Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыра отырып, «доп лақтыру» тәсілі арқылы топтар арасында
бір біріне сәттілік тілеу.
3.“Spiner” әдісі арқылы үш
топқа бөлу
4.Өткен тақырыпытарда input-ты
қарапайым түрде қолдандық. Енді функцияның программада қолданылу
жолдарына кеңірек тоқталайық.
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Топтар допты лақтыра отырып
бір -біріне сәттілік тілейді.
3. Топқа бөлу 1.Instgram
2.WhatsaApp
3.TikTok
Сабақтың ортасы
35мин
Сергіту сәтті
«Миға шабуыл» әдісі
(CТО)
*Гүлде не
бейнеленген?(cағат)
*Сағатты қалай анықтаймыз?
(санмен)
Яғни бүгінгі сабағымыз: Санды енгізу және
шығару.
Робот Айгүл оқу мақсатын
айтады
Тақырыптағы 65-66-67-68-69-70 cуреттердегі
программаның жазылуы және нәтижесін экранға
шығарады
Мұғалімді тыңдайды
Оқушылар гүлде сағат
бейнеленген, сағатта сан бейнеленген екенін
айтады.
Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындайды
Input() функциясының анықтамасын дәптерге
жазады
split() әдісін қолдану анықтамасын дәптерге
жазады
mapфункциясын қолдану анықтамасын
дәптерге жазады
print() функциясының
синтаксисін дәптерге жазады
Лабиринтпен бір минутта
тапсырманы орындау
1-тапсырманы орындайды
Киіз үй арқылы
бағалау
Киіз үй арқылы бағалау
4
балл
Компьютер
Di-id ai
платформа
Кітаппен
жұмыс
Input()
функциясы деректерді программаға енгізеді.Бұл деректерді
программада қолдану үшін айнымалыларға жұктеуге болады.
Программа коды
Енгізу-нәтиже
K=int(input(“engiz:”))
Print(K)
еngiz:1000
1000
Input() функциясын қолданып
енгізген дерек жолдық типке жатады. Жолды тізімге түрлендіру үшін
split() әдісін қолданамыз. Тізімдегілердің арасында символ болса,
оны split() әдісіндегі жақшаның ішінде көрсету
керек.
Программа коды
Енгізу-нәтиже
K=input().split()
print(K)
1 2
3 4 5 6 7
[‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]
K=input().split(“-“)
print(K)
1-2-3-4-5-6-7
[‘1’,’2’,’3’,’4’,’5’,’6’,’7’]
Сандар тізімін оқып отырып, оны бірден бүтін
санға түрлендіру үшін, жоғарыдағы құрылымға map функциясын қолдану
керек. Бұл жерде list тізімді білдіреді.
Программа коды
Енгізу-нәтиже
K=map(int,input().split())
print(list (K))
1 2
3 4 5 6 7
[1,2,3,4,5,6,7]
print() функциясы деректерді
экран бетіне шығарады немесе файлға жол ретінде
жазады.
print() функциясының толық
синтаксисі:
print(‘Басуға арналған жол’,sep=’’,
end=’\n’)
‘Басуға арналған жол’-экранға шығарылатын
жол.
sep=’’-айнымалылардың арасын ажырататын символды
көрсетеді, үнсіз келісім бойынша бос орынмен
ажыратылады.
end=’\n’-жолды қандай символмен аяқтау керектігін
көрсетеді.
Егер print() функциясы end=’\n’әдісімен аяқталса,
жол келесі қатарға өтумен аяқталады.
-енгізілген жолдардың ішінен сандарды ажырату
үшін іnput() функиясына split() және map әдістерін
қолданады;
-есептерді математикадағы жазылу ережесімен
экранға жеке жолдарға шығару үшін end=’\n’әдісін
қолданады.
ҚБ:
/4 балл/
Жеке жұмыс.
2-тапсырма.
Практикалық тапсырмада іnput()
және print() функцияларының қолданылуына талдау жасай отырып,
төмендегі өрнектерді орындау үшін программа
құрастырыңдар.
352· 985 · 25 · 3
352
+ 1206 + 215554 + 6957 + 628
Дескриптор:
-берілген өрнектерді орындау үшін программа
құрастырады.
ҚБ:
/ 3 балл/
Жеке жұмыс.
3-тапсырма.
Әселдіңатеңге ақшасы бар. Бір
өшіргіштің құнык-ға және бір қаламсаптың
құныс-ға тең. Әсел қолындағы барлық
ақшасына қанша өшіргіш немесе қанша қаламсап сатып алады? Есептің
программасын жаз.
Мысалы: 100 10 15
Нәтиже: 10 6
Дескриптор:
-есептің программасын жазады.
ҚБ:
/3 балл/
«Шатасқан сөздер» әдісі
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз