САБАҚ: | Мектеп: Б.Нұрлыбеков. |
Күні:05.02.2019 ж | Мұғалімнің аты-жөні: С.Джанибекова. |
Сынып: 6 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы |
оку мақсаты | 6.2.2.9 сан аралықтарының бірігуін және қиылысуын табу; |
Сабақтың мақсаттары | Сан аралықтарының жазуда белгілеулерді пайдалану;Сан аралықтарын ажырата отырып координаталық түзуде кескіндеу;Сан аралықтарындағы бүтін сандарды анықтау: |
Бағалау критерийлері | Сан аралықтарын жазуда белгілеулерді дұрыс пайдалана алады;Сан аралықтарын ажырата отырып координаталық түзуде кескіндей алады;Сан аралықтарындағы бүтін сандарды анықтай алады: |
Тілдік мақсаттар | Терминдер: Сан аралықтары, бірігуі, қиылысуы,координата түзуі, теңсіздік, нүкте,кесінді Сөз тіркестері: Интервал, жартылай интервал, сан түзуі, ашық сәуле, кесінді, бос жиын |
Құндылықтарға баулу | <<Мәңгілік ел>>жалпыұлттық идеясының N6 құндылығы “жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын басшылыққа ала отырып,оқушыларды өмір бойы білім алуға баулу |
Пәнаралық байланыстар | Бейнелеу өнері, информатика |
Бастапқы білім | Натурал сандар,бүтін сандар, теңдік, теңсіздік |
Сабақ барысы
| Сәлемдесу Түгелдеу Топқа бөлуПсихологиялық ахуал қалыптастыру |
Сабақтың кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы0-10мин
Үй жұмысын тексеру
| 1.Ұйымдастыру кезеңі.- Оқушыларды амандасу түгендеу сабаққа қатысуы дайындығын тексеру зейінін мақсатқа бағыттау. Көңіл күйлерін білдіреді.Психологиялық ахуал:Әрбір адам туысым, досым,жұрағатӘрбір сабақ үйрену, ұғу, ұлағатӘрбір ісің тірлік, тірек, адамдарӘрбір сөзің шындық,бірлік, адалдық, -деп, бүгінгі сабағымызды бастаймыз.
Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты айтыладыОқушыларды топқа бөліп алу үшін үлестірмелерді таратамын, нәтижелері бойынша 3-топқа бөлінеді. 1-топ: интервал 2-топ: жартылай интервал 3-топ: кесіндіӘр топ өз тобының аттары жайлы мағлұмат береді және топ ережесін құрады.«Иә немесе жоқ» әдісі бойынша (дәптерлерін бір-бірімен алмасады және топта тексеріледі)№927 есеп(-12; 8 ] U [5; 11) = (-12;11)(-∞; -3) U [-5; 4) = (-∞ ; 4 )[ 2;+∞ ) U ( 7; +∞ ) = [ 2; +∞)(-2; 3 ] U [ 6; 10 ) = ( -2;10 )[ -7; -1 ]U [-3; 7] = [ -7; 7 ]( -∞ ;1 ) U ( -4; 10 ) = ( -∞ ; 10 ) 2. «Білгенге маржан» әдісі арқылы өткенге шолу жасаймыз. - Сан аралығының қандай түрлерін білесің? - Сан аралығы дегеніміз не? - Қандай сан аралығы кесінді деп аталады? - Қандай сан аралығы интервал деп аталады? - Сан аралығының бірігуі дегеніміз не? - Сан аралығының қиылысуы дегеніміз не? |
Слайд
дәптер |
Сабақтың ортасы11-22 мин
23-30 мин
31-37 мин | 3. «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі Оқулықпен жұмыс. №929 есепті шығаруМына сан аралықтарына тиісті ең үлкен бүтінсанды және ең кіші бүтін санды жазыңдар;(-6;2 ] және (-3; 7]( -7;7 ) және [ -2; 3]Дискриптор:Сан аралықтарын кескіндейді;Сан аралықтарының қиылысуын табады;Қиылысу аралықтарынан бүтін сандарды табады: №930 есепті тақтаға орындайды.Бағалау. Топтар бір-бірін тексереді. Дұрыс жауаптар слайдта көрсетіледі.Сергіту сәті:Бір, екі, үш, бір, екі, үшБойға жинап күш.Жаттығу жасап алайық,Бір дем алып қалайық.Оңға, солға бұрылдық,Алға, артқа иілдік.Тіземізді бүктіріп,Қолды создық тік түрып. 4.«Бірге ойлаймыз » әдісі арқылы жұптық жұмыс тест тапсырмалары орындалады.
Дескрипторды оқушылар өздері құрады.1. Сан аралықтарын біледі;2.Сан аралықтарының түрлерін ажыратады; 5.«Естігенді мен ұмытпаймын ! »
ІІ. [-2; 5 ] және [ 1;7] сан аралықтарының қиылысуын тап және сатылай кешенді талда.
[-2; 5 ] ∩ [ 1;7 ] = [ 1; 5 ]
. [ 1; 5 ] 1 аталуы -------------- 2 оқылуы --------------- 3 координаталық түзуде кескінделуі ------------- 4 теңсіздік түрінде жазылуы ---------------------- 5 аралыққа тиісті бүтін сандар ---------------------- 6 аралыққа тиісті ең кіші бүтін сан -------------- 7 аралыққа тиісті ең үлкен бүтін сан --------------Бағалау. |
оқулық
Слайд
А 4 қағазы |
Сабақтың соңы
38-40 мин | Үйге тапсырма; №931,№932 есептерді шығару РефлексияМен қайталау арқылы ... үйрендім.Мен үшін бүгінгі жаңалық ...Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін?Өзіңді бағала. |
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
|
Тыңдалым алдында сөздермен жұмыс, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, дарынды балалар «жуан» сұрақтарға жауап береді, топта басқа оқушыларға көмектеседі. | Топтар бір-бірін тексереді.Бір-бірін бағалау.«Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|