Сабақтың
басталуы
7
минут
|
Оқушылармен
амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық
тренинг
«Қамшы»
әдісі арқылы жүзеге асады.
Оқушыларды шеңберге шақырады . Оқушылар қамшыны ала тұрып
бір-біріне бір сөзбен тілек білдіреді. Мысалы: «мейірімді бол»
т.б.
Ойтүрткі
Екі әйел құдықтан су
алып жатты.Олардың қасына тағы бір әйел келді.Өтіп бара жатқан қарт
кісі де құдықтың жанында жатқан тасқа отырып, демалды.Әйелдер
балалары туралы мақтанып айта бастады. Бірінші әйел: - Менің ұлым
өте күшті, оны ешкім жеңе алмайды, - деді. – Ал менің ұлым әнді
жақсы айтады.Ондай дауыс ешкімде жоқ , - деді екіншісі. Үшінші әйел
үндемеді. Әйелдер су алып, үйлеріне қайтты.Қария да олармен бірге
жүрді.Әйелдер шаршап демалуға тоқтады.Олардың алдынан үш бала
шықты.Балалардың біреуі ары-бері секіріп, екіншісі ән айтып келе
жатты. Ал үшіншісі үндемей келіп, анасының қолындағы ауыр шелекті
алды. Әйелдер қариядан: - Біздің ұлдарымыз қандай екен ? – деп
сұрады. - Мен бір ғана ұлды көріп тұрмын! – деді
қария.
Балалар, қария қай
ананың баласын меңзеді? Неліктен бір ғана ұлды көріп тұрғанын
айтты? Бүгінгі тақырып не туралы болуы мүмкін?
Сабақтың тақырыбымен
және оқу мақсатымен таныстыру;
«Бес
қадам» әдісі арқылы топтан
қалаған оқушы шығады.
1. Ата-анаң, ата-әжең
саған қандай ақыл-кеңес береді?
2. Сен олардың тілін алмай, ренжітсең не
болады?
3. Егер сен бір қате іс
жасап қойсаң, қалай ақталар едің?
4. Саған олар үнемі
кешіріммен қарайды деп ойлайсың ба? Неліктен?
5. «Тәрбие тал
бесіктен» деген ұғымға қалай
қарайсың?
|
Психологиялық
тренинг
жасайды. Жақсы тілектер
айтады.
Әңгімені тыңдап,
қойылған сұрақтарға жауап береді.
Өз пікірлерін
білдіреді.
Мәтінді мұқият
тыңдайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі көтерілген
мәселені анықтайды.
|
Ауызша мадақтау
арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша!
Керемет!
Дескриптор
Білім
алушы
-сұрақтарға жауап
береді,
-көтерілген мәселені
анықтайды,
-өз ойын
дәлелдейді.
|
Оқулық
Қазақ
тілі
«Атамұра»
баспасы
2018
ж
|
Сабақтың
басталуы
5
минут
8
минут
7
минут
15
минут
|
Тілдік
бағдар
Мекен
үстеуі
Қимылдың, іс-әрекеттің
болу орнын, бағытын білдіретін үстеудің түрі мекен үстеуі деп
аталады. Мекен үстеулері қайда? қайдан? деген сұрақтардың біріне
жауап береді. Оларға жоғары, төмен, әрі, бері, алда, тұс-тұстан,
асты-үстінен, әлдеқайдан, осылай т.б. үстеу сөздер
жатады.
Жұптық
жұмыс
1-тапсырма « ПОПС»
формуласы арқылы талданады. Оқушылар әр топтан жазғандарын тақтаға
шығып қорғайды.
Мәтінді мұқият тыңда.
Сұрақтарға жауап бер. Мәтінде көтерілген мәселені
анықта.
-Анасымен
сөйлескеннен кейінгі баласының іс-әрекеті қандай болады деп
ойлайсыңдар?
– Ана мен бала
екеуінің қайсысын жақтар едіңдер? Неліктен солай
ойлайсыңдар?
– Анасы дұрыс жасады
ма? Неліктен?
– Баласы дұрыс жасады
ма? Неліктен?
– Мәтіндегі негізгі ой
неде деп ойлайсыңдар?
2-тапсырма. Платформамен
жұмыс
Жеке
жұмыс
1)Көп нүктенің орнына
мекен үстеуін қойып жаз. Жоғары – төмен, артта, осында, жол -
жөнекей 1. Өмірдің бар кереметтерін …кездестіруге
болады екен. 2. …отырған Ақтілеу мұғалімнің кіргенін
аңғармай қалды. 3. Жолаушыларға…… көлік те
кездеспеді. 2) Жұмбақ
шешу Жасыл желек
көгалда, Бірде
артқа, Бірде
алға, Желаяқ көп
бала, Таласып жүр бір шарға.
(футболшылар)
Топтық
жұмыс
3-тапсырма.
Мекен үстеулерді қатыстыра отырып, сурет бойынаш сөйлем құрап
жаз. «Автор орындығы»
әдісі арқылы топта ең үздік 3
мәтінді оқыңдар.
|
Әңгімені тыңдап,
қойылған сұрақтарға жауап береді.
Өз пікірлерін
білдіреді.
Мәтінді мұқият
тыңдайды. Қойылған сұрақтарға жауап береді. Мәтіндегі көтерілген
мәселені анықтайды.
Көп нүктенің орнына мекен үстеуін қойып
жазады. Жұмбақты шешіп, мекен үстеуін
табады.
Мекен үстеулерді
қатыстыра отырып, сурет бойынаш сөйлем құрап
жазады. «Автор орындығы»
әдісі арқылы топта ең үздік 3
мәтінді оқиды.
|
Дескриптор
Білім
алушы
-сұрақтарға жауап
береді,
-көтерілген мәселені
анықтайды,
-өз ойын
дәлелдейді.
Бірін-бірі
«Нысана» әдісі арқылы
бағалайды
Дескриптор
Білім
алушы
-көп нүктенің орнына
мекен үстеулерін дұрыс қояды,
-жұмбақты шешуін
табады,
-үстеуді
анықтайды.
Өзін-өзі
«Нысана» әдісі арқылы
бағалайды
Дескриптор
Білім
алушы
-мекен үстеулерді
қатыстырады;
- сурет бойынаш сөйлем
құрап жазады;
-құрылымын
сақтайды;
-көлемін
сақтайды.
ҚБ.
Топтар бір-бірін
“Бағдаршам” әдісі арқылы
бағалайды.
|
Оқулық
Қазақ
тілі
«Атамұра»
баспасы
2018
ж
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
«Сезімнен туған
ойлар» стратегиясы.
1 –қадам: 1 оқушы
тақтаға шығып, сабақ туралы пікірін айтады, бұл пікірді,
рефлексияны, ауызша емес, тақтада сурет салып, яғни суреттің бір
шағын бөлшегін ғана бейнелейді.
2 – қадам: Басқа
оқушылар кезек - кезек шығып, осы суретті жалғастыруы
тиіс.
3 – қадам: Нәтижесінде
қандай сурет салынғанын, осы суретке сәйкес қандай ой қорыту пайда
болғанын алғашқы оқушының бастапқы пікірмен
салыстырыңыз.
Үйге
тапсырма:
|
Бүгінгі сабақта не
пайдалы болғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта қандай
өзгерістер енгізуге болатындығы жөнінде айтып, рефлексия
жасайды.
|
|
|