Сабақтың тақырыбы: Сен не киесің? 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Сен не киесің? 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту жэне затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы
  1. БӨЛІМ: ӨЗІМ ТУРАЛЫ 7-САБАҚ





Тақырыбы: Сен не киесің?

Мектебі:






Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

1-сынып

Сабаққа қатысқан

оқушылар саны

Сабаққа қатыспаған

оқушылар саны

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқу мақсаты

1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

1.2.1.1.Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту жэне затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.

1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну жэне тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.2.6.1.Тындаған/оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды/ ұнамайды) жасау.

1.5.1.2.Мұғалімнің көмегімен жіктік жалғауын ауызша тілде колдану.

Сабақ мақсаты:


Барлық оқушылар:

Киім атауларын еске түсіреді, киемін/кимеймін сөзін киімдермен байланыстырып қолдана алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өздерінің қандай киім киетінін/кимейтінін айта алады, киімдерді түсімен атай алады, сұрақты түсінеді, сұраққа еркін жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:

Өмірлік жағдаяттарда қандай да бір киімге байланысты өз қалауын (киетін/кимейтінін) білдіре алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезендері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(2-5 минут)





Сабақтың ортасы

(6-40 минут)

























































Сабақтың соңы

41-45 минут






(МК) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.







(МК, ¥) Оқулықтағы 1-тапсырма бойынша мұғалім оқушыларға киемін сөзінің мағынасын түсіндіреді.

Берілген тапсырма бойынша киемін сөзін киім атаулары мен байланыстырып қолдануды үйретеді. Мысалы: Мен көйлек киемін. Сондай-ақ оқушылар бұл тапсырма арқылы киім атауларын қайталайды, еске түсіреді.

(МК, Ж) Мұғалім оқушыларға 2-тапсырмада берілген сұрақты түсіндіреді. Оқушылар «Сен не киесің?» деген сұраққа дұрыс жауап бере алуды жэне сұрақты басқа біреуге дұрыс қоя алуды үйренеді. Сөйлем тек құрылымдык үлгі түрінде үйретіледі.

(МК) Мұғалім «Есте сақта!» айдары бойынша оқушы- ларға менің, сенің сөздерінің мағынасын түсіндіреді жэне оқушылардың назарын менің жейдем деген сияқ- ты қолданыста жейде сөзінің өзгеретініне аударады. Оқушыларға мұның тәуелдік жалғауы екенін атап көрсетудің қажеті жоқ. Оқушылар оны тек құрылым ретінде есте сақтаулары қажет.

(МК, Ж) 3-тапсырмада берілген сөйлесу үлгісі бойынша оқушылар өздерінің киімдері туралы (түсі) сөйлеседі. Сондай-ақ түстерді қайталайды, оларды киім атаулары- мен байланыстыра қолдануга және тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана білуге жаттығады.

(Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Берілген үлгі бойынша не киетіндерін және оның түсі қандай екені туралы сөйлеседі. Үлгі:

-Сәлем!

-Сәлем!

-Сен не киесің?

-Мен көйлек киемін. Менің көйлегім қызыл. Сен не киесің?

(МК, ¥) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.

(Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Сондай-ақ АКТ-ні колдана білу дағдыларын қалыптастырады.







(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой- пікірлерін білдіре алады.













Оқулық



Аудиодиск:

1.7.1.;

1.7.3.

























































1 жұмысдәптері





Қосымша тапсырма: 1.7.

Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданы

1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.06.2018
1661
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі