жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сандары тура және кері санау
Тексерілді ____________________
Тәрбиешілері:Жарылгасова Н.К
Болат Г.Б
ЦИГЛОГРАММА
«Балапан» II кіші тобы
Өтпелі тақырып: «Әрқашан күн сөнбесін » I апта (23.05-27.05.2018 жыл)
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 1.Денсаулық 2.Таным 1. Жаратылыстану |
Сейсенбі
1. Коммуникация
|
Сәрсенбі 1.Шығармашылық2.Әлеумет
|
Бейсенбі
1.Коммуникация 1. Сөйлеуді дамыту |
Жұма
1.Таным 1.ҚҰМҚ |
||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5-7 мин) |
|
||||||||||||
Т:
«Амандандасу» |
Ойын жаттығу: «Жау-жау жаңбыр». |
Үстел үсті ойын-дары:мазаика,дамино. |
Топ бөлмесіндегі табиғат бұрышымен таныстыру. Отырғышта орындалатын жаттығулар №3 |
Ойын жаттығу: «Таза қолдар» Жалпы жетілдіруші жаттығулар № 2 |
|||||||||
Таңғы ас |
Мәдени-гигиеналық шараларды орындау. Үстел басында балалардың дұрыс отыруларын қадағалау. |
||||||||||||
Ойындар. Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық. |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
||||||||||||
Д/О.: «Қайсысы немен қоректенеді?» (күшік, мысық, т.б.) |
Д/О: «Қай ойыншықты жасырдым»
|
Саусақ ойындары: |
Д/О: «Бұл қай маман?» |
Қимылды ән- ойын: «Мен және
қояндар» |
|||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу кестесі |
Дене шынықтыру 1.Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында (50-60 сек) жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу. Үлкен допты екі қолмен арқаннан, тордан асыра лақтыру. 2.Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында (50-60 сек) жүгіру. Үлкен допты екі қолмен арқаннан, тордан асыра лақтыру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу. Жаратылыстану Тақырыбы: Өсімдіктер. Мақсаты:Өсіп шыққан жасыл шөпті бақылау,оны сипап ұстау,өгей шөп,бақ-баққа және т.б., гүлдерді жұлуға, аяқтарымен таптауға болмайтынын, өсімдіктің пайдасын түсіндіру. Табиғтқа қамқорлыққа тәрбиелеу. |
Көркем
әдебиет Т:«Қайырымдылық» (әңгіме)
Д.Данабеков Дене шынықтыру Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында (50-60 сек) жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу. |
Мүсіндеу Тақырыбы:
«Түрлі түсті
моншақтар»
Қоршаған ортамен
танысу
|
Сөйлеуді
дамыту Дене шынықтыру 1.Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында (50-60 сек) жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу. Үлкен допты екі қолмен арқаннан, тордан асыра лақтыру.
Сурет салу
Тақырыбы: «Тату
балалар»
|
Қарапайым математика-лық
ұғымдарды қалып-тастыру.
Музыка Санаулы
саусақтар |
||||||||
Серуенге дайындық Серуен Серуеннен оралу |
Киіну: реттілік, серуенге шығу |
||||||||||||
1. Ауа-райын бақылау. м:ауа райындағы өзгерістерді аңғара білуге, дұрыс атай білуге үйрету, тілін дамыту. 2. Көшедегі адамдар-дың еңбегін бақылау. 3. Қимылды ойындар: "Ақ қояным", |
1. Аула тазалау-шының еңбегін ба-қылау. м.: еңбегін құрмет-теуге тәрбиелеу. 2. Еңбек.:Ойын алаңын тазалау. м.: бірлесе еңбек етуге тәрбиелеу. 3. Таза ауда дене шынықтыру жаттығулары. Қ/О: «Мені қуып жет» |
1.Балабақша ауласын-дағы гүлдердіі күзгі көрінісін бақылау. м.:гүлдер туралы түсініктерін кеңейту. 2 . Еңбек: Гүлдердің тұқымын жинау. 3. Қ\О: «Ормандағы аю?» |
1. Жол көліктерін бақылау. м.:Машиналардың түсін, көлемін анық-тау,оларды ажырата білу, қауіпсіздік туралы алғашқы ұғымдарын қалыптастыру. 2.Еңбек:топ үлескесінлегі
құмды жинау. |
1.Құстарды бақылау. Құстармен таныстыру; Қамқор болуға тәрбиелеу. 2. Еңбек: Аула жинаушыеңбегін бақылау. 3. Қимылды ойын: " Автомобиль мен |
|||||||||
Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу . |
|||||||||||||
Түскі ас |
Балаларды түскі ас мәзірімен таныстыру. Мәдениетті тамақтануға баулу. |
||||||||||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау. |
||||||||||||
Ұйқыдан ояну,су шаралары |
«Велосипед жаттығуы»Қол мен аяқты жоғар көтеріп,аяқты кезекпен сермеу. |
«Қайық жаттығуы»Ішпен жату,қолдары иектің астында.Жоғары тартылып,еңкею,тәрбиелеу. |
«Кірпілер»кірпі Тікенектеріне ұқсас төсеніштерінің үстімен жүру |
«Әтеш серуенде»Әр түрлі тәсілде дайындалған массаж түрлерімен жүру |
«Шаңғы жаттығуы» Екі аяқты тізеге бүгіп, кезекпен созып жинау.Табанды төсек үстіне үйкеу. |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу |
||||||||||||
Ойындар,дербес әрекет
|
Қимылды ойын: «Кім жылдам» Балаларлың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері. |
Сюжеттік рөлдік ойын: «Шаштараз» Ш:шаштарын үнемі тарап әдемілеп жүруге үйрету. Әдемілекке,әсемдікке баулу. |
«Өз жұбыңды тап» Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері. |
Дидактикалық ойын: «Пирамида құрастыр» Ш: кубиктерден пирамида құрастыру. |
Тақпақтар,санамақтар жаттау. Балалардың еркін өз ойындары. |
||||||||
Балалардың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Өмірбекқызы Тұмар мен Иржанов Арсланға сапта түзеу жүруді үйрету. |
Б.Айару мен Нұрсанаға саусақ жаттығуларын үйрету. |
Еламан мен Асылханға өлең жолдарын қайталату. |
Айзере мен Жансерікке түстерді ажырата білуге үйрету. |
Айша мен Диасқа сурет кітпшасын дұрыс бояуға үйрету. |
||||||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу |
||||||||||||
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||||||
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Балабақшадағы достарың кім?», «Балабақша ауласы саған ұнай ма?» |
||||||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Балалармен үй жағдайында шығармашылық әрекетпен айналысу туралы пікір алмасу. |
«Би билегім келеді» әнін баламен бірге қайталау |
Үйдегі жануарлар туралы білетіндерін анықтау |
Балалардың өзіне қызмет көрсете білуіне үлкен мән беруіне көңіл бөлуі. Балаларды үйге сұрануға дағдыландыру.. |
Балалардың ойыншықтарын таңдауда тәрбиелік, дамытушылық мазмұнына мән беруге кеңес. |
Тексерілді ____________________
Тәрбиешілері:Жарылгасова Н.К
Болат Г.Б
ЦИКЛОГРАММА
« Балапан» II кіші тобы
Өтпелі тақырып: «Әрқашан күн сөнбесін » IІ апта (30.05-04.05.2018 жыл)
Күн тәртібі |
Дүйсенбі
1. Денсаулық 1. Дене шынықтыру |
Сейсенбі
1. Коммуникация
1. Орыс тілі |
Сәрсенбі
1. Шығармашылық
1. Музыка |
Бейсенбі
1. Коммуникация 1. Сөйлеуді дамыту |
Жұма
1. Таным 1. ҚМҰҚ |
|||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
|
|||||||||
Таңғы шеңбер: «Амандандасу» Ертеңгілік дамытушы жаттығулар №4 |
Жәй қимылды ойын: «Ақ қоян» М: мәдени –гигиена лық шараларды орындауга тәрбиелеу Бұрымдармен орындалатын жаттығулар №1 |
Әңгімелесу: топ бөлмелерін ажыра ту және балабақша дағы күн тәртібі туралы түсінік беру. Доппен орындалатын жаттығулар №4 |
Топ бөлмесіндегі табиғат бұрышымен таныстыру. Отырғышта орындалатын жаттығулар №5 |
Д/О: «Дәл осындай жиһазды көрсет» Ш: сурет арқылы топ
бөлмесіндегі жиһазды танып, атау. |
||||||
|
||||||||||
Таңғы ас |
Мәдени-гигиеналық шараларды орындау. Үстел басында балалардың дұрыс отыруларын қадағалау. |
|||||||||
Ойындар. Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық. |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||||||
«Балабақша» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру |
Саусақ ойындары: |
Д/О: «Қай ойыншықты жасырдым?» |
Д/О: «Бұл қай маман?» |
« Жиһаздар
» |
||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу кестесі |
Дене шынықтыру 1.Нық қадаммен алға және артқа жүру. Допты педагогтан 1-1,5 м арақашықтыққа лақтыру. Арқан бойымен жүру кезінде тепе-теңдікті сақтау. Жаратылыстану
Тақырыбы: «Қанатты
достар». |

