Сәндік-қолданбалы өнер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сәндік-қолданбалы өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну Бірқатароқушыларүшін: санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу Кейбір оқушылар үшін: Санның квадраты мен кубының құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табу Оқушылар: Пәндік лексика және терминология:санның квадраты, санның кубы Сабақта диалог/жазуүшінпайдаланылатынтіл. Талқылау:
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырып: Сәндік-қолданбалы өнер

Күні:15/11/1


Оқумақсаттары

3.1.2.1 * санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну


Күтілетін нәтиже

Барлықоқушыларүшін:


санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде түсіну


Бірқатароқушыларүшін:


санның квадратын - бірдей екі көбейткіштің, ал кубын - бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептеу


Кейбір оқушылар үшін:

Санның квадраты мен кубының құрамын табу үшін, санды өрнектің мәнін бірнеше амал арқылы табу


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Пәндік лексика және терминология:санның квадраты, санның кубы


Сабақта диалог/жазуүшінпайдаланылатынтіл.

Талқылау:


  • Бірдей екі, үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның квадраты мен кубын ұсына аласыз ба?

  • Бірдей екі, үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде санның квадраты мен кубын есептеңіздер?

  • Қалай ойлайсың санның квадраты мен кубын жазу үшін не үшін жоғарғы индексті ойлап тапты?


Жазу


Санның квадратын, кубын жазу.




Тірекбілім, білік, дағдылар

Бірдей көбейткіштердің көбейтінділері, санның квадраты, көбейту компоненттері


Жоспар


Жоспарланғануақыт

Жоспарланғаніс-әрекет

Қоры




0-3




Ынталандыру.

Қысқаша ролик суреттерін көрсету.

Анықтама үшін:

Сәндік-қолданбалы көркемөнер (латынша deco  сәндеймін) — бейнелеу өнерінің бір түрі, шығармашылық қызметтің әртүрлі салаларын қамтиды, көркемдік қызметтер мен пайдалы және көркем қызметтерімен көркемөнерлік бұйымдар жасауға бағытталған. Жинақталған термин, өнердің кеңейтілген екі туындысын біріктіреді: сәндік және қолданбалы.

Қазақстанның сәндік-қолданбалы көркемөнері туралы бейне жазба



4-6


Өзектендіру.

Тренажер

К 22 бет №1 тапсырма. Мына заттардың қандай материалдан жасалғанын білу үшін есептерді шығар. Тапсырма санның квадрат мен кубы туралы түсінікті өзектендіруге көмектеседі.




7-11


Мақсат қою (мәселелі жағдаят)

Сабақтың мақсатын қою максатында барлық біртаңбалы сандардың квадраттары мен кубтарын жылдам есептету









12-29


Өзіндік жұмыс

Оқулық бойынша №2 тапсырманы орындау керек.

Қиындықтарды түзету

Кімде қиындық туындады?

Қай жерден қате жібердіңіз?

Жіберілген қатенің себебін анықтайықшы?

егер өзіндік жұмыста ешқандай киындык болмаса, мақсатты нақтылау.

ҚБ (қосымша тапсырма орындау).

(Қателерді түзеу үшін).

23 бет №4түсінік бере отырып орындау

Бағалау критерийлері бар тапсырманы орындау . Мысалы:

дискриптор

  • Санның квадратын бірдей екі көбейткіштің көбейтіндісі ретінде көрсетемін;

  • Санның кубын бірдей үш көбейткіштің көбейтіндісі ретінде есептей аламын.

Карточка тарату





30-40


Бұрынғы өткен материалмен жұмыс.

Баланың даму қабілетіне қарай әр оқушыға жеке тапсырма береді..

5,6,7 топпен талдап, жеке дара орындау.

Өзіндік жұмыс.


Қосылғыш

82

2х100

92

Қосылғыш

42

62

(98-5

)

Қосыл-ң мәні




Сабақ тақырыбы бойынша сұрақ құрастыр.

Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастыру. түймедақ немесе Блум текшесі.

Дәптер, оқулық.


41-45


Рефлексия.

Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық?

Осы мақсатымызға жете алдық па?

Қиындық туындады ма? жеңе алдық па?

Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?

Өз жұмысын жетістік жолымен бағалауды ұсынады.

Дәптерде жетістік жолы қолданады.

Блум текшесінің сұрақтары бойынша сұрақтар құрастыру: ата, неге, түсіндір.

Жетістік жолы.Блум текшесі


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Топтық жұмыстарда қабілеті жоғары оқушылар белсенділік көрсетеді,

Қуанышты, көңілді, көңілсіз, смйликтер арқылы,екі жұлдыз бір тілек,сәтті орындаса жасыл түспен,қиындық кездескен болса сары,мұғалімнің көмегі қажет болса қызыл түсті стикерлермен бағалау

Сергіту сәті



Сәндік-қолданбалы көркемөнер туралы қосымша ресурстар

https://www.youtube.com/watch?v=02qOjmk_ESgҚазақтардың сәндік-қолданбалы көркемөнері –Тоқымашылық пен кілем жасау (RU)

https://www.youtube.com/watch?v=QFb8NqjAOgQҚазақардың сәндік-қолданбалы көркемөнері – ою және кестеле (RU)

https://www.youtube.com/watch?v=QaAovtU8-P0Қазақтардың сәндік-қолданбалы көркемөнері – Киіз өнері (RU)



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.12.2018
1547
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі