Білу.
Түсіну.
Тыңдалым.
Видеожазба. Сандарды
салыстыру
https://www.youtube.com/watch?v=Pfit1rywZgc
-
Видеодан не
көрдіңдер? (Балаларды)
-
Олар нестеп
жатыр? (Шаңғы теуіп
жүр)
-
Барлығы қанша
бала? (11)
-
Қыздар
қаншау? (қыздар
5)
-
Ұлдар
қанша? (ұлдар
6)
-
Ұлдар мен қыздар
саны тең ба?
(Жоқ)
-
Ұлдар көп па, қыздар
көп па? (ұлдар)
-
Қаншаға
көп? (1
–еуге)
-
Қаншаға
кем? (1-еуге)
-
Біз ұлдар саны мен
қыздар санын нестедік? (Салыстырдық)
Жарайсыңдар балалар!
Өте жақсы жауап бердіңдер.
Ал енді біздің
бүгінгі тақырыбымыз қандай деп
ойлайсыңдар?
Айтылым.
(Т.Ж) «ТВ шоу»
әдісі.
І
топ: Заттарды ретімен
санайды.
ІІ
топ: Реттік санау қай жерде
қолданылатындығын айтады.
ІІІ
топ: 2, 5, 8 сандарының көршісін
атайды.
(Тапсырманы аяқтаған
топ қол шапалақтау арқылы
білдіреді)
Жарайсыңдар, өте
жақсы!
Қолдану.
(Ж.Ж) «Ойлан,
тап»әдісі суреттегі заттарды
санайды, салыстырады.
(1сурет)
- бірінші топтағы
заттардың саны қанша?
- екінші топтағы
заттардың саны қанша?
бірінші топтағы
заттардың саны қанша болса, екінші топтағы заттардың саны сонша.
Демек, екі топтағы заттар саны
тең.
(2
сурет)
- суретте неше
қызанақ бейнеленген?
- сәбіз
ше?
- сәбіз бен
қызанақтың саны қандай?
- қызанақ пен
сәбіздің саны тең емес.
Жазылым.
Талдау.
Дәптермен жұмыс.
Фигуралардан жұп
құрастыр.
Жұбы жоқ фигураларды
боя. Сандарды салыстыр және = және ≠ белгілерін
қой.
Қанша болса
сонша.
Шаршының саны қанша
болса, дөңгелектің де саны сонша болатындай етіп суретті
толықтыр
Сергіту
сәті:
1ден-10-ға
дейінгісандарды үш тілде
санау.
Жинақтау.
Саралау.
(Ж.Ж) «Кім зерек»
әдісі.
Суреттегі заттар қатарын
салыстыр.
-
Қайсысы артық? Қалам
ба, әлде қарындаш па?
-
Өшіргіш пе, әлде
ұштағыш па?
Бағалау
критерийі:
Суреттегі заттарды
салыстыра алады.
Дискриптор:
-
Қаламның санын
анықтайды;
-
Өшіргіштің санын
анықтайды;
-
Қалам мен өшіргішті
салыстырады;
-
Қарындаштың санын
анықтайды;
-
Ұштағыштың санын
анықтайды;
-
Қарындаш пен
ұштағышты салыстырады
Бағалау.
Бөлімше
1.1 «Натурал сандар және 0 саны.
Бөлшектер»
|
Оқу
мақсаты
|
1.1.1.2**
Бір таңбалы сандарды оқу, жазу және
салыстыру
|
Бағалау
критерийі
|
Білім
алушы
•Бір
таңбалы сандарды таниды және атайды
•10
көлеміндегі сандарды салыстырады
|
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
|
Білу және
түсіну
Қолдану
|
1-тапсырма
Суреттерді
сәйкес сандармен байланыстырып сыз.
Сандарды оқы.
|
Дескриптор
Білім
алушы
- заттардың санына сәйкес
цифрды белгілейді;
- сандарды
дұрыс оқиды.
|
|
Білім
алушы
- заттардың санына сәйкес
цифрды белгілейді;
- сандарды
дұрыс оқиды.
|
|