"Сәдібектің бағы"сабақ жоспары 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Сәдібектің бағы"сабақ жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті 6 сынып сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоcпар: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі

Мектеп: № 56 гимназия


Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 24.09

Сыныбы: 6 -сынып

Оқушылар саны: 18

Қатысқандар: Қатыспағандар:




Сабақтың тақырыбы

Сәдібектің бағы



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Т.6.5.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;

Т.Б.6.5.1.2 - лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі: заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда қолдана алады

Кейбірі: сын есімдерді қатыстырып, сөз тіркестерін құрай алады

Бағалау критерийлері

берілген мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді,сын есімдерді ажыратады, сын есімдерді қатыстырып, жеті сөз тіркесін құрайды

Тілдік мақсаттар

Пәндік қатысты сөздік қор мен мен терминдер:

сая,тетелес,мейман,таяқтастам жер

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Әңгіме не туралы?

  • Ағаштың қандай пайдасы бар?

  • Сәдібектің ағасы неліктен «Ағаш отырғызу-үлкен сауап» дейді?

  • Сәдібек жеміс ағаштарын өсіре алды ма?

Құндылықтарды

бағалау


Пән аралық байланыс


Осыған дейін меңгерілген білім

Өзара құрмет пен ынтымақтастық


өзін-өзі тану


Ауыл -еңбек пен берекенің ошағы



Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көз

дер

Сабақтың басы

10 минут



Сабақтың ортасы

25 минут


Т.Б.







Тыңдалым









Сабақтың соңы

5 минут

Ұйымдастыру.

Оқушылардың назарларын шоғырландыру

«Менің сүйікті қалам» тақырыбына жасаған тұсаукесерлерін, жарнаманы тексеру

«Қолпаштау» әдісі арқылы кері байланыс беру

1. Сын есімнің түрленуін түсіндіру

Мағынасына қарай

Сапалық

Қатыстық

негізгі сын есімнің өзінен болып,, заттың сынын, түр-түсін тікелей анықтайды

заттың сын-сипатын, әртүрлі белгісін басқа сөз табының қатысы арқылы білдіреді

3-тапсырма. Мәтінді рөлге бөліп оқыңдар.

Түсіндірмелі сөздік

Сая-көлеңкелі салқын жер.

Тетелес-жас мөлшері шамалас.

Мейман-қонақ.

Таяқтастам жер-жақын жер.

Тыңдалымнан кейінгі тапсырмалар:

1.Мәтіннен сын есімдерді тауып, олардың қандай қасиетті білдіретіндерін жазыңдар.

5-тапсырма. Төменде берілген сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құраңдар

Күні-түні, қарбалас, отшашу, хауыз, ойын-сауық.

8-тапсырма. Берілген сын есімдерді мағынасына қарай бөліп, кестеге орналастырыңдар.

Шымыр, нәзік,шулы, епті, тыныш, қалалық, жергілікті, қызық













интербелсенді тақта













кесте


Рефлексия


Үй тапсырмасы


Түрлі смайликтер арқылы рефлексия жасайды.

24-бет, 7-тапсырма, ереже жаттау.

Түрлі смайликтер

Қосымша ақпарат


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Кері байланыс, қолпаштау

Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.

Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2018
1551
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі