«Айдарлы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » КММ
Бастапқы бақылау жұмыстарының қорытынды
талдауы
Қыркүйек, 2025жыл
2025 жылдың 04 -11 қыркүйек аралығында мектеп директорының 02.09.202ж №91 бұйрығы сәйкес, 2 – 11 сыныптарда негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын анықтау жұмыстары негізінде бастапқы бақылау жүргізілді.
Бақылау мақсаты: оқушылардың өткен оқу жылының соңында берген білім сапасымен осы оқу жылының бастапқы бақылауының салыстырмалы динамикасын анықтау .
2 -11 сыныптарда бастапқы бақылау тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне, білім дағдыларына сәйкес құрылған.
Олқылықтарды анықтау және толықтыру бойынша жұмыс - әр мұғалімнің ажырамас бөлігі. Білімдегі олқылықтарды толтыру жұмысы мектепте түрлі кезеңдермен жүзеге асады. Осыған орай, әр мұғалім тапсырмалар әзірлеп, оқушылардан түрлі сынамалар алынды. Алынған қорытындылар нәтижесінде олқылықтар жоспары жасалады. Осы олқылықтардың орнын толтыру бір оқу жылының аяғына дейін жүзеге асады. Қосымша сабақтар кешенді сынамадан кейін іске асады. Яғни, оқушылардың қай тақырыптарды түсінбегені талданып, соған орай жоспар құрылады.
Білім алушылардың мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейлерін тексеру, оқудағы олқылықтарды , үлгермеуші оқушыларды анықтау. Оқу процесі барысында неге көңіл бөлу керек, қай жерде кемшілік жіберілді, сол кемшілікті қалай түзету қажеттігін білу.
Ақпаратты жинау және талдау барысында төмендегідей қорытынды шықты.
Қазақ тілінен нөлдік бақылау қорытындысы
|
№ |
Сынып |
Оқушылар |
2024-2025 оқу жылы |
2025-2026 оқу жылы бастапқы бақылау жұмысы |
Айырмашылығы |
|||
|
|
Білім сапасы |
Үлгерімі |
Білім сапасы |
Үлгерімі |
Білім сапасы |
Үлгерімі |
||
|
1 |
5 |
5 |
65% |
70% |
66% |
63% |
72% |
78% |
|
2 |
7 |
17 |
72% |
78% |
74% |
72% |
75% |
80% |
|
3 |
9 |
15 |
75% |
80% |
80% |
77% |
77% |
82% |
Қазақ тілінен алынған жұмыстың қорытындысы бойынша былтырғы оқу жылында 5-7-9 сыныптарда салыстыру барысында 5 сынып 65%төмен көрсеткіш көрсетті 7-9 сыныптарда білім сапасы 77%-79% төмендеді, 7 сынып оқушы 45% көрсетті.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Хаттың құрылымы мен рәсімделу жанрлық ерекшеліктеріннен шатасты.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерінде эссені жүйелі жазуға қиналады.
Қазақ тілі пәнінен айтылым, оқылым,тыңдалым, жазылым дағдылары бойынша өткен 2024-2025 оқу жылының 3-4 тоқсандарында алынған ТЖБ қорытындысы бойынша қиындық тудырған мақсаттар бойынша оқушыларға тапсырма құрылып, бастапқы бақылау алынды. Әр сыныптар бойынша білім сапасына салыстырмалы талдау жасалды.

Қазақ әдебиеті пәңінен нөлдік бақылау қорытындысы
|
№ |
Сынып |
Оқушылар |
2023-2024 оқу жылы |
2024-2025 оқу жылы |
Айырм. |
|||
|
Б/сапасы |
Үлгерімі |
Б/сапасы |
Үлгерімі |
Б/сапасы |
Үлгерімі |
|||
|
1 |
6 |
5 |
66% |
70% |
63% |
65% |
70% |
83% |
|
2 |
8 |
17 |
74% |
77% |
75% |
80% |
82% |
85% |
|
3 |
10 |
13 |
77% |
80% |
78% |
82% |
84% |
85% |
Қазақ әдебиеті пәнінен алынған жұмыстың қорытыдысы бойынша былтырғы оқу жылында 6-8 10 сыныптарды салыстыру барысында
Кеткен кемшіліктер: Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
-
көркем әдеби шығармалардан үзіндіні талдауда тақырыпқа қатысты ойын жүйелі жеткізе алмайды, себебі оқушылардың сол тақырып жөнінде білімі аз , әрі сөздік қоры жеткіліксіз
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
-
Белгілі тақырыптарда газет- журнал оқулықтардағы деректерді оқылым стратегияларын қолдану арқылы меңгерту

ҚАЗАҚ ТІЛІ
Сынып: 6 «А» Оқушылар саны: 5 Пән мұғалімі: Дәулет Маржан Төлегенқызы
|
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
6.2.3.1 хаттың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; |
6. 3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
|
Оқу жылы |
Оқушы саны |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім,% |
|||
|
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
|||||
|
2024-2025ож |
5 |
25 |
|
|
|
|
|
|
|
2025-2026 ож бастапқы бақылау жұмысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Айырмашылық |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ең төменгі көрсеткішті көрсеткен білім
алушылар, болашақта түзету жұмыстарын жүргізуге тиіс білім
алушылар: ?????????????????????????????
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
?????????% құрады.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
1. Сюжеттік композициялық құрылымын шығармадан таба алмайды, себебі негізін білмеген соң ажырата алмайды.
Жоспарланған түзету жұмысы:
Сюжеттік композициялық құрылымын таба білуді практика жүзінде үйрету;
Түзету жұмысы
- ???????????????????????
|
|
|
Сынып: , оқушылар саны:
|
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
??????????????? |
?????????????????? |
???????????????????????????????
|
Оқу жылы |
Оқушы саны |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа,% |
үлгерім,% |
|||
|
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
|||||
|
2024-2025 ож |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастапқы бақылау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Айырмашылық |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ең төменгі көрсеткішті көрсеткен білім алушылар, болашақта түзету жұмыстарын жүргізуге тиіс білім алушылар: ????????. Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: ????????????%
|
|
|
|
5 сынып Пән мұғалімі ??????????????
|
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық туғызған мақсаттар |
|
??????????????? |
??????????????????????? |
Қиындық туғызған мақсаттар бойынша не себептен қиналды жазасыз Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
|
Оқу жылы |
Оқушы саны |
«5» |
«4» |
«3» |
«2»
|
Білім сапасы |
Үлгерім |
|
2024-2025ож |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастапқы бақылау |
|
|
|
|
|
|
|
|
Айырмашылық |
|
|
|
|
|
|
|
Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейлерін көрсетті:
|
№ р/с |
Оқушының аты мен тегі |
0 срез |
% |
5 баллдық шкала б/ша бағалау |
Деңгейі Жоғары\ орта\төмен |
|
Макс.балл |
|||||
|
|
|||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
Түзету жұмысы
- ???????????????????????
Анықтама жазған ????????????????????
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Шабыт"Жобасы
"Шабыт"Жобасы
«Айдарлы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » КММ
Бастапқы бақылау жұмыстарының қорытынды
талдауы
Қыркүйек, 2025жыл
2025 жылдың 04 -11 қыркүйек аралығында мектеп директорының 02.09.202ж №91 бұйрығы сәйкес, 2 – 11 сыныптарда негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын анықтау жұмыстары негізінде бастапқы бақылау жүргізілді.
Бақылау мақсаты: оқушылардың өткен оқу жылының соңында берген білім сапасымен осы оқу жылының бастапқы бақылауының салыстырмалы динамикасын анықтау .
2 -11 сыныптарда бастапқы бақылау тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне, білім дағдыларына сәйкес құрылған.
Олқылықтарды анықтау және толықтыру бойынша жұмыс - әр мұғалімнің ажырамас бөлігі. Білімдегі олқылықтарды толтыру жұмысы мектепте түрлі кезеңдермен жүзеге асады. Осыған орай, әр мұғалім тапсырмалар әзірлеп, оқушылардан түрлі сынамалар алынды. Алынған қорытындылар нәтижесінде олқылықтар жоспары жасалады. Осы олқылықтардың орнын толтыру бір оқу жылының аяғына дейін жүзеге асады. Қосымша сабақтар кешенді сынамадан кейін іске асады. Яғни, оқушылардың қай тақырыптарды түсінбегені талданып, соған орай жоспар құрылады.
Білім алушылардың мемлекеттік стандартты меңгеру деңгейлерін тексеру, оқудағы олқылықтарды , үлгермеуші оқушыларды анықтау. Оқу процесі барысында неге көңіл бөлу керек, қай жерде кемшілік жіберілді, сол кемшілікті қалай түзету қажеттігін білу.
Ақпаратты жинау және талдау барысында төмендегідей қорытынды шықты.
Қазақ тілінен нөлдік бақылау қорытындысы
|
№ |
Сынып |
Оқушылар |
2024-2025 оқу жылы |
2025-2026 оқу жылы бастапқы бақылау жұмысы |
Айырмашылығы |
|||
|
|
Білім сапасы |
Үлгерімі |
Білім сапасы |
Үлгерімі |
Білім сапасы |
Үлгерімі |
||
|
1 |
5 |
5 |
65% |
70% |
66% |
63% |
72% |
78% |
|
2 |
7 |
17 |
72% |
78% |
74% |
72% |
75% |
80% |
|
3 |
9 |
15 |
75% |
80% |
80% |
77% |
77% |
82% |
Қазақ тілінен алынған жұмыстың қорытындысы бойынша былтырғы оқу жылында 5-7-9 сыныптарда салыстыру барысында 5 сынып 65%төмен көрсеткіш көрсетті 7-9 сыныптарда білім сапасы 77%-79% төмендеді, 7 сынып оқушы 45% көрсетті.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Хаттың құрылымы мен рәсімделу жанрлық ерекшеліктеріннен шатасты.Эссенің кіріспе,негізгі,қорытынды бөлімдерінде эссені жүйелі жазуға қиналады.
Қазақ тілі пәнінен айтылым, оқылым,тыңдалым, жазылым дағдылары бойынша өткен 2024-2025 оқу жылының 3-4 тоқсандарында алынған ТЖБ қорытындысы бойынша қиындық тудырған мақсаттар бойынша оқушыларға тапсырма құрылып, бастапқы бақылау алынды. Әр сыныптар бойынша білім сапасына салыстырмалы талдау жасалды.

Қазақ әдебиеті пәңінен нөлдік бақылау қорытындысы
|
№ |
Сынып |
Оқушылар |
2023-2024 оқу жылы |
2024-2025 оқу жылы |
Айырм. |
|||
|
Б/сапасы |
Үлгерімі |
Б/сапасы |
Үлгерімі |
Б/сапасы |
Үлгерімі |
|||
|
1 |
6 |
5 |
66% |
70% |
63% |
65% |
70% |
83% |
|
2 |
8 |
17 |
74% |
77% |
75% |
80% |
82% |
85% |
|
3 |
10 |
13 |
77% |
80% |
78% |
82% |
84% |
85% |
Қазақ әдебиеті пәнінен алынған жұмыстың қорытыдысы бойынша былтырғы оқу жылында 6-8 10 сыныптарды салыстыру барысында
Кеткен кемшіліктер: Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
-
көркем әдеби шығармалардан үзіндіні талдауда тақырыпқа қатысты ойын жүйелі жеткізе алмайды, себебі оқушылардың сол тақырып жөнінде білімі аз , әрі сөздік қоры жеткіліксіз
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
-
Белгілі тақырыптарда газет- журнал оқулықтардағы деректерді оқылым стратегияларын қолдану арқылы меңгерту

ҚАЗАҚ ТІЛІ
Сынып: 6 «А» Оқушылар саны: 5 Пән мұғалімі: Дәулет Маржан Төлегенқызы
|
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
6.2.3.1 хаттың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; |
6. 3.4.1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
|
Оқу жылы |
Оқушы саны |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім,% |
|||
|
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
|||||
|
2024-2025ож |
5 |
25 |
|
|
|
|
|
|
|
2025-2026 ож бастапқы бақылау жұмысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Айырмашылық |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ең төменгі көрсеткішті көрсеткен білім
алушылар, болашақта түзету жұмыстарын жүргізуге тиіс білім
алушылар: ?????????????????????????????
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
?????????% құрады.
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
1. Сюжеттік композициялық құрылымын шығармадан таба алмайды, себебі негізін білмеген соң ажырата алмайды.
Жоспарланған түзету жұмысы:
Сюжеттік композициялық құрылымын таба білуді практика жүзінде үйрету;
Түзету жұмысы
- ???????????????????????
|
|
|
Сынып: , оқушылар саны:
|
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
??????????????? |
?????????????????? |
???????????????????????????????
|
Оқу жылы |
Оқушы саны |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа,% |
үлгерім,% |
|||
|
«5» |
«4» |
«3» |
«2» |
|||||
|
2024-2025 ож |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастапқы бақылау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Айырмашылық |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ең төменгі көрсеткішті көрсеткен білім алушылар, болашақта түзету жұмыстарын жүргізуге тиіс білім алушылар: ????????. Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы: ????????????%
|
|
|
|
5 сынып Пән мұғалімі ??????????????
|
Қол жеткізген мақсаттар |
Қиындық туғызған мақсаттар |
|
??????????????? |
??????????????????????? |
Қиындық туғызған мақсаттар бойынша не себептен қиналды жазасыз Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
|
Оқу жылы |
Оқушы саны |
«5» |
«4» |
«3» |
«2»
|
Білім сапасы |
Үлгерім |
|
2024-2025ож |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бастапқы бақылау |
|
|
|
|
|
|
|
|
Айырмашылық |
|
|
|
|
|
|
|
Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейлерін көрсетті:
|
№ р/с |
Оқушының аты мен тегі |
0 срез |
% |
5 баллдық шкала б/ша бағалау |
Деңгейі Жоғары\ орта\төмен |
|
Макс.балл |
|||||
|
|
|||||
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
Түзету жұмысы
- ???????????????????????
Анықтама жазған ????????????????????
шағым қалдыра аласыз













