Материалдар / Санды енгізу және шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санды енгізу және шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Санды шығару және енгізу тақырыбында оқушыларға Python бағдарламасында жұмыс жасауды үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2024
133
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Абуова Г

Күні

21.02.2024

Сынып 6 а

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Санды енгізу және шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Input(),split() , map, print функцияларының анықтамасын біледі.

Көптеген оқушылар:

есептің программасын құрастырады

Кейбір оқушылар:

енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін қолданады

Құндылықтарға баулу

Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


1.Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыра отырып, «доп лақтыру» тәсілі арқылы топтар арасында бір біріне сәттілік тілеу.

3.“Spiner” әдісі арқылы үш топқа бөлу

4.Өткен тақырыпытарда input-ты қарапайым түрде қолдандық. Енді функцияның программада қолданылу жолдарына кеңірек тоқталайық.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Топтар допты лақтыра отырып бір -біріне сәттілік тілейді.

3. Топқа бөлу 1.Instgram

2.WhatsaApp

3.TikTok











Сабақтың ортасы

35 мин




























































Сергіту сәтті


«Миға шабуыл» әдісі (CТО)

үлде не бейнеленген?(cағат)

*Сағатты қалай анықтаймыз? (санмен)

Яғни бүгінгі сабағымыз: Санды енгізу және шығару.

Робот Айгүл оқу мақсатын айтады


Тақырыптағы 65-66-67-68-69-70 cуреттердегі программаның жазылуы және нәтижесін экранға шығарады





Мұғалімді тыңдайды

Оқушылар гүлде сағат бейнеленген, сағатта сан бейнеленген екенін айтады.








Сабақтың мақсаттарымен танысады.


Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды


Input() функциясының анықтамасын дәптерге жазады





split() әдісін қолдану анықтамасын дәптерге жазады









map функциясын қолдану анықтамасын дәптерге жазады




print() функциясының синтаксисін дәптерге жазады













Лабиринтпен бір минутта тапсырманы орындау


1-тапсырманы орындайды

















Киіз үй арқылы бағалау


Киіз үй арқылы бағалау







































4 балл




Компьютер









Di-id ai платформа



Кітаппен жұмыс





























































Input() функциясы деректерді программаға енгізеді.Бұл деректерді программада қолдану үшін айнымалыларға жұктеуге болады.

Программа коды

Енгізу-нәтиже

K=int(input(“engiz:”))

Print(K)

еngiz:1000

1000


Input() функциясын қолданып енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса, оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету керек.

Программа коды

Енгізу-нәтиже

K=input().split()

print(K)

1 2 3 4 5 6 7

[‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]

K=input().split(“-“)

print(K)

1-2-3-4-5-6-7

[‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]


Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.

Программа коды

Енгізу-нәтиже

K=map(int,input().split())

print(list (K))

1 2 3 4 5 6 7

[1,2,3,4,5,6,7]

print() функциясы деректерді экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде жазады.


print() функциясының толық синтаксисі:

print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’, end=’\n’)

Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын жол.

sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен ажыратылады.

end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін көрсетеді.

Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса, жол келесі қатарға өтумен аяқталады.


«Лабиринт» сергіту сәті


Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

Оқулық § 20, 108-бет, «Практикада қолдану» тапсырмасы


Дескриптор:

-есептің программасын құрастырады;

-енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін қолданады;

-есептерді математикадағы жазылу ережесімен экранға жеке жолдарға шығару үшін end=’\n’әдісін қолданады.


ҚБ: /4 балл/





































Жеке жұмыс. 2-тапсырма.

Практикалық тапсырмада іnput() және print() функцияларының қолданылуына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау үшін программа құрастырыңдар.

  1. 352· 985 · 25 · 3

  2. 352 + 1206 + 215554 + 6957 + 628


Дескриптор:

-берілген өрнектерді орындау үшін программа құрастырады.


ҚБ: / 3 балл/


Жеке жұмыс. 3-тапсырма.

Әселдің а теңге ақшасы бар. Бір өшіргіштің құны к-ға және бір қаламсаптың құны с-ға тең. Әсел қолындағы барлық ақшасына қанша өшіргіш немесе қанша қаламсап сатып алады? Есептің программасын жаз.

Мысалы: 100 10 15

Нәтиже: 10 6


Дескриптор:

-есептің программасын жазады.


ҚБ: /3 балл/


«Шатасқан сөздер» әдісі



2-тапсырманы орындайды














3-тапсырманы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!