Материалдар / "Шәкәрім поэзиясы" 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Шәкәрім поэзиясы" 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
1640
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Шәкәрім поэзиясы 8-сынып, қазақ әдебиеті Нахуанова А.Ж

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.А/И2.Автор бейнесі.Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.


Сабақтың

Мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: ақын өмірі мен шығармашылықтары туралы мәліметті біле алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: ақын өмірі мен шығармашылықтары туралы мәліметті оқи отырып, хронологиялық кесте жасай алады.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: ақын өмірі мен шығармашылықтары туралы мәліметті түсініп,талдау жасай отырып, туындыларының жанрлық ерекшелігін ажыратады.

Тілдік

мақсат

Оқушылар орындай алады: Сюжеттік-композициялық жоспар құра алады.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Қандай жаңа білім алдың?

Талқылауға арналған сұрақтар: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек» поэмасын кімнің ақыл- кеңесімен жазған? Абайдың Шәкәрім шығармашылығына тигізген әсері туралы айтып беріңдер.«Еңлік – Кебек» поэмасының оқиға желісі қандай? Бұл поэманы қандай жанрға жатқызуға болады? Шәкәрімнің «Еңлік-Кебек» поэмасында қандай мәселе көтерілген?

Құндылықтарды

Игерту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Елжандылық, толеранттық, ұлтжандылық тәрбие.

Әдіс-тәсілдер

Түсіндіру, сұрақ-жауап, топтастыру, бес жолды тұжырым, «Ойлан.Жұптас.Бөліс»

Пәнаралық байланыс

Тарих, қазақ тілі, дене шынықтыру.

Көрнекіліктер

Компьютер, фото суреттер

Бағалау критерийі

  • ақын өмірі мен шығармашылықтары туралы мәліметті анықтай алады.

  • Туындыларының жанрлық ерекшелігін ажыратады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану.

Алдыңғы білім

М.Мөңкеұлы туралы қорытындылау


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Уақыты

Сабақтағы жоспарланған жаттығу


Ресурс

Сабақтың басы



1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.

2. Психологиялық ахуал «Қуанамын мен де!»


3. Ширату. Шеңберге тұрып, 1-2-ге саналу;


4. «Ойлан-жұптас-бөліс». Шәкірім Құдайбердиев туралы не білемін? Алдымен дәптерге 1 минут уақыттың ішінде өзі жазады. Оны жұбымен бөліседі. (1 минут) Топта талқылайды.

(1 минут)

Ш.Құдайбергенов туралы түсіндіріп өтемін.


Сабақтың ортасы






8 минут




















5 минут



5. Топттық жұмыс

Тақырып бойынша «Бортты жүк» кестесін толтыру. Оқулықтағы қосымша мәліметтерді пайдана отырып, кестені толтырады.


Болжам

Жаңа ақпарат

Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? Бұл туралы не білуім керек?

Бұл туралы енді не білдім? Қандай маңызды сәттерді мен енді анықтадым?


6. Берілген сұраққа дәлел келтіру

1-топ Шәкәрім Құдайбердіұлы мірі туралы айтыңдар? «Еңлік-Кебек» поэмасын кімнің ақыл- кеңесімен жазған?

2-топ Абайдың Шәкәрім шығармашылығына тигізген әсері туралы айтып беріңдер.Ол Абайға кім болып келеді?


Дескриптор:

  1. Өз ойын нақты дәлелмен жеткізеді.

  2. Көтерілген мәселені анықтайды.



«Сабақ бойынша ойыңды білдір» әдісі


Қандай жаңа білім алдың?

Алған біліміңді қолдана аласың ба?

Саған қиындық тудырған түсініктер?









8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы


Сабақтың соңы





Үй

тапсырмасы



«ҚҚҚ кестесі»


Маған қызық болған 2 нәрсе

Маған қиын болған 2 нәрсе

Маған құнды болған 2 нәрсе





Ш.Құдайбергенов туралы оқу, түсінгендерін айту;


Қалыптастырушы бағалау: Шапалақ

«Бес жолды тұжырым»



«Шәкәрім» сөзіне топтастыру




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!