Екибасова Айнаш Ермекбаевна ПҚМК В есебі
ПШО ЖМ филиалы Мұғалім портфолиосы
Көкшетау қ. 08.12.2017
Сабақ жоспары
|
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Сандар мен цифрлар |
Мектеп: Қаратал бастауыш мектебі |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Екибасова А.Е. |
|||
|
ПӘН, СЫНЫП: математика 1- сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
1.біртаңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады; 2.біртаңбалы сандардың құрамын анықтайды; 3.сандық түзуде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтайды. |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: |
|||
|
нөл санынан бастап он санына дейін жазады, оқиды, салыстырады және тура,кері санайды |
||||
|
Көпшілігі. |
||||
|
Нөл саны мен натурал санын ажыратады, біртаңбалы сандардың құрамын анықтайды |
||||
|
Кейбірі: |
||||
|
есептер шығарады, сандық түзуде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтайды, тура кері санайды |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Біртаңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады және құрамын анықтайды, сандық түзуде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтайды |
|||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: - кім маған біртаңбалы және екітаңбалы сандарды айтып береді? - онға дейін санап беріңдерші?
|
||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: - сандарды әдемілеп жазуға дағдыланыңдар; |
||||
|
|
||||
|
Алдыңғы оқу |
6,7,8 сандары мен цифрларын жазады, оқиды және салыстыра алады, қосу мен азайту амалдарын қолданады |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 5мин Ортасы 20мин 2мин 2 мин 3 мин 2 мин 2мин 6 мин |
1. Психологиялық ахуал - Ал, балалар бір – бірімізге жылуымызды жіберейік. Қуан шаттан алақай, Қуанатын күн келді. Қайырлы күн! Қайырлы таң! Күліп шықты күн бүгін. Бір - бірімізге күннің жылуын үрлейік 2.Сергіту сәті «көршіңді тап» арқылы топқа бөлу
1 1 3 Сабақтың тақырыбын анықтауда: Жұмбақ есептер: Жоқ өзінде баста, қаста,мойында Ұзындығы жазулы бір бойында(түзу) Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ, Қосып едім екеуін Болып шықты қанша саусақ(он) Себетте болды үш алма Айдар қосты бес алма Ойланып, кәне көрейік- Себетте болды қанша алма?(сегіз) - балалар мен сендерге: 3.бейне жазбадан «Сандар қайдан шығады?» екенін көрсетемін. 1- тапсырма. Сұрақ- жауап әдісі Сұрақтар - балалар, 8 саны жұп па,әлде тақ па? - келесі сан қандай сан болады деп ойлайсыңдар? - 10 санынын алдында кандай сан турады? - сандардын кайсы үлкен, кайсы кіші КБ смайликтер 2- тапсырма .«Кім зейінді» ойынын ойнату арқылы сандарға мұқият көңіл бөленеді
Парақшадағы санды көрсетіп, осы санның 8-ге нешеуі жетпейтінін алақандарын шапалақтау арқылы көрсету керек? КБ түрлі – түсті асыктар аркылы бағалау 3- тапсырма. «Кім жылдам» әдісі Салыстыруға арналған есептер 1 7 6 6 9 4 3 2 8 2 5 10 ҚБ: БАҒДАРШАМ 4- тапсырма. «ыстық орындық» әдісі Есептер шығару 1+1= 2+2= 2+4= 1+2= 2+3= 4+5= Дұрыс болса бала орнынан тұрып отырады ҚБ: бармақ Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Біп-биік боп өседі. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 5- тапсырма. «Ойлан, тап» әдісі Біздің ғаламшардың Жерді айналатыны туралы білесіңдер ме? Олар Күнді айнала көптеген ғаламшарлар қозғалады? Суретте салынған ғаламшарлардың ішіндегі 9 саны бар қандай ғаламшарлар Күнді айнала қозғалады? (9 болатын мысалдар). Жауабы: 1 + 8 = ; 4 + 5 = ; 6 + 3 = . Есте сақта! Берілген тапсырма барысында сандық сәулеге сүйене отырып, 9 саны көлеміндегі қосу және азайту амалдарын қарастыру. ҚБ: пішіндер |
Күн Карточкалар Суреттер видео
|
||
|
Аяқталуы |
Оқушылар сабақтың соңында рефлексия жүргізеді: Не білемін? Не істей аламын? Нені үйренгім келеді?
Бағалау оқушылар есептер шығару арқылы бір- бірін бағалайды бармақ — Айшаның 7 түрлі түсті қарындашы бар, ал Мәдинаның 3 түрлі түсті қарындашы бар. Қыздарда түрлі түсті қанша қарындаш бар? — Азамат 10 мәшине жинау керек. Оның 5 мәшинесі бар. Оның мәшинеcінің саны 10-ға жету үшін әлі неше мәшине керек? Кері байланыс: екі жұлдыз, бір тілек |
|
||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе,неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
||
Түсініктеме (250 сөз)
Жоспарланған тізбектелген сабақтар топтамасының ішіндегі бір сабаққа Бағдарламаның бір немесе бірнеше модулін мұғалім қалай және неге енгізгенін түсіндіреді.
ОМЖ құрастырғаннан кейін ҚМЖ құрастыру қиын болған жоқ деп ойлаймын. «Сандар мен цифрлар» тақырыбына құрылған жоспарымда Блум таксономиясын қолдандым. Себебі сабақтың кезеңдерін бөлуде ол өте ыңғайлы және тиімді. Алдымен сыныпты «Көршіңді тап» ойыны арқылы топқа бөлдім. 8 және 10 сандарын салыстырып ерекшеліктерін анықтап, белгілеп, өз ойларын талдап және сараптап, оқушылардың осы тақырып бойынша алған білімдерін көрдім. Топ ішінде жұмыс жасағаннан кейін бәрі бірігіп қатысты, ұялшақ оқушылар өздері сұранды. Бұл кезеңде оқушылар бір-бірін «Бармақ» бағалау түрімен бағалады. Түсіну кезеніңде «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушыларға берілген жұмбақтар бойынша қандай сандардың шешімі туралы алдымен жеке, сосын жұппен талдап одан соң ойларын ортаға салды. Жұмбақтарды компьютер арқылы шешкізіп, содан соң суреттерін көрсеттім. Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс істеу кезіңде олардың дарындылығы дамытылып, олардың арасында ынтымақтастық пен қарым – қатынас туып, құрбыларының ойы мен де есептесу қажет екенін де түсініп, уақыт үнемделеді. Қолдану, талдау кезеңдерінде «Кім жылдам?» оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес салыстырмалы есептер шығартамын. Осы есептердің шығарылуын талдап, «тең» немесе «кем» таңбаларын қолданатынымызды айта кетеміз. Оқушыларға рефлексия жүргізе отырып, Не білемін? Нені үйрендім? Нені білгім келеді? Ары қарай кері байланыс жасалып, ол менің келесі сабағымды жоспарлауыма мақсат болды. Кері байланыс арқасында оқушы жіберген қателерін тауып, білімдерін жетілдіруге мүмкіндік туады. Бағалау кезеніңде оқушыларға қалыптастырушы бағалау ретінде смайликтерді т.б қолдандық. Бұл сабақта әр тапсырманы орындағаннан кейін оқуды бағалау оқу үшін бағалау жұмыстарын қатар жүргіздім.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сандар мен цифрлар
сандар мен цифрлар
Екибасова Айнаш Ермекбаевна ПҚМК В есебі
ПШО ЖМ филиалы Мұғалім портфолиосы
Көкшетау қ. 08.12.2017
Сабақ жоспары
|
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Сандар мен цифрлар |
Мектеп: Қаратал бастауыш мектебі |
|||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Екибасова А.Е. |
|||
|
ПӘН, СЫНЫП: математика 1- сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
1.біртаңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады; 2.біртаңбалы сандардың құрамын анықтайды; 3.сандық түзуде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтайды. |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: |
|||
|
нөл санынан бастап он санына дейін жазады, оқиды, салыстырады және тура,кері санайды |
||||
|
Көпшілігі. |
||||
|
Нөл саны мен натурал санын ажыратады, біртаңбалы сандардың құрамын анықтайды |
||||
|
Кейбірі: |
||||
|
есептер шығарады, сандық түзуде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтайды, тура кері санайды |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Біртаңбалы сандарды оқиды, жазады, салыстырады және құрамын анықтайды, сандық түзуде белгіленген нүктелердің бір-біріне қатысты орналасуын анықтайды |
|||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: - кім маған біртаңбалы және екітаңбалы сандарды айтып береді? - онға дейін санап беріңдерші?
|
||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: - сандарды әдемілеп жазуға дағдыланыңдар; |
||||
|
|
||||
|
Алдыңғы оқу |
6,7,8 сандары мен цифрларын жазады, оқиды және салыстыра алады, қосу мен азайту амалдарын қолданады |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 5мин Ортасы 20мин 2мин 2 мин 3 мин 2 мин 2мин 6 мин |
1. Психологиялық ахуал - Ал, балалар бір – бірімізге жылуымызды жіберейік. Қуан шаттан алақай, Қуанатын күн келді. Қайырлы күн! Қайырлы таң! Күліп шықты күн бүгін. Бір - бірімізге күннің жылуын үрлейік 2.Сергіту сәті «көршіңді тап» арқылы топқа бөлу
1 1 3 Сабақтың тақырыбын анықтауда: Жұмбақ есептер: Жоқ өзінде баста, қаста,мойында Ұзындығы жазулы бір бойында(түзу) Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ, Қосып едім екеуін Болып шықты қанша саусақ(он) Себетте болды үш алма Айдар қосты бес алма Ойланып, кәне көрейік- Себетте болды қанша алма?(сегіз) - балалар мен сендерге: 3.бейне жазбадан «Сандар қайдан шығады?» екенін көрсетемін. 1- тапсырма. Сұрақ- жауап әдісі Сұрақтар - балалар, 8 саны жұп па,әлде тақ па? - келесі сан қандай сан болады деп ойлайсыңдар? - 10 санынын алдында кандай сан турады? - сандардын кайсы үлкен, кайсы кіші КБ смайликтер 2- тапсырма .«Кім зейінді» ойынын ойнату арқылы сандарға мұқият көңіл бөленеді
Парақшадағы санды көрсетіп, осы санның 8-ге нешеуі жетпейтінін алақандарын шапалақтау арқылы көрсету керек? КБ түрлі – түсті асыктар аркылы бағалау 3- тапсырма. «Кім жылдам» әдісі Салыстыруға арналған есептер 1 7 6 6 9 4 3 2 8 2 5 10 ҚБ: БАҒДАРШАМ 4- тапсырма. «ыстық орындық» әдісі Есептер шығару 1+1= 2+2= 2+4= 1+2= 2+3= 4+5= Дұрыс болса бала орнынан тұрып отырады ҚБ: бармақ Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Біп-биік боп өседі. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма 5- тапсырма. «Ойлан, тап» әдісі Біздің ғаламшардың Жерді айналатыны туралы білесіңдер ме? Олар Күнді айнала көптеген ғаламшарлар қозғалады? Суретте салынған ғаламшарлардың ішіндегі 9 саны бар қандай ғаламшарлар Күнді айнала қозғалады? (9 болатын мысалдар). Жауабы: 1 + 8 = ; 4 + 5 = ; 6 + 3 = . Есте сақта! Берілген тапсырма барысында сандық сәулеге сүйене отырып, 9 саны көлеміндегі қосу және азайту амалдарын қарастыру. ҚБ: пішіндер |
Күн Карточкалар Суреттер видео
|
||
|
Аяқталуы |
Оқушылар сабақтың соңында рефлексия жүргізеді: Не білемін? Не істей аламын? Нені үйренгім келеді?
Бағалау оқушылар есептер шығару арқылы бір- бірін бағалайды бармақ — Айшаның 7 түрлі түсті қарындашы бар, ал Мәдинаның 3 түрлі түсті қарындашы бар. Қыздарда түрлі түсті қанша қарындаш бар? — Азамат 10 мәшине жинау керек. Оның 5 мәшинесі бар. Оның мәшинеcінің саны 10-ға жету үшін әлі неше мәшине керек? Кері байланыс: екі жұлдыз, бір тілек |
|
||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе,неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
||
Түсініктеме (250 сөз)
Жоспарланған тізбектелген сабақтар топтамасының ішіндегі бір сабаққа Бағдарламаның бір немесе бірнеше модулін мұғалім қалай және неге енгізгенін түсіндіреді.
ОМЖ құрастырғаннан кейін ҚМЖ құрастыру қиын болған жоқ деп ойлаймын. «Сандар мен цифрлар» тақырыбына құрылған жоспарымда Блум таксономиясын қолдандым. Себебі сабақтың кезеңдерін бөлуде ол өте ыңғайлы және тиімді. Алдымен сыныпты «Көршіңді тап» ойыны арқылы топқа бөлдім. 8 және 10 сандарын салыстырып ерекшеліктерін анықтап, белгілеп, өз ойларын талдап және сараптап, оқушылардың осы тақырып бойынша алған білімдерін көрдім. Топ ішінде жұмыс жасағаннан кейін бәрі бірігіп қатысты, ұялшақ оқушылар өздері сұранды. Бұл кезеңде оқушылар бір-бірін «Бармақ» бағалау түрімен бағалады. Түсіну кезеніңде «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушыларға берілген жұмбақтар бойынша қандай сандардың шешімі туралы алдымен жеке, сосын жұппен талдап одан соң ойларын ортаға салды. Жұмбақтарды компьютер арқылы шешкізіп, содан соң суреттерін көрсеттім. Оқушылардың жұппен, топпен жұмыс істеу кезіңде олардың дарындылығы дамытылып, олардың арасында ынтымақтастық пен қарым – қатынас туып, құрбыларының ойы мен де есептесу қажет екенін де түсініп, уақыт үнемделеді. Қолдану, талдау кезеңдерінде «Кім жылдам?» оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес салыстырмалы есептер шығартамын. Осы есептердің шығарылуын талдап, «тең» немесе «кем» таңбаларын қолданатынымызды айта кетеміз. Оқушыларға рефлексия жүргізе отырып, Не білемін? Нені үйрендім? Нені білгім келеді? Ары қарай кері байланыс жасалып, ол менің келесі сабағымды жоспарлауыма мақсат болды. Кері байланыс арқасында оқушы жіберген қателерін тауып, білімдерін жетілдіруге мүмкіндік туады. Бағалау кезеніңде оқушыларға қалыптастырушы бағалау ретінде смайликтерді т.б қолдандық. Бұл сабақта әр тапсырманы орындағаннан кейін оқуды бағалау оқу үшін бағалау жұмыстарын қатар жүргіздім.

шағым қалдыра аласыз















