Материалдар / Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ математика пәні мұғалімдеріне арналған. Сан аралықтарын ажыратады,бірнеше аралықтардың бірігуі мен қиылысуын тауып,шешімін жазады.Өз бетінше теңсіздіктер құрастырып,координаталық сәуледе кескіндеп бірігуі мен қиылысуын көрсетіп дәлелдейді.Берілген теңсіздіктерденсан аралықтарын жазып бірігуі менқиылысуын ажыратып,шешімін жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қырқүйек 2018
2360
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9 жалпы орта білім беретін мектеп











Сан аралықтарының

қиылысуы мен бірігуі

Ашық сабақ

6 сынып





























ҚМЖ дайындаған пән мұғалімі: Боздакова А.А.

Бекітілді: Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуы

Мектеп: №9 ЖОББ мектеп

Күні: 13.02.2017

Мұғалімнің есімі: Боздакова А.А.

Сынып: 6а

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ негізделген оқу

мақсаты(мақсаттары)

Сан аралықтарының бірігуі мен қиылысуын таба білуді үйрену

Сабақта күтілетін нәтижелер:

Барлық оқушылар:

  • С.Сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуі ережесін біледі. Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • В.Берілген теңсіздіктерденсан аралықтарын жазып бірігуі менқиылысуын ажыратып,шешімін жазады.

Кейбір оқушылар:

  • А.Сан аралықтарын ажыратады,бірнеше аралықтардың бірігуі мен қиылысуын тауып,шешімін жазады.Өз бетінше теңсіздіктер құрастырып,координаталық сәуледе кескіндеп бірігуі мен қиылысуын көрсетіп дәлелдейді.

Тілдік мақсат

Оқушылар: кординаталық түзде сан аралығын кескіндеу,бірігуі мен қиылысуының шешімін жазумен жұмыс істей алады

... (істей) алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: координаталық түзу,сан түзуі,интервал,кесінді,жартылай интервал,сәуле,ашық сәуле,бірігу,қиылысу т.б


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:


Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Алдыңғы оқу

Топқа бөлінгеннен кейін «теңсіздік», «бірігу», «қиылысу», «Жиын» сөздері арқылы әр топтан ойдан сан аралығына бір мысал құрастырып, аралықтардың қиылысуын, бірігуін тауып, шешімін жазып түсіндіру.(Бармақпен бағалау)Постер.

Жоспар

Жоспарланған

Уақыт 45 мин.

Жоспарланған жаттығулар(төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 3мин.

Топқа «Сан аралықтарындағы термин сөздер»бойынша бөлемін.

6 сынып математика оқулық

Google.kz және Wikipedia.org сайттары

Ортасы 37мин.

1-тапсырма.

І топ «Жиын»

1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-7; 5], [4; +∞) және [-1;9) Жауабы: [4;5]

2.Сан аралығының бірігуін тап: (-∞; 5], [-2; +∞) және [-1;8] Жауабы: (-∞;+∞)

ІІ топ «Бірігу»

1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; -6], [-6; +∞) және [-6;1] Жауабы: Ø

2.Сан аралығының бірігуін тап: (-7; 5), (-1; 9) және (7;12) Жауабы: (-7;12)

ІІІ топ «Қиылысу»

1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-8; 7), (-5; 10) және [-3;2]Жауабы: [-3;2]

2.Сан аралығының бірігуін тап: [-3; 1), [1; 5) және [5;8]Жауабы: [-3; 8]

IV топ «Теңсіздік»

1.Сан аралығының қиылысуын тап: (-∞; 5], [-4; +∞) және [-2;9]Жауабы: [-2;5]

2.Сан аралығының бірігуін тап: (-8; -3), (-5; 2) және (0;10)Жауабы: (-8;10)

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Әрбір оқушыға берілген сан аралықтары арқылы жұптасып, сан аралықтарының қиылысуы мен бірігуін жазу.

3-тапсырма. Ашық тест

1)3, 2)1, 3)2, 4)2, 5)4, 6)2

4- тапсырма:

Оқулықпен жұмыс: №1013 (1), 1018

1018 Кесте толтыру

Сан аралығы

[-3; 5] және

[-1; 9]

(-5; 7] және

[7; 12)

(-4; 8] және

[0; 10)

(-7; 3] және

[6; 15)

Сан аралықтары-ның қиылысу

[-1; 5]

{7}

[0;8]

Ø

Сан аралықтары-ның бірігуі

[-3; 9]

(-5; 12)

(-4; 10)

Ø



5-тапсырма: Ауызша

АКТ , Power Point



Өзін-өзі бағалау. (Дескриптор)

































Өзгені бағалау.

































Өзара бағалау

Аяқталуы 5мин

Рефлекция:

Мен қайталау арқылы ... үйрендім.

Мен үшін бүгінгі жаңалық ...

Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?

Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

Не үшін?

Өзіңді бағала.

Кері байланыс

Қосымша ақпарат





Рефлекция:

Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім.

Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________

Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?

Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

Не үшін?

Өзіңді бағала.

Рефлекция:

Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім.

Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________

Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?

Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

Не үшін?

Өзіңді бағала.

Рефлекция:

Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім.

Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________

Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?

Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

Не үшін?

Өзіңді бағала.

Рефлекция:

Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім.

Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________

Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?

Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

Не үшін?

Өзіңді бағала.

Рефлекция:

Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім.

Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________

Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?

Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

Не үшін?

Өзіңді бағала.


Рефлекция:

Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім.

Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________

Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?

Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

Не үшін?

Өзіңді бағала.



Рефлекция:

Мен қайталау арқылы ________________ үйрендім.

Мен үшін бүгінгі жаңалық ..___________________________

Өзіңді қай жауабың үшін мақтай аласың?

Қай жауабыңа қанағаттанбадың?

Не үшін?

Өзіңді бағала.




[-2;4]

[1;6]



[-4;1]


[3;7]


[-1;9]

(-5;9]


[7;12)

(-4;8]


[0;10]

(-7;6]


[-2;3]

[1;6]



(-∞; 3]

[-3; 2]












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!