Сабақ жоспары № 6
|
Сабақ тақырыбы |
Тақырып 3.1.1. Санау жүйелері. Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру. |
|||
|
Модуль /пән атауы |
Информатика |
|||
|
Дайындаған педагог |
Шыңғысова А.Қ., Мукалиева Н.Б. |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Курс, топ |
1 курс |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||
|
Міндеттер |
Сандар жүйесінің түрлерін ажырата білу, сандық жүйелерде сандарды дұрыс жазу. |
|||
|
Мақсаты |
Оқушыларға санау жүйелері туралы түсінік беру және екілік, сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйесімен таныстыру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушыларға санау жүйелері туралы түсінік және екілік, сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйесін біледі. |
|||
|
Қажетті ресурстар және АКТ |
В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Кезеңі / Уақыты |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурсы |
||
|
||||
|
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
Студенттерді бүгінгі сабаққа ынталандыру. |
Жұмыс құралдары Үлестірмелі құралдар |
||
|
Психологиялық ахуал (7 минут) |
Жалпы топпен жұмыс. Шағын дәріс. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. |
|
||
|
Мақсаты мен міндетін хабарлау |
|
|
||
|
||||
|
2.1. Алдын ала білім |
||||
|
Жалпы қайталау (10 минут) |
Өткен тақырыпты қайталау: «Зымыраған сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіру Қағазға үш сұрақ жазып, ұшақ жасайды және келесі топқа ұшырады. Ол топ сұрақтарға жауап береді. |
|
||
|
2.2. Жаңа материалды зерттеу |
||||
|
30 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру: Шағын дәріс Санау жүйелері: екілік, сегіздік, ондық, он
алтылық.
|
1.Электронды оқулық 2. Интерактивті тақта 3.Бейнефильмдер, аудиожазбалар, презентациялар |
||
|
2.3. Жаңа білімді практикада қолдану |
||||
|
20 |
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Шахмат» әдісі
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.
|
Үлестірмелі құралдар
|
||
|
2 тапсырма 1.Санау жүйесі неше түрге өлінеді? 2.10-дық санау жүйесінен 2-ік санау жүйесіне қалай ауыстырамыз. 3.8-дік санау жүйесінен 2-ік санау жүйесіне қалай ауыстырамыз. 10-дық санау жүйесімен 8-дік санау жүйесіне ауыстырғанда қандай айырмашылық бар. Жеке жұмыс 3-тапсырма 1) Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне ауыстырыңдар. а)32210 б)40210 в)60510 2) Сегіздік сандарды кестені пайдаланып екілік санау жүйесіне ауыстырыңдар: а)3228 б)4028 в)6058 3) Оналтылық сандарды екілік санау жүйесіне ауыстыр. а)32216 б)40216 в)60516 |
Қалыптастырушы бағалау. Бағдаршам әдісі
1 2.Сары түс-толық ақпарат алмадым, сұрағым бар 3.Жасыл түс-түсіндім, ұнады |
|||
|
||||
|
6 |
Кері байланыс: «Бағалау терезесі» Терезе төрт бөліктен тұрады.
Осы жоғарыдағы аталған сұрақтарға жауаптарын бере отырып, оқушылардың тақырыпты меңгергендігін анықтауды жоспарлаймын. |
|
||
|
||||
|
5 минут |
Үйге тапсырма: Екілік санау жүйесін ондық санау жүйесіне аудару |
|
||
|
Бағалау 5 минут |
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады. |
|
||
Бағалау парағы
|
Сандық эквивалент |
Балл |
Критерийлер |
|
Баға «Өте жақсы» |
90-100 |
1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді. 2) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады; 3) берілген логикалық өрнек үшін ақиқат кестелерін құрады; кодтау кестелері кейіпкерлер Юникод (уникод) және ASCII ( (u)ú сұрау ).. |
|
Баға «Жақсы» |
70-89 |
1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді. 2) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады; |
|
Баға «Қанағаттанарлық» |
50-69 |
1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді. |
Оқытушы___________________А. Шыңғысова
___________________Н. Мукалиева
Н.03.2-08 Басылым 5
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Санау жүйелері. Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру.
Санау жүйелері. Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру.
Сабақ жоспары № 6
|
Сабақ тақырыбы |
Тақырып 3.1.1. Санау жүйелері. Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру. |
|||
|
Модуль /пән атауы |
Информатика |
|||
|
Дайындаған педагог |
Шыңғысова А.Қ., Мукалиева Н.Б. |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Курс, топ |
1 курс |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||
|
Міндеттер |
Сандар жүйесінің түрлерін ажырата білу, сандық жүйелерде сандарды дұрыс жазу. |
|||
|
Мақсаты |
Оқушыларға санау жүйелері туралы түсінік беру және екілік, сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйесімен таныстыру. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушыларға санау жүйелері туралы түсінік және екілік, сегіздік, ондық, оналтылық санау жүйесін біледі. |
|||
|
Қажетті ресурстар және АКТ |
В.Г.Архипова, Р.Г.Амдамова, Н.К.Беристемова, К.Б.Кадыракунов «Информатика» 11 сынып; қосымша ресурстар |
|||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Кезеңі / Уақыты |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурсы |
||
|
||||
|
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
Студенттерді бүгінгі сабаққа ынталандыру. |
Жұмыс құралдары Үлестірмелі құралдар |
||
|
Психологиялық ахуал (7 минут) |
Жалпы топпен жұмыс. Шағын дәріс. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып білім алушыларға сұрақ қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу. |
|
||
|
Мақсаты мен міндетін хабарлау |
|
|
||
|
||||
|
2.1. Алдын ала білім |
||||
|
Жалпы қайталау (10 минут) |
Өткен тақырыпты қайталау: «Зымыраған сұрақтар» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіру Қағазға үш сұрақ жазып, ұшақ жасайды және келесі топқа ұшырады. Ол топ сұрақтарға жауап береді. |
|
||
|
2.2. Жаңа материалды зерттеу |
||||
|
30 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру: Шағын дәріс Санау жүйелері: екілік, сегіздік, ондық, он
алтылық.
|
1.Электронды оқулық 2. Интерактивті тақта 3.Бейнефильмдер, аудиожазбалар, презентациялар |
||
|
2.3. Жаңа білімді практикада қолдану |
||||
|
20 |
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Шахмат» әдісі
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен жазады, кейін ой бөліседі.
|
Үлестірмелі құралдар
|
||
|
2 тапсырма 1.Санау жүйесі неше түрге өлінеді? 2.10-дық санау жүйесінен 2-ік санау жүйесіне қалай ауыстырамыз. 3.8-дік санау жүйесінен 2-ік санау жүйесіне қалай ауыстырамыз. 10-дық санау жүйесімен 8-дік санау жүйесіне ауыстырғанда қандай айырмашылық бар. Жеке жұмыс 3-тапсырма 1) Ондық сандарды сегіздік санау жүйесіне ауыстырыңдар. а)32210 б)40210 в)60510 2) Сегіздік сандарды кестені пайдаланып екілік санау жүйесіне ауыстырыңдар: а)3228 б)4028 в)6058 3) Оналтылық сандарды екілік санау жүйесіне ауыстыр. а)32216 б)40216 в)60516 |
Қалыптастырушы бағалау. Бағдаршам әдісі
1 2.Сары түс-толық ақпарат алмадым, сұрағым бар 3.Жасыл түс-түсіндім, ұнады |
|||
|
||||
|
6 |
Кері байланыс: «Бағалау терезесі» Терезе төрт бөліктен тұрады.
Осы жоғарыдағы аталған сұрақтарға жауаптарын бере отырып, оқушылардың тақырыпты меңгергендігін анықтауды жоспарлаймын. |
|
||
|
||||
|
5 минут |
Үйге тапсырма: Екілік санау жүйесін ондық санау жүйесіне аудару |
|
||
|
Бағалау 5 минут |
Шахмат тақтасының суретін пайдалану арқылы білімалушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын стикерге жазып жапсырады. Сол жазылған ойлары негізінде өтілген сабақтан алған білімі қорытындыланады. |
|
||
Бағалау парағы
|
Сандық эквивалент |
Балл |
Критерийлер |
|
Баға «Өте жақсы» |
90-100 |
1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді. 2) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады; 3) берілген логикалық өрнек үшін ақиқат кестелерін құрады; кодтау кестелері кейіпкерлер Юникод (уникод) және ASCII ( (u)ú сұрау ).. |
|
Баға «Жақсы» |
70-89 |
1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді. 2) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады; |
|
Баға «Қанағаттанарлық» |
50-69 |
1)Бүтін сандарды оннан екілік, сегіздік, он алтылық санау жүйесіне түрлендіреді. |
Оқытушы___________________А. Шыңғысова
___________________Н. Мукалиева
Н.03.2-08 Басылым 5
шағым қалдыра аласыз
.Қызыл
түс-түсінбедім













