Шамаларды өлшеу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шамаларды өлшеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Пән: МАТЕМАТИКА

Сынып:1

Мектеп: Абай атындағы шжжобб

Күні: 09.10.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: Н.Изтилеуова

Сабақтың тақырыбы: Шамаларды өлшеу.

Қатысқандар: 10

Қатыспағандар саны: 0


Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

1.3.1.3. Геометриялық фигуралардың (үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) жан-жағын өлшеу, салыстыру.

1.1.3.2.**см, дм, кг, л өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу.


Сабақ мақсаттары:

Барлығы: Шамалар туралы және олардың өлшем бірліктері туралы түсінігі болады және салыстырады.

Көпшілігі: Шаманы өлшеу үшін бірлік пен құрал таңдайды, өз әрекетін түсінеді.

Кейбіреуі: Өлшем бірліктерді (см,дм, кг, л) қолданып, өлшейді.


Бағалау критерилері

-Геометриялық фигураның қабырғаларының ұзындығын өлшейді және салыстырады.


Сөздікқор


өлшеу, дециметр

Құндылықтарды дарыту


4 Мәңгілік ел - Иновация негізіндегі тұрақты эканомикалық өсім.

Денсаулық және

техника қауіпсіздігінің

сақталуы

Ширату жаттығулары, қауіпсіздік ережесін сақтау

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, бейнелеу

АКТқолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

АКТ, бейнеролик , геометриялық фигуралар

Алдыңғы меңгерілген білім


Геометриялық пішіндерді біледі.

см, дм, кг, л өлшем бірліктерін біледі

Сабақ барысы

Сабақтыңжоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы



Сабақты топқа бөлу:

Үш құттықтау қағазын сыныптағы оқушылардың санына қарай қиып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беріледі. Оқушылар қиықтардан бүтін құттықтау қағазын құрастырып, сол бойынша топ құрайды.

Шаттық шеңбері

Сабақ ортасы



Ж. ж:

«Құпия дорба» әдісі

1- тапсырма


Дорбаның ішіне ұзындық, масса, сыйымдылық өлшейтін заттарды салу. Оқушылар олардың қандай заттар екендігін айтады.

-Дорбаның ішіндегі заттарды алып, олардың қайда пайдаланатынын түсіндіреді.

-Сызғыш,сантиметрлік лента-заттардың ұзындығын өлшейтін құрал. Ұзындықты см,дм өлшейміз.

-Таразы-дененің массасын анықтайтын құрал. Массаны кг өлшейміз.

-Шыны ыдыспен сыйымдылықтыөлшеуге болады. Сыйымдылық литрмен өлшейміз.


Т. ж:

«Зерттеу» әдісі

2-тапсырма

I-топ

Қай жол қысқа? Сызғыштың көмегімен жолдардың ұзындығын өлшейді және нәтижесін жазады. Оларды салыстыра отырып, ең қысқа жолда табады.




II-топ

Суретке мұқият қараңыз.Балық қандай геометриялық фигуралардан тұрады.


III-топ

Суреттерді тиісті өлшеу құралдарымен сәйкестендіріп сызыңыз және

шамаларының атауын жазыңыз


3-тапсырма: Саралау» әдісі:

«Бос торкөзді толтыр» әдісі:

I-топ См-дм, см жіктеп жаза алады.


15 см = дм см 1 дм 1 см = см;

19 см = дм см; 1 дм 4 см = см;

16 см = дм см; 1 дм 7 см = см;

18 см = дм см; 1 дм 0 см = см.





II-топ Өлшем бірліктерін өлшеп, өрнек құрастырады.



Дескриптор:

-Геометриялық фигуралардың ұзындықтарын өлшейді және нәтижесін жазады.

-Шамалардың өлшем бірліктерін ажырата алады.

-Сурет бойынша өрнек құрастырып, мәнін табады және сәйкес өлшем бірлігін жазады




Дорба


Сызғыш

Лента

Таразы


шыны ыдыс


























Қима қағаздар
























Үлестірме суреттер




























Ұзындық өлшем бірліктері

Сабақтың соңы



Содержимое 3


АКТ

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы


Әр оқушының қабілетіне қарай сараланған тапсырмаларды түрлендіріп отыру.

Бағлау критерий

Дескриптор .

Кері байланыс.

Денсаулық сақтау технологиялары.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2018
1204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі