Материалдар / Саббақ жоспары "Адам бол" 4 сынып

Саббақ жоспары "Адам бол" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға адамның жақсы және жаман қасиеттері туралы түсінік бере отырып, Ақиқат құндылығының мәнін ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2021
628
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тексерілді: _______________

«____»______________________

Пән: Өзін – өзі тану

Мектебі: ____________________

Күні: _______________

: 5

Мұғалімі:

Сыныбы: 4

Оқушылардың саны:

Тақырыбы: Адам бол

Құндылығы: Ақиқат

Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды айту, басқалардан жақсылық іздеу, қарапайымдылық

Мақсаты: Оқушыларға адамның жақсы және жаман қасиеттері туралы түсінік бере отырып, Ақиқат құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

  1. Білімділік: Оқушыларды тек жақсы және қажет заттарды айтуға үйрету.

  2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы қарапайымдылық қасиеттерін дамыту.

  3. Тәрбиелік: Оқушыларды басқалардан жақсылық іздей білуге тәрбиелеу.

Ресурстар:

(материалдар, дереккөздер)

1.bilim-all.kz

2.https://infourok.ru

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  1. Т – ережесі:

  1. Тәртіп.

  2. Талап.

  3. Тыныштық.

  4. Тазалық.

  5. Татулық.
    Балалар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен өткізейік.

Жағымды күйге келу.

Қазір менің ішкі жан-дүнием қандай? «Ұлпалар» жаттығуы

Қатысушыларға әртүрлі көңіл-күйдегі ұлпалардың суреті салынған фигуралар таратылады. (көңілді, көңілсіз, ашулы т.б.) осылардың арасынан таңдап алып, өз көңіл- күйіне ұқсатып, ұлпаны бояу тапсырылады.

2.Үй тапсырмасы.

1. №4 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау.

2. Келесі сабақ. №5, «Аңызда да шындық бар» мәтінін оқып келу.

Сұрақтар:

Бауыржан ата өзінің тамаққа тәбеті жоқтығын қалай түсіндірді?

Ойлану адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

Рухани тамақ дегенді қалай түсінесіңдер?

«Рухани тоқ адам» деп қандай адамды айтуға болады?

Өзің қандай адам болғың келеді?


3. Сабақтың дәйексөзі.

Әдептілік-ар, ұят – адамдықтың белгісі.

Халық даналығы

Сұрақтар:

1. Адамның әдептілігін қалай білуге болады?

2. «Әдептілік – әдемілік» дегенді қалай түсінесіңдер

3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?



  1. Оқиға айту (Мұғалім сыйы).

Данагөй туралы аңыз.

Өткен заманда бір топ адам ақылды, данагөй адамды жамандайды екен. Данагөй бәрін естиді бірақ оларға күліп, жақсылық тілеп кетеді екен. Осыны сырттан бақылап жүрген бір адам данагөйден сұрайды .

-Құрметті мырза сіз өзіңізді жамандаған адамдарға жақсылық тілеп кеттіңіз,сізде оларға деген жек көрініш , ашу-ыза жоқпа? депті.

Сонда данагөй былай деп жауап беріпті.

-Мен базарға барғанда тек әмиянымда бар ақшамды жұмсай аламын. Сол сияқты адамдармен сөйлескенде араласқанда жан дүниемде бар қасиеттер мен құндылықтарды жұмсаймын депті.

Сұрақтар:

  1. Данагөйдің бойынан қандай жақсы қасиеттерді байқадыңдар?

  2. Данагөйдің тапқырлылығы бар ма?

  3. Мәтіндегі данагөй мен қазіргі данагөйдің ұқсастығы бар ма?


  1. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс.

Оқушылар үш топқа бөлінеді.

2-тапсырма

Мәтіндегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып оқыңдар.

Тренинг. «Бәріміз бірге».

Мақсаты: балалардың бір-бірімен байланыс орнатуға үйрету, серіктесінің қозғалыс темпіне ыңғайлану.

Жаттығудың жүргізілуі: балалар жұппен тұрып допты бірге ұстайды(әр бала допты екі қолымен ұстауы тиіс). Жетекшінің белгісінен кейін балалар бір уақытта отыруға допты қолдарынан түсіріп алмай бөлме ішінде жүруі, секіруі қажет. Ең бастысы, бірге әрекет жасап допты түсіріп алмау.


  1. Топпен ән айту.

Абай ақын атамыз

Өлеңі мен әнін жазған Жақсыгүл Қалжанова

Абай ақын атаның

Туған күнін тойлаймыз.

Өзі айтқандай өнерпаз,

Болуды біз ойлаймыз.

Қайырмасы:

Әнін тыңдап әсерлі,

Жырын жаттап өсеміз.

Туған күні бабаның

Құтты болсын десеміз,

Құтты болсын десеміз.

Сайрандаймыз, ойнаймыз,

Қызыққа біз тоймаймыз.

Жүрегінің түбіне

Ақылымен бойлаймыз.

Қайырмасы.


7. Үй тапсырмасы.

1. №5 – сабақ. 1 – тапсырманы орындау.

2. Келесі сабақ. №6, «Жүректегі ой» аңызын оқып келу.

8. Сабақтың қорытынды сәті.

Тыныс алуға зейін қою.

Баяу музыка қойылады.

Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.

Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...

Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет!

Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ