Кыдырова Бакытжан Жунуспековна
ШҚО, Семей қаласы «№21 ЖООБМ»КММ
Математика пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштарының формулалары
|
Сабақтың мақсаты |
Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштарының формулаларымен танысу, есептер шығаруда ерекшеліне назар аудару, қолдану. |
|
Түінді идея |
Тригонометриялық формулаларды қолдана алады |
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері |
Тренинг:"Көңіл күй ", топқа бөлу: "Сыңарын тап", "Кім жылдам?", "Көшіріп ал...", Кері байланыс:"Чемодан, қоқыс жәшігі, ет тартқыш" |
|
Табыс критериі |
||||||||||||
|
Барлық оқушылар үшін: Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштарының формуласын пайдаланып есептер шығара алады
|
Оқушылардың көпшілігі Ф |
Жеке оқушылар: Ф |
||||||||||
|
Кезең. Берілетін уақыт (45мин) |
Мұғалім не істейді? |
Оқушы жұмысы |
ресурстар |
|||||||||
|
Білу Түсіну Келесі осы тақырыпты ашуға тікелей байланысты материалдард ы түсіндіруге дайындық жұмыстарын орындайды 17 мин |
Тренинг:"Көңіл күй " Топқа бөлу: "Сыңарын тап" .
Формулаларды ажырата білуге арналған тапсырмалар.
Ұжымдық тапсырма : Ауызша функциялардың мәндерін еске түсіру.Ауызша тригонометриялық формулаларды еске түсіру. Жұптық жұмыс. № 1. Ықшамда а ) cos α cos 3α – sinα sin3α б) sin 2α cos α + cos 2α sin α в) sin α cos 3α + cos α sin 3α
|
Сөйлемді жалғастырады
Сәйкестендіру жұмысын орындайды
sin 30º = ctg 60º = cos 45º = sin 180º = cos 360º = tg 405º = sin 330º = ctg 780º = sin² α + cos²α =1 tg α · ctg α = 1 tg α = sin α ÷ cos α ctg α=cosα ÷sinα 1 + tg²α=1÷cos²α 1 + ctg²α =1÷ sin²α
|
Кеспе қағаздар, өткен тақырыптар бойынша
тест тапсырмала ры
|
|||||||||
|
|
Формулаларды толық ашады, сәйкесін табады.
|
интерактивті тақта |
||||||||||
|
|
Жекелеген оқушыларға тапсмырма: Деңгейлік тапсырмалар:
Енді
|
|
|
|||||||||
|
Қолдану Жинақтау Оқушылардың оқу жылы басындағы біліктілігі мен қабілеттілігі деңгейін анықтау мақсатында тапсырмалар орындалады 25 минут |
Ұжымдық тапсырма. Оқулықпен жұмыс: № 364 (а, г, е, ж), 366 (б) орындау
|
Оқушылар оқиды, жұптасып талдайды, топта талдайды. Тақтаға түсіндіреді. |
тапсырмалар |
|||||||||
|
Бағалау 3 мин |
Кері байланыс:"Чемодан, қоқыс жәшігі, ет тартқыш" Үйге : Сыныпта шығарған есептердің қалғандары, формулаларды жаттау |
Оқушылар стикерге ойларын қорытындылайды |
|
|||||||||
|
не сәтті? Не сәтсіз? Нені өзгертер едіңіз? |
"Көшіріп ал..." әдісі оқушылардың аңғарымпаздығын көрсете алды. Сыни ойлаулыры, формулаларды түрлендіре алуы әлсіз.Сол себепті деңгейлік тапсырмалар көмектеп орындалы. Жекелеген оқушы тапсырмаларын түрлендіндіру. |
|
|
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштарының формулалары
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштарының формулалары
Кыдырова Бакытжан Жунуспековна
ШҚО, Семей қаласы «№21 ЖООБМ»КММ
Математика пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштарының формулалары
|
Сабақтың мақсаты |
Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштарының формулаларымен танысу, есептер шығаруда ерекшеліне назар аудару, қолдану. |
|
Түінді идея |
Тригонометриялық формулаларды қолдана алады |
|
Сабақтың әдіс-тәсілдері |
Тренинг:"Көңіл күй ", топқа бөлу: "Сыңарын тап", "Кім жылдам?", "Көшіріп ал...", Кері байланыс:"Чемодан, қоқыс жәшігі, ет тартқыш" |
|
Табыс критериі |
||||||||||||
|
Барлық оқушылар үшін: Тригонометриялық функциялардың қос бұрыштарының формуласын пайдаланып есептер шығара алады
|
Оқушылардың көпшілігі Ф |
Жеке оқушылар: Ф |
||||||||||
|
Кезең. Берілетін уақыт (45мин) |
Мұғалім не істейді? |
Оқушы жұмысы |
ресурстар |
|||||||||
|
Білу Түсіну Келесі осы тақырыпты ашуға тікелей байланысты материалдард ы түсіндіруге дайындық жұмыстарын орындайды 17 мин |
Тренинг:"Көңіл күй " Топқа бөлу: "Сыңарын тап" .
Формулаларды ажырата білуге арналған тапсырмалар.
Ұжымдық тапсырма : Ауызша функциялардың мәндерін еске түсіру.Ауызша тригонометриялық формулаларды еске түсіру. Жұптық жұмыс. № 1. Ықшамда а ) cos α cos 3α – sinα sin3α б) sin 2α cos α + cos 2α sin α в) sin α cos 3α + cos α sin 3α
|
Сөйлемді жалғастырады
Сәйкестендіру жұмысын орындайды
sin 30º = ctg 60º = cos 45º = sin 180º = cos 360º = tg 405º = sin 330º = ctg 780º = sin² α + cos²α =1 tg α · ctg α = 1 tg α = sin α ÷ cos α ctg α=cosα ÷sinα 1 + tg²α=1÷cos²α 1 + ctg²α =1÷ sin²α
|
Кеспе қағаздар, өткен тақырыптар бойынша
тест тапсырмала ры
|
|||||||||
|
|
Формулаларды толық ашады, сәйкесін табады.
|
интерактивті тақта |
||||||||||
|
|
Жекелеген оқушыларға тапсмырма: Деңгейлік тапсырмалар:
Енді
|
|
|
|||||||||
|
Қолдану Жинақтау Оқушылардың оқу жылы басындағы біліктілігі мен қабілеттілігі деңгейін анықтау мақсатында тапсырмалар орындалады 25 минут |
Ұжымдық тапсырма. Оқулықпен жұмыс: № 364 (а, г, е, ж), 366 (б) орындау
|
Оқушылар оқиды, жұптасып талдайды, топта талдайды. Тақтаға түсіндіреді. |
тапсырмалар |
|||||||||
|
Бағалау 3 мин |
Кері байланыс:"Чемодан, қоқыс жәшігі, ет тартқыш" Үйге : Сыныпта шығарған есептердің қалғандары, формулаларды жаттау |
Оқушылар стикерге ойларын қорытындылайды |
|
|||||||||
|
не сәтті? Не сәтсіз? Нені өзгертер едіңіз? |
"Көшіріп ал..." әдісі оқушылардың аңғарымпаздығын көрсете алды. Сыни ойлаулыры, формулаларды түрлендіре алуы әлсіз.Сол себепті деңгейлік тапсырмалар көмектеп орындалы. Жекелеген оқушы тапсырмаларын түрлендіндіру. |
|
|
|||||||||
шағым қалдыра аласыз

















