Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №9 ЖОББМ КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Тукенова С.К

    Пәні: математика

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Күні: 4 А

    Миллиондар класы.Сандарды дөңгелектеу

    Оқу мақсаттары

    4.1.1.4 - санаудың ірі бірлігі – миллионды құрастыру миллиард көлемінде санау, жазу, салыстыру,дөгелектеу.

    Сабақ мақсаты

    Оқушылардың 1000000 көлемінде берілген есептер туралыбілімдерін кеңейту, ауызшаесептеу тәсілдері туралым ағлұмат беру

    Бағалау критерийлері

    Оқушылардың 1000000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастырады. Жаңа білімді түсінеді. Милиондар класымен танысады

    Тілдік мақсаттар


    Дағдыларын дамыту:

    1000000 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен оқу.

    Пәндік лексика және терминология:

    Үштаңбалы санның графикалық үлгісі, разрядтық қосылғыштардың қосындысы. Қарапайым теңсіздік, қарапайым теңсіздіктердің көптеген шешімдері, сандар сәулесі.

    Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

    Талқылау:

    Разряд деген не?

    Разрядты қосылғыштардың қосындысы түріндегі санды ал.

    Көптеген теңсіздіктің шешімдерін сандар сәулесінде белгіле.

    Жазылым:

    Сандар сәулесін сызу, ауданын штрихтау, теңсіздік шешімі болатын үштаңбалы сандарды жазу.

    Құндылықтарды

    дарыту

    • жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға дегени құрмет;

    • топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;

    • өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;

    • топтық жұмыстар, кретаивті шығармашылық ізденістер барысындағыеңбек және шығармашылық;

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Осы сабақ барысында оқушыларинтербелсенді тақтаны қолданады.

    Пәнаралық байланыс


    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланғаніс-әрекет







    Қоры





    0-3мин

    Ынталандыру.

    Жер көлемі аймағындағы жыл сайын болатын ерекшеліктер – бұл климат, немесе ауа райының тәртібі. Климат ауа райына қарағанда тұрақты. Белгілі бір елді мекенге оны бірақ рет суреттейді, ал ауа райы күнде өзгереді. Ауа райы — бұл климаттың белгілі бір күнге немесе мезгілге арналған болжамы.

    Яғни климат – бұл қалыпты жағдай. Климаттық нормадан ауа райының ауытқуы климаттың өзгерісі ретінде қарала алмайды, мысалы өте суық қыс климаттың сууын айтпайды. Климаттың өзгеріске ұшырауын он жыл көлемінде бақылап, атмосфера өзгерісін байқаған жағдайда ғана айта алады.

    1-слайд



    4-6мин


    «Түймедақ» әдісімен:

    -Разряд және класс деген сөздер сендерге таныс па?

    Геометриялық фигуралар туралы не білеміз?

    Суреттерін көрсетіп отырып фигуралар туралы білімін тексеру.

    Көп таңбалы сандарды көрсету арқылы сандардың оқылуын, әр разрядтың атауын айтқызу.


    (Ұ)Өзектендіру.

    Тексеру үшін математикалық диктант жазу.

    Жаз және мына сандарды оқы:

    2 жүздік 8 ондық 3 бірлік

    5 жүздік 0 ондық 1 бірлік

    4 жүздік 6 ондық 0 бірлік

    7 жүздік 0 ондық 0 бірлік

    Ары қарай оқулықтағы 1-тапсырма орындалады. Оқушылар тек ондық, бірлік не бірлік жетіспейтін үш таңбалы сандарды жазып алады және берілген ауа райы құбылыстарының қайсысы жауын-шашынға жататынын біледі.

    Оқу мақсаттарымен танысу


    Оқулық

    2-слайд











    4-слайд


    Сабақ ортасы


    2 мин












    4-5мин































































































    2 мин




























    2-3мин


























    Ауызша тапсырмалар беру арқылы түсініктерін нақтылау.

    Мысалы: 4852, 50426,4263,450603,20530 деген сандардағы 2 саны нені білдіреді?

    58 жүздік,123 ондық,402 мыңдық,7025 бірліктен тұратын сандарды ата.


    Разрядтар мен кластар

    Математикалық диктант:

    - 5 ондық мыңнан және 50 бірліктен тұратын сан; (50050)

    -25 ондықтан және 9бірліктен тұратын сан(259);

    - 1 жүздік мыңнан ,2 бірлік мыңнан және 8 ондықтан тұратын санды жаз(102080):




    Топтық жұмыс


    1 топ

    738*213=157194 664*102=67728 12320/32=385


    71720/440=163 275*275=75625 906*426=385956


    52008/12=4334 826314/123=671 106*354=37524


    806*907=731042 13568/16=848 824964/294=2806

    2 т

    2т 2топ Сандарды оқы:

    Мыңдар класы(II класс)

    Бірліктер класы(Iкласс)

    Жүздік мыңдар

    Ондық мыңдар

    Бірлік мыңдар

    Жүздік-

    тер

    Ондық-

    тар

    Бірлік-

    тер

    3

    2

    0

    4

    5

    8


    4

    8

    0

    0

    7

    6

    0

    9

    5

    4

    0

    7

    7

    1

    5

    0

    9



    7

    9

    0

    3




    3 топ Берілген сандарды жаз

    .№

    Сандарды жаз

    Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз

    1.

    4 мыңдық, 5 ондық, 7 бірлік

    4 000 + 000 + 50 + 7 = 4 057

    2.

    30 мыңдық, 4 жүздік, 2 бірлік

    30 000 + 400 + 00 + 2 = 30 402

    3.

    2 жүздік

    200

    4.

    7 жүздік, 5 ондық, 6 бірлік

    700 + 50 + 6 = 756

    5.

    9 жүздік

    900 + 00 + 0 = 900

    6.

    3 897 – нің алдындағы сан.

    3 000 + 800 + 90 + 6 = 3 896

    7.

    9 389 – дан кейінгі сан

    9 000 + 300 + 90 + 0 = 9 390

    8.

    7 мыңдық 9 жүздік, 5 бірлік

    7 000 + 900 + 00 + 5 = 7 905

    9.

    3 мыңдық

    3 000 + 00 + 0 = 3 000




    10.

    2 мыңдық 5 жүздік

    2 000 + 500 + 00 +0 =2









    Оқытудың мақсаты бой

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тукенова Сарсенкул Кайлашовна
    29 Қараша 2020
    496
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сандарды дөңгелектеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сандарды дөңгелектеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №9 ЖОББМ КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Тукенова С.К

    Пәні: математика

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Күні: 4 А

    Миллиондар класы.Сандарды дөңгелектеу

    Оқу мақсаттары

    4.1.1.4 - санаудың ірі бірлігі – миллионды құрастыру миллиард көлемінде санау, жазу, салыстыру,дөгелектеу.

    Сабақ мақсаты

    Оқушылардың 1000000 көлемінде берілген есептер туралыбілімдерін кеңейту, ауызшаесептеу тәсілдері туралым ағлұмат беру

    Бағалау критерийлері

    Оқушылардың 1000000 көлеміндегі ауызша есептер шығару іскерліктерін қалыптастырады. Жаңа білімді түсінеді. Милиондар класымен танысады

    Тілдік мақсаттар


    Дағдыларын дамыту:

    1000000 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен оқу.

    Пәндік лексика және терминология:

    Үштаңбалы санның графикалық үлгісі, разрядтық қосылғыштардың қосындысы. Қарапайым теңсіздік, қарапайым теңсіздіктердің көптеген шешімдері, сандар сәулесі.

    Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

    Талқылау:

    Разряд деген не?

    Разрядты қосылғыштардың қосындысы түріндегі санды ал.

    Көптеген теңсіздіктің шешімдерін сандар сәулесінде белгіле.

    Жазылым:

    Сандар сәулесін сызу, ауданын штрихтау, теңсіздік шешімі болатын үштаңбалы сандарды жазу.

    Құндылықтарды

    дарыту

    • жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға дегени құрмет;

    • топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;

    • өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;

    • топтық жұмыстар, кретаивті шығармашылық ізденістер барысындағыеңбек және шығармашылық;

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Осы сабақ барысында оқушыларинтербелсенді тақтаны қолданады.

    Пәнаралық байланыс


    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланғаніс-әрекет







    Қоры





    0-3мин

    Ынталандыру.

    Жер көлемі аймағындағы жыл сайын болатын ерекшеліктер – бұл климат, немесе ауа райының тәртібі. Климат ауа райына қарағанда тұрақты. Белгілі бір елді мекенге оны бірақ рет суреттейді, ал ауа райы күнде өзгереді. Ауа райы — бұл климаттың белгілі бір күнге немесе мезгілге арналған болжамы.

    Яғни климат – бұл қалыпты жағдай. Климаттық нормадан ауа райының ауытқуы климаттың өзгерісі ретінде қарала алмайды, мысалы өте суық қыс климаттың сууын айтпайды. Климаттың өзгеріске ұшырауын он жыл көлемінде бақылап, атмосфера өзгерісін байқаған жағдайда ғана айта алады.

    1-слайд



    4-6мин


    «Түймедақ» әдісімен:

    -Разряд және класс деген сөздер сендерге таныс па?

    Геометриялық фигуралар туралы не білеміз?

    Суреттерін көрсетіп отырып фигуралар туралы білімін тексеру.

    Көп таңбалы сандарды көрсету арқылы сандардың оқылуын, әр разрядтың атауын айтқызу.


    (Ұ)Өзектендіру.

    Тексеру үшін математикалық диктант жазу.

    Жаз және мына сандарды оқы:

    2 жүздік 8 ондық 3 бірлік

    5 жүздік 0 ондық 1 бірлік

    4 жүздік 6 ондық 0 бірлік

    7 жүздік 0 ондық 0 бірлік

    Ары қарай оқулықтағы 1-тапсырма орындалады. Оқушылар тек ондық, бірлік не бірлік жетіспейтін үш таңбалы сандарды жазып алады және берілген ауа райы құбылыстарының қайсысы жауын-шашынға жататынын біледі.

    Оқу мақсаттарымен танысу


    Оқулық

    2-слайд











    4-слайд


    Сабақ ортасы


    2 мин












    4-5мин































































































    2 мин




























    2-3мин


























    Ауызша тапсырмалар беру арқылы түсініктерін нақтылау.

    Мысалы: 4852, 50426,4263,450603,20530 деген сандардағы 2 саны нені білдіреді?

    58 жүздік,123 ондық,402 мыңдық,7025 бірліктен тұратын сандарды ата.


    Разрядтар мен кластар

    Математикалық диктант:

    - 5 ондық мыңнан және 50 бірліктен тұратын сан; (50050)

    -25 ондықтан және 9бірліктен тұратын сан(259);

    - 1 жүздік мыңнан ,2 бірлік мыңнан және 8 ондықтан тұратын санды жаз(102080):




    Топтық жұмыс


    1 топ

    738*213=157194 664*102=67728 12320/32=385


    71720/440=163 275*275=75625 906*426=385956


    52008/12=4334 826314/123=671 106*354=37524


    806*907=731042 13568/16=848 824964/294=2806

    2 т

    2т 2топ Сандарды оқы:

    Мыңдар класы(II класс)

    Бірліктер класы(Iкласс)

    Жүздік мыңдар

    Ондық мыңдар

    Бірлік мыңдар

    Жүздік-

    тер

    Ондық-

    тар

    Бірлік-

    тер

    3

    2

    0

    4

    5

    8


    4

    8

    0

    0

    7

    6

    0

    9

    5

    4

    0

    7

    7

    1

    5

    0

    9



    7

    9

    0

    3




    3 топ Берілген сандарды жаз

    .№

    Сандарды жаз

    Сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жаз

    1.

    4 мыңдық, 5 ондық, 7 бірлік

    4 000 + 000 + 50 + 7 = 4 057

    2.

    30 мыңдық, 4 жүздік, 2 бірлік

    30 000 + 400 + 00 + 2 = 30 402

    3.

    2 жүздік

    200

    4.

    7 жүздік, 5 ондық, 6 бірлік

    700 + 50 + 6 = 756

    5.

    9 жүздік

    900 + 00 + 0 = 900

    6.

    3 897 – нің алдындағы сан.

    3 000 + 800 + 90 + 6 = 3 896

    7.

    9 389 – дан кейінгі сан

    9 000 + 300 + 90 + 0 = 9 390

    8.

    7 мыңдық 9 жүздік, 5 бірлік

    7 000 + 900 + 00 + 5 = 7 905

    9.

    3 мыңдық

    3 000 + 00 + 0 = 3 000




    10.

    2 мыңдық 5 жүздік

    2 000 + 500 + 00 +0 =2









    Оқытудың мақсаты бой

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    29.11.2020
    496
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тукенова Сарсенкул Кайлашовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации