Материалдар / Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті. Ертегі Сақина

Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті. Ертегі Сақина

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып Әдебиеттік оқу пәнінен жазылған сабақ жоспары
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті

Ерке күнім,келді тағы кезегі ертегінің

Сақина

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 31.01.18 ж

СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0

оқу мақсаттары

2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау

2.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: ертегілердің түрлерін,сипатты белгілерін біледі,оқылған ертегінің қай топқа жататынын анықтайды

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: ертегінің негізгі ойын атайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Қиялындағы бейненісөз,тілек түрінде жеткізеді..

Бағалау критерийі

Көркем шығармаларда айтылған ойларға пікірін білдіреді ,

тақырыпқа байланысты өз ойын толық, жүйелі, түсінікті етіп айтады, жазады

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі. бейнелеу

Сабақтың жоспары

уақыт

Сабақ барысы :

ресустар

Басталуы

5 минут

Қызығушылықты ояту

Сыныпты ретке келтіру.

Үй жұмысын сұрау.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

. Ерте ,ерте ,ерте де ..... ары қарай жалғастырады.




Сабақтың

ортасы

10 минут
















Мағынаны ажырату.

Халық шығармалары

Ребус шешу:

Сағат,қалам,ине,шана - сақина

Тыңдалым. «Сақина»ертегісі тыңдалады.

Сабақтың мақсатымен таныстырып,күтілетін нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау.

Түсіну.Оқылым.

Ертегіні тізбектей оқылады.

Бағалау. Бір –біріне қол соға қолдау көрсетеді.

Сөздік жұмыс .

Жиһаз- қымбат зат

Бітік –мол,қалың,көп.

Арам пиғылы – жаман ойлы

Арамза – оңбаған,залым

Топтық жұмыс

Тапсырма:

1.Ертегінің соңғы сөйлемін қайтаоап оқы. Түсінгендерңді айт.

2. ДЖИГСО әдісі «өзара әңгімелесу» бойынша-әр топмүшелері орын ауыстырып басқа топтарға әңгімелейді- ертегіге жоспар құрылады -2 сұрақ дайындайды.

Әр бөлімнің атауын көрсетеді

1-топ тауықтың өтініші

2-топ кедей шаруаның шешімі

3-топ. зергердің арам пиғылы.

4-топ.шаруа мен әйелдің әңгімесі

5-топ шаруаның сабырлық сақтауы

6-топ. ұмыт болған сақина

ЖК:

Оқушылар белгілі уақыт ішінде оқығандарын түсінікті жеткізе алады

шығарманың тақырыбы және негізгі ойын түсінген.

Топтық жұмыста белсенді қатысады.

Бағалау. ЖКбойынша

Ойтолғау.

1.Сақина ертегісі қай топқа жатады?

2.Сиқырлы сақинам болса.... ойды аяқтай отырып, «Тілек ағашын» толтырады

.



.

Аяқталуы

Бағалау


. Кері байланыс .

Тілек ағашы арқылы.

Үйге Сақина- оқу ,әңгімелеу.сурет салу.


Үйге

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Ауызша

Басбармақ,шапалақ

Жұптық ,топтық

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2:------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------















ЖИ арқылы жасау
29 Тамыз 2018
3231
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі