"Шамалар және олардың өлшем бірліктері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Шамалар және олардың өлшем бірліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Шамалар және олардың өлшем бірліктері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Математика

1С.Бөлім.Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Күні:

Сынып 2

Мектеп: «Үшқоңыр қазақ орта мектебі»

Мұғалімнің аты-жөні: Мамасейтова Ш.К

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Тақырыбы

Өлшеу құралдары




Оқу мақсаттары

2.1.3.1 ** заттар бетінің ауданын өлшеу үшін шамалар мен құралдар таңдау, палеткамен өлшем жүргізу/әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білу және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтау

Сабақ мақсаты


әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата біледі;

ұзындықты: см, дм, м, массаны: кг, ц/ уақытты: с, мин., ай, жыл олардың арасындағы арақатынастарын анықтай алады;

әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін

ажырата біледі және олар бойынша сәйкесінше

шама мәндерін анықтай алады;

Бағалау критерийлері

әр түрлі өлшеу аспаптарының межелерін ажырата білсе және олар бойынша сәйкесінше шама мәндерін анықтай алады

Тілдік мақсаттар



  • өлшеу, түрлендіру, салыстыру, нақты

біріншіден…, екіншіден/сосын…, ақырында…

Өлшем бірліктерінің атауларын пайдаланады.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және шығармашылық

Пәнаралық байланыстар

АКТ пәнімен байланысты

Дене шынықтыру жаттығуларын кіріктіру

Алдыңғы меңгерілген білім:

Өлшем бірліктерін түрлендіру және аталған сандармен амалдар

Сабақ барысы

Белгіленген уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздер




Сабақтың басы








5 минут






«Ертеңгілік шеңбер»Қайырлы таң!

  • Сыныптасыңа қарап күл

  • Қонақтарға қарап күл

Дей отырып жақсы көңіл күй сыйлау

Топқа бөлу. Топ міндеттерін бөлу, топ ережелерімен таныстыру. Спикер, жедел жәрдем, хатшы, тайм-кипер

(МК,Ұ,Ж) «Топтастыр» ойыны

Оқушыларға суреттер берілген.Ол суретті 3 топқа бөл. Бөлінген топтарға ат беру. Кітаптағы №1 тапсырма.

Өлшеу құралдары: ұзындық, масса , уақыт деп 3 топқа бөлу

Топтар өздерінің таңдауын түсіндіреді.

-Балалар, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақта не істейміз?

-Қандай жетістіктерге қол жеткіземіз?

Топтарды бағалау.

Кітаптағы №2 тапсырманы өлшеу. Жылдам өлшеген оқушыға стикер беру.

Жетістік баспалдағымен таныстыру. Егер жеістік баспалдағына шыққымыз келсе, бүгінгі 7 тапсырмамызды жылдам әрі дұрыс орындау керек.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Интерактивті тақта







А3 қағаз



Сабақтың ортасы





5 минут
















20 минут










7 минут

(МК,Т) «Ертегі тыңдау»


-Балалар, бұл қай ертегіден алынған үзінді ? Күлшеқыз нені білмеді? Уақытты бағдарлау күнделікті өмірде қажет пе?

.

/оқушылардың жауаптарын тыңдау, кітаптағы тапсырманы топпен орындау, дәптердегі тапсырманы 30 секундта орындау /

-Балалар, өзіміз бір уақытты жасырып көрейік ?

-Не үйрендік

 Тірек білімді еске түсіру. (1 слайд)

1. Жұппен тапсырма орындау

Жыланның ұзындығы 5….

Қоянның құлағының ұзындығы 13 …..

Құмырсқаның ұзындығы 6 …

Суыр жаз бойы 6 …..бидай жейді.

Сиыр күніне 4 …. сүт береді.


І – топ:ұзындық ІІ – топ: масса ІІІ – топ: уақыт

Корзинадағы жемістерді таңдату, оны өлшеу.

2. Bilimland порталынан әр топқа арналған тапсырманы орындау

(МК,Ұ)Дәптермен жұмыс , 4-есеп

2 есепті топтағы бір оқушы орындайды. Карусель әдісімен есептерді тексереді.


Басқа топтың жедел жәрдемдері тексереді



(Ө,Қ)Құлаққа сыбырлау ,5есеп


4 оқушының массасын есептеу арқылы табу

5 есепті құлаққа сыбырлау арқылы шығару

Интерактивті тақта


Қағаздағы тапсырма











Суреттер мен оқулық





Интерактивті тақта





ҚБ парақтары




Сабақтың соңы



3 минут

  • Рефлексия: Блоб ағашы.


-Мен бүгін .................... үйрендім.

-Мен бүгін .................... түсіндім.

-Маған .......................... қиын болды.


  • Өзін-өзі бағалау.

  • Оқушылар шапалақтау арқылы өздерін бағалайды.



Шапалақтау арқылы

Қосымша ақпарат.

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайтапсырмаларқоюдыжоспарлапотырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Қабілеті жоғарылау оқушылар өздігінен өлшем бірліктерімен өрнектер құрастырады, талдайды.

Шапалақтау арқылы бағалайды. Өздік жұмысты бағалау.


  • Дене шынықтыру

  • Сергіту сәті



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2020
855
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі