Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Танып атын ата»
Мақсаты:өзінің жақын туыстарын, ажырата білуге үйрену.Сөздік қорын туыс адамдарының атауын білдіретін сөздермен толықтыру.(ата,әже, әке, ана, т.б)Отбасы мүшелеріне сүйіспеншілік сезімге баулу, қуанышты көңіл күй сыйлау.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,түсіндіру,ойындар, сергіту сәті.
Көрнекілігі:интерактивті тақта, отбасы мүшелерінің суреттері.
|
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңдері
Ізденіс ұйымдастырушылық кезеңі |
-Балалар сәлеметсіңдерме?-Жағдайларың қалай?-Көңіл-күйлерің қалай жақсы ма?-Қане бәріміз жымиып,күлейікші.Жарайсыңдар, -Балалар, қане шаттық шеңберге тұрайықшы. -Балалар шаттық шеңберге тұрып амандасайық! «Қайырлы таң, көздерім» Қайырлы таң, көздерім, ояндыңдар ма? (Балалар көздерін уқалайды). Қайырлы таң, құлақтарым, ояндыңдар ма? (Балалар құлақтарын уқалайды). Қайырлы таң, жақтарым, ояндыңдар ма? (Балалар жақтарын уқалайды). Қайырлы таң, қолдарым, ояндыңдар ма? (Балалар қолдарын уқалайды). Қайырлы таң, аяқтарым, ояндыңдар ма? (Балалар аяқтарын уқалайды). Қайырлы таң,достарым. Тәрбиеші:-Балалар, қазір қыс мезгілі.Қыс мезгілінде күн салқын, жел, қар жауады.Балалар тоңбас үшін қалың киініп, жылы жүру керек.Сол кезде ауырмаймыз.
Ғажайып сәт -Балалар, біздің балабақшаға үлкен қарт әжей келіпті.-Қандай көмек керек екендігін сұрап қайтайықшы.Әжей:-Балалар мен немеремді таппай қалдым.-Маған көмектесесіңдер ме? Әжей сіз немереңізді қалай жоғалтып алып жүрсіз? -Әжей: Балаларым мен немеремді балабақшаға әкеле жатқанда көз ілестірмей кетіп қалды.Енді немеремді таппай отырмын.Маған көмектесесіңдер ме?балалар. Тәрбиеші:-Балалар әжей немерем деп отыр?Оның қандай туысқандығы бар.Білгіміз келеді иә балалар. Әжейге баласының баласы немере болып келеді.Бұл-отбасы деп аталады. Тәрбиеші:-Балалар отбасы дегеніміз ол үлкен қазынамыз.Біз үшін баға жетпес қымбат жандар.Атамыз,әжеміз, анамыз,әкеміз және сен аға-әпкелерің.Балалар біз оларды жақсы көреміз. -Айтыңдаршы балалар ата-әжелерің бар ма? -Иә, дұрыс айтасыңдар, бәрілеріңнің ата-әже, әке-ана, іні-қарындас, аға-әпкелеріміз бар.Бәрлерің бір-бір үйдің еркесіміз.Балалар отбасы деген сенің ата әжең, әке-анаң, бауырларың және сен.
«Поезд» қимыл ойын Мақсаты: отбасы мүшелерін поездге салып жүргізу.Бір-біріне, соқтығыспауға үйрету, есте сақтау қабілетін арттыру, дамытуды үйрету.
Ойын
барысы: Белгі бойынша балалар
поезді жүргізіп ойнайды.
|
-Сәлеметсіз бе апай? Балалар шаттық шеңберге тұрды.
Балалар барлығына мән беріп, түсініп отырды.
Балалар ойын ойнады. |
|
Рефлекциялық түзетушілік |
Балалар бүгінгі оқу іс-қызметінде не туралы айтылды? Сендерге ұнады ма? Жарайсыңдар балалар. Мен сендерге смайлик беремін. |
Балалар мәз болып, түсінді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:отбасы мүшелерін біледі.
Нені игерді:отбасы мүшелерінің аталуын игерді.
Нені үйренді: отбасы туралы түсінікті үйреніп, меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шалқан ертегісі
Шалқан ертегісі
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Танып атын ата»
Мақсаты:өзінің жақын туыстарын, ажырата білуге үйрену.Сөздік қорын туыс адамдарының атауын білдіретін сөздермен толықтыру.(ата,әже, әке, ана, т.б)Отбасы мүшелеріне сүйіспеншілік сезімге баулу, қуанышты көңіл күй сыйлау.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,түсіндіру,ойындар, сергіту сәті.
Көрнекілігі:интерактивті тақта, отбасы мүшелерінің суреттері.
|
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңдері
Ізденіс ұйымдастырушылық кезеңі |
-Балалар сәлеметсіңдерме?-Жағдайларың қалай?-Көңіл-күйлерің қалай жақсы ма?-Қане бәріміз жымиып,күлейікші.Жарайсыңдар, -Балалар, қане шаттық шеңберге тұрайықшы. -Балалар шаттық шеңберге тұрып амандасайық! «Қайырлы таң, көздерім» Қайырлы таң, көздерім, ояндыңдар ма? (Балалар көздерін уқалайды). Қайырлы таң, құлақтарым, ояндыңдар ма? (Балалар құлақтарын уқалайды). Қайырлы таң, жақтарым, ояндыңдар ма? (Балалар жақтарын уқалайды). Қайырлы таң, қолдарым, ояндыңдар ма? (Балалар қолдарын уқалайды). Қайырлы таң, аяқтарым, ояндыңдар ма? (Балалар аяқтарын уқалайды). Қайырлы таң,достарым. Тәрбиеші:-Балалар, қазір қыс мезгілі.Қыс мезгілінде күн салқын, жел, қар жауады.Балалар тоңбас үшін қалың киініп, жылы жүру керек.Сол кезде ауырмаймыз.
Ғажайып сәт -Балалар, біздің балабақшаға үлкен қарт әжей келіпті.-Қандай көмек керек екендігін сұрап қайтайықшы.Әжей:-Балалар мен немеремді таппай қалдым.-Маған көмектесесіңдер ме? Әжей сіз немереңізді қалай жоғалтып алып жүрсіз? -Әжей: Балаларым мен немеремді балабақшаға әкеле жатқанда көз ілестірмей кетіп қалды.Енді немеремді таппай отырмын.Маған көмектесесіңдер ме?балалар. Тәрбиеші:-Балалар әжей немерем деп отыр?Оның қандай туысқандығы бар.Білгіміз келеді иә балалар. Әжейге баласының баласы немере болып келеді.Бұл-отбасы деп аталады. Тәрбиеші:-Балалар отбасы дегеніміз ол үлкен қазынамыз.Біз үшін баға жетпес қымбат жандар.Атамыз,әжеміз, анамыз,әкеміз және сен аға-әпкелерің.Балалар біз оларды жақсы көреміз. -Айтыңдаршы балалар ата-әжелерің бар ма? -Иә, дұрыс айтасыңдар, бәрілеріңнің ата-әже, әке-ана, іні-қарындас, аға-әпкелеріміз бар.Бәрлерің бір-бір үйдің еркесіміз.Балалар отбасы деген сенің ата әжең, әке-анаң, бауырларың және сен.
«Поезд» қимыл ойын Мақсаты: отбасы мүшелерін поездге салып жүргізу.Бір-біріне, соқтығыспауға үйрету, есте сақтау қабілетін арттыру, дамытуды үйрету.
Ойын
барысы: Белгі бойынша балалар
поезді жүргізіп ойнайды.
|
-Сәлеметсіз бе апай? Балалар шаттық шеңберге тұрды.
Балалар барлығына мән беріп, түсініп отырды.
Балалар ойын ойнады. |
|
Рефлекциялық түзетушілік |
Балалар бүгінгі оқу іс-қызметінде не туралы айтылды? Сендерге ұнады ма? Жарайсыңдар балалар. Мен сендерге смайлик беремін. |
Балалар мәз болып, түсінді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:отбасы мүшелерін біледі.
Нені игерді:отбасы мүшелерінің аталуын игерді.
Нені үйренді: отбасы туралы түсінікті үйреніп, меңгерді.
шағым қалдыра аласыз
















