Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: №1 Күні:_________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________


    Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»


    Жалпы мақсаты:

    Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы мәлімет беру және түсінік қалыптастыру

    Оқу нәтижелері:

    • Робот техникасы туралы нақты ақпарат алады;

    • Робот жасау техникасына және технологиясына қызығушылық артады;

    • Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сыни ойлауға дағдыланады;

    Оқыту әдістері:

    • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

    • Топтық жұмыс.

    • Диалогтық оқыту

     Қажетті ресурстар

     Интерактивті тақта, компьютер, презентация, маркер, стикер, бейнефильм, бағалау парағы

    Сабақ барысы:

    Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы

    Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті

    Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың

    іс-әрекеті

    Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер

    Бағалау

    Ұйымдастыру

    - Сәлемдесу

    - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

    Оқушылар үш тілде сәлемдеседі

    Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру


    Психологиялық ахуал

    «Саяхаттау» (бейнеролик)


    Топқа бөлу

    - LEGO қиынды парақшаларын алу

    - Топ ережелерін еске салу

    ООЖТ

    Білу

    «Ой шақыру»

    Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді

    СТО, ТДО, ОүБОБ.

    «Ой шақыру» стратегиясы

    Формативті бағалау (критерий)

    Түсіну

    Топтық диалог

    Алынған ақпаратпен топта жұмыс жасайды. Диалог құрады.

    СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту

    Формативті бағалау (критерий)


    Қолдану

    «Баяндау» әдісі.

    Әр топ әзірлеген баяндамасы бойынша басқа топқа баяндайды.

    ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.

    «Баяндау».

    Түс арқылы (жасыл – «өте жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл – «орташа»

    Талдау

    «Теориядан практикаға»

    Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі.

    СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО.

    «Ой қорыту»

    Ұпай арқылы (дұрыс – 3, толық емес – 2, қате – 1)


    Сергіту сәті. «Паравоз»


    Топқа бөлу

    «Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді.

    ООЖТ

    Жинақтау

    «Мазмұндама».

    Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді.

    Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді.

    ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.

    «Мазмұндама» стратегиясы

    Формативті бағалау

    Бағалау

    - Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады.

    - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою.

    - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.

    Үйге тапсырма

    1. Өтілген тақырыптарды қайталау

    2. «Менің роботым» тақырыбында эссе әзірлеу





    Рефлексия


    «Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.





    Сабақ: №2 Күні:_________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________


    Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасының тарихы мен келешегі»


    Жалпы мақсаты:

    Робот техникасының тарихы және оның келешектегі дамуы туралы түсінік қалыптастыру

    Оқу нәтижелері:

    • Робот техникасының тарихы туралы нақты ақпарат алады;

    • Робот техникасының келешегі жайлы болжамды пікір қалыптасады;

    • Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сыни ойлауға дағдыланады;

    Оқыту әдістері:

    • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

    • Топтық жұмыс.

    • Диалогтық оқыту

     Қажетті ресурстар

     Интерактивті тақта, презентация, маркер, стикер, плакат,  бейнефильм, бағалау парағы

    Сабақ барысы:

    Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы

    Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті

    Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың

    іс-әрекеті

    Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер

    Бағалау

    Ұйымдастыру

    - Сәлемдесу

    - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

    Оқушылар үш тілде сәлемдеседі

    Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру


    Топқа бөлу

    - Родни, Бигвелд, Пайпер, Финеас аттары жазылған түсті парақшалар арқылы («Роботы» мультфильмінің кейіпкерлері)

    - Топ ережелерін еске салу

    ООЖТ

    Білу

    «Қазына»

    Арнайы әзірленген презентация көрсетіледі.

    Робот техникасының тарихы туралы арнайы әзірленген презентация көмегімен ақпарат алу

    СТО, ТДО, ОүБОБ.

    «Ой шақыру» стратегиясы

    Өзін-өзі бағалау

    Түсіну

    Топтық, жұптық диалог

    «Пазл» әдісімен топта тарихы туралы және робот жайлы шығармалар туралы пікір алмасады.

    СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту

    Формативті бағалау (критерий)


    Қолдану

    «Ой қозғау»

    Әр топ робот техникасының келешегі туралы презентация әзірлейді.

    ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.

    «Ой қозғау».

    Өзін-өзі бағалау

    Талдау

    Әзірленген презентация бойынша әр топтың баяндамашылары басқа топқа талдап, айтып береді.

    Робот техникасының келешегі туралы баяндайды.

    СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО.

    «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Сергіту сәті. «Торайдың хикаясы» (бейнеролик)

    Жинақтау

    «SWOT» стратегиясы.

    Робот техникасының келешегі туралы кесте толтырады.

    ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.

    «SWOT» стратегиясы


    Бағалау

    - Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады.

    - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою.

    - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.

    Үйге тапсырма

    1. Өтілген тақырыптарды қайталау

    2. Роботтың сызба нұсқасын әзірлеу





    Рефлексия


    «Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.







    Сабақ: №3 Күні:_________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________



    Сабақ тақырыбы:

    Курс жабдығымен танысу: LEGO MINDSTORMS EV3 Education топтамасы. EV3 жинағы

    Жалпы мақсаты:

    LEGO MINDSTORMS EV3 Education құралымен оқушыларды таныстыру.

    Сабақтың міндеттері:


    Техникалық шығармашылығында табысқа жетуге көмектесетін, табиғи бейімділігін, қабілеттерін

    анықтау және дамыту.

    Күтілетін нәтиже:

    LEGO комплектімен танысу: электрондық компоненттер, шестеренкалар, дөңгелектер, осьтар, конструкциялық элементтері.

    Негізгі идея:

    LEGO MINDSTORMS, платформа, шестеренкалар, дөңгелектер, осьтар, конструкциялық элементтері.

    Сабақтың жоспары:

    №

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бисултанова Сауле Борамбаевна
    17 Қараша 2022
    528
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: №1 Күні:_________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________


    Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері»


    Жалпы мақсаты:

    Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері туралы жалпы мәлімет беру және түсінік қалыптастыру

    Оқу нәтижелері:

    • Робот техникасы туралы нақты ақпарат алады;

    • Робот жасау техникасына және технологиясына қызығушылық артады;

    • Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сыни ойлауға дағдыланады;

    Оқыту әдістері:

    • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

    • Топтық жұмыс.

    • Диалогтық оқыту

     Қажетті ресурстар

     Интерактивті тақта, компьютер, презентация, маркер, стикер, бейнефильм, бағалау парағы

    Сабақ барысы:

    Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы

    Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті

    Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың

    іс-әрекеті

    Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер

    Бағалау

    Ұйымдастыру

    - Сәлемдесу

    - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

    Оқушылар үш тілде сәлемдеседі

    Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру


    Психологиялық ахуал

    «Саяхаттау» (бейнеролик)


    Топқа бөлу

    - LEGO қиынды парақшаларын алу

    - Топ ережелерін еске салу

    ООЖТ

    Білу

    «Ой шақыру»

    Робот техникасы туралы Интернет желісінен ақпарат іздейді

    СТО, ТДО, ОүБОБ.

    «Ой шақыру» стратегиясы

    Формативті бағалау (критерий)

    Түсіну

    Топтық диалог

    Алынған ақпаратпен топта жұмыс жасайды. Диалог құрады.

    СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту

    Формативті бағалау (критерий)


    Қолдану

    «Баяндау» әдісі.

    Әр топ әзірлеген баяндамасы бойынша басқа топқа баяндайды.

    ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.

    «Баяндау».

    Түс арқылы (жасыл – «өте жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл – «орташа»

    Талдау

    «Теориядан практикаға»

    Оқушыларға әр салада қолданылатын робот техникасына негізделген технологиялар туралы топта пікірлеседі.

    СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО.

    «Ой қорыту»

    Ұпай арқылы (дұрыс – 3, толық емес – 2, қате – 1)


    Сергіту сәті. «Паравоз»


    Топқа бөлу

    «Паравоз» ойынынан соң оқушылардың қатарға тұру реті бойынша төрттен топқа бөлінеді.

    ООЖТ

    Жинақтау

    «Мазмұндама».

    Өтілген тақырып бойынша өз білгендерін кестеге түсіреді.

    Көрсетілген тақырыптар бойынша меңгерген білім нәтижесін көрсетеді.

    ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.

    «Мазмұндама» стратегиясы

    Формативті бағалау

    Бағалау

    - Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады.

    - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою.

    - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.

    Үйге тапсырма

    1. Өтілген тақырыптарды қайталау

    2. «Менің роботым» тақырыбында эссе әзірлеу





    Рефлексия


    «Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.





    Сабақ: №2 Күні:_________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________


    Сабақтың тақырыбы: «Робот техникасының тарихы мен келешегі»


    Жалпы мақсаты:

    Робот техникасының тарихы және оның келешектегі дамуы туралы түсінік қалыптастыру

    Оқу нәтижелері:

    • Робот техникасының тарихы туралы нақты ақпарат алады;

    • Робот техникасының келешегі жайлы болжамды пікір қалыптасады;

    • Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сыни ойлауға дағдыланады;

    Оқыту әдістері:

    • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

    • Топтық жұмыс.

    • Диалогтық оқыту

     Қажетті ресурстар

     Интерактивті тақта, презентация, маркер, стикер, плакат,  бейнефильм, бағалау парағы

    Сабақ барысы:

    Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы

    Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті

    Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың

    іс-әрекеті

    Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер

    Бағалау

    Ұйымдастыру

    - Сәлемдесу

    - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

    Оқушылар үш тілде сәлемдеседі

    Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру


    Топқа бөлу

    - Родни, Бигвелд, Пайпер, Финеас аттары жазылған түсті парақшалар арқылы («Роботы» мультфильмінің кейіпкерлері)

    - Топ ережелерін еске салу

    ООЖТ

    Білу

    «Қазына»

    Арнайы әзірленген презентация көрсетіледі.

    Робот техникасының тарихы туралы арнайы әзірленген презентация көмегімен ақпарат алу

    СТО, ТДО, ОүБОБ.

    «Ой шақыру» стратегиясы

    Өзін-өзі бағалау

    Түсіну

    Топтық, жұптық диалог

    «Пазл» әдісімен топта тарихы туралы және робот жайлы шығармалар туралы пікір алмасады.

    СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ. Дилогтық оқыту

    Формативті бағалау (критерий)


    Қолдану

    «Ой қозғау»

    Әр топ робот техникасының келешегі туралы презентация әзірлейді.

    ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.

    «Ой қозғау».

    Өзін-өзі бағалау

    Талдау

    Әзірленген презентация бойынша әр топтың баяндамашылары басқа топқа талдап, айтып береді.

    Робот техникасының келешегі туралы баяндайды.

    СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК, ОЖЕСО.

    «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Сергіту сәті. «Торайдың хикаясы» (бейнеролик)

    Жинақтау

    «SWOT» стратегиясы.

    Робот техникасының келешегі туралы кесте толтырады.

    ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.

    «SWOT» стратегиясы


    Бағалау

    - Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады.

    - Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою.

    - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.

    Үйге тапсырма

    1. Өтілген тақырыптарды қайталау

    2. Роботтың сызба нұсқасын әзірлеу





    Рефлексия


    «Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.







    Сабақ: №3 Күні:_________ Пәні: Робототехника Мұғалімі:_____________ Тексерілді:__________



    Сабақ тақырыбы:

    Курс жабдығымен танысу: LEGO MINDSTORMS EV3 Education топтамасы. EV3 жинағы

    Жалпы мақсаты:

    LEGO MINDSTORMS EV3 Education құралымен оқушыларды таныстыру.

    Сабақтың міндеттері:


    Техникалық шығармашылығында табысқа жетуге көмектесетін, табиғи бейімділігін, қабілеттерін

    анықтау және дамыту.

    Күтілетін нәтиже:

    LEGO комплектімен танысу: электрондық компоненттер, шестеренкалар, дөңгелектер, осьтар, конструкциялық элементтері.

    Негізгі идея:

    LEGO MINDSTORMS, платформа, шестеренкалар, дөңгелектер, осьтар, конструкциялық элементтері.

    Сабақтың жоспары:

    №

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Ашық сабақ Басқа
    17.11.2022
    528
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бисултанова Сауле Борамбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации