Материалдар / "Сандарды салыстыру"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Сандарды салыстыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған сабақ жоспары математика пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Тамыз 2018
3006
93 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математика

Мектеп: «Еңбек ауылындағы мектепке дейінгі шағын орталығы бар № 22 орта мектеп» КММ

Күні: 20.04.2018ж

Мұғалімнің аты- жөні: Ысқақова А.М.

Сынып: 1б-сынып

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сандарды салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.

Сабақ мақсаттары

Бір таңбалы сандарды салыстырады, жазады.

Барлық оқушылар: «=», « ≠» белгілерінің көмегімен салыстырудың нәтижесін өрнектей біледі;

Көптеген оқушылар: Жұп құрастыру арқылы сандарды салыстырады;

Кейбір оқушылар: екі топтағы заттардың санын теңестіре білуді үйренеді және дәлелдер келтіреді.

Бағалау критерийлері

Бір таңбалы сандарды жазады, салыстыра алады.

Заттардың санының тең және тең емес екендігін салыстыра алады;

Тілдік мақсаттар

Тең-равный- equal,
тең емес-
не равный- not equal,
сонша-так много-
so much

Ресурстар

  1. әр оқушының уысы толғанша алуға болатындай үрмебұршақ салынған қапшық;


ламинатталған беттер;маркерлер.

АКТ

  1. https://www.youtube.com/watch?v=Pfit1rywZgc Видео

Құндылықтарды дамыту

Шығармашылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу

Пән аралық байланыс

Сауат ашу, жаратылыстану

Алдыңғы білім

Сандар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресустар

Сабақтың басы


(Ұ) Психологиялық дайындық Оқушылармен шеңбер құру.

Оқушылардың бүгінгі сабақтарына сәттілік тілеу.

(Оқушылардың санай алу қабілетін байқау)

1-10-ға дейін санау

Шеңберде тұрып санамақ айту

Кел санайық санамақ, 
Саусақтарды даралап. 
Бас бармағым алғашқы -
Балаң үйрек жалғасы. 
Ортан терек - кезекші, 
Шылдыр шүмек - көмекші. 
Шынашағым - балапан,
Бәріне ортақ алақан. 
Шылдыр шүмек -мен,
Титтей бөбек - сен. 
Бір үйде біз нешеуміз? 
Бір үйде біз бесеуміз

Балаларды ауызбіршілікке, достыққа шақыру.

Шаттық шеңбер


Сабақтың ортасы


Білу. Түсіну.

Тыңдалым.
Видеожазба. Сандарды салыстыру

https://www.youtube.com/watch?v=Pfit1rywZgc

  • Видеодан не көрдіңдер? (Балаларды)

  • Олар нестеп жатыр? (Шаңғы теуіп жүр)

  • Барлығы қанша бала? (11)

  • Қыздар қаншау? (қыздар 5)

  • Ұлдар қанша? (ұлдар 6)

  • Ұлдар мен қыздар саны тең ба? (Жоқ)

  • Ұлдар көп па, қыздар көп па? (ұлдар)

  • Қаншаға көп? (1 –еуге)

  • Қаншаға кем? (1-еуге)

  • Біз ұлдар саны мен қыздар санын нестедік? (Салыстырдық)

Жарайсыңдар балалар! Өте жақсы жауап бердіңдер.

Ал енді біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыңдар?

  • Сандарды салыстыру


Айтылым.

(Т.Ж) «ТВ шоу» әдісі.

І топ: Заттарды ретімен санайды.

ІІ топ: Реттік санау қай жерде қолданылатындығын айтады.

ІІІ топ: 2, 5, 8 сандарының көршісін атайды.

(Тапсырманы аяқтаған топ қол шапалақтау арқылы білдіреді)

Жарайсыңдар, өте жақсы!


Қолдану.

(Ж.Ж) «Ойлан, тап»әдісі суреттегі заттарды санайды, салыстырады.

(1сурет)

- бірінші топтағы заттардың саны қанша?

- екінші топтағы заттардың саны қанша?

бірінші топтағы заттардың саны қанша болса, екінші топтағы заттардың саны сонша. Демек, екі топтағы заттар саны тең.

(2 сурет)

- суретте неше қызанақ бейнеленген?

- сәбіз ше?

- сәбіз бен қызанақтың саны қандай?

- қызанақ пен сәбіздің саны тең емес.

Picture 1

Жазылым. Талдау.

Дәптермен жұмыс. Фигуралардан жұп құрастыр.

Жұбы жоқ фигураларды боя. Сандарды салыстыр және = және ≠ белгілерін қой.

Shape1 Shape9 Shape2 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape3 Shape4

Shape12 Shape11 Shape10

Shape19 Shape18 Shape17 Shape16 Shape13 Shape14 Shape15

Shape23 Shape24 Shape22 Shape21 Shape20

Shape25


Қанша болса сонша.

Шаршының саны қанша болса, дөңгелектің де саны сонша болатындай етіп суретті толықтыр

Shape27 Shape26

Shape30 Shape29 Shape28



Shape31 Shape32




Сергіту сәті:

1ден-10-ға дейінгісандарды үш тілде санау.


Жинақтау. Саралау.

(Ж.Ж) «Кім зерек» әдісі.
Суреттегі заттар қатарын салыстыр.

  • Қайсысы артық? Қалам ба, әлде қарындаш па?

  • Өшіргіш пе, әлде ұштағыш па?


Picture 1

Бағалау критерийі:

Суреттегі заттарды салыстыра алады.

Дискриптор:

  • Қаламның санын анықтайды;

  • Өшіргіштің санын анықтайды;

  • Қалам мен өшіргішті салыстырады;

  • Қарындаштың санын анықтайды;

  • Ұштағыштың санын анықтайды;

  • Қарындаш пен ұштағышты салыстырады

Бағалау.

Бөлімше 1.1 «Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер»

Оқу мақсаты

1.1.1.2** Бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру

Бағалау критерийі

Білім алушы

Бір таңбалы сандарды таниды және атайды

10 көлеміндегі сандарды салыстырады


Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

1-тапсырма

Суреттерді сәйкес сандармен байланыстырып сыз.
Сандарды оқы.

Shape33

Дескриптор

Білім алушы

- заттардың санына сәйкес цифрды белгілейді;

- сандарды дұрыс оқиды.



Білім алушы

- заттардың санына сәйкес цифрды белгілейді;

- сандарды дұрыс оқиды.


Бейнежазба, АКТ



























Сабақтың соңы


Кері байланыс:

«Желкенді кеме.»



.

Желкенді кеме


Саралау


Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«Салыстыру» әдісі арқылы теңсіздік белгілерін орналастырады


Күлегеш смайликтер арқылы

бағалаймын.

Сызғыш және қылқаламды бір-біріңе кеземе.






Қорытынды бағамдау:

Оқытудағы жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз:

  1. Үлестірмелі материалды алдын ала әзірлеп әкелгенім

  2. Оқушылар, топта, жұпта жақсы жұмыс істеуі

Оқытудағы жеткіліксіз тұстары:

1) Кейбір оқушылар тапсырмаларды ор ындау барысында салыстырудан қиналды

2)Бұталар мен ағаштарды ажыратуда қиындықтар туындады

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетін білдім?

Осы сабағымның кеткен кемшіліктерді келесі сабағымда ескеремін.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!