Сәлем-сөздің атасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сәлем-сөздің атасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Мектеп: №4 Абай ЖОМ

1-бөлім.Мәдениет: Тіл және қарым –қатынас.


Күні: Мұғалімнің есімі: Орынбекова Н


Сынып: 5 Қатысқандар саны: 18 Қатыспағандар саны:0

Сабақ тақырыбы:

Сәлем-сөздің атасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру
(5.Ж1)
Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді талдау (5. Т/А2)

Сабақ мақсаты

Барлығы орындай алады:

Мәтінді мұқият тыңдайды

Көпшілігі орындай алады

Мәтінге сәйкес бөлімді қамти отырып күрделі жоспар құрайды

Кейбір оқушылар орындай алады

Әртүрлі жанырдағы мәтіндерді талдайды

Бағалау критерийлері


Мәтін құрылымын біледі
Мәтінге сәйкес жоспар құрады, көтерілген мәселені анықтайды

Ойлау деңгейі

Түсіну, қолдану

Құндылықтарға

баулу

Ынтымақтастық: Ұжымда жұмыс дағдыларын,жағымды өзара әрекет пен ынтымақтастық атмосферасын құру.

Пәнаралық байланыс

Өзін – өзі тану, әдебиет

Алдыңғы оқу

Тіл туралы мақал –мәтел жаттап келу

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

«Амандасудың түрлері» әдісі арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Шеңбер болып тұрып, амандасуды бір-біріне жалғастырып, айтады.
Қағаз қиындылары арқылы 2 топқа бөлу
1 топ Білгірлер
2 топ Тапқырлар

Үй тапсырмасын «Ақылды доп» әдісі арқылы пысықтаймын. Тіл туралы мақал- мәтелдерді жатқа айту
Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін таныстыру.
Дескриптор

  • -Мақал мәтелдерді жатқа айтады

ҚБ «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау

Қима- қағаздар
А4 парағы


Сабақтың ортасы

10 мин
















10 мин



























10мин


Жазылым алдындағы 1- тапсырма. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс.

Оқулықта берілген тұтас мәтінді топ ішінде түсініп оқып, мәтін мазмұнына сай кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді анықтайтын жоспар құрыңдар

І Кіріспе

ІІ Негізгі

ІІІ Қорытынды

Дескриптор

  • -Мәтінмен танысып, құрылымын сақтайды

  • -Мәтінге сәйкес жоспар құрады

ҚБ: «Бірін-бірі» бағалау

Жазылым барысындағы тапсырма. Ж.Ж. «Сөздер банкасы» әдісі

Мәтіндегі амандасуды, сыпайылықты білдіретін сөздер мен тіркестерді теріп жазыңдар.

Дескриптор

  • -Мәтіннен амандасуды, сыпайылықты білдіретін сөздер мен тіркестерді теріп жазады.

 ҚБ. Топ ішінде бірін- бірі бағалау

Жазылымнан кейінгі 3- тапсырма. Топтық жұмыс. «Көршіңді бағала» әдісі амандасу сөзінің қолданысына мән беріп кестеге жазыңдар

Амандасу, сәлемдесу сөздері

Кімге бағытталған?

Кімдер айтады?

Ассалаумағалейкум!

Атаға, әкеге, көпшілікке

Ер адамдар, балалар

Сәлем, қош келдің!



Сәлеметсіздер ме?



Армысыз, армысың?




Дескриптор:

  • -Сәлемдесудің түрлерін олардың кімдерге арналғандығын біледі

  • -Жас ерекшеліктеріне қарай сәлемдесудің түрлерін анықтайды

  • ҚБ: «Бірін – бірі» бағалау


Айтылым барысындағы 4- тапсырма. ЖЖ


«Рөлдік ойын» әдісі

«Дұрыс сөйлейік» аудио бағдарламасынан сәлемдесу мәдениетіне арналған қазақ салтында және басқа елдердегі сәлемдесудің түрлеріне байланысты тұтас мәтінді тыңдап, диалог арқылы рөлге кіріп көрсетіңдер

Дескриптор

  • -Мәтінді аудио жазбадан мұқият тыңдайды;

  • -Диалог құра алады;

  • -Әр елдердегі сәлемдесудің түрлерін іс- қимылмен көрсетеді.


ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек»


5- сынып Оқулық 11-бет.«Арман – ПВ» 2017 ж.












5- сынып Оқулық «Арман – ПВ» 2017







Сызба – кесте




















https://www интернет желісі

Сабақтың соңы

5мин



Үйге тапсырма.

Кері байланыс. БББ кестесі арқылы.


Білемін

Білдім

Білгім келеді





«Сәлем түзелмей- әлем түзелмейді» тақырыбында 50 c-сөзден тұратын ойтолғау жазу.

Қима қағаздар

Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ресурс немесе мәтін бойынша саралау жүргізілді.

Мұнда топқа бір мәтін беріліп соған сәйкес жоспар құрды.

Қарым – қатынас формалары бойынша саралау жүрді.

Топта амандасу, сәлемдесуді білдіретін сөздер мен тіркестерді мәтіннен тауып кімге бағытталғанын, кімдер айтатынын кестеге жазады.

Диалог негізінде саралау жүрді.
Кейбір оқушылар:

Аудио бағдарламадан әр елдің сәлемдесуін тыңдап, оқушылар диалог кұрып іс – қимылмен көрсетті.

Бағдаршам түстері арқылы бағалау

Бірін - бірі бағалау
Өзара бағалау
Топ ішінде бірін бірі бағалау
Екі жұлдыз бір тілек

Shape3 Shape2 Shape1





Өзін – өзі тану, әдебиет пәні арқылы байланыс.
Қауіпсіздік ережелері сақталады
Интербелсенді тақта қолдану арқылы.
Ынтымақтастық: Ұжымда жұмыс дағдыларын,жағымды өзара әрекет пен ынтымақтастық атмосферасын құру

Ынтымақтастық құндылыққа байланысты


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.12.2018
1517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі