Сабақтың ортасы
5
минут
15 минут
5 минут
6 минут
3 минут
|
(МК) Жаңа ұғымды меңгеру.
«Ақпарат алмасу» әдісі.
Жаңа тақырып бойынша негізгі
түсініктер мен ұғымдарды енгізіледі, тақтада слайд арқылы
ұсынылады:
Егер әрбір натурал санға
қандай да бір нақты сан сәйкес келетіндей ереже бар болса,
онда , ... сандық тізбек берілген
дейміз. - тізбектің мүшесі, n – оның
нөмірі деп аталады. ( ) – тізбектің
белгіленуі.
Оқушылардан күнделікті өмірде кездесетін ретімен
нөмірлеуге болатын мысалдар келтіру сұралады (көшедегі үйлер, апта
күндері, мектептегі сыныптар және т.б).
Оқушыларға сандық тізбектің
берілу тәсілдері схемалық түрде ұсынылады:



формуламен
баяндалып
кестемен
графикпен
Әр түріне қысқаша мысалдар
келтіріледі.
Тақырыпты өздіктерінен меңгеру
мақсатында, сыныптағы оқушыларды «Мозайка» әдісі бойынша үш топқа
бөлемін. Оқушыларға қабілеттілігін, өзара қарым-қатынасы мен сынып
тепе-теңдігін сақтай отырып, қиынды қағаздар таратылады, қағаздарды
сәйкесінше қою арқылы олар сөз құрастырып, өз тобының атымен
танысады. Әр топқа 4-5 оқушыдан
отырғызылады.
1-топ: «Өспелі»
2-топ: «Кемімелі»
3-топ: «Тұрақты»
ТЖ. «Айналмалы бекет»
әдісі. Сараланған тапсырма.
Әр топқа сараланған
тапсырмалардан құралған үлестірме материалдары таратылады. Топ
мүшелері тапсырмаларды қажеттілігіне қарай бөліп
алады.
1-топ: «Өспелі» тобы.
-
Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін
табыңыз:
-
,

-
4;
9; 16; 25;...
-
0,1; 0,11; 0,111;...
-
=
тізбектің алғашқы үш мүшесін
анықтаңыз
2-топ: «Кемімелі» тобы.
-
Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін
табыңыз:
-
-4; -16; -64; -256;...
-

-
=
тізбектің алғашқы үш мүшесін
анықтаңыз
3-топ: «Тұрақты»
тобы.
-
Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін
табыңыз:
-
= тізбектің алғашқы үш
мүшесін анықтаңыз
Дескриптор:
- тізбектің алғашқы n-ші
мүшесін табады.
- тізбектің ізделінді мүшесін
анықтайды;
ҚБ. «Екі жұлдыз бір тілек»
әдісі бойынша топтар бірін-бірі
бағалайды.
(Ұ) Бейнеролик
көрсету.
«Сандық тізбек» тақырыбын
өмірмен байланыстыра отырып, оқушыларға ғажап сандар - «Фибоначчи
сандары» туралы бейнеролик көрсетіледі. Бұл бейнеролик арқылы
оқушылар Фиббоначчидің ойлап тапқан сандық тізбегімен танысады,
жан-жақты білімдерін кеңейтеді.

ЖЖ. «Сызбаны сөйлет»
әдісі
Cараланған
тапсырма.
Сурет бойынша тізбектің
өспелі, не кемімелі екендігін
анықтаңыздар:

Дескриптор:
- тізбектің берілу тәсілін
анықтайды;
- өспелі тізбекті анықтайды
;
- кемімелі тізбекті анықтайды;
ҚБ:«Плюс-минус-ұсыныс»
әдіс арқылы жүзеге асады.
Жұптар өзара бағаланады.
(Ж) «Жеке ой түйіні»
әдісі 
Дескриптор:
- n-ші мүшесін формуласын қолданады
;
- тізбектің мүшесін табады;
- жауабын негіздейді.
ҚБ. Өзін-өзі
бағалау
|
Г.Н.Солтан, А.Ж.Жумадилова
«Алгебра 9 сынып»,
«Келешек-2030», 2019, 95-бет
http://keleshek-2030.kz/books/algb_9k.php
https://youtu.be/aDWtZcH8M7Y
Г.Н.Солтан, А.Ж.Жумадилова, Алгебра 9 сынып,
«Келешек-2030», 2019, 96- бет
«ОЖСБ-ға дайындық оқу-әдістемелік құралы», Ұлттық
тестілеу орталығы, 2012ж, 36-бет
|