Материалдар / Сандары тура және кері санау

Сандары тура және кері санау

Материал туралы қысқаша түсінік
Меңгерту түсіндіру
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді ____________________ Тәрбиешілері:Жарылгасова Н.К
Болат Г.Б


ЦИГЛОГРАММА

«Балапан» II кіші тобы

Өтпелі тақырып: «Әрқашан күн сөнбесін » I апта (23.05-27.05.2018 жыл)


Күн тәртібі

Дүйсенбі

1.Денсаулық

2.Таным

1. Жаратылыстану
2. Дене шынықыту

Сейсенбі

1. Коммуникация
2. Денсаулық


1. Көркем әдебиет
2. Дене шынықтыру

Сәрсенбі

1.Шығармашылық2.Әлеумет


1. Мүсіндеу
2. Қоршаған ортамен таныстыру

Бейсенбі

1.Коммуникация
2.Денсаулық
3.Шығармашылық

1. Сөйлеуді дамыту
2. Дене шынықтыру
3. Сурет салу

Жұма

1.Таным
2.Шығармашылық
3.Вариатив компоненті

1.ҚҰМҚ
2.Музыка
3.«Саналы саусақтар»

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б)

Таңертеңгі гимнастика (5-7 мин)


Т: «Амандандасу»
Ертеңгілік дамытушы жаттығулар №1

Ойын жаттығу: «Жау-жау жаңбыр».
Бұрымдармен орындалатын жаттығулар №2

Үстел үсті ойын-дары:мазаика,дамино.
Доппен орындалатын жаттығулар №1

Топ бөлмесіндегі табиғат бұрышымен таныстыру.

Отырғышта орындалатын жаттығулар №3

Ойын жаттығу: «Таза қолдар»

Жалпы жетілдіруші жаттығулар № 2

Таңғы ас

Мәдени-гигиеналық шараларды орындау. Үстел басында балалардың дұрыс отыруларын қадағалау.

Ойындар.

Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық.

Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

Д/О.: «Қайсысы немен қоректенеді?» (күшік, мысық, т.б.)

Д/О: «Қай ойыншықты жасырдым»




Саусақ ойындары:
Көтерілсе күнім,
Гүл қауызын ашады.Кешкісін күн батады,
Гүл ұйқығажатады.
(Санамақ таяқшаларынан күн салу)

Д/О: «Бұл қай маман?»
М: мамандықтар туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру.

Қимылды ән- ойын: «Мен және қояндар»
Мен ойнаймын балалайка: « трен-де-брен»²
Ал, қояндар ән айтады, би билейді, « трен-де-брен»² (барабан, сыбызғы)

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу кестесі

Дене шынықтыру

1.Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында (50-60 сек) жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу. Үлкен допты екі қолмен арқаннан, тордан асыра лақтыру.

2.Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында (50-60 сек) жүгіру. Үлкен допты екі қолмен арқаннан, тордан асыра лақтыру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу.

Жаратылыстану

Тақырыбы: Өсімдіктер.

Мақсаты:Өсіп шыққан жасыл шөпті бақылау,оны сипап ұстау,өгей шөп,бақ-баққа және т.б., гүлдерді жұлуға, аяқтарымен таптауға болмайтынын, өсімдіктің пайдасын түсіндіру. Табиғтқа қамқорлыққа тәрбиелеу.

Көркем әдебиет Т:«Қайырымдылық» (әңгіме) Д.Данабеков
М:
Адамның жүріс – тұрыс ерекшеліктерін бағалауға үйренуді жалғастыру, өзге адамға мейірімділікті, қамқорлық қатынасты білдіруге ниеттерін ояту.

Дене шынықтыру Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында (50-60 сек) жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу.

Мүсіндеу Тақырыбы: «Түрлі түсті моншақтар»
Мақсаты:
Жеке жұмыстарды әшекей бұйымдарын мүсіндеп бір композицияға біріктіруді үйрету . Ұжымдаса еңбек етуге , достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Қоршаған ортамен танысу
«Туған қаламызға саяхат»
Адамдардың бір-бірімен достығы туралы түсініктерін қалыптастыру. Туған қалаға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу; өз қалалары туралы білімдерін жүйелеу және байыту; ойлау және сөйлеу белсенділігін арттыру. Қазақстанның туы, жаз мезгілі туралы түсініктерін кеңейту




Сөйлеуді дамыту
Т: Балалар текшелермен ойнайды"
Балаларды сюжеттік сурет бойынша әңгіме құрастыруға үйрету.Сурет бойынша құрастырылған әңгімесін тыңдап, зат есім мен етістіктерді қатыстырып,сөз тіркестерін қолдана білу дағдыларын дамыту.Балаларды достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Дене шынықтыру 1.Шеңбердегі өз орнын тауып сапқа қайта тұру және баяу қарқында (50-60 сек) жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойымен жоғары өрмелеу және түсу. Үлкен допты екі қолмен арқаннан, тордан асыра лақтыру.

Сурет салу Тақырыбы: «Тату балалар»
Мақсаты:
Алақанмен салған пішіндерімен композиция құрастыруға үйрету Достық қарым -қатынасқа тәрбиелеу.




Қарапайым математика-лық ұғымдарды қалып-тастыру.
Тақырыбы: «
Тең», «оң», «сол» ұғымдары.
Мақсаты:Тең заттар тобын беттестіру мен тұстастыру арқылы салыстыруға және оң, сол бағыттарды анықтауға үйрету. Ойлау, зейән қабілеттерін дамыту. Шыдамдылыққа тәрбиелеу

Музыка
Музыкалық шығарманы эмоциямен қабылдауға, әнді сүйемелдеусіз ре-ля октавасының диапазонында орындауға, қимылдың ырғақтықпен орындауға үйрету.

Санаулы саусақтар

Серуенге дайындық Серуен Серуеннен оралу

Киіну: реттілік, серуенге шығу

1. Ауа-райын бақылау.

м:ауа райындағы өзгерістерді аңғара білуге, дұрыс атай білуге үйрету, тілін дамыту.

2. Көшедегі адамдар-дың еңбегін бақылау.

3. Қимылды ойындар:

"Ақ қояным",


1. Аула тазалау-шының еңбегін ба-қылау.

м.: еңбегін құрмет-теуге тәрбиелеу.

2. Еңбек.:Ойын алаңын тазалау.

м.: бірлесе еңбек етуге тәрбиелеу.

3. Таза ауда дене шынықтыру жаттығулары. Қ/О: «Мені қуып жет»

1.Балабақша ауласын-дағы гүлдердіі күзгі көрінісін бақылау.

м.:гүлдер туралы түсініктерін кеңейту.

2 . Еңбек: Гүлдердің тұқымын жинау.

3. Қ\О: «Ормандағы аю?»

1. Жол көліктерін бақылау.

м.:Машиналардың түсін, көлемін анық-тау,оларды ажырата білу, қауіпсіздік туралы алғашқы ұғымдарын қалыптастыру.

2.Еңбек:топ үлескесінлегі құмды жинау.
Қ/О.: «Поезд».

1.Құстарды бақылау.

Құстармен таныстыру; Қамқор болуға тәрбиелеу.

2. Еңбек: Аула жинаушыеңбегін бақылау.

3. Қимылды ойын:

" Автомобиль мен
торғайлар ".

Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу .

Түскі ас

Балаларды түскі ас мәзірімен таныстыру. Мәдениетті тамақтануға баулу.

Ұйқы

Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау.

Ұйқыдан ояну,су шаралары

«Велосипед жаттығуы»Қол мен аяқты жоғар көтеріп,аяқты кезекпен сермеу.

«Қайық жаттығуы»Ішпен жату,қолдары иектің астында.Жоғары тартылып,еңкею,тәрбиелеу.

«Кірпілер»кірпі Тікенектеріне ұқсас төсеніштерінің үстімен жүру

«Әтеш серуенде»Әр түрлі тәсілде дайындалған массаж түрлерімен жүру

«Шаңғы жаттығуы» Екі аяқты тізеге бүгіп, кезекпен созып жинау.Табанды төсек үстіне үйкеу.

Бесін ас

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу


Ойындар,дербес әрекет








Қимылды ойын: «Кім жылдам»

Балаларлың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері.

Сюжеттік рөлдік ойын: «Шаштараз»

Ш:шаштарын үнемі тарап әдемілеп жүруге үйрету.

Әдемілекке,әсемдікке баулу.

«Өз жұбыңды тап» Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері.

Дидактикалық ойын: «Пирамида құрастыр»

Ш: кубиктерден пирамида құрастыру.

Тақпақтар,санамақтар жаттау.

Балалардың еркін өз ойындары.

Балалардың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

Өмірбекқызы Тұмар мен Иржанов Арсланға сапта түзеу жүруді үйрету.

Б.Айару мен Нұрсанаға саусақ жаттығуларын үйрету.

Еламан мен Асылханға өлең жолдарын қайталату.

Айзере мен Жансерікке түстерді ажырата білуге үйрету.

Айша мен Диасқа сурет кітпшасын дұрыс бояуға үйрету.

Кешкі ас

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу

Серуенге дайындық

Киіну: серуенге шығу.

Серуен

Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Балабақшадағы достарың кім?», «Балабақша ауласы саған ұнай ма?»

Балалардың үйге қайтуы

Балалармен үй жағдайында шығармашылық әрекетпен айналысу туралы пікір алмасу.

«Би билегім келеді» әнін баламен бірге қайталау

Үйдегі жануарлар туралы білетіндерін анықтау

Балалардың өзіне қызмет көрсете білуіне үлкен мән беруіне көңіл бөлуі.

Балаларды үйге сұрануға дағдыландыру..

Балалардың ойыншықтарын таңдауда тәрбиелік, дамытушылық мазмұнына мән беруге кеңес.



Тексерілді ____________________ Тәрбиешілері:Жарылгасова Н.К
Болат Г.Б

ЦИКЛОГРАММА

« Балапан» II кіші тобы

Өтпелі тақырып: «Әрқашан күн сөнбесін » IІ апта (30.05-04.05.2018 жыл)


Күн тәртібі

Дүйсенбі

1. Денсаулық
2. Таным

1. Дене шынықтыру
2. Жаратылыстану

Сейсенбі

1. Коммуникация
2. Денсаулық

1. Орыс тілі
2. Дене шынықтыру


Сәрсенбі

1. Шығармашылық
2. Таным

1. Музыка
2. Құрастыру


Бейсенбі

1. Коммуникация
2. Денсаулық
3. Шығармашылық

1. Сөйлеуді дамыту
2. Дене шынықтыру
3. Сурет салу

Жұма

1. Таным
2. Шығармашылық
3. Вариатив компонент

1. ҚМҰҚ
2. Музыка
3. «
Саналы саусақтар »

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар

(үстел үсті, саусақ және т.б)

Таңертеңгі гимнастика (5 мин)


Таңғы шеңбер: «Амандандасу»

Ертеңгілік дамытушы жаттығулар №4

Жәй қимылды ойын: «Ақ қоян»

М: мәдени –гигиена лық шараларды орындауга тәрбиелеу

Бұрымдармен орындалатын жаттығулар №1

Әңгімелесу: топ бөлмелерін ажыра ту және балабақша дағы күн тәртібі туралы түсінік беру.

Доппен орындалатын жаттығулар №4

Топ бөлмесіндегі табиғат бұрышымен таныстыру.

Отырғышта орындалатын жаттығулар №5

Д/О: «Дәл осындай жиһазды көрсет»

Ш: сурет арқылы топ бөлмесіндегі жиһазды танып, атау.
Жалпы жетілдіруші жаттығулар № 3


Таңғы ас

Мәдени-гигиеналық шараларды орындау. Үстел басында балалардың дұрыс отыруларын қадағалау.

Ойындар.

Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық.

Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

«Балабақша» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру

Саусақ ойындары:
Көтерілсе күнім,
Гүл қауызын ашады.
Кешкісін күн батады,
Гүл ұйқыға жатады.
(Санамақ таяқшалар- күн салу)

Д/О: «Қай ойыншықты жасырдым?»


Д/О: «Бұл қай маман?»
М: мамандықтар туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру

« Жиһаздар »
картиналар топтамасынан суреттер қарастыру

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл

ған оқу кестесі

Дене шынықтыру 1.Нық қадаммен алға және артқа жүру. Допты педагогтан 1-1,5 м арақашықтыққа лақтыру. Арқан бойымен жүру кезінде тепе-теңдікті сақтау.

Жаратылыстану Тақырыбы: «Қанатты достар».
Мақсаты:
Құстардың тіршілігі туралы түсініктерін кеңейту (сыртқа ерекшеліктері, немен қоректенеді, жыл құстары ұшып келеді), тірі және өлі табиғаттың өзара байланысын бақы

ЖИ арқылы жасау
19 Қараша 2020
399
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі