Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Тіл және сөйлеу

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    СЫНЫП: 5


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);

    Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А).

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжап бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік


    Сөз, сөйлеу мәдениеті, тіл байлығы, ана тілі, тілдік құзіреттілік,

    сөз құдіреті, жанрлар.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    4-cыныпта өткен білімді пысықтау

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

    Топтарға бөлу.

    Гүл суреттері бойынша бөліну.

    Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда раушан, тұңғиық, түймедақ гүлдерінің суреттері шығуы керек.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

    «Жіптік құбыр» тренинг

    Оқушыларға түзу қағаз беріледі. Оны екіге бүктейміз. Арасын сваркалап жалғағанда ұзын құбыр шығу керек. Шарикті жіберемін. Шарик құбыр бойымен жылжыйды..



    1-топ:

    Раушан

    2-топ: Тұңғиық

    3-топ: Түймедақ


    «Жіптік құбыр» тренинг, қағаздар, шарик.

    Жаңа білім

    10 минут







    Білу және түсіну

    «Қар кесегі» әдісі

    (Қозғалуға және араласуға ыңғайлы болу үшін үлкен кеңістік қажет. Немесе оқушылар парталардың айналасына топтар құрып, тиісінше орындықтарды қозғалта алады.

    Жаттығудың сипаттамасы:

    Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт,бес,алты жауап бір жауап болып біріктіріледі.)

    Ортақ сүрақтар:

    Берілген тірек сөздерді оқып, сөйлемдер құрап көріңдер.

    Сөз, сөйлеу мәдениеті, тіл байлығы, ана тілі, тілдік құзіреттілік, сөз құдіреті.








    Оқулық.

    «Қар кесегі» әдісі.

    Ортасы

    10 минут







    Қолдану

    Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.



    Топтарға тапсырма:


    1-топ: Раушан ОҚЫЛЫМ АЛДЫНДА

    Венн диаграммасы


    Shape5 Shape3 Shape4 Shape2 Shape1

    сөз

    тіл

















    2-топ: Тұңғиық ОҚЫЛЫМ БАРЫСЫ

    Тіл екі түрде қызмет етеді. Бірі — сөйлеу тілі, екіншісі — жазба тіл. Сөйлеу тілі мен жазба тілдің бір-бірінен үлкен-үлкен айырмашылықтары бар. Сөйлеу тілі. бетпе-бет сөйлеу арқылы жүзеге асады. Сондықтан ол көбше диалог түрінде өтеді. Ал жазба тіл — эр түрлі жазба эдебиеттердің тілі. Ол — қолма-қол оқуға да, келесі ұрпақтардың оқып үйренуіне де, білуіне де арналатын мэңгілік мұра. Сөйлеу тілі тікелей бетпе-бет сөйлесу арқылы жэне сүрак-жауап, түсіндіру негізінде көрінетіндіктен, сөйлем қүрамы да ерекше болады. Онда дауыс ырғағы (интонация), ым, ишара, бет, қол қозғалыстары да белгілі мэнде жүмсалады. Жазба тілде ойды жеткізуге себін тигізетін ондай қосалқы эдістер болмайтындықтан, сөйлем ойды нақты да толық білдіре алатындай жүйелі эрі түсінікті етіліп қүрылады. Тілдің қызметі мен ойдың айтылу мақсатына қарай сөйлем қүрауда соған сэйкес сөздер, грамматикалық түлғалар, тіркестер сүрыпталып, талданып қолданылады. Ал ойдың эсерлі, көркем болуы, тыңдаушысын, оқушысын баурап экетуі тілде сөздердің орынды қолданылуына, көркемдегін, бейнелеуіш құралдардың сэтті жұмсалуына тікелей байланысты. Әркімнің сөз қолдану ерекшеліктері эр түрлі болады. Көсіліп сөйлейтін көсем де, таңдайынан бал тамған, тыңдаушысын тамсандыратын шешендер де сөйлегенде сөзді сұрыптап қолданады, сол арқылы ойын дэл де эсерлі жеткізеді. Оқушының сезіміне эсер ету үшін сөздер бейнелі мағынада, астарлы түрде, көркем мәнде қолданылады.



    3-топ: Түймедақ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

    «Маңыздылық» кестесі

    Сөйлеу сапасына қандай нәрселер кері әсерін тигізеді?

    Shape6

    Талдау

    «Ыстық орындық» орындық әдісі

    (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:

    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

    1)    Ауызекі сөйлеу тілі және жазба тіл дегенді қалай түсінесің?

    2)    Ауызекі сөйлеудің өзіндік стильдік ерекшеліктерін айтыңыз.

    3)    Тыңдай білу әдебіне не жатады?

    4.     Үндемей, сөйлеушінің сөзін бөлмей тыңдаудың ерекшелігі неде?

    5.     Сөйлеушінің сөзіне араласып, өзара ой алмаса тыңдау, оның өзіндік мәні туралы айтыңыз?

    6.     Тыңдаудың түрлеріне ой жібере отырып, «тыңдау» деген ұғымға қандай түйіндеу жасайсыз. (Тыңдау деген не?)

    7.     Сөйлеу әдебіне не жатады

    8.      Жүйелі, мәнді сөйлеудің негізгі сапалары қандай?












    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер






























    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

    Сергіту сәті

    2 минут

    «Қаражорға» биі

    Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

    Оқулықтағы жаттығуларды орындау















    Шығармашылыққа тапсырма:

    1-топ: Раушан

    Хабарландыру мәтінін құрастыру

    2-топ: Тұңғиық

    Досыңа арнап хат жаз

    3-топ: Түймедақ

    Шақыру қағазын жасаңдар


    «Шеңбердегі доп» әдісі

    Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы жаңа білім туралы бір сөйлем айтады.





    «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі


















    Шеңберге отырғызу, доп.

    Бағалау


    5 минут





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байгонова Замзагуль Кажмухановна
    22 Қырқүйек 2020
    674
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақтың тақырыбы: "Тіл және сөйлеу"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақтың тақырыбы: "Тіл және сөйлеу"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі және әдебиеті мұғалімдеріне 5 сынып қазақ тілінен "Тіл және сөйлеу" тақырыбынан сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы:

    Тіл және сөйлеу

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Күні:

    СЫНЫП: 5


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны: 0

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);

    Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А).

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжап бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

    Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

    Бағалау критерийі

    Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

    Тілдік құзіреттілік


    Сөз, сөйлеу мәдениеті, тіл байлығы, ана тілі, тілдік құзіреттілік,

    сөз құдіреті, жанрлар.

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы оқу

    4-cыныпта өткен білімді пысықтау

    Сабақтың жоспары

    Жоспарланған уақыт

    Сабақ барысы :

    Бағалау түрлері

    Басталуы

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

    Топтарға бөлу.

    Гүл суреттері бойынша бөліну.

    Оқушыларға сурет қиындыларын беремін. Сурет қиындыларын құрастырғанда раушан, тұңғиық, түймедақ гүлдерінің суреттері шығуы керек.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

    «Жіптік құбыр» тренинг

    Оқушыларға түзу қағаз беріледі. Оны екіге бүктейміз. Арасын сваркалап жалғағанда ұзын құбыр шығу керек. Шарикті жіберемін. Шарик құбыр бойымен жылжыйды..



    1-топ:

    Раушан

    2-топ: Тұңғиық

    3-топ: Түймедақ


    «Жіптік құбыр» тренинг, қағаздар, шарик.

    Жаңа білім

    10 минут







    Білу және түсіну

    «Қар кесегі» әдісі

    (Қозғалуға және араласуға ыңғайлы болу үшін үлкен кеңістік қажет. Немесе оқушылар парталардың айналасына топтар құрып, тиісінше орындықтарды қозғалта алады.

    Жаттығудың сипаттамасы:

    Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша төрт,бес,алты жауап бір жауап болып біріктіріледі.)

    Ортақ сүрақтар:

    Берілген тірек сөздерді оқып, сөйлемдер құрап көріңдер.

    Сөз, сөйлеу мәдениеті, тіл байлығы, ана тілі, тілдік құзіреттілік, сөз құдіреті.








    Оқулық.

    «Қар кесегі» әдісі.

    Ортасы

    10 минут







    Қолдану

    Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.



    Топтарға тапсырма:


    1-топ: Раушан ОҚЫЛЫМ АЛДЫНДА

    Венн диаграммасы


    Shape5 Shape3 Shape4 Shape2 Shape1

    сөз

    тіл

















    2-топ: Тұңғиық ОҚЫЛЫМ БАРЫСЫ

    Тіл екі түрде қызмет етеді. Бірі — сөйлеу тілі, екіншісі — жазба тіл. Сөйлеу тілі мен жазба тілдің бір-бірінен үлкен-үлкен айырмашылықтары бар. Сөйлеу тілі. бетпе-бет сөйлеу арқылы жүзеге асады. Сондықтан ол көбше диалог түрінде өтеді. Ал жазба тіл — эр түрлі жазба эдебиеттердің тілі. Ол — қолма-қол оқуға да, келесі ұрпақтардың оқып үйренуіне де, білуіне де арналатын мэңгілік мұра. Сөйлеу тілі тікелей бетпе-бет сөйлесу арқылы жэне сүрак-жауап, түсіндіру негізінде көрінетіндіктен, сөйлем қүрамы да ерекше болады. Онда дауыс ырғағы (интонация), ым, ишара, бет, қол қозғалыстары да белгілі мэнде жүмсалады. Жазба тілде ойды жеткізуге себін тигізетін ондай қосалқы эдістер болмайтындықтан, сөйлем ойды нақты да толық білдіре алатындай жүйелі эрі түсінікті етіліп қүрылады. Тілдің қызметі мен ойдың айтылу мақсатына қарай сөйлем қүрауда соған сэйкес сөздер, грамматикалық түлғалар, тіркестер сүрыпталып, талданып қолданылады. Ал ойдың эсерлі, көркем болуы, тыңдаушысын, оқушысын баурап экетуі тілде сөздердің орынды қолданылуына, көркемдегін, бейнелеуіш құралдардың сэтті жұмсалуына тікелей байланысты. Әркімнің сөз қолдану ерекшеліктері эр түрлі болады. Көсіліп сөйлейтін көсем де, таңдайынан бал тамған, тыңдаушысын тамсандыратын шешендер де сөйлегенде сөзді сұрыптап қолданады, сол арқылы ойын дэл де эсерлі жеткізеді. Оқушының сезіміне эсер ету үшін сөздер бейнелі мағынада, астарлы түрде, көркем мәнде қолданылады.



    3-топ: Түймедақ ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

    «Маңыздылық» кестесі

    Сөйлеу сапасына қандай нәрселер кері әсерін тигізеді?

    Shape6

    Талдау

    «Ыстық орындық» орындық әдісі

    (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

    Жаттығудың сипаттамасы:

    Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

    1)    Ауызекі сөйлеу тілі және жазба тіл дегенді қалай түсінесің?

    2)    Ауызекі сөйлеудің өзіндік стильдік ерекшеліктерін айтыңыз.

    3)    Тыңдай білу әдебіне не жатады?

    4.     Үндемей, сөйлеушінің сөзін бөлмей тыңдаудың ерекшелігі неде?

    5.     Сөйлеушінің сөзіне араласып, өзара ой алмаса тыңдау, оның өзіндік мәні туралы айтыңыз?

    6.     Тыңдаудың түрлеріне ой жібере отырып, «тыңдау» деген ұғымға қандай түйіндеу жасайсыз. (Тыңдау деген не?)

    7.     Сөйлеу әдебіне не жатады

    8.      Жүйелі, мәнді сөйлеудің негізгі сапалары қандай?












    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер






























    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

    Сергіту сәті

    2 минут

    «Қаражорға» биі

    Оқушылар би билеп сергіп қалады.

    Аяқталуы

    Сабақты бекіту

    10 минут

    Синтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі

    Оқулықтағы жаттығуларды орындау















    Шығармашылыққа тапсырма:

    1-топ: Раушан

    Хабарландыру мәтінін құрастыру

    2-топ: Тұңғиық

    Досыңа арнап хат жаз

    3-топ: Түймедақ

    Шақыру қағазын жасаңдар


    «Шеңбердегі доп» әдісі

    Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы жаңа білім туралы бір сөйлем айтады.





    «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі


















    Шеңберге отырғызу, доп.

    Бағалау


    5 минут





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    22.00.2020
    674
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байгонова Замзагуль Кажмухановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации