Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың оқу мақсаты: 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Жоспар жаңартылған білім мазмұны бойынша жазылған. Математика пәнінің мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Шілде 2018
3600
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер | Мектеп: | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | ||
Сынып: 6 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.2.9сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; | ||
Сабақтың мақсаты | -Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндеу.-Екі сан аралықтарының әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын анықтау.-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуының анықтамасын түсіну. | ||
Бағалау критерийі | -Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндейді.-Екі сан аралықтарынның әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын таба алады.-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысу аралығын жаза алады. | ||
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қиылысу, бірігу, тиісті, ортақ аралық, мәндері, бос жиын, кескіндеу. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:....аралықты сан аралықтарының қиылысуы дейді......тиісті болатын аралықты сан аралықтарының бірігуі дейді....ортақ аралық болмаса,бос жиын деп атайды. Бос жиын қандай белгімен белгіленеді?Сан аралықтарының қиылысуы, бірігуі қалай белгіленеді? | ||
Құндылықтарға баулу | Оқушыларды жауапкершілікке, ынтымақтастыққа , өз мүмкіндігіне сенуге, жолдасын құрметтей білуге тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | География, бейнелеу. | ||
Алдыңғы білім | Координаталық түзу ұғымын біледі. Координаталық түзу бойында нүктелерді кескіндей алады. Сан аралықтарының түрлерін ажырата алады. Қандай жақшалар мен нүктелердің қойылатынын біледі. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Сабақтың басы2-мин 2-мин 3-мин 3мин 2мин | Ұйымдастыру сәті: сәлемдесу, түгелдеу, көңіл-күйлерін сұрау.Оқушылардың зейінін шоғырландырып, назарын сабаққа аудару мақсатында логикалық сұрақтар қоямын. Үй тапсырмасын "Сәйкестендіру" әдісі арқылы слайдтағы дұрыс жауаптармен ,тексеріп шығамын.Өткен сабақты еске түсіру үшін "Миға шабуыл"әдісін қолданамын.-Сан аралықтары дегеніміз не?-Сан аралығының қандай түрлерін білесіңдер?-Қатаң теңсіздіктің шешімдер жиыны координаталық түзуде қалай кескінделеді?-Қатаң емес теңсіздіктің сан аралығын жазу үшін қандай жақша қолданылады?-Неліктен кесіндіде координаталық түзуде көрсетілген сандар шешімдер жиынына кіреді? деген жабық және ашық сұрақтар қоямын.Бағалау:смайликтер арқылы.Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сабақтың қол жетімді оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстырамын." Артығын алып таста" әдісін қолданып, оқушылармен бірге жаңа сабақтың мақсатының ашылуына мүмкіндік жасаймын.Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты және қатысы жоқ суреттер көрсетемін,қайсысы сабаққа қатысы жоқ екендігін талқылап алып тастайды.жаңа сабақта не туралы үйренетіндерін ұғынады.Топ ережесін басшылыққа ала отырып,топтық жұмыс орындайтындарын айтамын. Интервал,кесінді,жартылай кесінді сәуленің сызбасы кескінделген түрлі-түсті стикерлер арқылы 4 топқа біріктіремін. | Стикерлер 1-слайд Үлестірме қағаздары 2-слайд Смайликтер 3-слайд | |
Сабақтың ортасы 7-мин 4-мин 4-мин 5-мин | Жаңа сабақты таныстырылым арқылы түсіндіріп өтемін. Топтық жұмыс."Ойлан,жұптас,бөліс"әдісін қолданамын. Бұл әдісті қолдану арқылы оқушылар арасында қарым-қатынасы дамып, бірлесе отырып жұмыс жасауды үйренеді.Берілген сан аралықтарын координаталық сәуледе кескіндеп,олардың бірігуін жазыңдар.1-топ.және 2-топжәне 3-топ б) және 4-топ:және Дескриптор: 1-топ.және 2-топжәне 3-топ б) және 4-топ:және Дескриптор: С-тапсырмасы;Берілген координаталық түзудегі сан аралықтарының кескіндері бойынша олардың қиылысу және бірігу аралықтарын жазыңдар.(сурет бойынша а) -1,7 4,5 8 18ә) 6,3 10 20б) 5,1 0 6,4в) -2,5 1,9 4,8г) 0 4 6ғ) -6,9 5 6,5 8,7Дескриптор: | 4-слайд 5-слайд 6-слайд 7-слайд А-4 парақша 8-слайд А-4парақша 9-слайд Тақта | |
Сабақтың соңы5мин 2мин | Сабақты бекіту мақсатында "Серпілген сауал"әдісін ұсынамын.Оқушылар жаңа тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Бір-бірінің жауаптарын талқылайды.Үй тапсырмасы; №323 а,ә. №324 а,ә.Кері байланыс .Сабақтың соңында "Кері байланыс пирамидасы"арқылы оқушының сабақ барысында нені түсінгенін немесе түсінбегенін , оқушылардың білімдерінің қай деңгейде екендігін анықтап,келесі жоспарымды құрылымдауға мүмкіндік аламын.Рефлексия:" “Аяқталмаған сөйлем ”" арқылы . Бүгін мен... Білдім.Мен үшін.. қызық болды. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |