Материалдар / Салем беру-салтымыз!

Салем беру-салтымыз!

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспарды 6-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер пайдаланады.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Бөлім атауы: Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сәлем беру-салтымыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің стильдік ерекшелігін тану, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Көптеген оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін ажырату, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Кейбір оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Бағалау критеийлері

  • ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды;

  • үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады;

  • синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: үш салт атты, кешкі екінті кезі, Көкқайнардағы Құнанбай ауылы, Ұлжан отырған ауыл, қалашылар, Абай, Байтас, Жұмабай, Телғара, үлкен үй мен қонақ үй, кәрі әжесі, қоңыр қозым, сәлем беру.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін/ келіспеймін

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Сәлемдесудің қандай түрлері бар?

-Абайды неге өз атымен атамаған?

-Зере әже немересін қалай еркелеткен?

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Халық ауыз әдебиеті

Осыған дейін меңгерілген білім

Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері туралы білімдерін тереңдетеді.

Жоспар




Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады.

- Мен мақсатыма жетемін.

- Мен қиялдай аламын.

- Менің қиялым ұшқыр.

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

  • Балалар, мына суреттерден не байқап тұрсыңдар?

  • Халқымыздың сәлемдесу дәстүрі туралы не білесіңдер?

  • Ойларыңды ортаға салыңдар.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.








Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, тақырыпты анықтайды.

















ҚБ

6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


Сабақтың ортасы
















30 минут

Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз.

1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.


2-тапсырма. ВЕНН диаграммасы. Мәтіндегі ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеудің ерекшелігіне назар аудар.

Ауызекі сөйлеу

Ортақ қасиеттері

Көркем сөйлеу




Дескриптор:

- мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

- мәтіндегі ауызекі сөйлеу ерекшелігін анықтайды;

- мәтіндегі көркем сөйлеудің ерекшелгін анықтайды;

- ортақ қасиеттерін табады.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

2-тапсырма. Мәтіннен мезгіл және мекен үстеулерін тауып, мәндес сөздерін жазыңдар.

Дескриптор:

  • Мәтіннен мезгіл үстеулерін тауып жазады;

  • Мәтіннен мекен үстеулерін тауып жазады;

  • Мезгіл және мекен үстеулеріне мәндес сөздер тауып жазады.





Оқушылар ой тұжырымдайды.




















Оқушылар мәтіндегі ауызекі сөйлеу ерекшелігін анықтайды;

мәтіндегі көркем сөйлеудің ерекшелгін анықтайды;

ортақ қасиеттерін табады.

жаңа сөздермен жұмыс жүргізеді.






















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.






Грамматикалық тапсырма орындайды.















































ҚБ















ҚБ







6-сынып қазақ тілі оқулығы.





Мұхтар Әуезов













































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі