Материалдар / Салқындау процесі. 4-зертханалық жұмыс. «Салқындау процесін зерттеу»

Салқындау процесі. 4-зертханалық жұмыс. «Салқындау процесін зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
Салқындау процесі. 4-зертханалық жұмыс. «Салқындау процесін зерттеу»
Авторы:
16 Наурыз 2025
137
0 рет жүктелген
2500 ₸
Бүгін алсаңыз
+125 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +125 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім:

Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі

Педагогтің аты-жөні:

Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Салқындау процесі. 4-зертханалық жұмыс. «Салқындау процесін зерттеу»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.5-салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын сызу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай,өз бақылауларын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

- сандық және сапалық деректерді жинақтау;

- зерттеу нәтижелерін тиісінше көрсету әдісін таңдау

- зерттеу нәтижелерін қолдану арқылы график сызу

Құндылықтар

  • Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

  • Адал азамат: Әділдік және жауапкершілік


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

10 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Сөйлейтін қолдар» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады


«Шам» тәсілі бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.

«Сөйлейтін қолдар» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .


«Шам» тәсілі бойынша топтарға бірігеді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Түрлі түсті стикерлер



ІІ Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында сұрақтар беріледі


«Қораптағы сұрақ» тәсілі арқылы сұрайды.


«Стоп кадр» тәсілі арқылы суреттерді көрген кезде оқушыларда қандай ассоциациялар туындайтынын сұрап, ой қозғау.

Оқушылардың бөлшектер және олардың қалпы туралы білімдеріне шолу және олардан қатты бөлшектер, сұйықтықтар мен газдар үшін нені білдіретінін ойлануды сұрау.

жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушылар «Қораптағы сұрақ» тәсілі арқылы жауап бере отырып, өткен тақырып бойынша білімдерін өзектендіреді,



Экрандағы суретті талдай отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын бірге анықтайды.




Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран

Сабақ ортасы

30 мин

ІІІ. Жаңа сабақ. Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.


Балқу және қату ұғымдарына видео көрсету арқылы естеріне түсіру бөлшектер теориясы негізінде талқылай отырып меңгертеді.


Бейне ролик “Судың қату кезіндегі әрекеті”




Осы кезде болатын энергияның өзгерісін талқылауды жүргізеді


«Графикті оқимыз» тәсілі арқылы ұжымдық талдау жүреді.

  • Қай уақытта дененнің балқуы басталады?

  • Қай уақытта дене қатаяды?

  • Дененің балқу температурасы қаншаға тең ,қатаюы ше?

  • Қанша уақытқа созылды:

а)қатты дененің қыздырылуы;

б)дененің балқуы;

с)сұйықтың қатаюы?

Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады.



Балқу және қату ұғымдарына видео көрсету арқылы естеріне түсіреді бөлшектер теориясы негізінде графикті талқылай отырып меңгереді.

«Графикті оқимыз» тәсілі арқылы ұжымдық талдайды.







Кері байланыс:

«Сэнгвич» тәсілі арқылы кері байланыс береді

..




















Окулык

Химия

7-сынып



Бейне ролик “Судың қату кезіндегі әрекеті”










Сабақты бекіту тапсырмалары


Жұмысты орындау жолын түсіндіреді, бағыт бағдар беріп, бақылайды. қолдау көрсетеді

2-тапсырма

«Салқындау үдерісін зерттеу»

  1. Лабораториялық жұмыс «Салқындауды зерттеу»


Мақсаты: Салқындау үрдісін зерттеу; салқындау қисығын салып оған тән сипатты белгілеу, өзінің бақылауына қатысты бөлшектер теориясын түсіндіру.


Құралдар мен реактивтер: парафин, спиртшам, сынауық, сынауық ұстағыш, кристаллизатор, мұз, термометр, секундомер.


Жұмыс барысы:


  1. Парафині бар сынауықты спиртшамның жалыны үстінде толық балқығанша

қыздырыңыз. Парафиннің толық балқыған уақыттағы температурасын термометр көмегімен белгілеңіз.

  1. Балқыған парафині бар сынауықты мұзы бар кристаллизаторға орналастырыңыз.

Температураның өзгергенін әрбір минут сайын белгілеңіз, парафиннің қату нүктесін және ең төменгі температурасын белгілеңіз.

  1. Парафиннің салқындау қисығының графигін салыңыз да, ол қисықта салқындау және кристалдану үдерістеріне сай бөлшектерді белгілеңіз.

  2. Қорытынды жасағанда бөлшектер теориясы тұрғысынан салқындау және кристалдану үдерістеріне түсінік беріңіз.


Нәтижелер:

Уақыты/ мин






Температура/ оС








Дескриптор

Балл

эксперимент нәтижелері бойынша салқындау қисығын салады

2

салқындау қисығының бөліктерін талдайды

3

бөлшектер теориясын пайдалана отырып салқындау және кристалдану үдерістерін түсіндіреді

5

Барлығы

10




«Салқындау үдерісін зерттеу» нұсқаулық бойынша жұмыс жасайды.

Нәтижесін дәптерге жазады.

Қауіпсіздік ережесін сақтайды.



ҚБ:

«Білім шамы» арқылы бағалайды



Тапсырма жазылған үлестірме парақтар


Сабақ соңы

5 мин

Кері байланыс

« Нысана» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Нысана» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Нысана» тәсілі арқылы

Кесте


Үй тапсырмасы § 4оку







.






















































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі