Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Шағын шапқыншылық ойындары арқылы кеңістік хабардарлық және ойыннан өтуді дамыту. (волейбол элементтері)
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Шағын шапқыншылық ойындары арқылы кеңістік хабардарлық және ойыннан өтуді дамыту. (волейбол элементтері)
Материал туралы қысқаша түсінік
Шағын шапқыншылық ойындары арқылы кеңістік хабардарлық және ойыннан өтуді дамыту. (волейбол элементтері)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
423
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
6-бөлім – Спорттық ойындар арқылы оқыту
Мектеп: Парасат мектеп-лицейі
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: 16.06.2017ж.
Сынып: 5
Қатысқандар саны: 14
Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы
Шағын шапқыншылық ойындары арқылы кеңістік хабардарлық және ойыннан өтуді дамыту. (волейбол элементтері)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.1.3.3. Қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау
Сабақтың мақсаттары
Барлығы:
Сабақ барысындағы қауіпсіздік ережелерді сақтай алады;
Волейбол ойыншысының тұрысын біледі;
Лақтырылған допты орында тұрып қаға алады
Көбі:
Лақтырылған допты астынан қабылдайды;
Допты жоғардан дәл лақтырып береді;
Кейбірі:
Допты жоғардан қабылдай алады және дәл бере алады;
Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей алады;
Допты қабылдап бере алады және түсіндіре біледі. Орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті біледі Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Сденсаулық, спорт туралы пайдалы кеңестер алып;
• спортқа сүйіспеншілік сезімдерін оятуға тәрбиелеу;
• өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
• қарым-қатынас жасау қабілеті;
Пәнаралық байланыс
• информатика (интернеттен ақпарат іздеу);
• математика (кеңістік, бағыт және бұрыш);
• жаратылыстану (ағзадағы биохимиялық өзгерістер, жылдамдық, салмақ,
энергия);
• өзін-өзі тану (шағын топтарда жұмыс жасау) пәндерімен байланыс.
АКТ қолдану дағдылары
Презентация
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады: Кеңістікті және қимыл қозғалыстарды (секіру,допты қағып алу,жүгіру,тоқтау , допты жоғары көтере беру) орындау кезектілігін түсінетінін, іс қимыл жасау білігін көрсетеді, дағдылар мен реттілікті түсіндіре алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Допты қабылдау,допты беру,ойыншының тұрысы,аут,сетбол,матчбол,амплуа.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Допты қай уақытта жоғардан немесе төменнен қабылдайды?
Волейбол ойынының ережесі ?
Матчбол және сетбол деген ұғымдар нені білдіреді?
Амплуа деген ұғым нені білдіреді?
Волейбол алаңының өлшемі?
Алдынғы оқыту
Коньки даярлығы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
13 минут
Амандасу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру: қолайлы жағдай туғызу
3 .Волейбол ойынындағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру
(С) Сабақ тақырыбы мен табыс критериилері анықталған соң, Кім зерек ойыны. Барлық оқушылар мұғалімге қарама-қарсы волейбол добын ұстап тұрады. Ара қашықтығы 1 метр. Оқушылар допты қолда әртүрлі әдіспен айналдырып тұрады. Мұғалім сұрақ қойғанда, жауабын тапқан оқушы допты жоғары лақтырып қағып алады. Ойын 5 тапсырмадан тұрады. дененің барлық бұлшық еттеріне әсер ететін бой сергіту жаттығулары орындалады. Жаттығу орындау барысында дене қозғалыс сапасы дамиды.
(С) Волейбол добын жоғары лақтырып қағып алу. (Допты жоғардан қақанда бармақ ішке қарайды).
Тапсырманы орындау барысында оқушылар бой сергіту жаттығуларын орындайды, себебі допты лақтыру және қағып алу саны шектелмеген әркім өз мүмкіндігінше орындайды.Осы ойын арқылы саралап оқушыларды топтарға бөлу,
Қалыптастырушы бағалау: мадақтау, демеу
Спорттық құралдар
Интерактивті тақта
Презентация көрсету
14 волейбол добы
Сабақтың ортасы
27 минут
Лақтырылған допты орында тұрып қағып алу.
(С) Оқушылар жұптарға бөлініп бір-бірінен 2-3м қашықтықта қарсы тұрады. Оқушы серіктесіне допты жоғардан лақтырп береді,серіктесі жоғардан және төменнен допты қабылдауы тиіс.
Физикалық деңгейі төмен оқушылар орында тұрып орындайды.
Оқушылар жұптарға бөлініп бір-бірінен 2-3м қашықтықта қарсы тұрады. Оқушы серіктесіне допты жоғардан лақтырп береді,серіктесі допты төменнен қабылдайды.
Физикалық деңгейі жоғары оқушылар жаттығуды
қозғалыста орындайды.
Оқушылар жұптарға бөлініп бір-бірінен 2-3м қашықтықта қарсы тұрады. Оқушылар шамаларына байланысты мейлінше допты түсірмей жоғардан және төменнен қабылдап ойнауы қажет
Физикалық деңгейі жоғары оқушылар дене дайындығы төмен оқушыларға жаттығуды эксперт ретінде көрсетіп орындайды. (моделдеу)
Оқушылар жұптарға бөлініп бір-бірінен 2-3м қашықтықта қарсы тұрады.
Физикалық деңгейі жоғары оқушы допты жоғардан және төменнен таза қабылдауы қажет.
Физикалық деңгейі төмен оқушылар лақтырылған допты жоғардан қағып лақтырып беруі тиіс.
Бағалау критерилері:
А)Допты қабылдау (дене алға еңкейген, шынтақ иықтан жоғары,бармақ ішке қарайды – 1балл - дұрыс, 0балл- бұрыс
Б)Допты жоғардан беру (дәлдігі, барлық буындар жоғары созылған) – 1дұрыс, 0-бұрыс
С)Доптың астына қабылдау (дұрыс допқа шығу , дене алға қарай еңкек ,қолды қосып алға созу,иық көтеріңкі алға қарай шығыңқы,допты отырып алу)-1-дұрыс, 0-бұрыс
Кім допты түсірді, сол ойыннан шықты
Ойын барысында оқушылар жоғарғы және төменгі әдіс арқылы допты түсірмеуі тиіс. Түсірген оқушы ойыннан шығады және допты жоғары лақтырып қағып алу жаттығуын орындайды
Қалыптастырушы бағалау: мадақтау, демеу, жеке қолдау.
Жеңіл ережемен волейбол ойнау (белсенді оқу-жарыс)
Оқушылар екі командаға бөлініп- бір сет волейбол ойнау
Сұрақ:Осы ойынды қалай ойнадық? Бүгінгі сабақта допты қабылдау әдістерін қолдана алдық па ?
Волейбол доптары
Волейбол доптар
Волейбол
добы
Волейбол добы, ысқырық, секундомер
Сабақтың соңы
5 минут
Критериалды бағалау
Өте жақсы – допты аспанға Жақсы-допты Нашар – допты
аспанға лақтырамыз жоғары көтереміз жерге қоямыз
Волейбол добы
Дифференциация
Сабақта саралау әр оқушының физиологиялық және техникалық қабілетттеріне байланысты жүргізілді
Қабілеті жоғары оқушыларға олардың қозғалыс-техникалық дағдыларын кеңейту мақсатында күрделі тапсырмаларды берілді
Қабілеті төмен оқушыларға техниканы үйрету мақсатында тапсырма берілді
Үйренген техникалық және қозғалыс тәжірибесін нақты бағалай білу.
Бағалау
Оқытуды бақылау
Сұрақ-жауап
Өзара бағалау
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Оқушылардың барлығы ҚМ қол жеткізді ме?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Иә, сабақтың мақсаттары мен оқу мақсаттары дұрыс қойылды
Оқушылардың көбі сабақ мақсатына жетті.
Менің ойымша, қабілетті оқушыларға қолайлы жаттығулар берілді. Жоспарланған саралау өз мақсатына жеті.
Тапсырмалар жас ерекшілігі сәйкес болды.
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.
Сабақ жоспарынан ешқандай ауытқулар болған жоқ.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:
2:
6-бөлім – Спорттық ойындар арқылы оқыту
Мектеп: Парасат мектеп-лицейі
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: 16.06.2017ж.
Сынып: 5
Қатысқандар саны: 14
Қатыспағандар саны:0
Сабақтың тақырыбы
Шағын шапқыншылық ойындары арқылы кеңістік хабардарлық және ойыннан өтуді дамыту. (волейбол элементтері)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.1.3.3. Қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау
Сабақтың мақсаттары
Барлығы:
Сабақ барысындағы қауіпсіздік ережелерді сақтай алады;
Волейбол ойыншысының тұрысын біледі;
Лақтырылған допты орында тұрып қаға алады
Көбі:
Лақтырылған допты астынан қабылдайды;
Допты жоғардан дәл лақтырып береді;
Кейбірі:
Допты жоғардан қабылдай алады және дәл бере алады;
Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей алады;
Допты қабылдап бере алады және түсіндіре біледі. Орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті біледі Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Сденсаулық, спорт туралы пайдалы кеңестер алып;
• спортқа сүйіспеншілік сезімдерін оятуға тәрбиелеу;
• өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;
• қарым-қатынас жасау қабілеті;
Пәнаралық байланыс
• информатика (интернеттен ақпарат іздеу);
• математика (кеңістік, бағыт және бұрыш);
• жаратылыстану (ағзадағы биохимиялық өзгерістер, жылдамдық, салмақ,
энергия);
• өзін-өзі тану (шағын топтарда жұмыс жасау) пәндерімен байланыс.
АКТ қолдану дағдылары
Презентация
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады: Кеңістікті және қимыл қозғалыстарды (секіру,допты қағып алу,жүгіру,тоқтау , допты жоғары көтере беру) орындау кезектілігін түсінетінін, іс қимыл жасау білігін көрсетеді, дағдылар мен реттілікті түсіндіре алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Допты қабылдау,допты беру,ойыншының тұрысы,аут,сетбол,матчбол,амплуа.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Допты қай уақытта жоғардан немесе төменнен қабылдайды?
Волейбол ойынының ережесі ?
Матчбол және сетбол деген ұғымдар нені білдіреді?
Амплуа деген ұғым нені білдіреді?
Волейбол алаңының өлшемі?
Алдынғы оқыту
Коньки даярлығы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
13 минут
Амандасу.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру: қолайлы жағдай туғызу
3 .Волейбол ойынындағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру
(С) Сабақ тақырыбы мен табыс критериилері анықталған соң, Кім зерек ойыны. Барлық оқушылар мұғалімге қарама-қарсы волейбол добын ұстап тұрады. Ара қашықтығы 1 метр. Оқушылар допты қолда әртүрлі әдіспен айналдырып тұрады. Мұғалім сұрақ қойғанда, жауабын тапқан оқушы допты жоғары лақтырып қағып алады. Ойын 5 тапсырмадан тұрады. дененің барлық бұлшық еттеріне әсер ететін бой сергіту жаттығулары орындалады. Жаттығу орындау барысында дене қозғалыс сапасы дамиды.
(С) Волейбол добын жоғары лақтырып қағып алу. (Допты жоғардан қақанда бармақ ішке қарайды).
Тапсырманы орындау барысында оқушылар бой сергіту жаттығуларын орындайды, себебі допты лақтыру және қағып алу саны шектелмеген әркім өз мүмкіндігінше орындайды.Осы ойын арқылы саралап оқушыларды топтарға бөлу,
Қалыптастырушы бағалау: мадақтау, демеу
Спорттық құралдар
Интерактивті тақта
Презентация көрсету
14 волейбол добы
Сабақтың ортасы
27 минут
Лақтырылған допты орында тұрып қағып алу.
(С) Оқушылар жұптарға бөлініп бір-бірінен 2-3м қашықтықта қарсы тұрады. Оқушы серіктесіне допты жоғардан лақтырп береді,серіктесі жоғардан және төменнен допты қабылдауы тиіс.
Физикалық деңгейі төмен оқушылар орында тұрып орындайды.
Оқушылар жұптарға бөлініп бір-бірінен 2-3м қашықтықта қарсы тұрады. Оқушы серіктесіне допты жоғардан лақтырп береді,серіктесі допты төменнен қабылдайды.
Физикалық деңгейі жоғары оқушылар жаттығуды
қозғалыста орындайды.
Оқушылар жұптарға бөлініп бір-бірінен 2-3м қашықтықта қарсы тұрады. Оқушылар шамаларына байланысты мейлінше допты түсірмей жоғардан және төменнен қабылдап ойнауы қажет
Физикалық деңгейі жоғары оқушылар дене дайындығы төмен оқушыларға жаттығуды эксперт ретінде көрсетіп орындайды. (моделдеу)
Оқушылар жұптарға бөлініп бір-бірінен 2-3м қашықтықта қарсы тұрады.
Физикалық деңгейі жоғары оқушы допты жоғардан және төменнен таза қабылдауы қажет.
Физикалық деңгейі төмен оқушылар лақтырылған допты жоғардан қағып лақтырып беруі тиіс.
Бағалау критерилері:
А)Допты қабылдау (дене алға еңкейген, шынтақ иықтан жоғары,бармақ ішке қарайды – 1балл - дұрыс, 0балл- бұрыс
Б)Допты жоғардан беру (дәлдігі, барлық буындар жоғары созылған) – 1дұрыс, 0-бұрыс
С)Доптың астына қабылдау (дұрыс допқа шығу , дене алға қарай еңкек ,қолды қосып алға созу,иық көтеріңкі алға қарай шығыңқы,допты отырып алу)-1-дұрыс, 0-бұрыс
Кім допты түсірді, сол ойыннан шықты
Ойын барысында оқушылар жоғарғы және төменгі әдіс арқылы допты түсірмеуі тиіс. Түсірген оқушы ойыннан шығады және допты жоғары лақтырып қағып алу жаттығуын орындайды
Қалыптастырушы бағалау: мадақтау, демеу, жеке қолдау.
Жеңіл ережемен волейбол ойнау (белсенді оқу-жарыс)
Оқушылар екі командаға бөлініп- бір сет волейбол ойнау
Сұрақ:Осы ойынды қалай ойнадық? Бүгінгі сабақта допты қабылдау әдістерін қолдана алдық па ?
Волейбол доптары
Волейбол доптар
Волейбол
добы
Волейбол добы, ысқырық, секундомер
Сабақтың соңы
5 минут
Критериалды бағалау
Өте жақсы – допты аспанға Жақсы-допты Нашар – допты
аспанға лақтырамыз жоғары көтереміз жерге қоямыз
Волейбол добы
Дифференциация
Сабақта саралау әр оқушының физиологиялық және техникалық қабілетттеріне байланысты жүргізілді
Қабілеті жоғары оқушыларға олардың қозғалыс-техникалық дағдыларын кеңейту мақсатында күрделі тапсырмаларды берілді
Қабілеті төмен оқушыларға техниканы үйрету мақсатында тапсырма берілді
Үйренген техникалық және қозғалыс тәжірибесін нақты бағалай білу.
Бағалау
Оқытуды бақылау
Сұрақ-жауап
Өзара бағалау
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Оқушылардың барлығы ҚМ қол жеткізді ме?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Иә, сабақтың мақсаттары мен оқу мақсаттары дұрыс қойылды
Оқушылардың көбі сабақ мақсатына жетті.
Менің ойымша, қабілетті оқушыларға қолайлы жаттығулар берілді. Жоспарланған саралау өз мақсатына жеті.
Тапсырмалар жас ерекшілігі сәйкес болды.
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды.
Сабақ жоспарынан ешқандай ауытқулар болған жоқ.
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:
2:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)