Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Нұрлы –көш орта мектебі
Тақырыбы:Санды 9-ға көбейту кестесі (ашықсабақ)
Өткізген: Туленбаева.К.Б
Тексерілді оқу тәрбие ісінің орынбасарыПәні:математикаТақырыбы: Санды 9-ға көбейту кестесіСабақтың мақсатыБілімділігі: санды 9-ға көбейтудің тиімді әдістерін қолдану арқылы сабақты меңгертуДамытушылығы: өз бетімен жұмыс жүргізуге үйрету,логикалық ойлау белсенділігін арттыруТәрбиелігі:өзгені тыңдап,өз ойын толық айта білуге елінсүйетін еңбексүйгіш азамат тәрбиелеу.Сабақтың барысы:1.Ұйымдастыру бөлімі --Балалар,бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ,өйткені біздер бүгін сабағымызды «Білім «еліне саяхатқа шығамыз.Саяхатқа шығуға дайындығымызды тексереміз2.Үй тапсырмасыОқушыларға үй тапсырмасын оқыту,тексеру -Ендеше балалар біз ең алдымен кассаға келіп билет сатып аламыз (доп лақтыру арқылы өткен көбейту кестесін қайталаймыз )Балалар барлығымыз билет алдықпа? -Қанебалалар сендерге ақжол сәттілік -Біз балалар пойызға жайғасып алдық па?Олай болса сендерге бүгінгі тақырыпты түсіндіремін 3.Жаңа сабақ -Балалар ,біз мектепте неше ай оқимыз? (9)Сендер осыдан екі жыл алдын жастарың неше жаста еді?(9)-Біздің де бүгінгі сабағымыз санды 9-ға көбейту кестесі.-Балалар ,тақтаға қарайықшы .Мұнда тек 9-дың көбейту кестесі жазылған - Неге тоғыздан басталып тұр? Біз бұрын 9-дан басқа көбейту кестесін өтіп болдық Сызбамен жұмыс -Көбейтіндінің мәндері қалай табылған? -Яғни 9-ды –ға көбейту дегеніміз 9-ды 9-рет қосу. 9+9+9+9+9+9+9+9+9=9.9=81 9+9+9+9+9+9+9+9=9*8=72 9+9+9+9+9+9+9=9/7=63Қайсысы тиімді екен? ( көбейту амалын қолдану)Тақтаға назар аударайық.8.9 7.9 6.9 5.9 4 .9 3.9 2.9 1.9Нені байқадыңдар?. (көбейткіштердің орнындары ауысқанын )Дәптерлерімізді ашып бүгінгі күннің жадын жазып,оқулықтағы есептерге қарайық.1. Бір атай 18 банан мен 36 апельсин сатып алып,оны 9 немересіне бөліп берді.Сонда әр немересіне неше жемістен тиді?(Т)2.15 сәбізді 5 қоян бөліп жеді.Осылайша бөліп жесе ,24 сәбізді неше қоян жеді.(А) 3.9∙9 (П) 4. 9см∙9(Қ ) 5.81:9 ( Ы) 6.81см:9( Р) 7. 10см ∙9(Л) 8.100 см∙9 (А) 9. 10см∙9(Р) Есеп шығару арқылы қандай аялдаманың аты шықты( Тапқырлар аялдамасы)Балалар біз манадан бері вагонның ішінде еш нәрсе жеген жоқпыз.Онда аялдамада түсіп жейтін тамақтарымызды алайық Ең алдымен ас атасы нан сатып алуымыз керек( нан туралы сұрақтар63:9∙7 48:8∙9 54:6∙932:4∙9 36:9∙8 62-72:
«Білгірлер»аялдамасыБалалар мұнда сүт,айран сатылып жатыр ғой ,бұл да қазақ тағамдарының бірі ғой .Оның бізге қандай пайдасы бар? (оқушылардан мәлімет алу)Қалдықпен бөлу есептері82:9 74:9 71:9 48:9 80:9 70:9 71:9 75:9 48:9 42:9Қане барлығымыз өз орындарымызға отырып.жақсылап серігіп алайық (сергіту) «Ойшылдар»аялдамасы Біз одан әрі қарай жүріп бар жатырмыз олай болса тамақтанып болдыңдар ал,енді газет оқып жіберейікші (әр оқушыға)Кітапта 63 бет бар.Әлібек күніне 9 беттен оқиды.Ол кітапты неше күнде оқып бітіреді.?Түйеқұс жұмыртқасының массасы2кг.Түйеқұстың 9 жұмыртқасының массасы неше кг боладыБір собықта 6 дән бар.9собықта неше дән бар?Құстардың 5 тобының әрқайсысында 9 торғайдан бар.Барлығы неше торғай? -Енді газеттерімізді қоямыз.Барлығымыз поездің терезесін қарап отырғандай сезімде көздеріңді жұмыңдар.Сендер поеда кетіп бара жатырсың сендер жолда келе жатып Қазақстан жері,қалалары қандай екен? (оқушылар жауабы) Сабақты қорытындылау.Бір,екі,үш көздерімізді ашайық «Нені үйрендік,не білдік?»Үй тапсырмасы.№6 –есепБағалау :оқушылардың білім деңгейіне қарай бағалау.
АнықтамаПәні:математика Мақсаты:санды 9-ға көбейтудің тиімді әдістерін қолдану арқылы сабақты меңгерту, өз бетімен жұмыс жүргізуге үйрету,логикалық ойлау белсенділігін арттыруБарлық оқушы саны:29Ашық сабаққа қатысқан оқушы:29Қатысқан мұғалімдер:Оқу тәрбие ісінің орынбасары:Уразтаева.А.КБастауыш бірлестік жетекшісі.Баканова.Л.ЗБастауыш сынып мұғалімдеріТүрі:араласТипі.саяхатБүгінгі сабақты «Білім еліне саяхатқа шығу»арқылы оқушылардың білімдерін анықтадық.Сабақта оқушылар жақсы қатысты.Бірақ 5-6 оқушы қатыспай отырды,өйткені математика сабағынан төмендеу.Тек қана топпен есептер шығару барысы нда ғана қосылып отырды.Оқушылар өз білім деңгейлерін бүгінгі сабақта көрсетті. Қатысқан мұғалімдер ұсыныстары:1.Үлгерім төмен оқушылар жұмыстарын жандандыру2.Оқушыларды математикалық түрде көбірек сөйлету3.Ауызша тапсырмалар көбірек орындалса,өйткені уақытты үнемді пайдалану керек.
Сынып жетекшісі: Туленбаева.К.Б.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз