Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»

Материал туралы қысқаша түсінік
салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру;
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспары

Сабақ:

Мектеп: №245

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабаева Мадина

Сынып:7

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы:

Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»

Сабақ негізделген оқу мақсаты

7.1.1.5 -салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:

  • Салқындау үдерісіне анықтама бере алады

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

  • Салқындау қисығын тұрғызуды біледі және бөлшектердің теориясына сай, түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар істей алады:

  • Өз бақылауларын бөлшектер теориясы тұрғысынан талдау жасайды.

Бағалау критерийлері


  • Салқындау үдерісін түсіндіре алады;

  • Графикте салқындау қисығын тұрғызады, бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді;

  • Өз бақылауларын жүргізеді және қорытындылайды;

Пәнаралық байланыстар

Физика , жаратылыстану

Құндылықтарға баулу

Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу.


Тілдік мақсат






















Оқушылар:

Не істей алады?

Салқындау үдерісі жайлы біледі, графикте салқындау қисығын тұрғызуды, және бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіре алады;


Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

Қату, қайнау, булану, жылу, температура, қыздыру, салқындау, балқу, конденсация , кристаллизатор

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Судың қайнау температурасы массаға байланысты ма ?

2.Қайнағаннан кейін судың температурасы өзгереді ме?

3.Температура жоғарылағанда судың молекулаларының кинетикалық энергиясы арта ма, кеми ме ?

4.Су температурасы немен өлшенеді ?

5.Табиғатта су қандай күйде кездеседі ?

6. Су заттың қандай күйіне жатады ?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Қыс мезгілінде су қатқанда оның көлемі үлкейетінін білесің бе?

Салқындау мен қайнау үдерісінің ерекшелігі неде?

Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

Салқындау қисығын тұрғызыңыз ,бөлшектердің теориясына сай, түсіндіріңіз

Алдыңғы оқу

Үй жағдайындағы судың қатуын , қайнауын біледі. Температураның әсерінен судың қайнау әсерін түсінеді. Қыс мезгілінде судың қату жолдары туралы түсініктер бар. Қайнау, балқу температурасының формуласын, өлшем бірлігін біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар

Басы
































































Ортасы























































Соңы




























Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс





Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?


1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?


1.


2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2021
1697
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі