Материалдар / Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы

Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың оқу мақсаты: 6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; Жоспар жаңартылған білім мазмұны бойынша жазылған. Математика пәнінің мұғалімдері үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Шілде 2018
3600
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыСан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.2.9сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу;
Сабақтың мақсаты-Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндеу.-Екі сан аралықтарының әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын анықтау.-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуының анықтамасын түсіну.
Бағалау критерийі-Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндейді.-Екі сан аралықтарынның әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын таба алады.-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысу аралығын жаза алады.
Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қиылысу, бірігу, тиісті, ортақ аралық, мәндері, бос жиын, кескіндеу.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:....аралықты сан аралықтарының қиылысуы дейді......тиісті болатын аралықты сан аралықтарының бірігуі дейді....ортақ аралық болмаса,бос жиын деп атайды. Бос жиын қандай белгімен белгіленеді?Сан аралықтарының қиылысуы, бірігуі қалай белгіленеді?
Құндылықтарға баулу



Оқушыларды жауапкершілікке, ынтымақтастыққа , өз мүмкіндігіне сенуге, жолдасын құрметтей білуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс География, бейнелеу.
Алдыңғы білім

Координаталық түзу ұғымын біледі. Координаталық түзу бойында нүктелерді кескіндей алады. Сан аралықтарының түрлерін ажырата алады. Қандай жақшалар мен нүктелердің қойылатынын біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы2-мин

















2-мин





3-мин























3мин























2мин







Ұйымдастыру сәті: сәлемдесу, түгелдеу, көңіл-күйлерін сұрау.Оқушылардың зейінін шоғырландырып, назарын сабаққа аудару мақсатында логикалық сұрақтар қоямын.
  • 3метр бөренені 6 бөлікке бөлу үшін неше рет аралау керек?
  • Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады.?
  • Үстел үстінде 3стакан шие тұр.Асан 1 стакан шиені жеп қойды ,неше стакан қалды?


  • Үй тапсырмасын "Сәйкестендіру" әдісі арқылы слайдтағы дұрыс жауаптармен ,тексеріп шығамын.Өткен сабақты еске түсіру үшін "Миға шабуыл"әдісін қолданамын.-Сан аралықтары дегеніміз не?-Сан аралығының қандай түрлерін білесіңдер?-Қатаң теңсіздіктің шешімдер жиыны координаталық түзуде қалай кескінделеді?-Қатаң емес теңсіздіктің сан аралығын жазу үшін қандай жақша қолданылады?-Неліктен кесіндіде координаталық түзуде көрсетілген сандар шешімдер жиынына кіреді? деген жабық және ашық сұрақтар қоямын.Бағалау:смайликтер арқылы.Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сабақтың қол жетімді оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстырамын." Артығын алып таста" әдісін қолданып, оқушылармен бірге жаңа сабақтың мақсатының ашылуына мүмкіндік жасаймын.Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты және қатысы жоқ суреттер көрсетемін,қайсысы сабаққа қатысы жоқ екендігін талқылап алып тастайды.жаңа сабақта не туралы үйренетіндерін ұғынады.Топ ережесін басшылыққа ала отырып,топтық жұмыс орындайтындарын айтамын. Интервал,кесінді,жартылай кесінді сәуленің сызбасы кескінделген түрлі-түсті стикерлер арқылы 4 топқа біріктіремін.



















    Стикерлер

    1-слайд

    Үлестірме қағаздары





    2-слайд









    Смайликтер





    3-слайд
    Сабақтың ортасы



















    7-мин





















































































    4-мин

































    4-мин





































    5-мин























































    Жаңа сабақты таныстырылым арқылы түсіндіріп өтемін.







































































    Топтық жұмыс."Ойлан,жұптас,бөліс"әдісін қолданамын. Бұл әдісті қолдану арқылы оқушылар арасында қарым-қатынасы дамып, бірлесе отырып жұмыс жасауды үйренеді.Берілген сан аралықтарын координаталық сәуледе кескіндеп,олардың бірігуін жазыңдар.1-топ.және 2-топжәне 3-топ б) және 4-топ:және Дескриптор:
  • Сан аралықтарын координаталық сәуледе кескіндей алады.
  • Сан аралықтарының бірігуін таба алады.
  • Бағалау: Смайликтер,басбармақ әдісі арқылы.Саралау:Қабілеті орта оқушы өзінің құрбысынан көмек алуына мүмкіндік болады.2-тапсырма. "Джигсо"әдісін қолданамын.Бұл әдіс арқылы оқушылар пікір таласып ,өз ойларымен бөліседі. Топты 1-4дейін санатып,1,2,3,4, нөмірлі оқушыларға тапсырма беріледі.Бірінші тапсырманы жеке орындайды,әр нөмірдегі оқушылар бірігіп талқылайды.Есептің шешімін нақтылайды.Берілген сан аралықтарын координаталық сәуледе кескіндеп,олардың қиылысу аралықтарын жазыңдар.

    1-топ.және 2-топжәне 3-топ б) және 4-топ:және Дескриптор:
  • Сан аралықтарын координаталық сәуледе кескіндей алады.
  • Сан аралықтарының қиылысуын жаза алады.
  • Бағалау: Смайликтер арқылы.Саралау :Әр оқушының өз деңгейіне қарай қолдау көрсетіп,кері байланыс жасаймын. Жеке жұмыс3-тапсырма. "А,В,С-қоржыны" әдісін ұсынамын.А,В,С-қоржынында деңгейлік тапсырмалар жазылған кеспе қағаздары салынады.Оқушылар өз қалауларымен тапсырмаларды алып, шығарады.Әр деңгей тапсырмалар шартымен таныстырып өтемін. Нұсқау беріп, кері байланыс жасап отырамын.А-тапсырмалары: Екі сан аралықтарын координаталық сәуледе кескінде. , В-тапсырмалары:Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын тауып жазыңдар.,және

    С-тапсырмасы;Берілген координаталық түзудегі сан аралықтарының кескіндері бойынша олардың қиылысу және бірігу аралықтарын жазыңдар.(сурет бойынша

    а) -1,7 4,5 8 18ә) 6,3 10 20б) 5,1 0 6,4в) -2,5 1,9 4,8г) 0 4 6ғ) -6,9 5 6,5 8,7Дескриптор:
  • Сан аралықтарын координаталық сәуледе кескіндей алады.
  • Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын жаза алады.
  • Бағалау: Смайликтермен.Саралау: Оқушылардың қабілеттеріне қарай біртіндеп күрделенген А,В,С тапсырмаларын ұсынамын.







    4-слайд































    5-слайд

































    6-слайд











    7-слайд

    А-4 парақша





















    8-слайд





    А-4парақша































    9-слайд

    Тақта











    Сабақтың соңы5мин





    2мин
    Сабақты бекіту мақсатында "Серпілген сауал"әдісін ұсынамын.Оқушылар жаңа тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Бір-бірінің жауаптарын талқылайды.Үй тапсырмасы; №323 а,ә. 324 а,ә.Кері байланыс .Сабақтың соңында "Кері байланыс пирамидасы"арқылы оқушының сабақ барысында нені түсінгенін немесе түсінбегенін , оқушылардың білімдерінің қай деңгейде екендігін анықтап,келесі жоспарымды құрылымдауға мүмкіндік аламын.Рефлексия:" “Аяқталмаған сөйлем ”" арқылы .

    Бүгін мен... Білдім.Мен үшін.. қызық болды. 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ