Сәлемдесу орыс сыныптарына қазақ тілі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сәлемдесу орыс сыныптарына қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: Қазақ тілі

Мектеп: №4 гимназия-мектебі

Күні: 02.09.2016

Мұғалімнің аты-жөні: Абищаев С.Ж.

СЫНЫП: 1

Қатысқандар:15

Қатыспағандар: 0

Тақырыбы:

Ортақ тақырып: 1. Өзім туралы

Сабақ тақырыбы: Сəлемдесу. Сəлемдесу түрлері.

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.1.1.1 - Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жəне оған сəйкес дұрыс əрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-əрекет жасау)

1.1.2.1 - Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің

мағынасын түсіну

1.2.3.1 - Сұхбаттасын түсіну жəне түрлі тəсілмен əрекет жасау,

этика нормаларын сақтап жауап беру

1.5.1.2 - Сөйлеу барысында тəуелділік жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі бойынша қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Сөзді зейін қойып тыңдай алады, түсінеді, қимыл, іс-әрекет жасай алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Сұхбаттасын түсінеді, мұғалім көмегімен сөйлеу барысында тәуелдік жалғауларын қолданады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:


Сөздерді зейін қойып тыңдайды, түсінеді жəне оған сəйкес дұрыс əрекет етеді (қимыл, ым-ишараны қолданады, іс-əрекет жасайды)


Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:








Сәлеметсіз бе?

Сәлеметсің бе?

Сәлем!

Қайырлы таң! Қайырлы күн! Қайырлы кеш!

Сау бол!

Менің, сенің есімдіктері және тәуелдік жалғаулары( 1 және ІІ жақ)


Диалог құруға / сөйлеуге арналған пайдалы тіркестер:


«Сәлем, менің атым- ....» Сәлем! Сәлеметсіз бе! Қайырлы таң! Қайырлы күн! Қайырлы кеш!


Талқылауға арналған сұрақтар:


Неге біз қазақ тілін үйренеміз? (мұғалімнің көмегі арқылы жауап беріледі)

Неге адамдар сәлемдеседі?

ишара:

Орысшаны қолданбай ,орнына ым-ишараны көбірек пайдалану

Алдыңғы оқу:

үйде/балабақшада алған білімдеріне негізделеді (сәлемдесу түрлері, дыбыс /әріптер, менің атым сияқты сөздер

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы (5 мин)










(5 мин)
















(3 мин)

Сәлемдесу. Танысу.

  • Сәлеметсіңдер ме, балалар!

  • Отырыңдар!

  • Менің атым Серікбол Жанайұлы! (бірнеше рет қайталаймын)

Қайталаймыз! (Бірнеше оқушыдан сұраймын атымды.)

  • Мен қазақ тілі сабағының мұғалімімін.

Енді сендермен танысайық. Ол үшін тақтаға шығамыз, мына допты бір-біріңе беріп «Менің атым - ...» деп айтыңдар. (оқушылар шеңберде тұрып кезекпен өздерін таныстырады, «менің» дегенде қолдарын кеудесіне басады)

«Иә / жоқ» ойыны (сол жерде)

  • Енді мен сендерге допты беріп «Сенің атың - ...» деп айтамын. Дұрыс болса «Иә», қателессем «жоқ» , менің атым - ...» дейсіңдер және ымдап көрсетесіңдер. (кейде әдейі қателесемін)

  • Енді орындарыңа отырыңдар, сабаққа кірісейік.


  • Балалар, бұл қандай сабақ?

  • Бұл қазақ тілі сабағы.

  • Сабақта қандай тілді үйренеміз? Неге? (өйткені біз Қазақстанда тұрамыз)

  • Дұрыс, қазақ тілін. Біз қазақ тілі оқулығы арқылы үйренеміз.

(осы жерде кітапты сипаттау: мынау кітап, мұнда қазақ тілі деп жазылған, ішінде суреттер бар)

  • Ал енді ең алдымен «Әліппе» бейнеролигін көреміз, қазақ әріптерін есімізге түсіреміз.

Бейнеролик







Доп

(менің/сенің сөздері)














Бейнеролик «Әліппе»

Ортасы

(6 мин)









(5 мин)






(6 мин)











(3 мин)

Жаңа сабақ: Сəлемдесу. Сəлемдесу түрлері.

  • Балалар сендер қазақша сәлемдесіп білесіңдер ме? (білгендерінен сұрау)

Орысша – здравствуйте!

Ағылшынша – хеллоу

Ал қазақша қалай? - ..

  1. Видео арқылы сәлемдесудің нұсқаларын көрсету, тыңдау

  2. Видеоны тоқтату арқылы әр түрін қайталап айтқызу ( «ә», «ң», «қ» дыбыстарын дұрыс айтқызу, мимика арқылы)


«Сәлем, менің атым- ....»

Оқушылар шеңбер бойына отырып, смайликтерге қарап, еркін түрде кезекпен сәлемдесіп, өз аттарын атайды. ( баяу, қатты дауыстап, көңілді, т.б..) Оқушылар оған шапалақтап, қошемет көрсетеді.


Балалармен / үлкен адамдармен сәлемдесу

Үлкен адамға – Сәлеметсіз бе!

Балаларға – Сәлеметсің бе! Сәлем! слайд

Үлкен адамға – Сау болыңыз!

Балаларға – Сау бол!

Прямая соединительная линия 2 таң

ҚПрямая соединительная линия 5 Прямая соединительная линия 6 айырлы күн слайд

кеш

Енді осыны пайдаланып суреттегі адамдармен сәлемдесейік – инт.тақта слайд


Сергіту сәті

Музыка арқылы қимылмен жасалатын жаттығуды өткізу.






Бейнеролик







(демалыс алаңында)




смайликтер













Сергіту

Соңы

(5 мин)












(5 мин)





(2 мин)

Жасырын кейпкер

Кейіпкерді жасыру (сиқырлы сандық ішінде ) . Тапсырма: мен ойыншықпын, әдемімін, жұмсақпын, сенің досың. Бұл кім? (Қонжық)

  • Сәлем балалар, менің атым Қонжық

  • Сенің атың кім? –деп бірнеше оқушыға барамын.

Олар ( сәлем, сәлеметсің бе, қайырлы күн ). Менің атым .... деп жауап қайтарады.

Қонжық балаларды әңгіме, қарым-қатынасқа тартып көреді, мыс.:

  • Сен жақсы оқушысың, сенде бәрі бар, (дәптер, қалам, ..., ал сенде бар ма? Бұл қандай сабақ? Мен кім?) Жарайды балалар, сау болыңдар!

Жұппен жұмыс

Жұпта оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі, атын сұрайды. (диалог құруға талпынады)



Рефлексия: Таратылған шеңберлерге тақтаға қарап смайлик саламыз

Сабақ қызық болса тақтадағы қонжық суретінің маңайына күлген смайликтерді апарып жапсырады.

Сабақ онша қызық емес болса сандықшаның қасына жапсырады.


Сөзді жасыру




















Қосымша ақпарат












Саралау –



оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?


Қабілетті

оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Дескрипторлар арқылы қима қағаздар арқылы белсенділіктерін жоғарылатамын (сен жақсы сен жаман демей уәждерін үнемі көтеріп отырамын)


Критерийлер

Дескрипторлар

Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жəне оған сəйкес дұрыс əрекет ету

С5-конечная звезда 1 өзді зейін қойып тыңдай алады, түсінеді, қимыл, іс-әрекет жасай алады

ТПрямоугольник 1 Равнобедренный треугольник 1 ыңдай алады, түсінеді

Басқаларды тыңдай алады

Сұхбаттасын түсіну жəне түрлі тəсілмен əрекет жасау,

этика нормаларын сақтап жауап беру

С5-конечная звезда 3 әлемдесудің барлық түрлерін біледі, айта алады

ҚПрямоугольник 2 арапайым түрде сәлемдесе алады;

БРавнобедренный треугольник 2 асқаларды тыңдай алады, бірақ өзі айта алмайды


Басқалармен қимылмен, ым-ишарамен немесе қарапайым сөздер мен сөйлемдерді қайталау арқылы сәлемдеседі.



Сәлемдесудің бірнеше түрін айта алады: Сәлем! Сәлеметсіз бе! Амансыз ба? Қайырлы таң! Қайырлы күн! Диалогқа кірісіп, қолдана алады (мыс.: Қонжықпен)




Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу

міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар

не үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

саралау жақсы

іске асты ма?

(тапсырмалар

сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай

пайдаландым?

Жоспарыма

қандай өзгеріс

енгіздім жəне

неге

Сабаққа дейінгі рефлексия: Оқушылардың балабақша және дайындық сыныбында алған білімдерін байқаймын: сөздерді қаншалықты дұрыс айта алады, қазақ әріптерімен қаншалықты таныс екендігі, оқи алуы (неше оқушы меңгерген.) Белсенді және белсенді емес оқушыларды анықтауға тырысамын. Қай оқушыға психологиялық тұрғыдан көмек керек.


Сабақтан кейінгі рефлексия: сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Оқушылар бір-бірімен танысты, жылы орта құрылды. Үш тілдегі сәлемдесумен танысты. Қазақ тіліндегі сәлемдесудің түрлерімен танысты. Сабақ белсенді өтті. Оқушылардың сабаққа қызығушылықтары жоғары болды. Кейбір оқушылар толығымен сабаққа қатыса алған жоқ. Соларды келесі сабақта психологиялық жаттығуларға тартамын. Тапсырмаларды анықталған білімдері негізінде қисынды етіп түрлендіру керек. Сабақ уақыт бойынша жүргізілді.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (айтылым мен тыңдалымға қатысты)

1: доп арқылы танысу тиімді болып өтті, айтылым дағдылары дамыды, жылы орта пайда болды

2: видео арқылы жүргізілген сәлемдесудің түрлері қабылдауға тиімді болды

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (айтылым мен тыңдалымға қатысты)?

1: сәлемдесуге байланысты мамандар жасаған бейне материал немесе шағын интерактивті ойын түрі

2: қуыршақ театрының екі ойыншығын пайдаланса

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі

сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1: Бірнеше оқушы әріптерді біледі, дыбыстарды айта алады.

2: Кейбір оқушыларды психологиялық тұрғыдан зерттеу. Олардың ашылуына арнайы жұмыс дайындау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.12.2018
1472
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі