Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім атауы: Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. |
Мектеп: |
|||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||
Сынып: 6-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сәлем беру-салтымыз |
|||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: мәтіннің стильдік ерекшелігін тану, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату; Көптеген оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін ажырату, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату; Кейбір оқушылар: ауызекі және көркем сөйлеу стиліндегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру, үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|||||||||||
Бағалау критеийлері |
|
|||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
|||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: үш салт атты, кешкі екінті кезі, Көкқайнардағы Құнанбай ауылы, Ұлжан отырған ауыл, қалашылар, Абай, Байтас, Жұмабай, Телғара, үлкен үй мен қонақ үй, кәрі әжесі, қоңыр қозым, сәлем беру. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін/ келіспеймін Талқылауға арналған сұрақтар: -Сәлемдесудің қандай түрлері бар? -Абайды неге өз атымен атамаған? -Зере әже немересін қалай еркелеткен? |
|||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
|||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Халық ауыз әдебиеті |
|||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері туралы білімдерін тереңдетеді. |
|||||||||||
Жоспар |
||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады. - Мен мақсатыма жетемін. - Мен қиялдай аламын. - Менің қиялым ұшқыр. І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, тақырыпты анықтайды. |
ҚБ |
6-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
|||||||
Сабақтың ортасы 30 минут |
Мағынаны тану ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мәтінді оқыңыз.
1-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіз. 2-тапсырма. ВЕНН диаграммасы. Мәтіндегі ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеудің ерекшелігіне назар аудар.
Дескриптор: - мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді; - мәтіндегі ауызекі сөйлеу ерекшелігін анықтайды; - мәтіндегі көркем сөйлеудің ерекшелгін анықтайды; - ортақ қасиеттерін табады. ҚБ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН
2-тапсырма. Мәтіннен мезгіл және мекен үстеулерін тауып, мәндес сөздерін жазыңдар. Дескриптор:
|
Оқушылар ой тұжырымдайды.
Оқушылар мәтіндегі ауызекі сөйлеу ерекшелігін анықтайды; мәтіндегі көркем сөйлеудің ерекшелгін анықтайды; ортақ қасиеттерін табады. жаңа сөздермен жұмыс жүргізеді.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Грамматикалық тапсырма орындайды. |
ҚБ
ҚБ
|
6-сынып қазақ тілі оқулығы.
Мұхтар Әуезов
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |