Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер | Мектеп: | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | ||
Сынып: 6 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Сан аралықтар. Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.2.9сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; | ||
Сабақтың мақсаты | -Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндеу.-Екі сан аралықтарының әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын анықтау.-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуының анықтамасын түсіну. | ||
Бағалау критерийі | -Екі сан аралығын бір координаталық түзу бойында кескіндейді.-Екі сан аралықтарынның әрқайсысына тиісті ортақ аралықтарын таба алады.-Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысу аралығын жаза алады. | ||
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қиылысу, бірігу, тиісті, ортақ аралық, мәндері, бос жиын, кескіндеу. Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:....аралықты сан аралықтарының қиылысуы дейді......тиісті болатын аралықты сан аралықтарының бірігуі дейді....ортақ аралық болмаса,бос жиын деп атайды. Бос жиын қандай белгімен белгіленеді?Сан аралықтарының қиылысуы, бірігуі қалай белгіленеді? | ||
Құндылықтарға баулу | Оқушыларды жауапкершілікке, ынтымақтастыққа , өз мүмкіндігіне сенуге, жолдасын құрметтей білуге тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс | География, бейнелеу. | ||
Алдыңғы білім | Координаталық түзу ұғымын біледі. Координаталық түзу бойында нүктелерді кескіндей алады. Сан аралықтарының түрлерін ажырата алады. Қандай жақшалар мен нүктелердің қойылатынын біледі. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Сабақтың басы2-мин 2-мин 3-мин 3мин 2мин | Ұйымдастыру сәті: сәлемдесу, түгелдеу, көңіл-күйлерін сұрау.Оқушылардың зейінін шоғырландырып, назарын сабаққа аудару мақсатында логикалық сұрақтар қоямын. Үй тапсырмасын "Сәйкестендіру" әдісі арқылы слайдтағы дұрыс жауаптармен ,тексеріп шығамын.Өткен сабақты еске түсіру үшін "Миға шабуыл"әдісін қолданамын.-Сан аралықтары дегеніміз не?-Сан аралығының қандай түрлерін білесіңдер?-Қатаң теңсіздіктің шешімдер жиыны координаталық түзуде қалай кескінделеді?-Қатаң емес теңсіздіктің сан аралығын жазу үшін қандай жақша қолданылады?-Неліктен кесіндіде координаталық түзуде көрсетілген сандар шешімдер жиынына кіреді? деген жабық және ашық сұрақтар қоямын.Бағалау:смайликтер арқылы.Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сабақтың қол жетімді оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстырамын." Артығын алып таста" әдісін қолданып, оқушылармен бірге жаңа сабақтың мақсатының ашылуына мүмкіндік жасаймын.Оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты және қатысы жоқ суреттер көрсетемін,қайсысы сабаққа қатысы жоқ екендігін талқылап алып тастайды.жаңа сабақта не туралы үйренетіндерін ұғынады.Топ ережесін басшылыққа ала отырып,топтық жұмыс орындайтындарын айтамын. Интервал,кесінді,жартылай кесінді сәуленің сызбасы кескінделген түрлі-түсті стикерлер арқылы 4 топқа біріктіремін. | Стикерлер 1-слайд Үлестірме қағаздары 2-слайд Смайликтер 3-слайд | |
Сабақтың ортасы 7-мин 4-мин 4-мин 5-мин | Жаңа сабақты таныстырылым арқылы түсіндіріп өтемін. Топтық жұмыс."Ойлан,жұптас,бөліс"әдісін қолданамын. Бұл әдісті қолдану арқылы оқушылар арасында қарым-қатынасы дамып, бірлесе отырып жұмыс жасауды үйренеді.Берілген сан аралықтарын координаталық сәуледе кескіндеп,олардың бірігуін жазыңдар.1-топ.және 2-топжәне 3-топ б) және 4-топ:және Дескриптор: 1-топ.және 2-топжәне 3-топ б) және 4-топ:және Дескриптор: С-тапсырмасы;Берілген координаталық түзудегі сан аралықтарының кескіндері бойынша олардың қиылысу және бірігу аралықтарын жазыңдар.(сурет бойынша а) -1,7 4,5 8 18ә) 6,3 10 20б) 5,1 0 6,4в) -2,5 1,9 4,8г) 0 4 6ғ) -6,9 5 6,5 8,7Дескриптор: | 4-слайд 5-слайд 6-слайд 7-слайд А-4 парақша 8-слайд А-4парақша 9-слайд Тақта | |
Сабақтың соңы5мин 2мин | Сабақты бекіту мақсатында "Серпілген сауал"әдісін ұсынамын.Оқушылар жаңа тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды. Бір-бірінің жауаптарын талқылайды.Үй тапсырмасы; №323 а,ә. №324 а,ә.Кері байланыс .Сабақтың соңында "Кері байланыс пирамидасы"арқылы оқушының сабақ барысында нені түсінгенін немесе түсінбегенін , оқушылардың білімдерінің қай деңгейде екендігін анықтап,келесі жоспарымды құрылымдауға мүмкіндік аламын.Рефлексия:" “Аяқталмаған сөйлем ”" арқылы . Бүгін мен... Білдім.Мен үшін.. қызық болды.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |