Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы: "Мәтін"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: 3-сабақ. Мəтін |
МЕКТЕП:Л.Қылышев атындағы ОЖББМ |
|||
КҮНІ: 4.09.2019 |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Урингалиева У.Т. |
|||
СЫНЫП: 3 «Б» |
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны: |
||
ОҚУ МАҚСАТЫ: |
3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық жəне жабық сұрақтарға жауап беру; 3.2.1.1 тірек сөздер/көмекші сөздер арқылы мəтін түрлерін (əңгімелеу, сипаттау, пайымдау) жəне оның құрылымдық бөліктерін анықтау; 3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден (мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңа сөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау; 3.3.6.1 бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету. |
|||
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: |
Барлық оқушылар жасай алады:
|
|||
Оқушылардың көбі жасай алады:
|
||||
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
|
||||
Алдыңғы білімдер |
Тіл жəне сөйлеу, тыңдалған мəтіннің мазмұнымен жұмыс тақырыбынан меңгерген білімдеріне негізделіп оқытылады. |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Дереккөздер |
||
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут) |
||||
2 минут |
(Ұ) Оқушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен айту арқылы бір-бірлерімен амандасады. Қайырлы күн, күнім, далам, орманым, Қайырлы күн, гүлім, құсым, көлдерім, Қайырлы күн, өсімдіктер, жəндіктер, Қайырлы күн, барша тіршілік иесі. |
Көңілді əуен қосып қою |
3 минут |
(Ұ) «Венн диаграммасын» толтыру. Үлгі: Жанды табиғат Өлі табиғат Ортақ қасиеті Венн диаграммасын интерактивті тақтада толтырып, ой қорыту жасау. |
Интерактивті тақтаның көмегімен «Венн диаграммасын» толтыру |
|
ІІ. |
Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут) |
||
3 минут |
3.1.1.1 (МК; Т; Қ) Мəтінге тəн белгілерді есіне түсіру. 11-жаттығу. Мəтінге тəн белгілерді есіне түсіреді. Оқулықтағы тапсырманы оқу арқылы бұрын игерген білімдерін пысықтайды. Гүл шоқтарында жазылған мəтіннің белгілерін оқып, бос орындарды өздері білетін басқа да белгілермен толықтырады. |
Оқулық |
|
3 минут |
(Ұ; Қ) Берілген тақырыпқа жоспар құру. Жоспарды суреттегі жауынқұрттың бөліктеріне жазады. «Табиғатқа саяхат» тақырыбына жоспар құрады. Жоспарды мұғалімнің басшылығымен суреттегі жауынқұрттың бөліктеріне жазады. |
Интерактивті тақта |
|
|
|
|
|
5 минут |
(МК; Ұ;) Тыңдалған мəтін бойынша сұрақтарға жауап беру. Өз пікірін білдіру. Ат қойып, дəлелдеу жасау. 12-жаттығу. Мəтінді тыңдайды. |
Оқулық |
|
2 минут |
(МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. Дүниежүзі сөзінің жазылуына назар аудартылады. Талдау жасалады. |
Орфографиялық сөздік |
|
2 минут |
(Ө; Ұ) Мəтін кейіпкерлерін сипаттап жазу. Тірек сөздерді табу. Мəтін кейіпкерлерін сипаттап жазып, тірек сөздерді табады. |
№1 дəптермен жұмыс |
|
2 минут |
(Ж) Жұптық жұмыс жүргізіледі. Қарамен жазылған сөйлем туралы өз пікірін айтады. Жұбымен талқылайды. |
|
|
2 минут |
(Т; Ұ) Жұмыстарын топта жариялау. Жұмыстарын «Автор орындығы» стратегиясы бойынша |
|
|
топта жариялайды. |
|
2 минут |
(Ө; Ұ; Қ) Бір-бірінің жұмысын бағалау. «Екі тілек, бір ұсыныс» стратегиясы арқылы бір-бірінің жұмысын бағалайды. Орындаған жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне ұсыныс білдіру арқылы өз іс- əрекеттеріне кері байланыс жасайды. |
|
|
|
Оқулық |
4 минут |
3.2.1.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Мəтінді түсініп оқу. Мəтіннің түрін, құрылымдық бөліктерін анықтау. Шығармашылық үзіліс. 13-жаттығу. Мəтінді тиісті дауыс ырғағымен түсініп оқиды. Мəтіннің түрі анықтатылады. Мəтіндегі бөліктерді қалпына келтіреді. |
|
3 минут |
3.2.5.1 (МК; Ұ) Орфографиялық сөздіктен сұрақ бойынша ақпарат табу, талдау жасау білігін бағалау. Орфографиялық сөздікпен жұмыс ұйымдастырылады. Зеңгір, шарбы бұлт, түтін сөздерінің мағынасын қай дереккөздерден табуға болатыны оқулықта берілген суреттер арқылы анықтатылады. |
Оқулық Орфографиялық сөздік |
4 минут |
3.3.6.1 (МК; Ө; Ж; Қ) Каллиграфиялық нормаларды сақтау. Тапсырманы түсініп орындау білігін бағалау. 14-жаттығу. Мəтіндегі əже мен немересінің диалогін қатесіз көшіріп жазады. Бас əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей жəне біркелкі жазуына басшылық жасалады. Диалогті өздерінің ауызша жалғастыру жұмысы ұйымдастырылады. |
Оқулық №1 дəптермен жұмыс |
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут) |
||
4 минут |
(Ө; Қ) Сұраққа жауап беретін жəне қасқырды суреттей алатын тақырыптық сөздерді тауып жазу. Тапсырманы оқып, түсініп орындауына басшылық жасалады. «Қасқыр қандай аң?» деген сұраққа жауап беретін жəне қасқырды суреттей алатын тақырыптық сөздерді тауып жазады. Жұмыстарын топта жариялап оқиды. |
№1 дəптермен жұмыс |
1 минут |
(Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сəйкес өзін-өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, дəлелдеу. Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату мақсатында жұмыс дəптеріндегі «Өз жұмысыңды бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу», үшінші тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. Нəтижелері топта жарияланады. |
№1 дəптермен жұмыс |
Қосымша ақпарат |
Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау: Оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік АКТ Құндылықтар |
|
|
|
|
|
|
Бақылау: Сабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы болды ма? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-əрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым жəне неліктен? |
|
|
Қорытынды бағалау: Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1. Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сəт. 1. Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы жəне жеке оқушылар жайлы не білдім? |