Тексерілді: _______________
«____»______________________
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: ____________________
Күні: _______________
№: 5
Мұғалімі:
Сыныбы: 4
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Адам бол
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды айту, басқалардан жақсылық іздеу, қарапайымдылық
|
Мақсаты: Оқушыларға адамның жақсы және жаман қасиеттері туралы түсінік бере отырып, Ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.bilim-all.kz 2.https://infourok.ru
|
|
Сабақтың барысы:
Жағымды күйге келу. Қазір менің ішкі жан-дүнием қандай? «Ұлпалар» жаттығуы Қатысушыларға әртүрлі көңіл-күйдегі ұлпалардың суреті салынған фигуралар таратылады. (көңілді, көңілсіз, ашулы т.б.) осылардың арасынан таңдап алып, өз көңіл- күйіне ұқсатып, ұлпаны бояу тапсырылады. 2.Үй тапсырмасы. 1. №4 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №5, «Аңызда да шындық бар» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: • Бауыржан ата өзінің тамаққа тәбеті жоқтығын қалай түсіндірді? • Ойлану адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? • Рухани тамақ дегенді қалай түсінесіңдер? • «Рухани тоқ адам» деп қандай адамды айтуға болады? • Өзің қандай адам болғың келеді? |
|
|
3. Сабақтың дәйексөзі. Әдептілік-ар, ұят – адамдықтың белгісі. Халық даналығы Сұрақтар: 1. Адамның әдептілігін қалай білуге болады? 2. «Әдептілік – әдемілік» дегенді қалай түсінесіңдер 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? |
|
Данагөй туралы аңыз. Өткен заманда бір топ адам ақылды, данагөй адамды жамандайды екен. Данагөй бәрін естиді бірақ оларға күліп, жақсылық тілеп кетеді екен. Осыны сырттан бақылап жүрген бір адам данагөйден сұрайды . -Құрметті мырза сіз өзіңізді жамандаған адамдарға жақсылық тілеп кеттіңіз,сізде оларға деген жек көрініш , ашу-ыза жоқпа? депті. Сонда данагөй былай деп жауап беріпті. -Мен базарға барғанда тек әмиянымда бар ақшамды жұмсай аламын. Сол сияқты адамдармен сөйлескенде араласқанда жан дүниемде бар қасиеттер мен құндылықтарды жұмсаймын депті. Сұрақтар:
|
|
Оқушылар үш топқа бөлінеді. 2-тапсырма Мәтіндегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып оқыңдар. Тренинг. «Бәріміз бірге». Мақсаты: балалардың бір-бірімен байланыс орнатуға үйрету, серіктесінің қозғалыс темпіне ыңғайлану. Жаттығудың жүргізілуі: балалар жұппен тұрып допты бірге ұстайды(әр бала допты екі қолымен ұстауы тиіс). Жетекшінің белгісінен кейін балалар бір уақытта отыруға допты қолдарынан түсіріп алмай бөлме ішінде жүруі, секіруі қажет. Ең бастысы, бірге әрекет жасап допты түсіріп алмау. |
|
Абай ақын атамыз Өлеңі мен әнін жазған Жақсыгүл Қалжанова Абай ақын атаның Туған күнін тойлаймыз. Өзі айтқандай өнерпаз, Болуды біз ойлаймыз. Қайырмасы: Әнін тыңдап әсерлі, Жырын жаттап өсеміз. Туған күні бабаның Құтты болсын десеміз, Құтты болсын десеміз. Сайрандаймыз, ойнаймыз, Қызыққа біз тоймаймыз. Жүрегінің түбіне Ақылымен бойлаймыз. Қайырмасы. |
|
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №5 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №6, «Жүректегі ой» аңызын оқып келу. |
|
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Саббақ жоспары "Адам бол" 4 сынып
Саббақ жоспары "Адам бол" 4 сынып
Тексерілді: _______________
«____»______________________
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: ____________________
Күні: _______________
№: 5
Мұғалімі:
Сыныбы: 4
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Адам бол
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды айту, басқалардан жақсылық іздеу, қарапайымдылық
|
Мақсаты: Оқушыларға адамның жақсы және жаман қасиеттері туралы түсінік бере отырып, Ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.bilim-all.kz 2.https://infourok.ru
|
|
Сабақтың барысы:
Жағымды күйге келу. Қазір менің ішкі жан-дүнием қандай? «Ұлпалар» жаттығуы Қатысушыларға әртүрлі көңіл-күйдегі ұлпалардың суреті салынған фигуралар таратылады. (көңілді, көңілсіз, ашулы т.б.) осылардың арасынан таңдап алып, өз көңіл- күйіне ұқсатып, ұлпаны бояу тапсырылады. 2.Үй тапсырмасы. 1. №4 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №5, «Аңызда да шындық бар» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: • Бауыржан ата өзінің тамаққа тәбеті жоқтығын қалай түсіндірді? • Ойлану адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? • Рухани тамақ дегенді қалай түсінесіңдер? • «Рухани тоқ адам» деп қандай адамды айтуға болады? • Өзің қандай адам болғың келеді? |
|
|
3. Сабақтың дәйексөзі. Әдептілік-ар, ұят – адамдықтың белгісі. Халық даналығы Сұрақтар: 1. Адамның әдептілігін қалай білуге болады? 2. «Әдептілік – әдемілік» дегенді қалай түсінесіңдер 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? |
|
Данагөй туралы аңыз. Өткен заманда бір топ адам ақылды, данагөй адамды жамандайды екен. Данагөй бәрін естиді бірақ оларға күліп, жақсылық тілеп кетеді екен. Осыны сырттан бақылап жүрген бір адам данагөйден сұрайды . -Құрметті мырза сіз өзіңізді жамандаған адамдарға жақсылық тілеп кеттіңіз,сізде оларға деген жек көрініш , ашу-ыза жоқпа? депті. Сонда данагөй былай деп жауап беріпті. -Мен базарға барғанда тек әмиянымда бар ақшамды жұмсай аламын. Сол сияқты адамдармен сөйлескенде араласқанда жан дүниемде бар қасиеттер мен құндылықтарды жұмсаймын депті. Сұрақтар:
|
|
Оқушылар үш топқа бөлінеді. 2-тапсырма Мәтіндегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып оқыңдар. Тренинг. «Бәріміз бірге». Мақсаты: балалардың бір-бірімен байланыс орнатуға үйрету, серіктесінің қозғалыс темпіне ыңғайлану. Жаттығудың жүргізілуі: балалар жұппен тұрып допты бірге ұстайды(әр бала допты екі қолымен ұстауы тиіс). Жетекшінің белгісінен кейін балалар бір уақытта отыруға допты қолдарынан түсіріп алмай бөлме ішінде жүруі, секіруі қажет. Ең бастысы, бірге әрекет жасап допты түсіріп алмау. |
|
Абай ақын атамыз Өлеңі мен әнін жазған Жақсыгүл Қалжанова Абай ақын атаның Туған күнін тойлаймыз. Өзі айтқандай өнерпаз, Болуды біз ойлаймыз. Қайырмасы: Әнін тыңдап әсерлі, Жырын жаттап өсеміз. Туған күні бабаның Құтты болсын десеміз, Құтты болсын десеміз. Сайрандаймыз, ойнаймыз, Қызыққа біз тоймаймыз. Жүрегінің түбіне Ақылымен бойлаймыз. Қайырмасы. |
|
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №5 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №6, «Жүректегі ой» аңызын оқып келу. |
|
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|
шағым қалдыра аласыз













