Материалдар / Салем беру-салтымыз!
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Салем беру-салтымыз!

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспарды 6-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер пайдаланады.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сәлем беру-салтымыз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану;

6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің стильдік ерекшелігін тану, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Көптеген оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін ажырату, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату;

Кейбір оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану.

Бағалау критеийлері

  • ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдайды;

  • үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады;

  • синонимдік қатарларын түрлендіріп қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: үш салт атты, кешкі екінті кезі, Көкқайнардағы Құнанбай ауылы, Ұлжан отырған ауыл, қалашылар, Абай, Байтас, Жұмабай, Телғара, үлкен үй мен қонақ үй, кәрі әжесі, қоңыр қозым, сәлем беру.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін/ келіспеймін

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Сәлемдесудің қандай түрлері бар?

-Абайды неге өз атымен атамаған?

-Зере әже немересін қалай еркелеткен?

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Халық ауыз әдебиеті

Осыған дейін меңгерілген білім

Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері туралы білімдерін тереңдетеді.

Жоспар




Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады.

- Мен мақсатыма жетемін.

- Мен қиялдай аламын.

- Менің қиялым ұшқыр.

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

  • Балалар, мына суреттерден не байқап тұрсыңдар?

  • Халқымыздың сәлемдесу дәстүрі туралы не білесіңдер?

  • Ойларыңды ортаға салыңдар.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.








Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, тақырыпты анықтайды.

















ҚБ

6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


Сабақтың ортасы
















30 минут

Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз.

1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.


2-тапсырма. ВЕНН диаграммасы. Мәтіндегі ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеудің ерекшелігіне назар аудар.

Ауызекі сөйлеу

Ортақ қасиеттері

Көркем сөйлеу




Дескриптор:

- мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

- мәтіндегі ауызекі сөйлеу ерекшелігін анықтайды;

- мәтіндегі көркем сөйлеудің ерекшелгін анықтайды;

- ортақ қасиеттерін табады.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

2-тапсырма. Мәтіннен мезгіл және мекен үстеулерін тауып, мәндес сөздерін жазыңдар.

Дескриптор:

  • Мәтіннен мезгіл үстеулерін тауып жазады;

  • Мәтіннен мекен үстеулерін тауып жазады;

  • Мезгіл және мекен үстеулеріне мәндес сөздер тауып жазады.





Оқушылар ой тұжырымдайды.




















Оқушылар мәтіндегі ауызекі сөйлеу ерекшелігін анықтайды;

мәтіндегі көркем сөйлеудің ерекшелгін анықтайды;

ортақ қасиеттерін табады.

жаңа сөздермен жұмыс жүргізеді.






















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.






Грамматикалық тапсырма орындайды.















































ҚБ















ҚБ







6-сынып қазақ тілі оқулығы.





Мұхтар Әуезов













































Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!