Сандарды 20 шегінде қосу және алу 1-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сандарды 20 шегінде қосу және алу 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мен категорияга ұснгам соган сертификаттар керек еді. сол себепті қатысып отырымын.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2A бөлім – Сандарды 20 шегінде қосу және алу

Сынып: 1а

Күні:


Мектеп: Свободный орта мектебі КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Ержан Төлеужан

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қосудың ауыстырымдылық қасиеті


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.2.4 бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және қолдану

1.1.2.3 қосудың ауыстырымдық қасиетін, 0 және 1 қасиеттерін қолдану

Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар білу керек:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады.

Көпшілігі:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, өрнектер шығарғанда пайдаланады.

Кейбір оқушылар:

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, өрнектер шығарғанда пайдаланады, дәлелдеп айтады.

Бағалау критерийлері

  • 0 санының құрылу жолын түсіндіреді.

  • 20 көлемінде тура және кері бағытта санайды.

  • Сандардың натурал сандар қатарындағы орнын

анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Сандардың заңдылығын түсіндіреді, сандардың ретін айта алады


Құндылықтарды дарыту



Еңбекқорлық

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану, ғылымға кіріспе, қазақ тілі мен әдебиеті

Бастапқы білім


100-ге дейін тура және кері, санай алуы; ондықтармен санау

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


Ертеңгілік шеңбер

«Санамақ» әнін бірге орындау, қимылмен көрсету





Сабақтың ортасы









1.Ауызша есептеу(қосу кестесін пайдалану)

Оқушыларға ауызша есептеуге қатысты мысалдар көрсету. Оларды орындату

2. (Ж) Кіріспе тапсырма: Оқушыларға санауыш таяқшаларын пайдаланып ,мысалдар құрастырту.Енді жұптағы оқушылардан таяқшаларының орнын ауыстыруды сұрау.

-Не байқадыңдар? (оқушы жауаптарын тыңдау, өздеріне қорытынды жасату)

Қосылғыштардың орнын ауыстырғаннан қосынды өзгермейді деген қорытынды жасау.

Ойлан : Үлкен санға кіші санды қосқан тиімді ме, әлде кіші санға үлкен санды ма?

1+9 немесе 9+1

Қосу амалында сандардың орнын тиімді ауыстыру тез есептеуге үйрететінін айту.

Суреттерге қарап, қорытынды жаса

Оқулықтағы суреттерге назар аударту, қосу кестесінің ауыстырымдылық қасиетіне қатысты мысалдар орындату.

Шығарып көр

Қосудың толық емес кестесін қолдана отырып, мысалдарды орындату. Кестеге сүйене отырып, сандардың орнын дұрыс таба алады.

Сергіту сәті «Тұр қатарға, билейік»

Орындап көр

Текшелерді пайдаланып, қосудың ауыстырымдылық қасиетіне байланысты амалдарды орындайды.

Дәптермен жұмыс:

  1. Суреттер мен сәйкес келетін мысалдарды сызық арқылы қосу

  2. Мысалдардан бірдей мысалдарды табу, сәйкестендіру. Қайсысын тез орындау тиімді екенін ойлату.




Қосудың демонстрациялық шаршы түріндегі кестесі












таныстырылым


Қосудың шаршы түріндегі кестесінің сызбасы







Жұмыс дәптері

85,86-бет



Сабақтың соңы









Қорытынды:

(Ж) Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне мысалдар жазғызу. Оқушылар жұпта отырып мысалдар жазады. Бір оқушы құрған мысалға ,екінші оқушы орнын ауыстыру арқылы мысал құрады.





А4 ламинатталған қағаз

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Басқаларға көмектесу.

Топ басшысы рөлін атқару

Қорытындыны дәлелдеу

Қосу кестесін пайдаланады, түсінеді, қолданады.

Жұпта өзара бағалайды

Жазу барысында партада дұрыс отыруды қадағалау

Сергіту сәті


Сабақбойынша рефлексия


Сабақмақсаттары /оқумақсаттарыдұрысқойылған ба?

Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?






















































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.12.2017
517
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі