Сабақтың
ортасы
10
мин
13
мин
5
мин
2 мин
|
Оқушыларға арналған талқылау
сұрақтар:
Заттар
ылғида бір агрегаттық күйде болама
?
Заттар бір
күйден екінші күйге қалай
ауысады?
Температура
мен жылу мөлшері түсініктері бірдей
ме?
Ысытылған
денені салқындатқанда не
байқалады?
Дененің
энергиясы қалай
өзгереді?
Дене қатайту
температурасына дейін салқындатылатын болса, не
байқалады?

Нәтижелер
Уақыты/мин
|
Берілген сұраққа жауап
береді
(Өз бетінше жұмыс істеу
деңгейін
саралау) «Еркін
талқылау»
№4 зертханалық
тәжірибе «Салқындау үдерісін
зерттеу»
Мақсаты: Салқындау
үрдісін зерттеу; салқындау қисығын салып оған тән сипатын белгілеу,
өзінің бақылауына қатысты бөлшектер теориясын
түсіндіру.
Құралдар мен
реактивтер: Парафин,
спирт шамы, пробирка, пробирка ұстағыш, кристаллизатор, мұз,
термометр,
секундомер.
Жұмыс
барысы:
1) Парафині
бар пробирканы спирт шамның жалыны үстінде оның толық балқығанша
қыздырыңыз. Парафиннің толық балқыған уақыттағы температурасын
термометр көмегімен
белгілеңіз.
2) Балқыған
парафині бар пробирканы мұзы бар кристаллизаторға орналастырыңыз.
Температураның өзгергенін әрбір минут сайын белгілеңіз, парафиннің
қату нүктесін және ең төмен температурасын
белгілеңіз.
3)
Парафиннің салқындау қисығының графигін салыңыз да ол қисықта
салқындау және кристалдану процестеріне сай бөлшектерді
белгілеңіз.
4) Қорытынды жасағанда бөлшектер теориясы
тұрғысынан салқындау және кристалдану процестеріне түсінік
беріңіз.
|

ағалау
критерийі
Дескриптор
Ұпай
1. Салқындау қату температурасы нәтижесінде
түзілетінін біледі
1.жұмыс мақсаты сақталды
2.нұсқаулық сақталды
3.Кесте дұрыс құрылды
4. Сызба дұрыс құрылды
1
1
2
2. Эксперимент нәтижелері бойынша салқындау
қисығын салады.
1. тәжірибе жүргізгенде эксперименттің жүйелі
құрылуын ұстанады, қисығын салады
2.Абцисса және ордината осьтерінде шамаларды
көрсетеді
3.бастапқы температураны көрсетеді, кристалдану
температурасын және ең төмен температура нүктесін
көрсетеді
|
Интер -белсенді
тақта
Бейне
үзік
|
|