Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоcпар: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі |
Мектеп: № 56 гимназия Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Күні: 24.09 Сыныбы: 6 -сынып |
Оқушылар саны: 18 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Сәдібектің бағы |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т.6.5.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; Т.Б.6.5.1.2 - лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсінеді Оқушылардың көпшілігі: заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады Кейбірі: сын есімдерді қатыстырып, сөз тіркестерін құрай алады |
|
Бағалау критерийлері |
берілген мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді,сын есімдерді ажыратады, сын есімдерді қатыстырып, жеті сөз тіркесін құрайды |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік қатысты сөздік қор мен мен терминдер: сая,тетелес,мейман,таяқтастам жер Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
Құндылықтарды бағалау Пән аралық байланыс Осыған дейін меңгерілген білім |
Өзара құрмет пен ынтымақтастық өзін-өзі тану Ауыл -еңбек пен берекенің ошағы |
Жоспар
-
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
көз
дер
Сабақтың басы
10 минут
Сабақтың ортасы
25 минут
Т.Б.
Тыңдалым
Сабақтың соңы
5 минут
Ұйымдастыру.
Оқушылардың назарларын шоғырландыру
«Менің сүйікті қалам» тақырыбына жасаған тұсаукесерлерін, жарнаманы тексеру
«Қолпаштау» әдісі арқылы кері байланыс беру
1. Сын есімнің түрленуін түсіндіру
Мағынасына қарай
Сапалық
Қатыстық
негізгі сын есімнің өзінен болып,, заттың сынын, түр-түсін тікелей анықтайды
заттың сын-сипатын, әртүрлі белгісін басқа сөз табының қатысы арқылы білдіреді
3-тапсырма. Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар.
Түсіндірмелі сөздік
Сая-көлеңкелі салқын жер.
Тетелес-жас мөлшері шамалас.
Мейман-қонақ.
Таяқтастам жер-жақын жер.
Тыңдалымнан кейінгі тапсырмалар:
1.Мәтіннен сын есімдерді тауып, олардың қандай қасиетті білдіретіндерін жазыңдар.
5-тапсырма. Төменде берілген сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құраңдар
Күні-түні, қарбалас, отшашу, хауыз, ойын-сауық.
8-тапсырма. Берілген сын есімдерді мағынасына қарай бөліп, кестеге орналастырыңдар.
Шымыр, нәзік,шулы, епті, тыныш, қалалық, жергілікті, қызық
интербелсенді тақта
кесте
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Түрлі смайликтер арқылы рефлексия жасайды.
24-бет, 7-тапсырма, ереже жаттау.
Түрлі смайликтер
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.
Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сәдібектің бағы"сабақ жоспары 6 сынып
"Сәдібектің бағы"сабақ жоспары 6 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоcпар: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі |
Мектеп: № 56 гимназия Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Күні: 24.09 Сыныбы: 6 -сынып |
Оқушылар саны: 18 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Сәдібектің бағы |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т.6.5.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; Т.Б.6.5.1.2 - лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсінеді Оқушылардың көпшілігі: заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады Кейбірі: сын есімдерді қатыстырып, сөз тіркестерін құрай алады |
|
Бағалау критерийлері |
берілген мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді,сын есімдерді ажыратады, сын есімдерді қатыстырып, жеті сөз тіркесін құрайды |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік қатысты сөздік қор мен мен терминдер: сая,тетелес,мейман,таяқтастам жер Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|
Құндылықтарды бағалау Пән аралық байланыс Осыған дейін меңгерілген білім |
Өзара құрмет пен ынтымақтастық өзін-өзі тану Ауыл -еңбек пен берекенің ошағы |
Жоспар
-
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
көз
дер
Сабақтың басы
10 минут
Сабақтың ортасы
25 минут
Т.Б.
Тыңдалым
Сабақтың соңы
5 минут
Ұйымдастыру.
Оқушылардың назарларын шоғырландыру
«Менің сүйікті қалам» тақырыбына жасаған тұсаукесерлерін, жарнаманы тексеру
«Қолпаштау» әдісі арқылы кері байланыс беру
1. Сын есімнің түрленуін түсіндіру
Мағынасына қарай
Сапалық
Қатыстық
негізгі сын есімнің өзінен болып,, заттың сынын, түр-түсін тікелей анықтайды
заттың сын-сипатын, әртүрлі белгісін басқа сөз табының қатысы арқылы білдіреді
3-тапсырма. Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар.
Түсіндірмелі сөздік
Сая-көлеңкелі салқын жер.
Тетелес-жас мөлшері шамалас.
Мейман-қонақ.
Таяқтастам жер-жақын жер.
Тыңдалымнан кейінгі тапсырмалар:
1.Мәтіннен сын есімдерді тауып, олардың қандай қасиетті білдіретіндерін жазыңдар.
5-тапсырма. Төменде берілген сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құраңдар
Күні-түні, қарбалас, отшашу, хауыз, ойын-сауық.
8-тапсырма. Берілген сын есімдерді мағынасына қарай бөліп, кестеге орналастырыңдар.
Шымыр, нәзік,шулы, епті, тыныш, қалалық, жергілікті, қызық
интербелсенді тақта
кесте
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Түрлі смайликтер арқылы рефлексия жасайды.
24-бет, 7-тапсырма, ереже жаттау.
Түрлі смайликтер
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.
Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
шағым қалдыра аласыз













