Сән және талғам

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сән және талғам

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша дайындалған сабақ жоспары. Жаңа үлгіде жасалынған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 2-бөлім. Киім. Сән. Талғам

Мұғалімнің аты-жөні: Касымова Сандуғаш Бердимуратовна

Мектеп: «№4 ЖББОМ» КММ Теміртау қаласы

Күні:

Сынып: 5 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Сән және талғам

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

Сабақ мақсаты


    • Сән мен талғамға байланысты ақпарат алу.

    • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама жазу.


Бағалау критерийі

  • Сән мен талғамға байланысты ақпарат алады;

  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама жазады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен термин: жанр, жарнама.

Жазу үшін пайдалы тіркестер: сән әлемі, заманауи үлгі, әуесқойлық, көрікті, ыңғайлы, тиімді баға, жеңілдіктер.

Құндылықтарға баулу

  • Өмір бойы білім алу.

  • жауапкершілік;

  • өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

  • шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау.

Пәнаралық байланыс

бейнелеу, технология, өзін-өзі тану.

Алдыңғы білім

 «Сұрақтар түймедағы» стр. б/ша пысықтау жүргізу

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы –

7 мин.

« Кездесу» ширату жаттығуы

Оқушылар жай әуенмен екі шеңбер болып қарама–қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, бүгінгі киген киімі туралы айтады.


«Болжау» әдісі


  • Біз қандай іс-әрекет жасадық?

  • Қандай тақырыпта сөз қозғадық?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбын қалай болжауға болады?


Ауызша бағалау: «Жарайсыңдар!»

оқушыларға қолдау көрсету.



Интерактивті тақта






Сабақтың ортасы –

30 мин.


























































1.тапсырма: «Түртіп алу» әдісі .

1. Мәтінді оқи отырып тірек сөздерді теріп жаз.

Қазіргі кезде кез келген адамның өз қалауынша сәнді киінуіне мүмкіндігі бар. Тіге білетін және осы іске қызыққан адам өзіне ыңғайлы және сәнді бұйым тігіп кие алады.
Киім – адамның денесіне киюге арналған бұйым, жасанды жамылғы түрлері. Киім адамды қоршаған ортаның, табиғаттың түрлі әсерлерінен қорғайды. Оның тұтыну мәнімен бірге ғұрыптық және белгілі бір мақсатқа қызмет ететін маңызы бар. Киім тігуге мал, аң терілері, өсімдік, ағаш, балық, құс өнімдері, жасанды материалдар пайдаланған. Киім түрлеріне қарай бас киім,сырт киім, аяқ киім, ұлттық киім т.б бөлінген. Ұлттық киімдер арқылы адамның қай ұлт екенінде білуге болады.

Сән- киім кію мәдениеті, ол талғамға байланысты. Сән қоғамға, заманға қарай өзгеріп отырады.

Дизайнер-сәннің бағытын, талғамын, қандай матадан тігілетінін, көркемдеп әшекей түрін ескере отырып шығаратын адам.

Дескриптор:


- мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды;

- тірек сөздерді теріп жазады;


2-тапсырма: ЖЖ. «Жұптық әңгіме»

Жұпта мәтіннің негізгі ойына қатысты жазып алған тірек сөздерін талдайды, тірек сөздер негізінде 5 сөйлем құрастырады. Топта талқылайды.



Дескриптор:

- тірек сөздерді талдайды;

- 5 сөйлем құрастырады;


ҚБ. Бағдаршам арқылы бағалау


3. тапсырма

Оқушыларға Берік Ысмайловтың топтамасынан суреттер көрсетіледі.


ЖЖ. «Жұптас-ойлан-бөліс»

Тапсырма. Киім үлгілерінің біреуін таңдап алып, топта жарнама құрастырыңдар. Ұсынылған сөздерден тиімді пайдаланыңдар.





Ұсынылатын сөздер: сән әлемі, заманауи үлгі, әуесқойлық, көрікті, ыңғайлы, тиімді баға, жеңілдіктер.


Ең жақсы жарнама «Автор орындығы» әдісі арқылы қорғалады.


Дескриптор

- жарнама жанрының талаптарын сақтайды;

- тақырыпқа сай мәтінін дайындайды;

- жарнама дайындауда ұсынылған сөздерді қолданады;


ҚБ. «Қол соғу»





Кері байланыс.






Интерактиті тақта.







Слайд













http/ infourok

сайт









Сабақтың соңы – 8мин.










Рефлекция


«Мұғалімге хат»

Үйренгенім.............................................................

Мұғалімге ұсыныс................................................


Үйге тапсырма: «Талғамға талас жоқ» эссе жазу

Интерактивты тақта, стикер


Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Барлық оқушылар:

-мәтінен ақпарат алады.

- тірек сөздерді қолдана алады.

Көпшілік оқушылар

Қарапайым жарнама жасай алады.

Кейбір оқушылар

-жарнама жанрының талаптарын сақтайды


Сабағымды жоспарлауда мұғалім тарапынан ауызша бағалау, өзара және өзіндік бағалауды алып отырмын. «Бағдаршам» арқылы білім алушылардың жеткен жетістіктері айқындалса, өзіндік бағалау парағы оқушылардың өз жұмыстарын саралау арқылы өзіндік сыни көзқарасты дамыту мақсатында пайдаланылады.

Бұл арқылы оқушылардың берілген тапсырманы қаншалықты, қандай деңгейде орындайтынын айқындап, сол арқылы сапалы, нәтижелі табысқа жетелеуге болады.

Сабақтағы жұптық, топтық жұмыс оқушылардың өзара бір-біріне кері байланысы, мұғалімнің қолдау сөздері арқылы жүзеге асырылып отырады. Сонымен қатар, оқушылар өзара бағалау арқылы оқушылар өзгелердің жұмысына жинақтау жүргізіп, кері байланыс береді.

Оқушылар сабақ барысында өздерін жайлы сезінуі үшін

«Кездесу» ширату жаттығуы, Әр оқушының денсаулығының маңыздылығы, қауіпсіздік ережелері ескертіліп отырылады. Әр оқушының пікірі құнды болғандықтан, олардың еңбегі де қорғалады.

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз

Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?


Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?


Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?


Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?


Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (тыңдалым мен жазылым )?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2018
709
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі