Сандар тізбегі және оның берілу тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сандар тізбегі және оның берілу тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алгебра 9 сынып Тексерілді

«____»______________________

____________________________


САБАҚ: №

Мектеп: Долайты орта мектебі

Күні:

Оқытушының аты-жөні:

СЫНЫП: 9

Барлық оқушы саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Сандар тізбегі және оның берілу тәсілдері

Сабақ негізделген

оқу мақсаты

Сандар тізбегін түсіну және оның түрлерін, монотонды және монотонды емес сандар тізбегін ажырата білу,

Санды тізбек, тізбектің мүшесі, тізбекті беру тәсілдері (аналитикалық, баяндау, рекуренттік, графиктік), шектеулі және шектеусіз тізбектер, өспелі және кемімелі тізбектер, тұрақты тізбек туралы ұғымдарды игеру және есептер шығаруға үйрену

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

Санды тізбек, тізбектің мүшесі, тізбекті беру тәсілдері (аналитикалық, баяндау, рекуренттік, графиктік), шектеулі және шектеусіз тізбектер, өспелі және кемімелі тізбектер, тұрақты тізбек туралы ұғымдарды игеріп және есептер шығаруға үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі:

Сандар тізбегін түсінеді және оның түрлерін, монотонды және монотонды емес сандар тізбегін ажырата біледі

Кейбір оқушылар:

Жалпы мүшесі формуласымен берілген тізбектің кемімелі не өспелі болатынын дәлелдей алады.

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

  • Сандар тізбегін түсінеді

  • Тізбектің берілу тәсілдерін ажырата алады;

Сандар тізбегіне берілген есептерді өз бетінше еркін шығара алады

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: сан тізбегі, рекурренттік формула, өспелі, кемімелі тізбек, бірсарынды тізбек, шенелген, аналитикалық тәсіл,

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:


Талдауға арналған тармақтар:

Формулаларды мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу.

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Есептер шығарады,

Ресурстар

"Алгебра" оқулық, жұмыс дәптері, интербелсенді тақта, плакат, стикер, маркерлер.

Алдыңғы білім

Натурал сандар жиыны, теріс сандар, функция , аргумент, функцияның анықталу облысы және мәндер жиыны, функцияның берілу тәсілдері, графиктерін біледі


Жоспарланған әрекеттер

Ресурстар

Басы

10 мин


І. Ұйымдастыру. Оқушылар тақтаға жазған сандарын топтау арқылы топтарға бірігеді.

Әр оқушыға арналған жұмыс дәптерлері таратылып сол бойынша жұмыс жасайды, әр топқа А парағы және бағалау парағы ұсынылады.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. "Кір жайғыш жіп" әдісі арқылы. Оқушылар жіпке ілінген дұрыс және бұрыс жауаптардың ішінен бұрыстарын алып тастап дұрыс жауаптарды қалдырады. Бағалау жұптра арасында жүреді.Әрбір дұрыс жауапқа






1 балл.

148

149

150

а

ә

ә

б

а

ә








Табыс критерии

Жаңа тақырыпты меңгере отырып арнайы тапсырмаларды топпер орындады

Ортасы
















Сәйкестендіру әдісі.

Мәтінге сәйкес келетін формуламен сәйкестендіріңдер:

Бағалау: Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл. Тізбектелген есeптер топтамасы. Тақтамен жұмыс. Тізбектелген есeптер топтамасына топтың келісімі бойынша тақтаға оқушылар шығарылып тапсырмаларды орындайды және сәйкесінше тиесілі балл алады.

1 топ

2 топ

1-2 топ


151 А деңгейі 1 балл





154В деңгейі 2 балл





162 С деңгейі 3 балл





Формуланы дәлелде. Оқушылар берілген тапсырманы топта біріге отырып постерге жазып орындайды, және түсіндіріп қорғайды.


Бағалау: Топтар арасындағы бағалау максимум 3 балл.

"Крестиктер мен нөлдіктер" әдісі бойынша тақырып бекітіледі.


Соңы

І. Қорытынды. Жұмыс дәптерінде берілген арнайы кесте арқылы кері байланыс орнатады.

Үйге тапсырма: §9 , № 152, № 156

Бағалау. Сабақ барысында жиналған:

"5" - 31-38 балл

"4" - 24-30 балл

"3" - 18-23 баллShape1











Табыс критерий

Тапсырманы меңгерген, білімнің бағалауды арнайы смайликтері пайдаланады


Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:


2:


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:


2:




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.10.2018
659
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі