:

     2.   функциясының

    туындысының х= -1 болғандағы мәні неге тең?

    А) -15 В) 35 С) 15 Д)-35

    ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіну:

    «Борт журналы» әдісі қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.

    Студенттер жеке- жеке мәтінді оқиды, топта талқылап, ортақ шешімге келіп, келесі сұрақтарға жауапты жұппен бірге жазады:

    Берілген тақырып бойынша бізге не белгілі? Біз не білемін?

    Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдік?

    - Туынды есептеу формулалары;

    - Туынды есептеу ережелері


    Егер у=f(u) функцияcы u-нүктесінде, ал

    u=g(x) функцияcы х-нүктесінде туындылары бар болса, онда

    y´= f´(g(x)) · g´(x) формуласымен анықталады

    Мұғалім жұптардың кестені толтыруын бақылайды және кейін жазбаларын пайдалана алуларына мүмкіндік туғызады.

    Мына формулаларды есте сақтаңдар:

    (arcsin x)`= , -1<x<1.

    (arccos x)`= , -1<x<1.

    (arctg x)`= , - ∞<x<+∞

    (arcctg x)`= , - ∞<x<+∞

    Мысалдар: интербелсенді тақтада көрсетіледі

    №1.

    f(x)=(5х2 +7)6 , f´(x) табу

    Шешуі: f´(x)=n(ax+c)n-1·(ax+c)´

    f´(x)= 6(5х2 +7)5·(5x2+7)´=60x(5х2 +7)5

    Дескриптор:

    - Күрделі функция туындысының анықтамасын пайдаланады;

    - Формуласын пайдаланады;

    - Формуланы есепке қолданады;

    ІV. Есептер шешу: оқулықпен жұмыс

    Топтық жұмыс: «Айналмалы бекеттер» - әдісі

    1) тапсырма:Күрделі функция құрастыр

    І топ f(x)=cosx g(x)=2x

    ІІ топ f(x)=sinx g(x)=3x

    ІІІ топ f(x)=tgx g(x)=5x

    Дескриптор:

    1.y=f(g(x)) күрделі функция құрады

    2.күрделі функциясын табады

    2) тапсырма:Күрделі фунцияның туындысын тап

    І топ f(x)=(4-5х)10-(5- 4x )2

    ІІ топ f(x)=(3х-1)2-(1- 2x )3

    ІІІ топ f(x)=5х+(1- 3x )2

    Дескриптор:

    1.күрделі функциясының туындысын табады

    2.өрнекті ықшамдайды

    Қ.Б «SMS – хабарлама» әдісі

    • - қағаздан жасалған қалта телефондарынан топтар 1-1-іне SMS хабарлама жазады:

    • «топ... орындады»; «...қызықты болды»; «...қиын болды»; «...мен түсіндім»;

    Мұғалімнің кері байланысы: саралайды,тексереді, мадақтайды

    Сергіту сәті: «Комплименттердің бұрқасыны» - топтағы 4-уі орындарынан тұрып, 2-2-ден жұптасып, қолдарынан ұстап, бір - біріне естігісі келген комплиментті айтады...

    Интербелсенді тақта

    Слайд № 2

    Топта жұмыс жасау ережесімен танысады




    «Кahoot» компьютер бағдарламасы

    https://create.kahoot.it/




    Жауабы: 1) Д 2)В 3)Д 4) С 5) А










    Слайд №3 сабақ тақырыбы, мақсаты жазылад






    http://expert.mektep.kz/ru/shop/105048-10_klass_jem/165275-algebra_10_2_blm/1



    Слайд №4 кесте


    А.Е. Әбілқасымова,

    К.Д.Шойынбеков

    т.б. «Алгебра

    және анализ бастамалары» 10с. оқулығы, Мектеп, 

    2014 ж.

    112-115 беттерСлайд №5




    Айналмалы бекеттер»

    әдісінің сызбасы


    Слайд №6











    Сабақтың соңы

    15минут



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ельжанова Гулмира Хаберовна
    24 Мамыр 2021
    2803
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақтың тақырыбы: Күрделі функция туындысы. Кері тригонометриялық функцияның туындысы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақтың тақырыбы: Күрделі функция туындысы. Кері тригонометриялық функцияның туындысы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімге көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ҰМЖ бөлімі: Туынды


    Бекітемін:

    ДОІЖО................

    Күні:

    Оқытушының аты-жөні:

    Оқу тобы:

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Күрделі функция туындысы. Кері тригонометриялық функциялардың туындысы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.4.1.22. Күрделі функцияның, кері тригонометриялық функциялардың туындысын табу.

    Сабақ мақсаты

    Барлық студенттер: қарапайым функциялардан күрделі функцияны құрып, оның туындысын табады ;

    Көпшілігі: күрделі функцияның туындысын тауып, өрнектерді ықшамдайды

    Кейбірі: Күрделі функцияның туындысын тауып f’(x)>0 теңсіздігін шешеді

    Бағалау критерийі

    Күрделі функцияның туындысын табады

    Тілдік мақсаттар

    Студенттер:

    - күрделі функция туындысы формуласының қолдануды түсіндіре алады;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    - функция

    - күрделі функция;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    - туынды формуларын қолдану үшін ,... керек;

    - күрделі функция туындысын табу үшін,... керек;

    - нәтижеде арифметикалық амалдар орындау үшін ,... керек;

    Құндылықтарды

    дарыту

    Мәңгiлiк Ел жалпыұлттық идеясының «Тарихтың мәдениет пен тiлдiң бiртұтастығы» 6-құндылығы негiзiнде студенттерді елiнiң тарихын және тiлiн құрметтеуге тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыстар

    Қазақ әдебиеті

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут






    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    -Сәлемдесу; Сабаққа дайындық тексеріледі;

    - «Өзіңе тілегенді басқаға да, тіле» - әдісі

    - студенттер жақсы-жақсы тілектерімен бір-біріне сәттілік тілейді;

    - Эмоциональды көңіл-күймен назар сабаққа аударылады;

    Слайд № 1



    Сабақтың ортасы




















    25 минут











































    І. «Мозаика» әдісі бойынша - бір бетінде Қожа Ахмет Ясау кесенесі,Арыстан баб кесенесі,Айша бибі кесенесі суреттері толық емес бейнеленген,ал екінші бетінде туынды формулалары толық емес жазылған үлестірме қағаздар таратылады, жауаптар сәйкестендіріліп, бөліктерді жылдам жинайды, сонда суреттер құралып форумулалар толык болып, үш түрлі деңгейлі топ құрылады.

    ІІ.Үй тапсырмасы тексеріледі.

    1.Функцияның туындысын табыңдар:

     2.   функциясының

    туындысының х= -1 болғандағы мәні неге тең?

    А) -15 В) 35 С) 15 Д)-35

    ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіну:

    «Борт журналы» әдісі қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады.

    Студенттер жеке- жеке мәтінді оқиды, топта талқылап, ортақ шешімге келіп, келесі сұрақтарға жауапты жұппен бірге жазады:

    Берілген тақырып бойынша бізге не белгілі? Біз не білемін?

    Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдік?

    - Туынды есептеу формулалары;

    - Туынды есептеу ережелері


    Егер у=f(u) функцияcы u-нүктесінде, ал

    u=g(x) функцияcы х-нүктесінде туындылары бар болса, онда

    y´= f´(g(x)) · g´(x) формуласымен анықталады

    Мұғалім жұптардың кестені толтыруын бақылайды және кейін жазбаларын пайдалана алуларына мүмкіндік туғызады.

    Мына формулаларды есте сақтаңдар:

    (arcsin x)`= , -1<x<1.

    (arccos x)`= , -1<x<1.

    (arctg x)`= , - ∞<x<+∞

    (arcctg x)`= , - ∞<x<+∞

    Мысалдар: интербелсенді тақтада көрсетіледі

    №1.

    f(x)=(5х2 +7)6 , f´(x) табу

    Шешуі: f´(x)=n(ax+c)n-1·(ax+c)´

    f´(x)= 6(5х2 +7)5·(5x2+7)´=60x(5х2 +7)5

    Дескриптор:

    - Күрделі функция туындысының анықтамасын пайдаланады;

    - Формуласын пайдаланады;

    - Формуланы есепке қолданады;

    ІV. Есептер шешу: оқулықпен жұмыс

    Топтық жұмыс: «Айналмалы бекеттер» - әдісі

    1) тапсырма:Күрделі функция құрастыр

    І топ f(x)=cosx g(x)=2x

    ІІ топ f(x)=sinx g(x)=3x

    ІІІ топ f(x)=tgx g(x)=5x

    Дескриптор:

    1.y=f(g(x)) күрделі функция құрады

    2.күрделі функциясын табады

    2) тапсырма:Күрделі фунцияның туындысын тап

    І топ f(x)=(4-5х)10-(5- 4x )2

    ІІ топ f(x)=(3х-1)2-(1- 2x )3

    ІІІ топ f(x)=5х+(1- 3x )2

    Дескриптор:

    1.күрделі функциясының туындысын табады

    2.өрнекті ықшамдайды

    Қ.Б «SMS – хабарлама» әдісі

    • - қағаздан жасалған қалта телефондарынан топтар 1-1-іне SMS хабарлама жазады:

    • «топ... орындады»; «...қызықты болды»; «...қиын болды»; «...мен түсіндім»;

    Мұғалімнің кері байланысы: саралайды,тексереді, мадақтайды

    Сергіту сәті: «Комплименттердің бұрқасыны» - топтағы 4-уі орындарынан тұрып, 2-2-ден жұптасып, қолдарынан ұстап, бір - біріне естігісі келген комплиментті айтады...

    Интербелсенді тақта

    Слайд № 2

    Топта жұмыс жасау ережесімен танысады




    «Кahoot» компьютер бағдарламасы

    https://create.kahoot.it/




    Жауабы: 1) Д 2)В 3)Д 4) С 5) А










    Слайд №3 сабақ тақырыбы, мақсаты жазылад






    http://expert.mektep.kz/ru/shop/105048-10_klass_jem/165275-algebra_10_2_blm/1



    Слайд №4 кесте


    А.Е. Әбілқасымова,

    К.Д.Шойынбеков

    т.б. «Алгебра

    және анализ бастамалары» 10с. оқулығы, Мектеп, 

    2014 ж.

    112-115 беттерСлайд №5




    Айналмалы бекеттер»

    әдісінің сызбасы


    Слайд №6











    Сабақтың соңы

    15минут



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 10 сынып
    24.05.2021
    2803
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ельжанова Гулмира Хаберовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации