Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: №90 жалпы білім беретін мектебі |
|||||
|
Күні: 30.01.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдарбекова А.Ж |
|||||
|
Сынып: 6 «Ж» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология: - теңсіздік; - санды теңсіздік; - қатаң теңсіздік; - қатаң емес теңсіздік; - сәуле, ашық сәуле; - аралық, кесінді; - жартылай интервал; - сан аралығы; - координаталық түзудегі сан аралығына жататын (жатпайтын) нүктелер; - өрнектерді бағалау; - <, >, , ,, ≤, ≥ символдары. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын; - Өзгенің пікірін құрметтеу; - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту; |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиет |
|||||
|
Бастапқы білім |
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 0 – 3 мин |
Ұйымдастыру. Амандасу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру Сәрсенбінің сәті Сәттілікке толсын Бүгінгі алған бағамыз Кілең бестік болсын Оқушыларды жетістік жолына тұрғызып өткен тақырып бойынша өзін өзі бағалап алады Үй тапсырмасын қатар отырған оқушылар бір-бірінің дәптерін тексереді. Алдарында тұрған үш түсті (қызыл, сары, жасыл) көтеру арқылы білімдерін бағалап отырамын |
Презентация |
||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Білім таусылмайтын кен» "Миға шабуыл" -Сан аралықтары дегеніміз не? -Сан аралығының қандай түрлерін білесіңдер? -Қатаң теңсіздіктің шешімдер жиыны координаталық түзуде қалай кескінделеді? -Қатаң емес теңсіздіктің сан аралығын жазу үшін қандай жақша қолданылады? -Неліктен кесіндіде координаталық түзуде көрсетілген сандар шешімдер жиынына кіреді? - деген жабық және ашық сұрақтар қоямын. |
Қосымша 1 смайликтер
|
||||
|
9 – 18 мин |
Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сабақтың қол жетімді оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстырамын. «Білім таусылмайтын кен» (тест тапсырмасы) әдісі арқылы слайдтағы дұрыс жауаптармен ,тексеріп шығамын. Жеке жұмыс 1. Берілген теңсіздік қай аралыққа тең. х>12 1. [12; +) 2. (-; 12] 3. (12; +) 4. (-; 12) 2. Берілген қос теңсіздік қай аралыққа тең. -1<х<8 1. (-1; 8) 2. (-1; 8] 3. [-1; 8] 4. (8; -1) 3. Берілген теңсіздік қай аралыққа тең. х≤-7 1. [-7; +) 2.(- ; -7] 3.(- ; -7) 4. (-7; +) 4. Координаталық түзуде берілген сәуле қай аралыққа тең.
-3 х 1. (-; -3] 2. [-3; +) 3. (-3; +) 4. (-; -3) 5. Координаталық түзуде берілген сәуле қай аралыққа тең.
- - 26 -13 1. (-26; -13] 2. (-26; -13) 3. [-13; -26) 4. [-26; 13) 6. Координаталық түзуде берілген ашық сәуле қай аралыққа тең.
17
7. Берілген сан аралығы қай
координаталық аралыққа тең 8. Берілген сан
аралықтарының қиылысуын тап. 1. [-4; 0] 2. (-4; 0) 3. [-4; 1) 4. (-5; 0] Дескриптор:
Топтық жұмыс "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісін қолданамын. Бұл әдісті қолдану арқылы оқушылар арасында қарым-қатынасы дамып, бірлесе отырып жұмыс жасауды үйренеді. В деңгейі №930. Оқулықтағы 5.20-суретте кескінделген сан аралықтарының қиылысуын және бірігуін жазыңдар. Топтық жұмыс Постер қорғау №934-№935 есеп (С деңгей) 1-тапсырма. І топ 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-7; 5], [4; +∞) және [-1;9) Жауабы: [4;5] 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-∞; 5], [-2; +∞) және [-1;8] Жауабы: (-∞;+∞) ІІ топ 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; -6], [-6; +∞) және [-6;1] Жауабы: Ø 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-7; 5), (-1; 9) және (7;12) Жауабы: (-7;12) ІІІ топ 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-8; 7), (-5; 10) және [-3;2] Жауабы: [-3;2] 2.Сан аралығының бірігуін тап: [-3; 1), [1; 5) және [5;8] Жауабы: [-3; 8] IV топ 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; 5], [-4; +∞) және [-2;9] Жауабы: [-2;5] 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-8; -3), (-5; 2) және (0;10) Жауабы: (-8;10) Дескриптор:
Бағалау: Тапсырмалары бірдей топтар жұмыс уақыты аяқталғаннан соң тақтада түсіндіру жұмыстарын жүргізеді |
Математика 2-бөлім, Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.
|
||||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: №933
К Жақсы түсіндім
Көмекті қажет етемін
Білгім келеді
|
Математика 2-бөлім,
|
||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар |
||||
|
Саралау тапсырмалары жұптық жұмыста және жеке жұмыстарда беріледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады. |
Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды мадақтау. |
Оқушылармен сергіту сәті жаттығу жұмысы жүргізіледі. |
||||
Бағалау парақшасы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
Білім таусылмайтын кен. (Ашық тест) |
Кіттаппен жұмыс №930 |
Топтық жұмыс Постер қорғау |
Жалпы балл |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
5
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі мен қилысуы.
Сан аралықтары. Сан аралықтарының бірігуі мен қилысуы.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
Мектеп: №90 жалпы білім беретін мектебі |
|||||
|
Күні: 30.01.2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдарбекова А.Ж |
|||||
|
Сынып: 6 «Ж» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сан аралықтардың бірігуі мен қиылысуы |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.2.9 сан аралықтардың бірігуін және қиылысуын табу; |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология: - теңсіздік; - санды теңсіздік; - қатаң теңсіздік; - қатаң емес теңсіздік; - сәуле, ашық сәуле; - аралық, кесінді; - жартылай интервал; - сан аралығы; - координаталық түзудегі сан аралығына жататын (жатпайтын) нүктелер; - өрнектерді бағалау; - <, >, , ,, ≤, ≥ символдары. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын; - Өзгенің пікірін құрметтеу; - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту; |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиет |
|||||
|
Бастапқы білім |
Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 0 – 3 мин |
Ұйымдастыру. Амандасу. Сыныпта психологиялық ахуал тудыру Сәрсенбінің сәті Сәттілікке толсын Бүгінгі алған бағамыз Кілең бестік болсын Оқушыларды жетістік жолына тұрғызып өткен тақырып бойынша өзін өзі бағалап алады Үй тапсырмасын қатар отырған оқушылар бір-бірінің дәптерін тексереді. Алдарында тұрған үш түсті (қызыл, сары, жасыл) көтеру арқылы білімдерін бағалап отырамын |
Презентация |
||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Білім таусылмайтын кен» "Миға шабуыл" -Сан аралықтары дегеніміз не? -Сан аралығының қандай түрлерін білесіңдер? -Қатаң теңсіздіктің шешімдер жиыны координаталық түзуде қалай кескінделеді? -Қатаң емес теңсіздіктің сан аралығын жазу үшін қандай жақша қолданылады? -Неліктен кесіндіде координаталық түзуде көрсетілген сандар шешімдер жиынына кіреді? - деген жабық және ашық сұрақтар қоямын. |
Қосымша 1 смайликтер
|
||||
|
9 – 18 мин |
Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сабақтың қол жетімді оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстырамын. «Білім таусылмайтын кен» (тест тапсырмасы) әдісі арқылы слайдтағы дұрыс жауаптармен ,тексеріп шығамын. Жеке жұмыс 1. Берілген теңсіздік қай аралыққа тең. х>12 1. [12; +) 2. (-; 12] 3. (12; +) 4. (-; 12) 2. Берілген қос теңсіздік қай аралыққа тең. -1<х<8 1. (-1; 8) 2. (-1; 8] 3. [-1; 8] 4. (8; -1) 3. Берілген теңсіздік қай аралыққа тең. х≤-7 1. [-7; +) 2.(- ; -7] 3.(- ; -7) 4. (-7; +) 4. Координаталық түзуде берілген сәуле қай аралыққа тең.
-3 х 1. (-; -3] 2. [-3; +) 3. (-3; +) 4. (-; -3) 5. Координаталық түзуде берілген сәуле қай аралыққа тең.
- - 26 -13 1. (-26; -13] 2. (-26; -13) 3. [-13; -26) 4. [-26; 13) 6. Координаталық түзуде берілген ашық сәуле қай аралыққа тең.
17
7. Берілген сан аралығы қай
координаталық аралыққа тең 8. Берілген сан
аралықтарының қиылысуын тап. 1. [-4; 0] 2. (-4; 0) 3. [-4; 1) 4. (-5; 0] Дескриптор:
Топтық жұмыс "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісін қолданамын. Бұл әдісті қолдану арқылы оқушылар арасында қарым-қатынасы дамып, бірлесе отырып жұмыс жасауды үйренеді. В деңгейі №930. Оқулықтағы 5.20-суретте кескінделген сан аралықтарының қиылысуын және бірігуін жазыңдар. Топтық жұмыс Постер қорғау №934-№935 есеп (С деңгей) 1-тапсырма. І топ 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-7; 5], [4; +∞) және [-1;9) Жауабы: [4;5] 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-∞; 5], [-2; +∞) және [-1;8] Жауабы: (-∞;+∞) ІІ топ 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; -6], [-6; +∞) және [-6;1] Жауабы: Ø 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-7; 5), (-1; 9) және (7;12) Жауабы: (-7;12) ІІІ топ 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-8; 7), (-5; 10) және [-3;2] Жауабы: [-3;2] 2.Сан аралығының бірігуін тап: [-3; 1), [1; 5) және [5;8] Жауабы: [-3; 8] IV топ 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; 5], [-4; +∞) және [-2;9] Жауабы: [-2;5] 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-8; -3), (-5; 2) және (0;10) Жауабы: (-8;10) Дескриптор:
Бағалау: Тапсырмалары бірдей топтар жұмыс уақыты аяқталғаннан соң тақтада түсіндіру жұмыстарын жүргізеді |
Математика 2-бөлім, Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған, Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.
|
||||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: №933
К Жақсы түсіндім
Көмекті қажет етемін
Білгім келеді
|
Математика 2-бөлім,
|
||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар |
||||
|
Саралау тапсырмалары жұптық жұмыста және жеке жұмыстарда беріледі. Жұптық жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады. |
Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды мадақтау. |
Оқушылармен сергіту сәті жаттығу жұмысы жүргізіледі. |
||||
Бағалау парақшасы
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
Білім таусылмайтын кен. (Ашық тест) |
Кіттаппен жұмыс №930 |
Топтық жұмыс Постер қорғау |
Жалпы балл |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
5
шағым қалдыра аласыз


















