Сабақ: Сандарға кіріспе.Заттарды санау. | Мектеп: №3 Хамза атындағы ЖОМ |
Күні:. | Мұғалімнің аты- жөні:Кошметова Нилуфар |
Сынып: 1 «А» сынып | Қатысқандар- 20 | Қатыспағандар -0 |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 1.1.1.2. 10 – ға дейінгі сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау және оның реттік нөмірін атау.1.4.1.1. Цифрлар мен сандарды ажырата білу, бір таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б.) көрсету, сан түзуінің бойында көрсету. |
| Барлық оқушылар орындай алады |
| Санның натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды . |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады |
| Санның натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды және оның реттік нөмірін атай алады |
| Кейбір оқушылар орындай алады |
| Сандарды бірден бастап санап, олардың реттік нөмірін айта алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар игереді: 10 – ға дейін есептік санау түсініктері қалыптасады. Санағанда есептік сан есімдер қолданады; Есептік сан есімдер Қанша? Неше? сұрақтарына жауап беретін сан есімдер екенін біледі; заттарды санау бір санынан басталатынын үйренеді.Пәндік лексика және терминология:Санау, сан, саны, қанша?Диалог/жазу үшін қажетті сөздерТалқылау:Санауды қай саннан бастаймыз?Суреттегі заттарды санаңдар. Қанша ....?Санағанда сандарды қалдырып кетуге болмайды. Неліктен? Сендер қалай ойлайсыңдар? |
Алдыңғы оқу: | Оқушылар 1 – ден 10 – ға дейінгі сандарды ауызша айта алады. |
Күтілетін нәтиже: | Оқушылар он көлемінде санауды; заттардың саны мен сандар арасындағы сәйкестікті табуды меңгереді. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 0-3 минут
4-6 минут
Ортасы 7-11 минут
12-20 минут
21-25минут
| Оқушыларды парталарына жайғастырып, оқу құралдарының дайындығына көз жеткіземін. Ширату.Сабақты заттардың санын анықтайтын сұрақтар қоюдан бастаймын.-Терезенің жанында қанша бала отыр?- Сенің алдыңда отырған бала саны нешеу?- Сенің артыңда қанша бала отыр? - Сыныпта сенімен бірге қанша бала бар?- Ал мұғаліммен бірге қосқанда ше? Оқушылардыі санау дағдыларын байқап анықтаймын.Көкейкестілік.Сыныптағы ұлдарды бір қатарға, қыздарды бір қатарға тұрғызамын. Ұлдарға қыздарды, ал қыздарға ұлдарды санатамын.-Балалар, сыныпта ұлдар көп пе, әлде қыздар көп пе?- Бүгін мектепке барлығы қанша оқушы келіпті?- Сыныпта барлығы неше парта бар?- Бөлме гүлдері қанша?Мақсат қою. /проблемалық жағдаят/.Заттарды сана. Тапсырманы жалпы сыныпқа орындатамын. Оқушылар әр топтағы заттардың санын санайдыМысалы:Ит – 2.Мысық – 4.Гүл – 7.Шар - 9Жаңаны ашу.Шығарып көр.Тапсырманы жұппен орындатамын.Оқушылар алдымен оқу құралдарын санайды. Бір – бірлеріне алма кезек сұрақ қойғыза отырап, суреттегі заттардың санын анықтатамын.Тапсырма критериі:1. Тыныштық сақтау.2. Әр заттың санын дұрыс анықтау.3. Сұрақ қойған оқушы міндетті түрде есептік сан есім сұрағын қолдану.4. Өз жауаптарын жұпта талқылау. Нәтижесін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.Жаңаны қолдану.Орындап көр.Тапсырманы жұпта орындатамын. Әр оқушы өзінің сөмкесіндегі түрлі –түсті қарындаштарын партаның үстіне қояды. Сосын оны санап санын анықтайды. Егер оқушы 10 нан ары санай алмаса өз жұбын көмекке шақырады.Сергіту сәті:Оқушыларға Қанша? ойынын ойнауды ұсынамын.Бір оқушы тақтаға шығып бір заттың суретін көрсетеді де қазақ тілінде Қанша? деп сұрайды. Сұраққа бірінші болып жауап берген жеңімпаз келесі суретті көрсетіп, орыс тілінде сколько? деп сұрайды. Келесі жеңімпаз келесі суреттегі заттарды көрсетіп, ағылшын тілінде Nov many? деп сұрап ойынды ары қарай жалғастыра береді.Рефлексия.Әр оқушыға өзінің өзіндік жұмысын бағалауды ұсынамын.Мен_________түсіндім.Мен енді_______ жасай аламын.Менің қолымнан_______ келеді.Менің .......................... білгім келеді |
Бұлтты аспан, кемпірқосақ, сабын көпіршіктері, жауын суреттері.
Сынып бөлмесіндегі санауға ыңғайлы заттар.
Оқулықтағы иллюстрация.
Дәптер, альбом, кітап, түрлі-түсті қарындаштардың суреттері.
|
Қосымша мәліметтер: |
Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Досыңның қанша оқулығы барын анықта.Қабілетті оқушыға тапсыманы қалай түрлендіресіз?Сынып бөлмесіндегі заттарды он-оннан топтастырып санатамын. | Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Топтық жұмыстағы жауаптарын тыңдаймын.- Жеке жұмысты өз бетінше қалай орындағанын байқаймын.- Сұрақтарға жауап бергенде тыңдаймын. | Пәнаралық байланыс:Жаратылыстану, Денсаулық және қауіпсіздік: АКТ мен байланыс:
Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері): Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу. |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сабақ қалай өтті,Қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Оқушылар 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санауды үйренді. Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Жоспарыма жаңартылған оқыту бағдарламасына сай өзгерістер енгіздім.
|