|
Тақырып: Сәндік-қолданбалы өнер |
Күні:15/11/1 |
|
|||||||||||||||||
|
Оқумақсаттары |
3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|
|||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлықоқушыларүшін: |
|
|||||||||||||||||
|
санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|
||||||||||||||||||
|
Бірқатароқушыларүшін: |
|
||||||||||||||||||
|
санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу |
|
||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Санның квадраты мен кубының құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табу |
|
||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Пәндік лексика және терминология:санның квадраты, санның кубы |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазуүшінпайдаланылатынтіл. Талқылау: |
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Жазу |
|
||||||||||||||||||
|
Санның квадратын, кубын жазу. |
|
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
|
Тірекбілім, білік, дағдылар |
Бірдей көбейткіштердің көбейтінділері, санның квадраты, көбейту компоненттері |
|
|||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланғаніс-әрекет |
Қоры |
|
||||||||||||||||
|
0-3 |
Ынталандыру. Қысқаша ролик суреттерін көрсету. Анықтама үшін: Сәндік-қолданбалы көркемөнер (латынша deco — сәндеймін) — бейнелеу өнерінің бір түрі, шығармашылық қызметтің әртүрлі салаларын қамтиды, көркемдік қызметтер мен пайдалы және көркем қызметтерімен көркемөнерлік бұйымдар жасауға бағытталған. Жинақталған термин, өнердің кеңейтілген екі туындысын біріктіреді: сәндік және қолданбалы. |
Қазақстанның сәндік-қолданбалы көркемөнері туралы бейне жазба |
|
||||||||||||||||
|
4-6 |
Өзектендіру. Тренажер К 22 бет №1 тапсырма. Мына заттардың қандай материалдан жасалғанын білу үшін есептерді шығар. Тапсырма санның квадрат мен кубы туралы түсінікті өзектендіруге көмектеседі. |
|
|
||||||||||||||||
|
7-11 |
Мақсат қою (мәселелі жағдаят) Сабақтың мақсатын қою максатында барлық біртаңбалы сандардың квадраттары мен кубтарын жылдам есептету |
|
|
||||||||||||||||
|
12-29 |
Өзіндік жұмыс Оқулық бойынша №2 тапсырманы орындау керек. Қиындықтарды түзету – Кімде қиындық туындады? – Қай жерден қате жібердіңіз? – Жіберілген қатенің себебін анықтайықшы? – егер өзіндік жұмыста ешқандай киындык болмаса, мақсатты нақтылау. ҚБ (қосымша тапсырма орындау). (Қателерді түзеу үшін). 23 бет №4түсінік бере отырып орындау Бағалау критерийлері бар тапсырманы орындау . Мысалы:
|
Карточка тарату |
|
||||||||||||||||
|
30-40 |
Бұрынғы өткен материалмен жұмыс. Баланың даму қабілетіне қарай әр оқушыға жеке тапсырма береді.. №5,6,7 топпен талдап, жеке дара орындау. Өзіндік жұмыс.
Сабақ тақырыбы бойынша сұрақ құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастыру. түймедақ немесе Блум текшесі. |
Дәптер, оқулық. |
|
||||||||||||||||
|
41-45 |
Рефлексия. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсатымызға жете алдық па? – Қиындық туындады ма? жеңе алдық па? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Өз жұмысын жетістік жолымен бағалауды ұсынады. Дәптерде жетістік жолы қолданады. Блум текшесінің сұрақтары бойынша сұрақтар құрастыру: ата, неге, түсіндір. |
Жетістік жолы.Блум текшесі |
|
||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||
|
Топтық жұмыстарда қабілеті жоғары оқушылар белсенділік көрсетеді, |
Қуанышты, көңілді, көңілсіз, смйликтер арқылы,екі жұлдыз бір тілек,сәтті орындаса жасыл түспен,қиындық кездескен болса сары,мұғалімнің көмегі қажет болса қызыл түсті стикерлермен бағалау |
Сергіту сәті |
|||||||||||||||||
Сәндік-қолданбалы көркемөнер туралы қосымша ресурстар
https://www.youtube.com/watch?v=02qOjmk_ESgҚазақтардың сәндік-қолданбалы көркемөнері –Тоқымашылық пен кілем жасау (RU)
https://www.youtube.com/watch?v=QFb8NqjAOgQҚазақардың сәндік-қолданбалы көркемөнері – ою және кестеле (RU)
https://www.youtube.com/watch?v=QaAovtU8-P0Қазақтардың сәндік-қолданбалы көркемөнері – Киіз өнері (RU)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сәндік-қолданбалы өнер
Сәндік-қолданбалы өнер
|
Тақырып: Сәндік-қолданбалы өнер |
Күні:15/11/1 |
|
|||||||||||||||||
|
Оқумақсаттары |
3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|
|||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлықоқушыларүшін: |
|
|||||||||||||||||
|
санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну |
|
||||||||||||||||||
|
Бірқатароқушыларүшін: |
|
||||||||||||||||||
|
санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу |
|
||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар үшін: Санның квадраты мен кубының құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табу |
|
||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Пәндік лексика және терминология:санның квадраты, санның кубы |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазуүшінпайдаланылатынтіл. Талқылау: |
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Жазу |
|
||||||||||||||||||
|
Санның квадратын, кубын жазу. |
|
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
|
Тірекбілім, білік, дағдылар |
Бірдей көбейткіштердің көбейтінділері, санның квадраты, көбейту компоненттері |
|
|||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланғаніс-әрекет |
Қоры |
|
||||||||||||||||
|
0-3 |
Ынталандыру. Қысқаша ролик суреттерін көрсету. Анықтама үшін: Сәндік-қолданбалы көркемөнер (латынша deco — сәндеймін) — бейнелеу өнерінің бір түрі, шығармашылық қызметтің әртүрлі салаларын қамтиды, көркемдік қызметтер мен пайдалы және көркем қызметтерімен көркемөнерлік бұйымдар жасауға бағытталған. Жинақталған термин, өнердің кеңейтілген екі туындысын біріктіреді: сәндік және қолданбалы. |
Қазақстанның сәндік-қолданбалы көркемөнері туралы бейне жазба |
|
||||||||||||||||
|
4-6 |
Өзектендіру. Тренажер К 22 бет №1 тапсырма. Мына заттардың қандай материалдан жасалғанын білу үшін есептерді шығар. Тапсырма санның квадрат мен кубы туралы түсінікті өзектендіруге көмектеседі. |
|
|
||||||||||||||||
|
7-11 |
Мақсат қою (мәселелі жағдаят) Сабақтың мақсатын қою максатында барлық біртаңбалы сандардың квадраттары мен кубтарын жылдам есептету |
|
|
||||||||||||||||
|
12-29 |
Өзіндік жұмыс Оқулық бойынша №2 тапсырманы орындау керек. Қиындықтарды түзету – Кімде қиындық туындады? – Қай жерден қате жібердіңіз? – Жіберілген қатенің себебін анықтайықшы? – егер өзіндік жұмыста ешқандай киындык болмаса, мақсатты нақтылау. ҚБ (қосымша тапсырма орындау). (Қателерді түзеу үшін). 23 бет №4түсінік бере отырып орындау Бағалау критерийлері бар тапсырманы орындау . Мысалы:
|
Карточка тарату |
|
||||||||||||||||
|
30-40 |
Бұрынғы өткен материалмен жұмыс. Баланың даму қабілетіне қарай әр оқушыға жеке тапсырма береді.. №5,6,7 топпен талдап, жеке дара орындау. Өзіндік жұмыс.
Сабақ тақырыбы бойынша сұрақ құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастыру. түймедақ немесе Блум текшесі. |
Дәптер, оқулық. |
|
||||||||||||||||
|
41-45 |
Рефлексия. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсатымызға жете алдық па? – Қиындық туындады ма? жеңе алдық па? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Өз жұмысын жетістік жолымен бағалауды ұсынады. Дәптерде жетістік жолы қолданады. Блум текшесінің сұрақтары бойынша сұрақтар құрастыру: ата, неге, түсіндір. |
Жетістік жолы.Блум текшесі |
|
||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||
|
Топтық жұмыстарда қабілеті жоғары оқушылар белсенділік көрсетеді, |
Қуанышты, көңілді, көңілсіз, смйликтер арқылы,екі жұлдыз бір тілек,сәтті орындаса жасыл түспен,қиындық кездескен болса сары,мұғалімнің көмегі қажет болса қызыл түсті стикерлермен бағалау |
Сергіту сәті |
|||||||||||||||||
Сәндік-қолданбалы көркемөнер туралы қосымша ресурстар
https://www.youtube.com/watch?v=02qOjmk_ESgҚазақтардың сәндік-қолданбалы көркемөнері –Тоқымашылық пен кілем жасау (RU)
https://www.youtube.com/watch?v=QFb8NqjAOgQҚазақардың сәндік-қолданбалы көркемөнері – ою және кестеле (RU)
https://www.youtube.com/watch?v=QaAovtU8-P0Қазақтардың сәндік-қолданбалы көркемөнері – Киіз өнері (RU)
шағым қалдыра аласыз













