Бөлім:
|
2-бөлім: Көркем
әдебиет және эпикалық сарын
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Тойгельдинова
М.М
|
Күні:25.11.2024
ж
|
|
Сыныбы:8
А
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Шәкәрім Құдайбердіұлы
өмірі мен шығармашылығы
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
8.2.1.1 композицияны
тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай
талдау
8.1.1.1 әдеби шығарманың
жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды
анықтау;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Әдеби шығарманың
жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтай
алады. Көркем шығармалардан
алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана
алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Шәкәрім Құдайбердіұлы
өмірі?
Шәкәрім неліктен Абайды үлгі
еткен?
Шәкәрімнің қанша кітабы
бар?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
№1-тапсырма:
1.Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы айтып
бер.
2.Ол қай кезеңде өмір
сүрген?
3. Шәкәрімнің әкесі туралы не
білесіңдер?
4.Абай Шәкарімге
ақындық жолында, адамдық жолында қандай жөн сілтеді? Шәкарім өмір
сүрген кезең қандай саяси жағдайларға сәйкес келеді? Видео
силтемеден қараңдар.
|
Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы айтып
береді.
|
Дескриптор: Жалпы
- 4 балл.
Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы айтып
береді.
Ойларын айтады.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК,
т.б..
https://youtu.be/PczPqihh4CA
|
«Түртіп алу» әдісі.
|
№2-тапсырма: Шәкарім Құдайбердіұлы
өмірбаянын негізге ала отырып оқиғалар хронологиясын құрастырыңдар.
Бұл оқиғалар қазақ елінің дамуына қандай әсерін тигізді деп
ойлайсыңдар.
|
Шәкәрім Құдайбердіұлы
өмірбаяны жайлы хронология құрастырады.
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
Сұраққа жауап береді
:
Бұл оқиғалар қазақ
елінің дамуына қандай әсерін тигізді
айтады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК, т.б.
|
|
№3-тапсырма:
Тарихтағы Құнанбай,
Абай, Құдайберді, Шәкәрім бейнелеріне мінездеме беріңдер. Олар
қазақ елінің дамуына қазақ елінің дауына қандай үлес қосты жауап
беру.
|
Тарихтағы Құнанбай,
Абай, Құдайберді, Шәкәрім бейнелеріне мінездеме
беріңдер
|
Дескриптор: Жалпы
- 3 балл.
Құнанбай, Абай,
Құдайберді, Шәкәрім қазақ елінің дамуына қазақ елінің дауына қандай
үлес қосқаны жайлы айтады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, ДК, т.б.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір
ауыз сөз» әдісі.
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың
«Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|