Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Жоспар |
||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері мен жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөздер |
||||||||||||||||
Сабақтың басы 1-5 минут |
Мұғалім оқушыларға суреттерді қарастыруын ұсынады. Тапсырма: Қандай сөз барлық суреттерді сипаттайды? Бұл сөз 6 әріптен тұрады. Оқушыларға калькулятор, терезе, Блокнот программасының терезесі, Paint программасының терезесінің суретін интербелсенді тақтаға флипчарт дайындаңыз.
Оқушылар жауаптар ұсынады. Дұрыс жауап тақтадан көрсетіледі: Терезе Мұғалім проблемалық сұраққа жауап қайтаруын сұрайды:
Мұғалім оқушылармен бірігіп сабақтың тақырыбы мен алдарына қоятын мақсатын тұжырымдайды. Мұғалім оқушыларды оқу мақсатымен таныстырып, дескрипторларды тұжырымдап беруін сұрайды. |
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 6-37 минут
|
3. Тақырып бойынша когнитивті қызығушылықты қолдау және дамыту Өткен сабақты жүйелеуге мұғалім «Таңдау дөңгелегі» техникасын қолданып сұрақтар қояды. Батырманы басқаннан кейін тақтаға суретті таңдап алуына оқушы шақырылады. Таңдап алғаннан кейін оқушы суретті сипаттайды. 4. Жаңа тақырып. Мұғалім стандартты программаның терезесінің элементтерін көрсетеді. Жаңа терминдермен таныстырады. Терезенің негізгі элементтері:
5. Практикалық жұмыс. 1 Тапсырма: Нұсқаулыққа сүйене отырып программаны таңданыз.
Программаны зерттеп кестені толтырыңыз.
2 Тапсырма: Қазақстан мен Алматының ұлттық символы «Қар қабыланы» бейнеленген суретті ашыңыз. Программамен келесі командаларды орындаңыз:
6. Сергіту сәті Мұғалім оқушылармен бірігіп музыка қосып жаттығу орындайды. https://www.youtube.com/watch?v=0OzABZ8BPi4 Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды жұптасып тапсырма орындауын сұрайды. Оқушылар өткен сабақты қаншалықты менгергенін тексереді. (Қосымша) Өзара бағалау арқылы оқушылар жұмыстарының нәтижесін тексереді. 7. Практикалық жұмыс. Оқушылардың тақырыпты түсінуін бағалау мақсатында қалыптастырушы бағалауда орындаған тапсырманы орындауын ұсынады. |
Презентация
1 қосымша
3 қосымша
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
8.Сабақтын қорытындысы Үй тапсырмасын беру. Тапсырма: Жұмыс үстеліне бүркіттің суретін орналастырыңыз Рефлексия. Акромәтін: көрсетілген әріптен басталатын сөзді ата (сөзге байланысты). Т – Е – Р – Е – З – Е –
|
4 Қосымша |
||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
||||||||||||||||
Тәжірибелік тапсырманы орындау барысында дифференциация шығармашылық деңгейіне сәйкес жүзеге асырылады: тапсырмалар күрделіліктің өсуіне байланысты ұйымдастырылады. Тапсырманы орындаған кезде мұғалім жетекші сұрақтар түрінде немесе қадамдық орындау алгоритмімен нұсқаулық карталарын қолданады. |
Бағалау әр сабақта өткізіледі: - қиындықтарды анықтау және қолдау көрсету (жұппен жұмыс істеу) мақсатында оқушылардын жауаптарын бақылау; - практикалық жұмыстарды орындаған кезде бағалау дискрипторлар арқылы жұппен жүргізіледі. Сабақ соңында өздігінен реттелуді дамыту мақсатында оқушылар өздерінің жұмысын сабақта бағалайды, жетістіктерін және қиындықтарын талдайды. |
Шаршаудың алдын алу үшін класс белсенді қызмет, топтық жұмыс, жоспарланған дене жаттығуларын қамтамасыз етеді. Компьютерде жұмыс істеген кезде оқушылар дұрыс тұрақтылықты, экранынан қашықтығын алшақ отырқаның қадағалайды, төтенше жағдайлар туындаған кезде мұғалімге хабар береді. Практикалық жұмыстарды жүргізу барысында пәнаралық интеграциялау жүзеге асырылуда: әлемді тану - «тіршілік табиғаты» |
1 қосымша «Таңдау дөңгелегі»
Өткен сабақты жүйелеуге мұғалім «Таңдау дөңгелегі» техникасын қолданып сұрақтар қояды. Батырманы басқаннан кейін тақтаға суретті таңдап алуына оқушы шақырылады. Таңдап алғаннан кейін оқушы суретті сипаттайды.
|
|
|
|
|
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |