Материалдар / "Шамалар және олардың өлшем бірліктері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Шамалар және олардың өлшем бірліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Шамалар және олардың өлшем бірліктері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2020
744
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Математика

1С.Бөлім.Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Күні:

Сынып 2

Мектеп: «Үшқоңыр қазақ орта мектебі»

Мұғалімнің аты-жөні: Мамасейтова Ш.К

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Тақырыбы

Өлшеу құралдары




Оқу мақсаттары

2.1.3.1 ** заттар бетінің ауданын өлшеу үшін шамалар мен құралдар таңдау, палеткамен өлшем жүргізу/әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білу және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтау

Сабақ мақсаты


әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата біледі;

ұзындықты: см, дм, м, массаны: кг, ц/ уақытты: с, мин., ай, жыл олардың арасындағы арақатынастарын анықтай алады;

әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін

ажырата біледі және олар бойынша сәйкесінше

шама мәндерін анықтай алады;

Бағалау критерийлері

әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білсе және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтай алады

Тілдік мақсаттар



  • өлшеу, түрлендіру, салыстыру, нақты

біріншіден…, екіншіден/сосын…, ақырында…

Өлшем бірліктерінің атауларын пайдаланады.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және шығармашылық

Пәнаралық байланыстар

АКТ пәнімен байланысты

Дене шынықтыру жаттығуларын кіріктіру

Алдыңғы меңгерілген білім:

Өлшем бірліктерін түрлендіру және аталған сандармен амалдар

Сабақ барысы

Белгіленген уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздер




Сабақтың басы








5 минут






«Ертеңгілік шеңбер»Қайырлы таң!

  • Сыныптасыңа қарап күл

  • Қонақтарға қарап күл

Дей отырып жақсы көңіл күй сыйлау

Топқа бөлу. Топ міндеттерін бөлу, топ ережелерімен таныстыру. Спикер, жедел жәрдем, хатшы, тайм-кипер

(МК,Ұ,Ж) «Топтастыр» ойыны

Оқушыларға суреттер берілген.Ол суретті 3 топқа бөл. Бөлінген топтарға ат беру. Кітаптағы №1 тапсырма.

Өлшеу құралдары: ұзындық, масса , уақыт деп 3 топқа бөлу

Топтар өздерінің таңдауын түсіндіреді.

-Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта не істейміз?

-Қандай жетістіктерге қол жеткіземіз?

Топтарды бағалау.

Кітаптағы №2 тапсырманы өлшеу. Жылдам өлшеген оқушыға стикер беру.

Жетістік баспалдағымен таныстыру. Егер жеістік баспалдағына шыққымыз келсе, бүгінгі 7 тапсырмамызды жылдам әрі дұрыс орындау керек.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Интерактивті тақта







А3 қағаз



Сабақтың ортасы





5 минут
















20 минут










7 минут

(МК,Т) «Ертегі тыңдау»


-Балалар, бұл қай ертегіден алынған үзінді ? Күлшеқыз нені білмеді? Уақытты бағдарлау күнделікті өмірде қажет пе?

.

/оқушылардың жауаптарын тыңдау, кітаптағы тапсырманы топпен орындау, дәптердегі тапсырманы 30 секундта орындау /

-Балалар, өзіміз бір уақытты жасырып көрейік ?

-Не үйрендік

 Тірек білімді еске түсіру. (1 слайд)

1. Жұппен тапсырма орындау

Жыланның ұзындығы 5….

Қоянның құлағының ұзындығы 13 …..

Құмырсқаның ұзындығы 6 …

Суыр жаз бойы 6 …..бидай жейді.

Сиыр күніне 4 …. сүт береді.


І – топ:ұзындық ІІ – топ: масса ІІІ – топ: уақыт

Корзинадағы жемістерді таңдату, оны өлшеу.

2. Bilimland порталынан әр топқа арналған тапсырманы орындау

(МК,Ұ)Дәптермен жұмыс , 4-есеп

2 есепті топтағы бір оқушы орындайды. Карусель әдісімен есептерді тексереді.


Басқа топтың жедел жәрдемдері тексереді



(Ө,Қ)Құлаққа сыбырлау ,5есеп


4 оқушының массасын есептеу арқылы табу

5 есепті құлаққа сыбырлау арқылы шығару

Интерактивті тақта


Қағаздағы тапсырма











Суреттер мен оқулық





Интерактивті тақта





ҚБ парақтары




Сабақтың соңы



3 минут

  • Рефлексия: Блоб ағашы.


-Мен бүгін .................... үйрендім.

-Мен бүгін .................... түсіндім.

-Маған .......................... қиын болды.


  • Өзін-өзі бағалау.

  • Оқушылар шапалақтау арқылы өздерін бағалайды.



Шапалақтау арқылы

Қосымша ақпарат.

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Қабілеті жоғарылау оқушылар өздігінен өлшем бірліктерімен өрнектер құрастырады, талдайды.

Шапалақтау арқылы бағалайды. Өздік жұмысты бағалау.


  • Дене шынықтыру

  • Сергіту сәті



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!