Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    9.2А Тізбектер

    Мектеп: «№9 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Боздакова Алия Аскаровна

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.3.1 сандар тізбегі туралы түсінік болу

    9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу, мысалы: ;


    Сабақтың мақсаты

    сандар тізбегін тұжырымдайды және тізбектің n-ші мүшесін таба алады

    Бағалау критерийі

    • сандар тізбегін тұжырымдайды;

    • тізбектің n-ші мүшесін табады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Тізбек, натурал жиында анықталған функция, тізбектің бірінші мүшесі және n-ші мүшесі, тізбектің берілу тәсілдері, графиктік, аналитикалық және рекуренттік тәсілдер,

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Тізбек графиктік түрде берілген дейді, егер -

    Тізбек аналитикалық түрде берілген дейді, егер –

    Тізбек рекуренттік түрде берілген дейді, егер -

    Құндылықтарға баулу

    Оқи алу дағдысы, өздігімен ақпарат іздестіру, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу, мәселелерді шеше білу, топта, жұпта жұмыс жасау, өз уақытын тиімді ұйымдастыра білу негізінде еңбек, шығармашылық, сыни ойлау құндылықтары қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану, биология, география, тарих


    Алдыңғы білім

    Натурал сандар, тізбек, функция, функцияның берілу тәсілдері туралы білімі бар


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    Ұйымдастыру бөлімі:

    Ширату жаттығу. Тақтада логикалық тапсырма ұсынылады.

    «Бактерия әр секунд сайын екіге бөлінеді. Егер бір бактерияны пробиркаға салатын болса, сегіз секундтан кейін, бактериялар саны қанша болады?»

    Оқушыларға әр секунд сайын бактерия саны қаншаға артып отыратынын анықтатып, заңдылығына назар аудартамын.

    Оқушылармен бірлесіп сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Саралау. Диалог.




    ҰБТ.Математика. Талапкерге көмек.

    http://vk.com/aman_alseitov


    Сабақтың ортасы

    5 минут































    15 минут
































    5 минут














    6 минут


























    3 минут

    (МК) Жаңа ұғымды меңгеру. «Ақпарат алмасу» әдісі.


    Жаңа тақырып бойынша негізгі түсініктер мен ұғымдарды енгізіледі, тақтада слайд арқылы ұсынылады:

    Егер әрбір натурал санға қандай да бір нақты сан сәйкес келетіндей ереже бар болса, онда , ... сандық тізбек берілген дейміз. - тізбектің мүшесі, n – оның нөмірі деп аталады. ( ) – тізбектің белгіленуі.

    Оқушылардан күнделікті өмірде кездесетін ретімен нөмірлеуге болатын мысалдар келтіру сұралады (көшедегі үйлер, апта күндері, мектептегі сыныптар және т.б).

    Оқушыларға сандық тізбектің берілу тәсілдері схемалық түрде ұсынылады:

    Овал 1



    Прямая со стрелкой 2

    Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 6


    формуламен баяндалып



    кестемен графикпен

    Әр түріне қысқаша мысалдар келтіріледі.


    Тақырыпты өздіктерінен меңгеру мақсатында, сыныптағы оқушыларды «Мозайка» әдісі бойынша үш топқа бөлемін. Оқушыларға қабілеттілігін, өзара қарым-қатынасы мен сынып тепе-теңдігін сақтай отырып, қиынды қағаздар таратылады, қағаздарды сәйкесінше қою арқылы олар сөз құрастырып, өз тобының атымен танысады. Әр топқа 4-5 оқушыдан отырғызылады.

    1-топ: «Өспелі»

    2-топ: «Кемімелі»

    3-топ: «Тұрақты»

    ТЖ. «Айналмалы бекет» әдісі. Сараланған тапсырма.

    Әр топқа сараланған тапсырмалардан құралған үлестірме материалдары таратылады. Топ мүшелері тапсырмаларды қажеттілігіне қарай бөліп алады.

    1-топ: «Өспелі» тобы.

    1. Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін табыңыз:

    • ,

    • 4; 9; 16; 25;...

    • 0,1; 0,11; 0,111;...

    1. = тізбектің алғашқы үш мүшесін анықтаңыз


    2-топ: «Кемімелі» тобы.


    1. Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін табыңыз:

    • -4; -16; -64; -256;...


    • 0,7; 0,5; 0,1;-0,5; ...

    1. = тізбектің алғашқы үш мүшесін анықтаңыз


    3-топ: «Тұрақты» тобы.

    1. Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін табыңыз:

    • 2; -2; 2; -2; ...

    • ,

    1. = тізбектің алғашқы үш мүшесін анықтаңыз


    Дескриптор:

    - тізбектің алғашқы n-ші мүшесін табады.

    - тізбектің ізделінді мүшесін анықтайды;

    ҚБ. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.


    (Ұ) Бейнеролик көрсету.

    «Сандық тізбек» тақырыбын өмірмен байланыстыра отырып, оқушыларға ғажап сандар - «Фибоначчи сандары» туралы бейнеролик көрсетіледі. Бұл бейнеролик арқылы оқушылар Фиббоначчидің ойлап тапқан сандық тізбегімен танысады, жан-жақты білімдерін кеңейтеді.

    ЖЖ. «Сызбаны сөйлет» әдісі

    Cараланған тапсырма.

    Сурет бойынша тізбектің өспелі, не кемімелі екендігін анықтаңыздар:


    Дескриптор:

    - тізбектің берілу тәсілін анықтайды;

    - өспелі тізбекті анықтайды ;

    - кемімелі тізбекті анықтайды;


    ҚБ:«Плюс-минус-ұсыныс» әдіс арқылы жүзеге асады. Жұптар өзара бағаланады.


    (Ж) «Жеке ой түйіні» әдісі


    Дескриптор:

    - n-ші мүшесін формуласын қолданады ;

    - тізбектің мүшесін табады;

    - жауабын негіздейді.

    ҚБ. Өзін-өзі бағалау













    Г.Н.Солтан, А.Ж.Жумадилова

    «Алгебра 9 сынып», «Келешек-2030», 2019, 95-бет























    http://keleshek-2030.kz/books/algb_9k.php





































    https://youtu.be/aDWtZcH8M7Y

















    Г.Н.Солтан, А.Ж.Жумадилова, Алгебра 9 сынып, «Келешек-2030», 2019, 96- бет
























    «ОЖСБ-ға дайындық оқу-әдістемелік құралы», Ұлттық тестілеу орталығы, 2012ж, 36-бет

    Сабақтың соңы


    3 минут

    Сабақ соңында оқушылармен «Табыс сатысы» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.

    1-саты.: Мен ...............білемін

    2-саты : Мен ............ түсінемін

    3-саты : Мен ............. жасай аламын


    Үйге оқулықтан өз бетімен орындауға екі тапсырма беріледі. Тапсырманы орындау үшін нұсқау беріледі.

    1. №313. Тізбектің бірінші және алтыншы мүшесін жазып, тізбекті толықтыру керек:

    ( ): 2; -1; 5; -2; 9; -3; 15; -4.

    ( ): 3; 0; -3; -6; -9; -12; -15.


    1. №315. Тізбектің алғашқы бес мүшесін жазыңдар:

    =2-3n

    =50-7n

    =

    =


















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Боздакова Алия Аскаровна
    12 Желтоқсан 2020
    1048
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сандар тізбегі, оның берілу тәселдері және қасиеттері, 9-сынып, Алгебра

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сандар тізбегі, оның берілу тәселдері және қасиеттері, 9-сынып, Алгебра

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9-сынып алгебра пәні бойынша "Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері" тақырыбында дайын ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    9.2А Тізбектер

    Мектеп: «№9 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Боздакова Алия Аскаровна

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Сандар тізбегі, оның берілу тәсілдері және қасиеттері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.3.1 сандар тізбегі туралы түсінік болу

    9.2.3.2 тізбектің n-ші мүшесін табу, мысалы: ;


    Сабақтың мақсаты

    сандар тізбегін тұжырымдайды және тізбектің n-ші мүшесін таба алады

    Бағалау критерийі

    • сандар тізбегін тұжырымдайды;

    • тізбектің n-ші мүшесін табады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Тізбек, натурал жиында анықталған функция, тізбектің бірінші мүшесі және n-ші мүшесі, тізбектің берілу тәсілдері, графиктік, аналитикалық және рекуренттік тәсілдер,

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Тізбек графиктік түрде берілген дейді, егер -

    Тізбек аналитикалық түрде берілген дейді, егер –

    Тізбек рекуренттік түрде берілген дейді, егер -

    Құндылықтарға баулу

    Оқи алу дағдысы, өздігімен ақпарат іздестіру, жағдайды талдау, жаңа жағдайларға бейімделу, мәселелерді шеше білу, топта, жұпта жұмыс жасау, өз уақытын тиімді ұйымдастыра білу негізінде еңбек, шығармашылық, сыни ойлау құндылықтары қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану, биология, география, тарих


    Алдыңғы білім

    Натурал сандар, тізбек, функция, функцияның берілу тәсілдері туралы білімі бар


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут

    Ұйымдастыру бөлімі:

    Ширату жаттығу. Тақтада логикалық тапсырма ұсынылады.

    «Бактерия әр секунд сайын екіге бөлінеді. Егер бір бактерияны пробиркаға салатын болса, сегіз секундтан кейін, бактериялар саны қанша болады?»

    Оқушыларға әр секунд сайын бактерия саны қаншаға артып отыратынын анықтатып, заңдылығына назар аудартамын.

    Оқушылармен бірлесіп сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Саралау. Диалог.




    ҰБТ.Математика. Талапкерге көмек.

    http://vk.com/aman_alseitov


    Сабақтың ортасы

    5 минут































    15 минут
































    5 минут














    6 минут


























    3 минут

    (МК) Жаңа ұғымды меңгеру. «Ақпарат алмасу» әдісі.


    Жаңа тақырып бойынша негізгі түсініктер мен ұғымдарды енгізіледі, тақтада слайд арқылы ұсынылады:

    Егер әрбір натурал санға қандай да бір нақты сан сәйкес келетіндей ереже бар болса, онда , ... сандық тізбек берілген дейміз. - тізбектің мүшесі, n – оның нөмірі деп аталады. ( ) – тізбектің белгіленуі.

    Оқушылардан күнделікті өмірде кездесетін ретімен нөмірлеуге болатын мысалдар келтіру сұралады (көшедегі үйлер, апта күндері, мектептегі сыныптар және т.б).

    Оқушыларға сандық тізбектің берілу тәсілдері схемалық түрде ұсынылады:

    Овал 1



    Прямая со стрелкой 2

    Прямая со стрелкой 3 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 6


    формуламен баяндалып



    кестемен графикпен

    Әр түріне қысқаша мысалдар келтіріледі.


    Тақырыпты өздіктерінен меңгеру мақсатында, сыныптағы оқушыларды «Мозайка» әдісі бойынша үш топқа бөлемін. Оқушыларға қабілеттілігін, өзара қарым-қатынасы мен сынып тепе-теңдігін сақтай отырып, қиынды қағаздар таратылады, қағаздарды сәйкесінше қою арқылы олар сөз құрастырып, өз тобының атымен танысады. Әр топқа 4-5 оқушыдан отырғызылады.

    1-топ: «Өспелі»

    2-топ: «Кемімелі»

    3-топ: «Тұрақты»

    ТЖ. «Айналмалы бекет» әдісі. Сараланған тапсырма.

    Әр топқа сараланған тапсырмалардан құралған үлестірме материалдары таратылады. Топ мүшелері тапсырмаларды қажеттілігіне қарай бөліп алады.

    1-топ: «Өспелі» тобы.

    1. Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін табыңыз:

    • ,

    • 4; 9; 16; 25;...

    • 0,1; 0,11; 0,111;...

    1. = тізбектің алғашқы үш мүшесін анықтаңыз


    2-топ: «Кемімелі» тобы.


    1. Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін табыңыз:

    • -4; -16; -64; -256;...


    • 0,7; 0,5; 0,1;-0,5; ...

    1. = тізбектің алғашқы үш мүшесін анықтаңыз


    3-топ: «Тұрақты» тобы.

    1. Тапсырма. Тізбектің n-ші мүшесін табыңыз:

    • 2; -2; 2; -2; ...

    • ,

    1. = тізбектің алғашқы үш мүшесін анықтаңыз


    Дескриптор:

    - тізбектің алғашқы n-ші мүшесін табады.

    - тізбектің ізделінді мүшесін анықтайды;

    ҚБ. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.


    (Ұ) Бейнеролик көрсету.

    «Сандық тізбек» тақырыбын өмірмен байланыстыра отырып, оқушыларға ғажап сандар - «Фибоначчи сандары» туралы бейнеролик көрсетіледі. Бұл бейнеролик арқылы оқушылар Фиббоначчидің ойлап тапқан сандық тізбегімен танысады, жан-жақты білімдерін кеңейтеді.

    ЖЖ. «Сызбаны сөйлет» әдісі

    Cараланған тапсырма.

    Сурет бойынша тізбектің өспелі, не кемімелі екендігін анықтаңыздар:


    Дескриптор:

    - тізбектің берілу тәсілін анықтайды;

    - өспелі тізбекті анықтайды ;

    - кемімелі тізбекті анықтайды;


    ҚБ:«Плюс-минус-ұсыныс» әдіс арқылы жүзеге асады. Жұптар өзара бағаланады.


    (Ж) «Жеке ой түйіні» әдісі


    Дескриптор:

    - n-ші мүшесін формуласын қолданады ;

    - тізбектің мүшесін табады;

    - жауабын негіздейді.

    ҚБ. Өзін-өзі бағалау













    Г.Н.Солтан, А.Ж.Жумадилова

    «Алгебра 9 сынып», «Келешек-2030», 2019, 95-бет























    http://keleshek-2030.kz/books/algb_9k.php





































    https://youtu.be/aDWtZcH8M7Y

















    Г.Н.Солтан, А.Ж.Жумадилова, Алгебра 9 сынып, «Келешек-2030», 2019, 96- бет
























    «ОЖСБ-ға дайындық оқу-әдістемелік құралы», Ұлттық тестілеу орталығы, 2012ж, 36-бет

    Сабақтың соңы


    3 минут

    Сабақ соңында оқушылармен «Табыс сатысы» әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.

    1-саты.: Мен ...............білемін

    2-саты : Мен ............ түсінемін

    3-саты : Мен ............. жасай аламын


    Үйге оқулықтан өз бетімен орындауға екі тапсырма беріледі. Тапсырманы орындау үшін нұсқау беріледі.

    1. №313. Тізбектің бірінші және алтыншы мүшесін жазып, тізбекті толықтыру керек:

    ( ): 2; -1; 5; -2; 9; -3; 15; -4.

    ( ): 3; 0; -3; -6; -9; -12; -15.


    1. №315. Тізбектің алғашқы бес мүшесін жазыңдар:

    =2-3n

    =50-7n

    =

    =


















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Алгебра Сабақ жоспары 9 сынып
    12.12.2020
    1048
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Боздакова Алия Аскаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации