|
Пән: Математика Орта мерзімді жоспар бөлімі: 2 A Бөлім: Үлестер Күні: Сынып: 3-сынып |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Ажибаева Ф. Қатысқандар саны: 17 Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Шаманың бөлігін және бөлігі бойынша шаманы табу: жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу. Бірқатар оқушылар: Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және талдау; кері есептерді құрастыру және шешу. Кейбір оқушылар: Шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Бүтін зат, оның жартысы, бөлігі туралы түсінік. Натурал сандарды бөлу дағдылары туралы білімді меңгереді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік оқу мақсаты Оқушылар: • күнделікті өмірде толық пәннің бөлігі туралы білімді көрсете білу керек. • оқу, жазу, бөлшектерді салыстыру • санның үлесін табу, үлес бойынша сан Модельдеу,талдау • Үлесті табуға құрама есептерлді өмірлік жағдайларда шамалардың арасындағы тәуелділікті талдау және шешу, • пропорцияны құрастыру арқылы есептерді шығару Пәндік лексика және терминология • үлес, бөлшек, бүтіннің жартысы, жартысы, үштен бір бөлігі, төрттен бір бөлігі, алым, бөлгіш • жартысы, үштен бір бөлігі, төрттен бір бөлігі, сағат/күн/жыл • уақыт, күнтізбе, тоқсан • талдау, салыстыру • күн тәртібі, уақытты үнемдеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ресурстар, сабаққа қатысты заттар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, постер, кері байланыс парағы т.б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Бірінші тоқсанда алған білімдері бар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері Балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынамын. Жұмыс ережесін келісу 1. Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! 2 .Уақытты үнемдейміз! 3 .Нақты,дәл жауап береміз! 4 .Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! 5 .Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Үй тапсырмасын сурау Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Білімді өзектендіру. Мұғалім ауызша есептеуге өтілген есептердің түрлерін бере алады: Мысалы: • Алмас 6 кәмпитті 36 теңгеге сатып алды. Бір кәмпит қанша тұрады? • Талғат 6 түймені 54 теңгеге сатып алды. Бір түйме қанша тұрады? • Айгүл 6 тоқашты 48 теңгеге сатып алды. Бір тоқаш қанша тұрады? • Тігінші бірдей 8 көйлекке 48 түйме қадады. Бір көйлекке қанша түйме қадалды? • Үй иесі 12 л сүтті бірдей 4 ыдысқа құйды.1 ыдысқа қанша литр сүт құйды? • Анасы 45 құймақты 5 тәрелкеге теңдей бөліп салды. Бір тәрелкеге неше құймақтан салды? |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) № 1-тапсырма. Жұппен жұмыс. Жауабын кему ретімен атасаң,уақыт туралы мақалды оқисың.
№2-тапсырма Жалпы массаны, бір заттың массасын,заттың санын қалай табатынын еске түсір.
№3-тапсырма Есепті шығар. Бірдей 9 жәшікте 54кг жүзім бар. Сондай 3 жәшікте қанша килограмм жүзім бар? Ш: (54кг:9)*3=18кг
№4 тапсырма.Топпен жұмыс. Кесте бойынша есептер құрастырып, оларды шығар. а)
ә)
б)
№5 тапсырма Есептерді шығар. а) Өрік тосабын қайнату үшін 9кг қант,ал бүлдірген тосабы үшін 12кг қант қажет болды.Егер бір қапшықтың массасы 3кг болса,онда қанша қапшық қант жұмсалады? Шешуі: (12кг+9кг):3кг=7 қапшық Жауабы:7 қапшық.
в) Шығармашылық жұмыс Сатушы массасы 12кг асқабақты қанша тең бөлікке бөле алады? Есеп құрастырып,оны шығар. 12кг: 2= 6 12кг :4 =3 12кг :3 =4 12кг :6 =2 Сергіту сәті.
№ 6-тапсырма Өзіндік жұмыс. (69-68)*8=8 5*8-39=1 (55+26):9=9 20-54:6=12 8:4*6=3 14:2*1=7 (80-24):7=8 (30-3):9=63 (48-8):8=5
№7 тапсырма өткенді бекіту үшін ұсынуға болады.
Зерттеушілік сипаттағы 8-тапсырманы орындауда өрнектердегі сандар мен таңбалар бірдей екеніне балалардың назарын аудару қажет. Жауабы неге тәуелді,олар неге әртүрлі? Өрнектерде амалдардың орындалу реті әртүрлі.(8 + 40) : 8 – (3 ・ 2) = 0 8 + 40 : (8 – 3) ・ 2)= 12 8 + 40 : (8 – 3) ・ 2 = 24 Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үйге тапсырма №5 ә, б.№6
Көкеніс сатушы асқабақты бірдей 6 бөлікке бөлді.Алтыдан бір бөлігін сатты.Егер асқабақтың массасы 12кг болса,онда қанша килограмм асқабақ қалды? Шешуі:12кг:6=2кг (әр бөлігі) 2кг*5=10кг (асқабақ қалды) Жауабы:10кг
б) Сызбаға қарап,кері есеп құрастыр. Кері есеп Шешуі:2кг*5=10кг 10кг+2кг=12кг(бәрі) Барлығы:12кг асқабақ
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Оқушыларға «Бағдаршам» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Д Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілегн есептерді шығару
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілегн есептерді шығару
|
Пән: Математика Орта мерзімді жоспар бөлімі: 2 A Бөлім: Үлестер Күні: Сынып: 3-сынып |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Ажибаева Ф. Қатысқандар саны: 17 Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Шаманың бөлігін және бөлігі бойынша шаманы табу: жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу. Бірқатар оқушылар: Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және талдау; кері есептерді құрастыру және шешу. Кейбір оқушылар: Шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Бүтін зат, оның жартысы, бөлігі туралы түсінік. Натурал сандарды бөлу дағдылары туралы білімді меңгереді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік оқу мақсаты Оқушылар: • күнделікті өмірде толық пәннің бөлігі туралы білімді көрсете білу керек. • оқу, жазу, бөлшектерді салыстыру • санның үлесін табу, үлес бойынша сан Модельдеу,талдау • Үлесті табуға құрама есептерлді өмірлік жағдайларда шамалардың арасындағы тәуелділікті талдау және шешу, • пропорцияны құрастыру арқылы есептерді шығару Пәндік лексика және терминология • үлес, бөлшек, бүтіннің жартысы, жартысы, үштен бір бөлігі, төрттен бір бөлігі, алым, бөлгіш • жартысы, үштен бір бөлігі, төрттен бір бөлігі, сағат/күн/жыл • уақыт, күнтізбе, тоқсан • талдау, салыстыру • күн тәртібі, уақытты үнемдеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ресурстар, сабаққа қатысты заттар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, постер, кері байланыс парағы т.б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Бірінші тоқсанда алған білімдері бар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері Балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынамын. Жұмыс ережесін келісу 1. Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! 2 .Уақытты үнемдейміз! 3 .Нақты,дәл жауап береміз! 4 .Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! 5 .Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! Үй тапсырмасын сурау Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау Білімді өзектендіру. Мұғалім ауызша есептеуге өтілген есептердің түрлерін бере алады: Мысалы: • Алмас 6 кәмпитті 36 теңгеге сатып алды. Бір кәмпит қанша тұрады? • Талғат 6 түймені 54 теңгеге сатып алды. Бір түйме қанша тұрады? • Айгүл 6 тоқашты 48 теңгеге сатып алды. Бір тоқаш қанша тұрады? • Тігінші бірдей 8 көйлекке 48 түйме қадады. Бір көйлекке қанша түйме қадалды? • Үй иесі 12 л сүтті бірдей 4 ыдысқа құйды.1 ыдысқа қанша литр сүт құйды? • Анасы 45 құймақты 5 тәрелкеге теңдей бөліп салды. Бір тәрелкеге неше құймақтан салды? |
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут
|
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) № 1-тапсырма. Жұппен жұмыс. Жауабын кему ретімен атасаң,уақыт туралы мақалды оқисың.
№2-тапсырма Жалпы массаны, бір заттың массасын,заттың санын қалай табатынын еске түсір.
№3-тапсырма Есепті шығар. Бірдей 9 жәшікте 54кг жүзім бар. Сондай 3 жәшікте қанша килограмм жүзім бар? Ш: (54кг:9)*3=18кг
№4 тапсырма.Топпен жұмыс. Кесте бойынша есептер құрастырып, оларды шығар. а)
ә)
б)
№5 тапсырма Есептерді шығар. а) Өрік тосабын қайнату үшін 9кг қант,ал бүлдірген тосабы үшін 12кг қант қажет болды.Егер бір қапшықтың массасы 3кг болса,онда қанша қапшық қант жұмсалады? Шешуі: (12кг+9кг):3кг=7 қапшық Жауабы:7 қапшық.
в) Шығармашылық жұмыс Сатушы массасы 12кг асқабақты қанша тең бөлікке бөле алады? Есеп құрастырып,оны шығар. 12кг: 2= 6 12кг :4 =3 12кг :3 =4 12кг :6 =2 Сергіту сәті.
№ 6-тапсырма Өзіндік жұмыс. (69-68)*8=8 5*8-39=1 (55+26):9=9 20-54:6=12 8:4*6=3 14:2*1=7 (80-24):7=8 (30-3):9=63 (48-8):8=5
№7 тапсырма өткенді бекіту үшін ұсынуға болады.
Зерттеушілік сипаттағы 8-тапсырманы орындауда өрнектердегі сандар мен таңбалар бірдей екеніне балалардың назарын аудару қажет. Жауабы неге тәуелді,олар неге әртүрлі? Өрнектерде амалдардың орындалу реті әртүрлі.(8 + 40) : 8 – (3 ・ 2) = 0 8 + 40 : (8 – 3) ・ 2)= 12 8 + 40 : (8 – 3) ・ 2 = 24 Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үйге тапсырма №5 ә, б.№6
Көкеніс сатушы асқабақты бірдей 6 бөлікке бөлді.Алтыдан бір бөлігін сатты.Егер асқабақтың массасы 12кг болса,онда қанша килограмм асқабақ қалды? Шешуі:12кг:6=2кг (әр бөлігі) 2кг*5=10кг (асқабақ қалды) Жауабы:10кг
б) Сызбаға қарап,кері есеп құрастыр. Кері есеп Шешуі:2кг*5=10кг 10кг+2кг=12кг(бәрі) Барлығы:12кг асқабақ
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Оқушыларға «Бағдаршам» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Д Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













