Материалдар / Сайыс сабақ."Қызық,қыңыр,қиын есептер жиыны"

Сайыс сабақ."Қызық,қыңыр,қиын есептер жиыны"

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәніне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
631
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Rectangle 3































Қарағанды облысы

Бұқар жырау ауданы

«К.Боранбаев атындағы НМ» КММ



















Құрастырған: математика пәні мұғалімі:

Сеитова Гульнур Кабдылмежитовна





























Алғы сөз



Бұл есептер жинағы мектепте оқушының математика пәніне деген қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін нығайту мақсатында логикалық есептермен берілген. Факультативтік сабақтарда, сабақ барысында қолданылады.



















Line 108 Бөлменің 4 бұрышында

4 мысық отыр. Әр

мысыққа үш мысықтан

қарап отыр. Бөлмеде

неше мысық бар?



AutoShape 22 Line 109 Айды екі түзу сызық

арқылы алты бөлікке

бөлу керек.


Line 110 Бөренені тең бес

бөлікке бөлу үшін

неше рет кесу керек?



Line 111 Баяғыда бір бай

болыпты.. Оның үлкен

бағы болыпты. Бақтың

о ртасында әдемі фонтаны

бRectangle 23 олған. Фонтанның төрт

жағында төрт алма ағашы

өсіп тұрған. Күндердің

к үнінде бай мынадай бұйрық шығарған: «Менің бағымдағы өсіп тұрған алма ағаштарын қозғамай фонтанды үлкейтіңдер.»

Оны бір кедей жігіт ойлап тапқан. Бұл қалай?

Line 115 Астанадан Алматыға ұшақ 1 сағат 30 минут ұшқан. Ал кері қайтқанда басқа жолмен 90 минут ұшқан. Қай жол тиімді?


Line 117 Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 саны қай айда кездеседі?


Line 118 Бір бұтада 8 құс қонып отыр. Егер теректе 7 бұта болса, онда теректе қанша құс отыр?


Line 119 Самсаның бір жағының пісуіне 1 минут, екінші жағының пісуіне 1 минут, яғни бәріне 2 минут уақыт кетеді. Онда 3 самсаны 3 минутта қалай пісіруге болады?


Line 120 Түйе,бота маң басқан,

Төрт аяғын тең басқан,

Шұнақ құлақ бес ешкі,

Қос-қос лақтан қос ешкі,

Төрт қозылы екі қой

Бәрін бірге ойлап қой.





Line 121 Қос буыным да

тағамның түрі,

Біріктірсең болармын

өнердің бірі.


Line 122 Қараңғы түнде бір ұзын және бір қысқа екі адам келеді. Алыстан өшіп-сөніп тұрған машина жарығын бірінші ұзын адам көре ме, әлде қысқа адам көре ме?



Line 123 «Тілсіз жау»

менің атым

Сан боламын «Т» дан

егер бастасаң



Line 124 Б І Р . Бірдей әріптің орнына бірдей

+ Б І Р сан қою арқылы мына теңдікті

Б І Р тура теңдікке айналдыру қажет.

Line 53

Т Ө Р Т


Line 125 Торда үш қоян бар еді. Үш бала бір қояннан алып кеткенде торда әлі бір қоян қалды. Бұл қалай?




1Line 126 1 1 1 1 = 100 Мына бірліктердің арасына бір

ғана амал қойып, теңдікті тура теңдікке айналдыр.



Line 127 Қараңғы бөлмеде керосин шамы мен май шам қатар тұрса, бірінші қайсысын тұтатар едіңіз?



Line 128 Қожанасыр жаңа үй сатып алып, ойланып-ойланып ол үйіне 10 орындық сатып алыпты. Орындықтың екеуін сыртқа қойыпты. Ал қалған сегіз орындықты бір бөлменің әр қабырғасына үшеуден орналастырған. Бұл қалай?




Line 129 Қонақтарға 2 адамға 1 табақтан қойса, 1 табақ жетпейді, 3 адамға 1 табақтан қойса, 1 табақ артық қалады. Қонақ нешеу? Табақ нешеу?





Line 130 Бірінші баланың әкесі ұлына 150 теңге берді, ал екіншісі ұлына 100 теңге берді. Дегенмен екі ұл бірігіп, өздерінің қорын тек 150 теңгеге көбейкені анықталды. Мұны қалай түсіндіруге болады?



Line 131

Әріпті цифрмен алмастыр.



Rectangle 60 Line 132 Мына тортты үш түзу сызық арқылы әр бөлікте бір гүл болатындай етіп бөл



Line 133 Берілген санды

2-ге бөлгенде 1 қалдық

3-ке бөлгенде 2 қалдық,

4-ке бөлгенде 3 қалдық,

5-ке бөлгенде 4 қалдық,

6-ға бөлгенде 5 қалдық,

ал,7-ге қалдықсыз бөлінеді. Сол санды тап.


Rectangle 69 Line 70 Line 71 Line 72 Line 73

Line 134 Фигурада неше

үшбұрыш бар?



Line 135 Аспанда 5 құс ұшып барады, аңшы екеуін атып түсірді. Неше құс қалды?



Line 136 Үстелдің төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышын кесіп тастаса неше бұрыш қалады?



Line 137 Бір сыныпта оқитын үш баланың жастарының қосындысы 29-ға тең. 5 жылдан кейін олардың жастарын бірге алғанда қаншада болады?



Line 138 31 санын бес үштік арқылы қалай жазуға болады?




Line 78 Line 79 Line 80 Line 81 Line 82 Line 139 Қағазға бес түзу сызыңдар. 10 дойбыны әрбір түзуде 4 дойбыдан жататын етіп орналастырыңдар.




Line 140 Теректе сауысқан қонып отыр. Аңшы атқанда қарға түсті. Бұл қалай?




Line 141 Қорада тауықтар мен қояндар бар. Олардың барлығы 15 бас, 50 аяқ болса, неше тауық, неше қоян бар?



Line 142 5 квадраттан тұратын кресті қандай бөліктерге

бөлу арқылы тұтас бір квадрат құрауға болады?



Line 143 Шырпыдан VІІ=І теңдігі құрастырылған. Бір шырпыны қозғау арқылы дұрыс теңдік құрастыр.



Line 144 9 шырпыны пайдаланып 7 тең қабырғалы үшбұрыш құрастыр.





4AutoShape 88 Rectangle 89 Rectangle 90 Rectangle 91 Rectangle 92 Line 145 құдығы бар тең қабырғалы үшбұрыш тәрізді учаске берілген. Осы учаскені әр бөлігінде бір құдықтан қалатындай және формалары бірдей, аудандары тең учаскелерге бөл.




Line 146 Төрт бір цифр

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!