№9 жалпы орта білім беретін мектеп
Сан аралықтарының
қиылысуы мен бірігуі
Ашық сабақ
6 сынып
ҚМЖ дайындаған пән мұғалімі: Боздакова А.А.
Бекітілді: Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы |
Мектеп: №9 ЖОББ мектеп |
|||||||||||||||||||
|
Күні: 13.02.2017 |
Мұғалімнің есімі: Боздакова А.А. |
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 6а |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын таба білуді үйрену |
|||||||||||||||||||
|
Сабақта күтілетін нәтижелер: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: кординаталық түзде сан аралығын кескіндеу,бірігуі мен қиылысуының шешімін жазумен жұмыс істей алады ... (істей) алады. |
|||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: координаталық түзу,сан түзуі,интервал,кесінді,жартылай интервал,сәуле,ашық сәуле,бірігу,қиылысу т.б |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Топқа бөлінгеннен кейін «теңсіздік», «бірігу», «қиылысу», «Жиын» сөздері арқылы әр топтан ойдан сан аралығына бір мысал құрастырып, аралықтардың қиылысуын, бірігуін тауып, шешімін жазып түсіндіру.(Бармақпен бағалау)Постер. |
|||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған Уақыт 45 мин. |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басталуы 3мин. |
Топқа «Сан аралықтарындағы термин сөздер»бойынша бөлемін. |
6 сынып математика оқулық Google.kz және Wikipedia.org сайттары |
||||||||||||||||||
|
Ортасы 37мин. |
1-тапсырма. І топ «Жиын» 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-7; 5], [4; +∞) және [-1;9) Жауабы: [4;5] 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-∞; 5], [-2; +∞) және [-1;8] Жауабы: (-∞;+∞) ІІ топ «Бірігу» 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; -6], [-6; +∞) және [-6;1] Жауабы: Ø 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-7; 5), (-1; 9) және (7;12) Жауабы: (-7;12) ІІІ топ «Қиылысу» 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-8; 7), (-5; 10) және [-3;2]Жауабы: [-3;2] 2.Сан аралығының бірігуін тап: [-3; 1), [1; 5) және [5;8]Жауабы: [-3; 8] IV топ «Теңсіздік» 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; 5], [-4; +∞) және [-2;9]Жауабы: [-2;5] 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-8; -3), (-5; 2) және (0;10)Жауабы: (-8;10) 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Әрбір оқушыға берілген сан аралықтары арқылы жұптасып, сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін жазу. 3-тапсырма. Ашық тест 1)3, 2)1, 3)2, 4)2, 5)4, 6)2 4- тапсырма: Оқулықпен жұмыс: №1013 (1), 1018 №1018 Кесте толтыру
5-тапсырма: Ауызша |
АКТ , Power Point
Өзін-өзі бағалау. (Дескриптор)
Өзгені бағалау.
Өзара бағалау |
||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 5мин |
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ... үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ... Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
Кері байланыс |
||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||
|
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
|
|
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
|
|
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
|
|
|
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
|
|
|
|
|
|
[-2;4] |
[1;6] |
|
|
[-4;1] |
[3;7] |
|
|
[-1;9] |
(-5;9] |
|
|
[7;12) |
(-4;8] |
|
|
[0;10] |
(-7;6] |
|
|
[-2;3] |
[1;6] |
|
|
(-∞; 3] |
[-3; 2] |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы
Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы
№9 жалпы орта білім беретін мектеп
Сан аралықтарының
қиылысуы мен бірігуі
Ашық сабақ
6 сынып
ҚМЖ дайындаған пән мұғалімі: Боздакова А.А.
Бекітілді: Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы |
Мектеп: №9 ЖОББ мектеп |
|||||||||||||||||||
|
Күні: 13.02.2017 |
Мұғалімнің есімі: Боздакова А.А. |
|||||||||||||||||||
|
Сынып: 6а |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) |
Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын таба білуді үйрену |
|||||||||||||||||||
|
Сабақта күтілетін нәтижелер: |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: кординаталық түзде сан аралығын кескіндеу,бірігуі мен қиылысуының шешімін жазумен жұмыс істей алады ... (істей) алады. |
|||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: координаталық түзу,сан түзуі,интервал,кесінді,жартылай интервал,сәуле,ашық сәуле,бірігу,қиылысу т.б |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Топқа бөлінгеннен кейін «теңсіздік», «бірігу», «қиылысу», «Жиын» сөздері арқылы әр топтан ойдан сан аралығына бір мысал құрастырып, аралықтардың қиылысуын, бірігуін тауып, шешімін жазып түсіндіру.(Бармақпен бағалау)Постер. |
|||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған Уақыт 45 мин. |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Басталуы 3мин. |
Топқа «Сан аралықтарындағы термин сөздер»бойынша бөлемін. |
6 сынып математика оқулық Google.kz және Wikipedia.org сайттары |
||||||||||||||||||
|
Ортасы 37мин. |
1-тапсырма. І топ «Жиын» 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-7; 5], [4; +∞) және [-1;9) Жауабы: [4;5] 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-∞; 5], [-2; +∞) және [-1;8] Жауабы: (-∞;+∞) ІІ топ «Бірігу» 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; -6], [-6; +∞) және [-6;1] Жауабы: Ø 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-7; 5), (-1; 9) және (7;12) Жауабы: (-7;12) ІІІ топ «Қиылысу» 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-8; 7), (-5; 10) және [-3;2]Жауабы: [-3;2] 2.Сан аралығының бірігуін тап: [-3; 1), [1; 5) және [5;8]Жауабы: [-3; 8] IV топ «Теңсіздік» 1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; 5], [-4; +∞) және [-2;9]Жауабы: [-2;5] 2.Сан аралығының бірігуін тап: (-8; -3), (-5; 2) және (0;10)Жауабы: (-8;10) 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Әрбір оқушыға берілген сан аралықтары арқылы жұптасып, сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін жазу. 3-тапсырма. Ашық тест 1)3, 2)1, 3)2, 4)2, 5)4, 6)2 4- тапсырма: Оқулықпен жұмыс: №1013 (1), 1018 №1018 Кесте толтыру
5-тапсырма: Ауызша |
АКТ , Power Point
Өзін-өзі бағалау. (Дескриптор)
Өзгені бағалау.
Өзара бағалау |
||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 5мин |
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ... үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ... Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
Кері байланыс |
||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||
|
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
|
|
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
|
|
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
|
|
|
Рефлекция: Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім. Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________ Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың? Қай жауабыңа қанағаттанбадың? Не үшін? Өзіңді бағала. |
|
|
|
|
|
|
[-2;4] |
[1;6] |
|
|
[-4;1] |
[3;7] |
|
|
[-1;9] |
(-5;9] |
|
|
[7;12) |
(-4;8] |
|
|
[0;10] |
(-7;6] |
|
|
[-2;3] |
[1;6] |
|
|
(-∞; 3] |
[-3; 2] |
|
шағым қалдыра аласыз













