Сабақ жоспары
|
Сабақ: |
Мектеп: №245 |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабаева Мадина |
|||||||
|
Сынып:7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу» |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
7.1.1.5 -салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру; |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
|||||||
|
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар істей алады: |
||||||||
|
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Физика , жаратылыстану |
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу. |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Не істей алады? Салқындау үдерісі жайлы біледі, графикте салқындау қисығын тұрғызуды, және бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіре алады; |
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): |
||||||||
|
Қату, қайнау, булану, жылу, температура, қыздыру, салқындау, балқу, конденсация , кристаллизатор |
||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||
|
1.Судың қайнау температурасы массаға байланысты ма ? 2.Қайнағаннан кейін судың температурасы өзгереді ме? 3.Температура жоғарылағанда судың молекулаларының кинетикалық энергиясы арта ма, кеми ме ? 4.Су температурасы немен өлшенеді ? 5.Табиғатта су қандай күйде кездеседі ? 6. Су заттың қандай күйіне жатады ? |
||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||
|
Қыс мезгілінде су қатқанда оның көлемі үлкейетінін білесің бе? Салқындау мен қайнау үдерісінің ерекшелігі неде? |
||||||||
|
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
|
Салқындау қисығын тұрғызыңыз ,бөлшектердің теориясына сай, түсіндіріңіз |
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Үй жағдайындағы судың қатуын , қайнауын біледі. Температураның әсерінен судың қайнау әсерін түсінеді. Қыс мезгілінде судың қату жолдары туралы түсініктер бар. Қайнау, балқу температурасының формуласын, өлшем бірлігін біледі. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
||||||
|
Басы |
|
|
|
|||||
|
Ортасы |
|
|
|
|||||
|
Соңы |
|
|
|
|||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»
Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу»
Сабақ жоспары
|
Сабақ: |
Мектеп: №245 |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Мырзабаева Мадина |
|||||||
|
Сынып:7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Салқындау үдерісі № 4 зертханалық тәжірибе «Салқындау үдерісін зерттеу» |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
7.1.1.5 -салқындау үдерісін зерделеу, салқындау қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясына сай, өз бақылауларын түсіндіру; |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
|||||||
|
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
||||||||
|
||||||||
|
Кейбір оқушылар істей алады: |
||||||||
|
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||
|
Физика , жаратылыстану |
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу. |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Не істей алады? Салқындау үдерісі жайлы біледі, графикте салқындау қисығын тұрғызуды, және бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіре алады; |
|||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): |
||||||||
|
Қату, қайнау, булану, жылу, температура, қыздыру, салқындау, балқу, конденсация , кристаллизатор |
||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||
|
1.Судың қайнау температурасы массаға байланысты ма ? 2.Қайнағаннан кейін судың температурасы өзгереді ме? 3.Температура жоғарылағанда судың молекулаларының кинетикалық энергиясы арта ма, кеми ме ? 4.Су температурасы немен өлшенеді ? 5.Табиғатта су қандай күйде кездеседі ? 6. Су заттың қандай күйіне жатады ? |
||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||
|
Қыс мезгілінде су қатқанда оның көлемі үлкейетінін білесің бе? Салқындау мен қайнау үдерісінің ерекшелігі неде? |
||||||||
|
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
|
Салқындау қисығын тұрғызыңыз ,бөлшектердің теориясына сай, түсіндіріңіз |
||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Үй жағдайындағы судың қатуын , қайнауын біледі. Температураның әсерінен судың қайнау әсерін түсінеді. Қыс мезгілінде судың қату жолдары туралы түсініктер бар. Қайнау, балқу температурасының формуласын, өлшем бірлігін біледі. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
||||||
|
Басы |
|
|
|
|||||
|
Ортасы |
|
|
|
|||||
|
Соңы |
|
|
|
|||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||
|
|
|
|
||||||
|
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау |
||||||||
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз














