Материалдар / Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгіме кейіпкерлерін талдау

Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгіме кейіпкерлерін талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен тәжірибе алмасу мақсатында жолдадым,көмегі болып қалар деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Шілде 2018
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар
Күні:19.03.18жПәні: Қазақ әдебиеті Пән мұғалімі:Шегебаева Гулжан Муслимовна
Сабақтың тақырыбыСайын Мұратбеков «Қылау» әңгіме кейіпкерлерін талдау
МақсатыОқушыларға көркем шығармаларды талдау арқылы әңгіменің мазмұнын ашу,кейіпкерлер бейнесін талдау.
Күтілетін нәтижеКейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы,өзіндік пікір қалыптастыру
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық
Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдамиға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап,
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг
«Өз тобыңды құр» 3 оқушыны сыныптың 3 бұрышына барып, өз тобына жинап алады.«Кім мені тыңдап тұр»Оқушылар тобын құрып топтарына отырады1-дегенде 1- рет қол соғамыз2-дегенде 2- рет қол соғамыз3-дегенде 3- рет қол соғамыз
Білу «Қайталауоқу айнасы

«Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап»Сыныптағы қабырғаларға сұрақтар жазылып ілінеді.Үй тапсырмасын тексеруОқушылар аралап оқып жүріп жауаптарын жазады
Түсіну Ширату сұрақтары

1.Таң азанғы әке дауысы Сатайдың құлағына неге жағымсыз естілді?2.Әке ақылы Сатайды неге ызаландырды,сіздер де ересектердің ақыл сөзін солай қабылдайсыздар ма?3.Өлім мен өмір туралы Сатайдың ойлауына не түрткі болды?4.Сатайдың сезімталдығы мен жайдарылығы,қайырымдылығы оның қандай әрекеттерінен байқалады?5.Рабиғамен келе жатып қасқырды көргенде Сатайдың айқайға басуы оның батылдығы ма,мақтаны ма,не деуге болады?6.Орынсыз мақтанды сүймейтіндігіне Сатайдың қай әрекеті дәлел?\Оқулықта берілген сұрақтарға жауап беру\
Қолдану(постермен жұмыс)I-топ:Әңгімені композициялық құрылымына талдау II –топ:Әңгімені сатылай кешенді талдау жасауIII-топ:Әңгімегі кейіпкерлерге мінездеме беруОқушылар тапсырманы орындайды
Талдау(Дебат)

Даттаушы топ:Аргумент «Сатай-мейірімді балаЖақтаушы топ:Аргумент «Сатай-жағымсыз бала»Оқушылар екіге бөлініп,сабақты жинақтайды
Жинақтау Сатайға әкесі қандай тапсырма берді?Қалай ойлайсыздар,Сатай не себепті кешіккенін ашып айтпады?Оқушылардың жауабы
БағалауБағалау шкаласы Әр топқа берілген бағалау шкаласын тақтаға ілу Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
РефлексияЕкі жұлдыз , бір тілекСтикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыруОқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырмаЭссе:«Мен достықты қалай түсінемін...»Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ