Тақырып: Уақыт туралы мақалдар | Мектеп: |
Күні: 19.11.18 ж. | Мұғалімніңаты-жөні: Байшева Гулдана Атшабаровна |
Сынып: 3 «А» | Қатысқандар саны: 5 | Қатыспағандар саны: 0 |
Оқу мақсаттары | 3.5.1.3 санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару3.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару |
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушыларүшін: |
| Шаманың бөлігін және бөлік бойынша шаманы табу: жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу. |
| Бірқатар оқушыларүшін: |
| Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу |
| Кейбір оқушыларүшін:Шамалар арасындағы тәуелділікке; пропорцияның белгісіз мүшесін табуға берілген есептерді талдау және шығару |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:Санның, шаманың, өзара байланысты шамалардың бөлігін және бөлік бойынша санды қалай табу керектігін түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:Бөлшек, алым, бөлім, өзара байланысты шамалар. |
| Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау: |
| Шамалардың өзара байланысын есіңе түсір.Бағасын, санын, құнын қалай табуға болады? |
| Жазу: |
| Есептерді шешуін жазу. |
Тірек білім, білік, дағдылар | Бөлшек және үлес ұғымы. Бағасы, саны құны түсініктері |
Жоспар |
ЖоспарланғанУақыт | Жоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
0-3
| Ынталандыру.Математика керек әр күнге,Математика қажет өмірде.Математиканы оқимыз,Миымызға тоқимыз. | 2 -слайд |
4-6 | Белсендіру. Мұғалім шамалар үшбұрышын қарауды ұсынады. Осы арқылы шамаларды өзара байланысын түсіндіреді.Сөздік бағалау «Жарайсың!», « Өте жақсы!», «Керемет!» т,б. | Тұсаукесер, тақта. 3-слайд
|
7-11
| Мақсат қою (мәселелі жағдаяттар) «Ойлан,құрастыр!» ойыны(Ж.Ж) 1-тапсырманы жұпта орындайды.Тапсырманың жауабын кему ретімен атап,уақыт туралы мақалды оқиды.«Шапалақ» арқылы бағалау
| 4-слайд |
12-40 | Жаңаны ашу.(Ұ.Ж) 3-тапсырманы оқып,шартын жазып,шешуін табады.(қиындық келтірген оқушыларға көмек көрсету)«Басбармақ» арқылы бағалау(Т.Т) 4-тапсырманы топта орындайды.берлген кесте бойына есептер құрастырып,оны шешеді.І топ: 4-тапсырма (а)ІІ топ: 4-тапсырма (ә)ІІІ топ: 4-тапсырма (б) (Тапырманы орындауда қиналған оқушыларға көмек беру.)«Көршіңмен кеңес» әдісі бойынша(Ж.Ж) 5- тапсырманы түсіндіре отырып орындайды,бір-бірін тексереді,салыстырады.«Смайлик» арқылы бағалау (Т.Т) 6-тапсырманы топта орындайды.І топ: 6-тапсырма (а)ІІ топ: 6-тапсырма (ә)ІІІ топ: 6-тапсырма (б)«Смайлик» арқылы кері байланыс беруҚ.Б «Амалдарды орында және таңда!» ойыны арқылы 7-тапсырмада сағат үлгісінен өрнектің мәнін табады. (Ж.Ж) «Ретін тап» ойыны арқылы 8- тапсырмада бөлшектерді өсу ретімен орналастырып,мақалдарды оқиды. (Ө.Ж) Жақшаларды теңдіктер дұрыс шығатындай қой.Оқушыларға мына тапсырманы ұсынып,жақшаларын қойдырып,тексеру.8+40:8-3·2=08+40:8-3·2=128+40:8-3·2=24«Басбармақ» арқылы бағалау | 5-слайд
6-7-8 слайдтар
9-10 –слайтар
11-12-слайдтар
12-слайд
13-слайд |
41-40 | Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі
-Барлығын түсіндім.
-Енді түсініп келемін.
-түсінбедім. |
14-слайд |