Материалдар / Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
973
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақмола облысы Атбасар ауданы Сепе ауылы

«Сепе орта мектебі» КММ







Ашық сабақ



Тақырыбы: «Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару»













Орындаған: Байшева Гулдана Атшабаровна

3 «А» сыныбы






















2018 жыл

51- сабақ. Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығару

Тақырып: Уақыт туралы мақалдар

Мектеп:

Күні: 19.11.18 ж.

Мұғалімніңаты-жөні: Байшева Гулдана Атшабаровна

Сынып: 3 «А»

Қатысқандар саны: 5

Қатыспағандар саны: 0

Оқу мақсаттары

3.5.1.3 санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару

3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушыларүшін:

Шаманың бөлігін және бөлік бойынша шаманы табу: жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу.

Бірқатар оқушыларүшін:

Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу

Кейбір оқушыларүшін:

Шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Санның, шаманың, өзара байланысты шамалардың бөлігін және бөлік бойынша санды қалай табу керектігін түсіндіру.

Пәндік лексика және терминология:

Бөлшек, алым, бөлім, өзара байланысты шамалар.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау:

Шамалардың өзара байланысын есіңе түсір.

Бағасын, санын, құнын қалай табуға болады?

Жазу:

Есептерді шешуін жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Бөлшек және үлес ұғымы. Бағасы, саны құны түсініктері

Жоспар

Жоспарланған

Уақыт

Жоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар


0-3



Ынталандыру.

Математика керек әр күнге,

Математика қажет өмірде.

Математиканы оқимыз,

Миымызға тоқимыз.

2 -слайд


4-6

Белсендіру.

Мұғалім шамалар үшбұрышын қарауды ұсынады. Осы арқылы шамаларды өзара байланысын түсіндіреді.

Сөздік бағалау «Жарайсың!», « Өте жақсы!», «Керемет!» т,б.

Тұсаукесер, тақта.

3-слайд






7-11



Мақсат қою (мәселелі жағдаяттар) «Ойлан,құрастыр!» ойыны

(Ж.Ж) 1-тапсырманы жұпта орындайды.Тапсырманың жауабын кему ретімен атап,уақыт туралы мақалды оқиды.

«Шапалақ» арқылы бағалау


4-слайд




12-40

Жаңаны ашу.

(Ұ.Ж) 3-тапсырманы оқып,шартын жазып,шешуін табады.(қиындық келтірген оқушыларға көмек көрсету)

«Басбармақ» арқылы бағалау

(Т.Т) 4-тапсырманы топта орындайды.берлген кесте бойына есептер құрастырып,оны шешеді.

І топ: 4-тапсырма (а)

ІІ топ: 4-тапсырма (ә)

ІІІ топ: 4-тапсырма (б)

(Тапырманы орындауда қиналған оқушыларға көмек беру.)

«Көршіңмен кеңес» әдісі бойынша

(Ж.Ж) 5- тапсырманы түсіндіре отырып орындайды,бір-бірін тексереді,салыстырады.

«Смайлик» арқылы бағалау

(Т.Т) 6-тапсырманы топта орындайды.

І топ: 6-тапсырма (а)

ІІ топ: 6-тапсырма (ә)

ІІІ топ: 6-тапсырма (б)

«Смайлик» арқылы кері байланыс беру

Қ.Б «Амалдарды орында және таңда!» ойыны арқылы 7-тапсырмада сағат үлгісінен өрнектің мәнін табады.

(Ж.Ж) «Ретін тап» ойыны арқылы 8- тапсырмада бөлшектерді өсу ретімен орналастырып,мақалдарды оқиды.

(Ө.Ж) Жақшаларды теңдіктер дұрыс шығатындай қой.Оқушыларға мына тапсырманы ұсынып,жақшаларын қойдырып,тексеру.

8+40:8-3·2=0

8+40:8-3·2=12

8+40:8-3·2=24

«Басбармақ» арқылы бағалау

5-слайд







6-7-8 слайдтар





9-10 –слайтар



11-12-слайдтар



12-слайд



13-слайд


41-40

Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі


-Барлығын түсіндім.


-Енді түсініп келемін.


-түсінбедім.





14-слайд



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!