|
Бөлім атауы: Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сәлем беру-салтымыз |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтіннің стильдік ерекшелігін тану, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату; Көптеген оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін ажырату, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату; Кейбір оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критеийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: үш салт атты, кешкі екінті кезі, Көкқайнардағы Құнанбай ауылы, Ұлжан отырған ауыл, қалашылар, Абай, Байтас, Жұмабай, Телғара, үлкен үй мен қонақ үй, кәрі әжесі, қоңыр қозым, сәлем беру. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін/ келіспеймін Талқылауға арналған сұрақтар: -Сәлемдесудің қандай түрлері бар? -Абайды неге өз атымен атамаған? -Зере әже немересін қалай еркелеткен? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Халық ауыз әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері туралы білімдерін тереңдетеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады. - Мен мақсатыма жетемін. - Мен қиялдай аламын. - Менің қиялым ұшқыр.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, тақырыпты анықтайды. |
ҚБ |
6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Мағынаны тану
1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
беріңіз. 2-тапсырма. ВЕНН диаграммасы. Мәтіндегі ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеудің ерекшелігіне назар аудар.
- мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді; - мәтіндегі ауызекі сөйлеу ерекшелігін анықтайды; - мәтіндегі көркем сөйлеудің ерекшелгін анықтайды; - ортақ қасиеттерін табады. ҚБ
2-тапсырма. Мәтіннен мезгіл және мекен үстеулерін тауып, мәндес сөздерін жазыңдар.
|
Оқушылар ой тұжырымдайды.
Оқушылар мәтіндегі ауызекі сөйлеу ерекшелігін анықтайды; мәтіндегі көркем сөйлеудің ерекшелгін анықтайды; ортақ қасиеттерін табады. жаңа сөздермен жұмыс жүргізеді.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырма орындайды. |
ҚБ
ҚБ
|
6-сынып қазақ тілі оқулығы.
Мұхтар Әуезов
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Оразбаева Нургул СырлыбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Салем беру-салтымыз!
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Салем беру-салтымыз!Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспарды 6-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер пайдаланады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















