Сабақ жоспары
|
Жоспар |
||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері мен жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1-5 минут |
Мұғалім оқушыларға суреттерді қарастыруын ұсынады. Тапсырма: Қандай сөз барлық суреттерді сипаттайды? Бұл сөз 6 әріптен тұрады. Оқушыларға калькулятор, терезе, Блокнот программасының терезесі, Paint программасының терезесінің суретін интербелсенді тақтаға флипчарт дайындаңыз.
Оқушылар жауаптар ұсынады. Дұрыс жауап тақтадан көрсетіледі: Терезе Мұғалім проблемалық сұраққа жауап қайтаруын сұрайды:
Мұғалім оқушылармен бірігіп сабақтың тақырыбы мен алдарына қоятын мақсатын тұжырымдайды. Мұғалім оқушыларды оқу мақсатымен таныстырып, дескрипторларды тұжырымдап беруін сұрайды. |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 6-37 минут
|
3. Тақырып бойынша когнитивті қызығушылықты қолдау және дамыту Өткен сабақты жүйелеуге мұғалім «Таңдау дөңгелегі» техникасын қолданып сұрақтар қояды. Батырманы басқаннан кейін тақтаға суретті таңдап алуына оқушы шақырылады. Таңдап алғаннан кейін оқушы суретті сипаттайды. 4. Жаңа тақырып. Мұғалім стандартты программаның терезесінің элементтерін көрсетеді. Жаңа терминдермен таныстырады. Терезенің негізгі элементтері:
5. Практикалық жұмыс. 1 Тапсырма: Нұсқаулыққа сүйене отырып программаны таңданыз.
Программаны зерттеп кестені толтырыңыз.
2 Тапсырма: Қазақстан мен Алматының ұлттық символы «Қар қабыланы» бейнеленген суретті ашыңыз. Программамен келесі командаларды орындаңыз:
6. Сергіту сәті Мұғалім оқушылармен бірігіп музыка қосып жаттығу орындайды. https://www.youtube.com/watch?v=0OzABZ8BPi4 Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды жұптасып тапсырма орындауын сұрайды. Оқушылар өткен сабақты қаншалықты менгергенін тексереді. (Қосымша) Өзара бағалау арқылы оқушылар жұмыстарының нәтижесін тексереді. 7. Практикалық жұмыс. Оқушылардың тақырыпты түсінуін бағалау мақсатында қалыптастырушы бағалауда орындаған тапсырманы орындауын ұсынады. |
Презентация
1 қосымша
3 қосымша
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
8.Сабақтын қорытындысы Үй тапсырмасын беру. Тапсырма: Жұмыс үстеліне бүркіттің суретін орналастырыңыз Рефлексия. Акромәтін: көрсетілген әріптен басталатын сөзді ата (сөзге байланысты). Т – Е – Р – Е – З – Е –
|
4 Қосымша |
||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||
|
Тәжірибелік тапсырманы орындау барысында дифференциация шығармашылық деңгейіне сәйкес жүзеге асырылады: тапсырмалар күрделіліктің өсуіне байланысты ұйымдастырылады. Тапсырманы орындаған кезде мұғалім жетекші сұрақтар түрінде немесе қадамдық орындау алгоритмімен нұсқаулық карталарын қолданады. |
Бағалау әр сабақта өткізіледі: - қиындықтарды анықтау және қолдау көрсету (жұппен жұмыс істеу) мақсатында оқушылардын жауаптарын бақылау; - практикалық жұмыстарды орындаған кезде бағалау дискрипторлар арқылы жұппен жүргізіледі. Сабақ соңында өздігінен реттелуді дамыту мақсатында оқушылар өздерінің жұмысын сабақта бағалайды, жетістіктерін және қиындықтарын талдайды. |
Шаршаудың алдын алу үшін класс белсенді қызмет, топтық жұмыс, жоспарланған дене жаттығуларын қамтамасыз етеді. Компьютерде жұмыс істеген кезде оқушылар дұрыс тұрақтылықты, экранынан қашықтығын алшақ отырқаның қадағалайды, төтенше жағдайлар туындаған кезде мұғалімге хабар береді. Практикалық жұмыстарды жүргізу барысында пәнаралық интеграциялау жүзеге асырылуда: әлемді тану - «тіршілік табиғаты» |
||||||||||||||||
1 қосымша «Таңдау дөңгелегі»
Өткен сабақты жүйелеуге мұғалім «Таңдау дөңгелегі» техникасын қолданып сұрақтар қояды. Батырманы басқаннан кейін тақтаға суретті таңдап алуына оқушы шақырылады. Таңдап алғаннан кейін оқушы суретті сипаттайды.
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Зәкен Ерсұлтан ШалқарұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Сабақтың тақырыбы Программа терезесі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сабақтың тақырыбы Программа терезесіМатериал туралы қысқаша түсінік
• енгізу (мысалы, тінтуір, пернетақта) және шығару құрылғыларын (мысалы, монитор мен принтер) ажырату
• компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру
• компьютерлік программада меню командаларын қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы Сабақ жоспары
1 қосымша «Таңдау дөңгелегі» Өткен сабақты жүйелеуге мұғалім «Таңдау дөңгелегі» техникасын қолданып сұрақтар қояды. Батырманы басқаннан кейін тақтаға суретті таңдап алуына оқушы шақырылады. Таңдап алғаннан кейін оқушы суретті сипаттайды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















