"Шабыт"Жобасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Шабыт"Жобасы

Материал туралы қысқаша түсінік
лагерь анықтамасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Айдарлы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » КММ

Бастапқы бақылау жұмыстарының қорытынды

талдауы

Қыркүйек, 2025жыл


2025 жылдың 04 -11 қыркүйек аралығында мектеп директорының 02.09.202ж №91 бұйрығы сәйкес, 2 – 11 сыныптарда негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын анықтау жұмыстары негізінде бастапқы бақылау жүргізілді.

Бақылау мақсаты: оқушылардың өткен оқу жылының соңында берген білім сапасымен осы оқу жылының бастапқы бақылауының салыстырмалы динамикасын анықтау .

2 -11 сыныптарда бастапқы бақылау тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне, білім дағдыларына сәйкес құрылған.

Олқылықтарды анықтау және толықтыру бойынша жұмыс - әр мұғалімнің ажырамас бөлігі. Білімдегі олқылықтарды толтыру жұмысы мектепте түрлі кезеңдермен жүзеге асады. Осыған орай, әр мұғалім тапсырмалар әзірлеп, оқушылардан түрлі сынамалар алынды. Алынған қорытындылар нәтижесінде олқылықтар жоспары жасалады. Осы олқылықтардың орнын толтыру бір оқу жылының аяғына дейін жүзеге асады. Қосымша сабақтар кешенді сынамадан кейін іске асады. Яғни, оқушылардың қай тақырыптарды түсінбегені талданып, соған орай жоспар құрылады.

Білім алушылардың мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейлерін тексеру, оқудағы олқылықтарды , үлгермеуші оқушыларды анықтау. Оқу процесі барысында неге көңіл бөлу керек, қай жерде кемшілік жіберілді, сол кемшілікті қалай түзету қажеттігін білу.

Ақпаратты жинау және талдау барысында төмендегідей қорытынды шықты.

Қазақ тілінен нөлдік бақылау қорытындысы

Сынып

Оқушылар

2024-2025 оқу жылы

2025-2026 оқу жылы бастапқы бақылау жұмысы

Айырмашылығы


Білім сапасы

Үлгерімі

Білім сапасы

Үлгерімі

Білім

сапасы

Үлгерімі

1

5

5

65%

70%

66%

63%

72%

78%

2

7

17

72%

78%

74%

72%

75%

80%

3

9

15

75%

80%

80%

77%

77%

82%



Қазақ тілінен алынған жұмыстың қорытындысы бойынша былтырғы оқу жылында 5-7-9 сыныптарда салыстыру барысында 5 сынып 65%төмен көрсеткіш көрсетті 7-9 сыныптарда білім сапасы 77%-79% төмендеді, 7 сынып оқушы 45% көрсетті.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Хаттың құрылымы мен рәсімделу жанрлық ерекшеліктеріннен шатасты.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерінде эссені жүйелі жазуға қиналады.



Қазақ тілі пәнінен айтылым, оқылым,тыңдалым, жазылым дағдылары бойынша өткен 2024-2025 оқу жылының 3-4 тоқсандарында алынған ТЖБ қорытындысы бойынша қиындық тудырған мақсаттар бойынша оқушыларға тапсырма құрылып, бастапқы бақылау алынды. Әр сыныптар бойынша білім сапасына салыстырмалы талдау жасалды.





Қазақ әдебиеті пәңінен нөлдік бақылау қорытындысы

Сынып

Оқушылар

2023-2024 оқу жылы

2024-2025 оқу жылы

Айырм.


Б/сапасы

Үлгерімі

Б/сапасы

Үлгерімі

Б/сапасы

Үлгерімі

1

6

5

66%

70%

63%

65%

70%

83%

2

8

17

74%

77%

75%

80%

82%

85%

3

10

13

77%

80%

78%

82%

84%

85%


Қазақ әдебиеті пәнінен алынған жұмыстың қорытыдысы бойынша былтырғы оқу жылында 6-8 10 сыныптарды салыстыру барысында

Кеткен кемшіліктер: Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

  1. көркем әдеби шығармалардан үзіндіні талдауда тақырыпқа қатысты ойын жүйелі жеткізе алмайды, себебі оқушылардың сол тақырып жөнінде білімі аз , әрі сөздік қоры жеткіліксіз

   4. Жоспарланған түзету жұмысы:

  • Белгілі тақырыптарда газет- журнал оқулықтардағы деректерді оқылым стратегияларын қолдану арқылы меңгерту




ҚАЗАҚ ТІЛІ

Сынып: 6 «А» Оқушылар саны: 5 Пән мұғалімі: Дәулет Маржан Төлегенқызы

Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

6.2.3.1 хаттың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;

6. 3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу



Оқу жылы

Оқушы саны

Макс балл

Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны

сапа, %

үлгерім,%

«5»

«4»

«3»

«2»

2024-2025ож

5

25







2025-2026 ож бастапқы бақылау жұмысы









Айырмашылық










Ең төменгі көрсеткішті көрсеткен білім алушылар, болашақта түзету жұмыстарын жүргізуге тиіс білім алушылар: ?????????????????????????????
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
?????????% құрады.

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

1. Сюжеттік композициялық құрылымын шығармадан таба алмайды, себебі негізін білмеген соң ажырата алмайды.

Жоспарланған түзету жұмысы:

Сюжеттік композициялық құрылымын таба білуді практика жүзінде үйрету;


Түзету жұмысы

- ???????????????????????




Сынып: , оқушылар саны:


Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

???????????????

??????????????????

???????????????????????????????

Оқу жылы

Оқушы саны

Макс балл

Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны

сапа,%

үлгерім,%

«5»

«4»

«3»

«2»

2024-2025 ож









Бастапқы бақылау









Айырмашылық









Ең төменгі көрсеткішті көрсеткен білім алушылар, болашақта түзету жұмыстарын жүргізуге тиіс білім алушылар: ????????. Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: ????????????%





5 сынып Пән мұғалімі ??????????????

Қол жеткізген мақсаттар

Қиындық туғызған мақсаттар

???????????????

???????????????????????

Қиындық туғызған мақсаттар бойынша не себептен қиналды жазасыз Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Оқу жылы

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»


Білім сапасы

Үлгерім

2024-2025ож








Бастапқы бақылау








Айырмашылық










Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейлерін көрсетті:

р/с

Оқушының аты мен тегі

0 срез

%

5 баллдық шкала б/ша бағалау

Деңгейі

Жоғары\

орта\төмен

Макс.балл


1






2






3






4






5






6









Түзету жұмысы

- ???????????????????????

Анықтама жазған ????????????????????







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.10.2025
42
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі