Сабақтың
кезеңдері
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
2
минут

|
№1Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
ә) Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеріп, олардың назарын
аудару.
б)Сыныпқа жағымды
психологиялық ахуал тудыру.
Оқушылардың көңіл-күйлерін
анықтау мақсатында психологиялық треннинг
өткіземін.
Жағдай оқылады. Егер сіз осы
мен қойған сұрақтармен келісетін болсаңыз орындауыңыз
қажет.
1.Егер үлкен туған ағаң
болса, үш рет
шапалақта.
2.Кімнің бойы 1,40тан ұзын
болса, «Алақай!» деп
айтсын.
3.Кім бүгін таңертең таңғы ас
ішсе ішін
сипасын.
4.Тәтті торт жегенді жақсы
көретіндер екі қолын бірдей көтеріп,
күлсін.
5.Кімнің көңіл-күйі
жақсы «Ура!» деп
айтсын.
6.Мен сабаққа
дайынмын «Алға!» деп
айтсын.
|
Амандасады. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
Презентация
Оқулық,
жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК
Қима
қағаз
|
Ұжымдық
жұмыс.
Топқа
бөлу
2
имнут

|
№2 Оқушылар
шаттық шеңберін құрып, «қазақ
үй» қағаздарын тарату арқылы топқа
бөлінеді.
1.
2.
3. деп үш топқа
бөлемін. Топ басшысын сайлап, үш топ
басшы «Жылы тілек» әдісі арқылы бір біріне жылы лебіздерін
білдіреді. Топ басшысына бағалау парағы
беріледі

|
Қазақ үй әдісі арқылы топқа
бөлінеді.
|
Топ басшысына бағалау парағы
ұсынылады
|
Көрнекілік
|
Бағалау
парақшасы
1
минут
|
№3 «Өзін-өзі
бағалау» парақшасын топ басышысына, өз
бетінше толтыруын түсіндіремін.
|
Қай топ көп балл жинаса сол
топ ұтады.
|
|
|
Үй тапсырмасын
тексеру
Жұптық
жұмыс
2
минут

|
№4
« Көршіме
сенемін» әдісімен үй жұмысын
тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап
айтамын.
Мақсат: оқушылар алған
білімдерін саралай білуге дағдыландыру.
№882,883
|
Әр оқушы дұрыс жауабында қол
көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады.
|
Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс
жауапқа 1баллдан берілдеі.
|
Оқулық
математика.
|
Өткен сабақты
қайталау
Ұжымдық
жұмыс.
5
минут

|
№5 «Миға шабуыл»
әдісі ой қозғау сұрақтарына топтық
талқылау арқылы жауап береді. А4 қағазына жауап беріп топпен
талқылайды.
Санды теңсіздік
қасиеттері:
-
а
саны b санынан үлкен болса, b саны а санынан кіші болады, яғни а
> b болса, онда b < а.
Мысалы, 4,3 > 1,9 болса, 49 <
4,3.
-
а
саны b санынан кіші, ал b саны с санынан кіші болса, онда а саны с
санынан кіші болады, яғни а < b және b < c сонда а <
с.
Мысалы, 1,7 < 2; 2 < 2,3 онда 1,7 <
2,3.
-
Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігіне бірдей санды
қосқаннан теңсіздік өзгермейді, яғни а < b болса, онда а + с
< b + с, мұнда с – кез келген сан.
Мысалы, 6,3 > 3,5 екі жағына да 2,5 санын
қосса 6,3 + 2,5 > 3,5 + 2,5; 8,8 >
6.
-
Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де бірдей оң
санға көбейтсек немесе бөлсек теңсіздік белгісі өзгермейді, яғни а
< b болса, с > 0 онда а · с > b ·
с, ac>bc.
Мысалы, 7,2 < 10 теңсіздігін 2-ге көбейтсек
және бөлсек 7,2 · 2 < 10 · 2; 14,4 < 20; 7,2 : 2 < 10 : 2;
3,6 < 5.
-
Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де бірдей
теріс санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісі қарама-қарсы
белгіге өзгереді, яғни а < b болса, с < 0, онда а · с > b
· с, ac>bc.
Мысалы, 2,1 > 1,9 теңсіздігін (–3) көбейтсек
және бөлсек 2,1 · ( –3) < 1,9 · (–3), –6,3 < –5,7, 2,1 : (–3)
< 1,9 : (–3), –0,7 < 3.
-
а
саны b санынан кіші болса, онда олардың кері
сандары 1a саны 1b -ден үлкен болады, яғни: 0 < а < b
болса, 1a>1b.
Мысалы, 7 < 9 болса,
онда 17>19 болады.
|
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Қыйма
қағаз,
Тақта,
Плакат
|
Жаңа
сабақ.
Ұжымдық
жұмыс.
7
минут

|
№6 Сабақтың кіріспе
Сан аралықтарға көшу үлкен
тақырыптардың бірі. Қарапайым тілмен айтқанда, сан аралығы екі
санның арасындағы барлық сандарды қамтиды. Сан аралықтарын дұрыс
белгілеулер арқылы жазу өте маңызды, өйткені бұл бізге қандай
сандар туралы айтып тұрғанымызды нақты көрсетеді. Мысалы: [2, 5 сан
аралығы 2 мен 5 қоса алғандағы барлық сандарды қамтиды. Сан
аралықтарын кескіндеу кезінде сынақ сызығын қолданамыз, бұл
сызықтың үстіне тиесілі нүктелерді белгілейміз. Енді, бұл не үшін
маңызды екеніне тоқталсақ, нақты өмірдегі мысалды қарастырайық.
Мысалы, мектепке қатысу уақыты таңғы 8:00-ден 8:30-ға дейін болсын.
Бұл уақыт аралығын [8:00, 8:30 түрінде жазамыз. Осы аралықта
үлгерген кез келген уақыт мектептің ашық кезінде екенін көрсетеді.
Ал енді, егер сендер дүкен ашық кезде тәтті сатып алғыларың келсе,
сендер дүкеннің жұмыс сағаттарын осылай сан аралығында жазып алуға
болады: [10:00, 18:00. Осы білімді пайдаланып, қай уақытта келу
керектігін анықтауға мүмкіндік жасаймыз. Осылайша, сан аралықтардың
белгілеулері бізді қоршаған әлемді жақсы түсінуге көмектеседі және
күнделікті өмірімізді жеңілдетеді.
? 1. Сан аралықтарының
белгіленуі:
Сан аралықтарын жабық және
ашық түрінде жазуға
болады:
-
Жабық
аралық: [a;b]→ a және b аралыққа
кіреді
-
Ашық
аралық: (a;b) → a және b аралыққа
кірмейді
-
Жартылай ашық
аралықтар: [a;b)немесе(a;b]
-
Шексіздікпен
жазылу: (−∞;a),(b;+∞)
? Мысал:
? 2. Сан аралықтарын
кескіндеу:
-
Координаталық түзуде дөңгелек белгі (⚪) →
сан аралыққа кірмейді
-
Толтырылған нүкте
(●) → сан аралыққа кіреді
-
Шексіздікке бағытталған көрсеткіш сызық қойылады
? Мысал:
|
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
|
Сергіту
сәті
3
минут

|
№7
"Бояу
әдісі". Жай бөлшектерді қысқарту
арқылы оқушылар тез бояуды Мультифильмдерді кейіпткерлерді.

|
Оқушылар
топпен Жай бөлшектерді
қысқартып, топпен
бояйды.
|
Нәтижелерді талқылау: Топтар
кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай
жинайды.
|
Үлсетір
мелі
парақ
|
Ұжымдық
жұмыс.
7
минут

|
№8 "Сан Аралығының
Сиқыры"
? 1-тапсырма: Берілген теңсіздіктерді сан
аралығы түрінде жазыңыз
-
x>−4x
-
−3≤x<7
-
x≥0
-
? Жауаптар:
-
(−4;+∞)
-
[−3;7)
-
[0;+∞)
?
2-тапсырма: Сан
аралықтарын координаталық түзуде кескіндеңіз
-
(2;6]
-
[−5;+∞)
-
(−∞;−1]
?
Жауаптар:
-
2-ашық (⚪),
6-жабық (●)
-
-5
жабық (●), оңға қарай көрсеткіш сызық
-
-1
жабық (●), солға қарай көрсеткіш сызық
✅ Сан
аралықтарын жазу және кескіндеу ережелерін
қайталау ✅ Қателіктерді талдау


|
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
Бағалау шкаласы:
Барлық талаптар
орындалса –
"Өте жақсы" (3
балл)
1-2 қате
жіберсе – "Жақсы" (2
балл)
3-тен көп қате
болса – "Қанағаттанарлық" (1
балл)
|
|
Сабақтың
ортасы
Өздік
жұмыс
Оқулықпен
жұмыс
7
минут

|
№9
Жеке жұмыс. «Ортадағы
қаламсап» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс.
Деңгейлеп тапсырма беріледі.
№ 906,913,919 есептерінің 2
есебінен шешу.
|
Оқушылар
оқулықтағы
есепті шығарып болған соң,
қаламсапты ортаға салады. Ұстаз кімнің қаламын алса, сол оқушы
жауап береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Қаламсап
Оқулық 6
сынып
|
Сабақтың
аяғы
Жеке
жұмыс
4
минут

|
№10
"Ойға оралу" әдісі
қорытындылау
wordwall.net қосымшасымен
оқушыларға сұрақтар қою арқылы қаншалықты бүгінгі жаңа сабақты
түсінгенін қадағалау.
|
Оқушылар
тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.
|
Дескриптор:
Интервалды
біледі;
Жартылай интервалды
біледі;
Ашық сәулені
біледі;
Сәулені, Кесіндіні біледі
ажырата алады
|
https://wordwall.net/ru/resource/28554568
|
Сабақтың
соңы
Ұжымдық
жұмыс.
5
минут

|
№11
Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция
аламын.
.
№12
Үйге тапсырма
№908,915
№ 13
«Өзін-өзі бағалау» парақшасын
топ басышысы тапсырып оқушылар бағаланады. Қай топ көп ұпай жинаса
сол топ ұтады.
№ 14
Сабақты қорытындылап, Кері
байланысты оқуышылар QR кодпен береді.

|
Рефлекцияны оқушылар Санауышы (триггермен)
береді
Кері байланысқа QR кодпен
менің жекеме шығып жауап береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
QRcode
Көрнекілік үлестірмелі
парақ
Оқулық
Математика 6
сынып
|