Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Санды енгізу және шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Бөлім |
Python тілінде программалау |
|||
Педагогтың аты-жөні |
Абуова Г |
|||
Күні |
21.02.2024 |
|||
Сынып 6 а |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Санды енгізу және шығару |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
Input(),split() , map, print функцияларының анықтамасын біледі. |
||||
Көптеген оқушылар: |
||||
есептің программасын құрастырады |
||||
Кейбір оқушылар: |
||||
енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін қолданады |
||||
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
1.Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, «доп лақтыру» тәсілі арқылы топтар арасында бір біріне сәттілік тілеу. 3.“Spiner” әдісі арқылы үш топқа бөлу 4.Өткен тақырыпытарда input-ты қарапайым түрде қолдандық. Енді функцияның программада қолданылу жолдарына кеңірек тоқталайық. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Топтар допты лақтыра отырып бір -біріне сәттілік тілейді. 3. Топқа бөлу 1.Instgram 2.WhatsaApp 3.TikTok |
|
|
||||||||||
Сабақтың ортасы 35 мин Сергіту сәтті |
«Миға шабуыл» әдісі (CТО) *Гүлде не бейнеленген?(cағат) *Сағатты қалай анықтаймыз? (санмен) Яғни бүгінгі сабағымыз: Санды енгізу және шығару. Робот Айгүл оқу мақсатын айтады Тақырыптағы 65-66-67-68-69-70 cуреттердегі программаның жазылуы және нәтижесін экранға шығарады |
Мұғалімді тыңдайды Оқушылар гүлде сағат бейнеленген, сағатта сан бейнеленген екенін айтады. Сабақтың мақсаттарымен танысады. Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды Input() функциясының анықтамасын дәптерге жазады split() әдісін қолдану анықтамасын дәптерге жазады map функциясын қолдану анықтамасын дәптерге жазады print() функциясының синтаксисін дәптерге жазады Лабиринтпен бір минутта тапсырманы орындау 1-тапсырманы орындайды |
Киіз үй арқылы бағалау Киіз үй арқылы бағалау
4 балл |
Компьютер Di-id ai платформа Кітаппен жұмыс
|
||||||||||
Input() функциясы деректерді программаға енгізеді.Бұл деректерді программада қолдану үшін айнымалыларға жұктеуге болады.
Input() функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету керек.
Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.
print() функциясы деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде жазады. print() функциясының толық синтаксисі: print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’, end=’\n’) ‘Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын жол. sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен ажыратылады. end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін көрсетеді. Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады. «Лабиринт» сергіту сәті Жеке жұмыс. 1-тапсырма. Оқулық § 20, 108-бет, «Практикада қолдану» тапсырмасы Дескриптор: -есептің программасын құрастырады; -енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін қолданады; -есептерді математикадағы жазылу ережесімен экранға жеке жолдарға шығару үшін end=’\n’әдісін қолданады. ҚБ: /4 балл/
|
||||||||||||||
|
Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Практикалық тапсырмада іnput() және print() функцияларының қолданылуына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау үшін программа құрастырыңдар.
Дескриптор: -берілген өрнектерді орындау үшін программа құрастырады. ҚБ: / 3 балл/ Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Әселдің а теңге ақшасы бар. Бір өшіргіштің құны к-ға және бір қаламсаптың құны с-ға тең. Әсел қолындағы барлық ақшасына қанша өшіргіш немесе қанша қаламсап сатып алады? Есептің программасын жаз. Мысалы: 100 10 15 Нәтиже: 10 6 Дескриптор: -есептің программасын жазады. ҚБ: /3 балл/ «Шатасқан сөздер» әдісі |
2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |