І. «Мозаика» әдісі бойынша
- бір бетінде Қожа Ахмет
Ясау кесенесі,Арыстан баб кесенесі,Айша бибі кесенесі суреттері
толық емес бейнеленген,ал екінші бетінде туынды формулалары толық
емес жазылған үлестірме қағаздар таратылады, жауаптар
сәйкестендіріліп, бөліктерді жылдам жинайды, сонда суреттер
құралып форумулалар толык болып, үш түрлі деңгейлі топ
құрылады.
ІІ.Үй тапсырмасы
тексеріледі.
1.Функцияның туындысын
табыңдар:
2. функциясының
туындысының х= -1 болғандағы
мәні неге тең?
А) -15 В) 35 С) 15
Д)-35
ІІІ. Жаңа тақырыпты
түсіну:
«Борт журналы»
әдісі қарапайым түрде мәтінді оқу
алдында және оқу материалымен танысқан соң
қолданылады.
Студенттер жеке- жеке
мәтінді оқиды, топта талқылап, ортақ шешімге келіп, келесі
сұрақтарға жауапты жұппен бірге
жазады:
Берілген тақырып бойынша бізге
не белгілі? Біз не білемін?
|
Мәтіннен қандай жаңалық туралы
білдік?
|
- Туынды есептеу
формулалары;
- Туынды есептеу
ережелері
|
Егер
у=f(u) функцияcы u-нүктесінде,
ал
u=g(x) функцияcы х-нүктесінде
туындылары бар болса, онда
y´= f´(g(x)) ·
g´(x) формуласымен
анықталады
|
Мұғалім жұптардың кестені толтыруын
бақылайды және кейін жазбаларын пайдалана алуларына мүмкіндік
туғызады.
Мына формулаларды есте
сақтаңдар:
(arcsin
x)`= , -1<x<1.
(arccos
x)`= ,
-1<x<1.
(arctg
x)`= ,
-
∞<x<+∞
(arcctg
x)`= ,
-
∞<x<+∞
Мысалдар: интербелсенді
тақтада көрсетіледі
№1.
f(x)=(5х2 +7)6 , f´(x)
табу
Шешуі:
f´(x)=n(ax+c)n-1·(ax+c)´
f´(x)= 6(5х2 +7)5·(5x2+7)´=60x(5х2 +7)5
Дескриптор:
- Күрделі функция туындысының
анықтамасын пайдаланады;
- Формуласын
пайдаланады;
- Формуланы есепке
қолданады;
ІV. Есептер
шешу: оқулықпен
жұмыс
Топтық
жұмыс: «Айналмалы бекеттер» -
әдісі
1) тапсырма:Күрделі функция
құрастыр
І топ f(x)=cosx
g(x)=2x
ІІ топ
f(x)=sinx g(x)=3x
ІІІ топ f(x)=tgx
g(x)=5x
Дескриптор:
1.y=f(g(x)) күрделі функция
құрады
2.күрделі функциясын
табады
2) тапсырма:Күрделі
фунцияның туындысын
тап
І топ
f(x)=(4-5х)10-(5-
4x )2
ІІ
топ f(x)=(3х-1)2-(1-
2x )3
ІІІ
топ f(x)=5х+(1-
3x )2
Дескриптор:
1.күрделі функциясының
туындысын табады
2.өрнекті
ықшамдайды
Қ.Б «SMS – хабарлама»
әдісі
Мұғалімнің
кері байланысы: саралайды,тексереді,
мадақтайды
Сергіту
сәті: «Комплименттердің
бұрқасыны» - топтағы 4-уі орындарынан
тұрып, 2-2-ден жұптасып, қолдарынан ұстап, бір -
біріне естігісі келген комплиментті
айтады...
|
Интербелсенді
тақта
Слайд
№ 2
Топта жұмыс жасау ережесімен
танысады
«Кahoot» компьютер
бағдарламасы
https://create.kahoot.it/
Жауабы: 1) Д 2)В 3)Д 4) С 5)
А
Слайд
№3 сабақ тақырыбы, мақсаты
жазылад
http://expert.mektep.kz/ru/shop/105048-10_klass_jem/165275-algebra_10_2_blm/1
Слайд
№4 кесте
А.Е.
Әбілқасымова,
К.Д.Шойынбеков
т.б.
«Алгебра
және анализ бастамалары» 10с.
оқулығы, Мектеп,
2014 ж.
112-115
беттерСлайд №5
Айналмалы
бекеттер»
әдісінің
сызбасы
Слайд №6
|