Сәкен Сейфуллин. Дала

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сәкен Сейфуллин. Дала

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек, Сәкен Сейфуллиннің «Дала» өлеңімен танысады, мәнерлеп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді. Сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Табиғат әсемдігін бағалай білуге, қорғауға машықтанады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Әдебиеттік оқу

Ұзақ мерзімді жоспардың атауы:Бөлім: Жаздыгүн шілде болғанда

Мектеп:Атамекен орта мектебі

Күні:10.04.2018ж

Сыныбы: 3 «И»





Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова Молдир Рахатовна

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Сәкен Сейфуллин. Дала

Оқыту мақсаты: Білімділігі: Дамытушылығы: Тәрбиелігі:

А. Сәкен Сейфуллиннің «Дала» өлеңімен танысады, мәнерлеп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді. Ә. Сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Б: Табиғат әсемдігін бағалай білуге, қорғауға машықтаоы дамыйды.

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Сабақтың әдістері:

Топтық жұмыс, сұрақ-жауап,ойындар,ой қозғау

Сабақтың көрнекілігі:

Ақынның суреті.даланың суреті,үлестірме карточкалар,слайд.

Пәнаралық байланыс:

Дүниетану,қазақ тілі

Күтілетін нәтиже

Топтық жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы

Сабақтағы іс-әрекет

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

І Ұйымдастыру

Сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу 1-топ Қызыл түсті 2-топ Сары түсті 3-топ Жасыл түсті





Оқушылар сәлемдеседі. Кәмпиттер арқылы топқа бөлу.







Ауызекі бағалау

Психологиялық тренинг

«Менің атымның тарих» әдісі

Оқушылар тренингте өз есімдерін және есімдері жайлы өз білетіндерін айтады.



Марапаттау

Үйге тапсырма сұрау

«Авторлық орындық» әдісі

Мұқан Иманжанов Таңның атуы

1-топ Мазмұндау 2-топ Сурет салу 3-топ Өлең жазу

Оқушылар үй жұмысын өздері не қолайлы етіп отырып немес тұрып орындайды.

Топтар бір-бірін бағалайды.

Өткен сабақты пысықтау

«Серпіп алу» әдісі

Оралған ақ парақ қазадың ішіне сұрақ жазып оқушыларға аттамын.

1.Таң атарда жұлдыздар қайтеді? 2.Шолпан жұлдыз қай уақытта туады? 3.Мәтіннің авторы кім?







Қай оқушы ұстап алса сұраққа жауап береді.







Стикерлер- мен бағалау

Тұсаукесер

«Ребус шешу»

Оқушылар суреттегі заттардың атын табу арқылы тақырыпты табу

Оқушылар ребусты шешіп тақырыпты табады.

Ауызекі марапаттау

Дәптермен жұмыс

Оныншы сәуір Сәкен Сейфуллин Дала

Дәптермен жұмыс жасайды.


Жаңа сабақты түсіндіру

Сәкен Сейфуллин жайлы не білеміз? Ассоция құру.

Сәкен Сейфуллин жайлы бейнежазба көрсету.

Оқушылар ақын жайлы өз білетіндерін айтады.



Стикерлер-мен бағалау

Пікірталас жүргізу

«Дала» сөзіне тоқталып түсіндіріп кету Дала-ормансыз жазық алқап. Дала-ылғалды қуаң (шөлейт), шөл дала болып бірнеше түрге бөлінеді.

Оқушылар дала бойынша өз білгендерін,өз пікірлерін ортаға салады.

Ауызекі бағалап кету

Тақтамаен жұмыс

Дала сөзіне байланысты мақал-мәтелдер жазу Көше-қаланың көркі Көк орай-даланың көркі Дала көркі-гүл Ана көркі-ұл Даланң көркі-ағаш

Оқушылар өздері білеттін мақал-мәтелдерді тақтаға және дәптерге жазады

Стикерлермен бағалау

Топтық жұмыс

Дала сөзіне байланысты топтық жұмыс орындау. 1-топ Әңгіме жазу 2-топ Сурет салу 3-топ Өлең жазу



Оқушылар тапсырманы топ болып орындайды.



Топтар бір-бірін бағалайды.

Тыңдалым

«Дала» өлеңін оқушыларға тыңдату

Оқушылар бар зейін аударып өлеңді тыңдайды.


Оқулықпен жұмыс


Оқушылар «Дала» өлеңін шумақтап оқиды.

Оқушылар өлеңді шумақтап оқиды.

Марапаттау


«Мен саған, сен маған» әдісі


1.Өлеңнің бірінші шумағында ақын жазғы даланы кімдерге теңейді? 2.Жазғы дала неліктен «кестелі жібек көрпедей»? 3.Ақын нені көк ала кілемге теңейді? 4.Ақынның гүлдерге «жан бітіріп» суреттеген жолдары қай шумақта және қалай берілген?



Оқушылар бір-бірілеріне сұрақ-жауап жүргізеді.



Бір-бірлерін бағалайды

Сергіту сәті

Сәкен Сейфуллиннің «Тау ішінде» әнін тыңдату.

Оқушылар әнді білсе бірге шырқайды.

Ауызекі бағалау

Топтық жұмыс

1-топ Дала жануарлары жайлы жазу.

2-топ Дала өсімдіктері жайлы жазу

3-топ Дала құстары жайлы жазу



Оқушылар тапсырманы топ болып орындайды.



Топтар бір-бірлерін бағалау

Рефлексия

«Желпіуіш жасау» әдісі

Оқушылар желпіуіш жасайды

Желпіуіш- ке өз пікірлерін жазады.

Бағалау

Сабақ соңында бағаларын есептеу.

Үй жұмысы

Өлеңді жатқа айту

Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2018
719
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі