Ақмола облысы Атбасар ауданы Сепе ауылы
«Сепе орта мектебі» КММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару»
Орындаған: Байшева Гулдана Атшабаровна
3 «А» сыныбы
2018 жыл
51- сабақ. Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару
| 
 Тақырып: Уақыт туралы мақалдар  | 
 Мектеп:  | 
||||
| 
 Күні: 19.11.18 ж.  | 
 Мұғалімніңаты-жөні: Байшева Гулдана Атшабаровна  | 
||||
| 
 Сынып: 3 «А»  | 
 Қатысқандар саны: 5  | 
 Қатыспағандар саны: 0  | 
|||
| 
 Оқу мақсаттары  | 
 3.5.1.3 санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару 3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару  | 
||||
| 
 Күтілетін нәтиже  | 
 Барлық оқушыларүшін:  | 
||||
| 
 Шаманың бөлігін және бөлік бойынша шаманы табу: жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу.  | 
|||||
| 
 Бірқатар оқушыларүшін:  | 
|||||
| 
 Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу  | 
|||||
| 
 Кейбір оқушыларүшін: Шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару  | 
|||||
| 
 Тілдік мақсаттар  | 
 Оқушылар: Санның, шаманың, өзара байланысты шамалардың бөлігін және бөлік бойынша санды қалай табу керектігін түсіндіру. Пәндік лексика және терминология: Бөлшек, алым, бөлім, өзара байланысты шамалар.  | 
||||
| 
 Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау:  | 
|||||
| 
 Шамалардың өзара байланысын есіңе түсір. Бағасын, санын, құнын қалай табуға болады?  | 
|||||
| 
 Жазу:  | 
|||||
| 
 Есептерді шешуін жазу.  | 
|||||
| 
 Тірек білім, білік, дағдылар  | 
 Бөлшек және үлес ұғымы. Бағасы, саны құны түсініктері  | 
||||
| 
 Жоспар  | 
|||||
| 
 Жоспарланған Уақыт  | 
 Жоспарланғаніс-әрекет  | 
 Ресурстар  | 
|||
| 
 0-3  | 
 Ынталандыру. Математика керек әр күнге, Математика қажет өмірде. Математиканы оқимыз, Миымызға тоқимыз.  | 
 2 -слайд  | 
|||
| 
 4-6  | 
 Белсендіру. Мұғалім шамалар үшбұрышын қарауды ұсынады. Осы арқылы шамаларды өзара байланысын түсіндіреді. Сөздік бағалау «Жарайсың!», « Өте жақсы!», «Керемет!» т,б.  | 
 Тұсаукесер, тақта. 3-слайд 
 
  | 
|||
| 
 7-11  | 
 Мақсат қою (мәселелі жағдаяттар) «Ойлан,құрастыр!» ойыны (Ж.Ж) 1-тапсырманы жұпта орындайды.Тапсырманың жауабын кему ретімен атап,уақыт туралы мақалды оқиды. «Шапалақ» арқылы бағалау  | 
 4-слайд  | 
|||
| 
 12-40  | 
 Жаңаны ашу. (Ұ.Ж) 3-тапсырманы оқып,шартын жазып,шешуін табады.(қиындық келтірген оқушыларға көмек көрсету) «Басбармақ» арқылы бағалау (Т.Т) 4-тапсырманы топта орындайды.берлген кесте бойына есептер құрастырып,оны шешеді. І топ: 4-тапсырма (а) ІІ топ: 4-тапсырма (ә) ІІІ топ: 4-тапсырма (б) (Тапырманы орындауда қиналған оқушыларға көмек беру.) «Көршіңмен кеңес» әдісі бойынша (Ж.Ж) 5- тапсырманы түсіндіре отырып орындайды,бір-бірін тексереді,салыстырады. «Смайлик» арқылы бағалау (Т.Т) 6-тапсырманы топта орындайды. І топ: 6-тапсырма (а) ІІ топ: 6-тапсырма (ә) ІІІ топ: 6-тапсырма (б) «Смайлик» арқылы кері байланыс беру Қ.Б «Амалдарды орында және таңда!» ойыны арқылы 7-тапсырмада сағат үлгісінен өрнектің мәнін табады. (Ж.Ж) «Ретін тап» ойыны арқылы 8- тапсырмада бөлшектерді өсу ретімен орналастырып,мақалдарды оқиды. 
 (Ө.Ж) Жақшаларды теңдіктер дұрыс шығатындай қой.Оқушыларға мына тапсырманы ұсынып,жақшаларын қойдырып,тексеру. 8+40:8-3·2=0 8+40:8-3·2=12 8+40:8-3·2=24 «Басбармақ» арқылы бағалау  | 
 5-слайд 6-7-8 слайдтар 
 
 9-10 –слайтар 
 11-12-слайдтар 
 12-слайд 
 
 13-слайд  | 
|||
| 
 41-40  | 
 Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі 
 
 
  | 
 
 
 14-слайд  | 
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару
Ақмола облысы Атбасар ауданы Сепе ауылы
«Сепе орта мектебі» КММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару»
Орындаған: Байшева Гулдана Атшабаровна
3 «А» сыныбы
2018 жыл
51- сабақ. Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару
| 
 Тақырып: Уақыт туралы мақалдар  | 
 Мектеп:  | 
||||
| 
 Күні: 19.11.18 ж.  | 
 Мұғалімніңаты-жөні: Байшева Гулдана Атшабаровна  | 
||||
| 
 Сынып: 3 «А»  | 
 Қатысқандар саны: 5  | 
 Қатыспағандар саны: 0  | 
|||
| 
 Оқу мақсаттары  | 
 3.5.1.3 санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару 3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару  | 
||||
| 
 Күтілетін нәтиже  | 
 Барлық оқушыларүшін:  | 
||||
| 
 Шаманың бөлігін және бөлік бойынша шаманы табу: жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу.  | 
|||||
| 
 Бірқатар оқушыларүшін:  | 
|||||
| 
 Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу  | 
|||||
| 
 Кейбір оқушыларүшін: Шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару  | 
|||||
| 
 Тілдік мақсаттар  | 
 Оқушылар: Санның, шаманың, өзара байланысты шамалардың бөлігін және бөлік бойынша санды қалай табу керектігін түсіндіру. Пәндік лексика және терминология: Бөлшек, алым, бөлім, өзара байланысты шамалар.  | 
||||
| 
 Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл. Талқылау:  | 
|||||
| 
 Шамалардың өзара байланысын есіңе түсір. Бағасын, санын, құнын қалай табуға болады?  | 
|||||
| 
 Жазу:  | 
|||||
| 
 Есептерді шешуін жазу.  | 
|||||
| 
 Тірек білім, білік, дағдылар  | 
 Бөлшек және үлес ұғымы. Бағасы, саны құны түсініктері  | 
||||
| 
 Жоспар  | 
|||||
| 
 Жоспарланған Уақыт  | 
 Жоспарланғаніс-әрекет  | 
 Ресурстар  | 
|||
| 
 0-3  | 
 Ынталандыру. Математика керек әр күнге, Математика қажет өмірде. Математиканы оқимыз, Миымызға тоқимыз.  | 
 2 -слайд  | 
|||
| 
 4-6  | 
 Белсендіру. Мұғалім шамалар үшбұрышын қарауды ұсынады. Осы арқылы шамаларды өзара байланысын түсіндіреді. Сөздік бағалау «Жарайсың!», « Өте жақсы!», «Керемет!» т,б.  | 
 Тұсаукесер, тақта. 3-слайд 
 
  | 
|||
| 
 7-11  | 
 Мақсат қою (мәселелі жағдаяттар) «Ойлан,құрастыр!» ойыны (Ж.Ж) 1-тапсырманы жұпта орындайды.Тапсырманың жауабын кему ретімен атап,уақыт туралы мақалды оқиды. «Шапалақ» арқылы бағалау  | 
 4-слайд  | 
|||
| 
 12-40  | 
 Жаңаны ашу. (Ұ.Ж) 3-тапсырманы оқып,шартын жазып,шешуін табады.(қиындық келтірген оқушыларға көмек көрсету) «Басбармақ» арқылы бағалау (Т.Т) 4-тапсырманы топта орындайды.берлген кесте бойына есептер құрастырып,оны шешеді. І топ: 4-тапсырма (а) ІІ топ: 4-тапсырма (ә) ІІІ топ: 4-тапсырма (б) (Тапырманы орындауда қиналған оқушыларға көмек беру.) «Көршіңмен кеңес» әдісі бойынша (Ж.Ж) 5- тапсырманы түсіндіре отырып орындайды,бір-бірін тексереді,салыстырады. «Смайлик» арқылы бағалау (Т.Т) 6-тапсырманы топта орындайды. І топ: 6-тапсырма (а) ІІ топ: 6-тапсырма (ә) ІІІ топ: 6-тапсырма (б) «Смайлик» арқылы кері байланыс беру Қ.Б «Амалдарды орында және таңда!» ойыны арқылы 7-тапсырмада сағат үлгісінен өрнектің мәнін табады. (Ж.Ж) «Ретін тап» ойыны арқылы 8- тапсырмада бөлшектерді өсу ретімен орналастырып,мақалдарды оқиды. 
 (Ө.Ж) Жақшаларды теңдіктер дұрыс шығатындай қой.Оқушыларға мына тапсырманы ұсынып,жақшаларын қойдырып,тексеру. 8+40:8-3·2=0 8+40:8-3·2=12 8+40:8-3·2=24 «Басбармақ» арқылы бағалау  | 
 5-слайд 6-7-8 слайдтар 
 
 9-10 –слайтар 
 11-12-слайдтар 
 12-слайд 
 
 13-слайд  | 
|||
| 
 41-40  | 
 Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі 
 
 
  | 
 
 
 14-слайд  | 
|||
шағым қалдыра аласыз















